Προς το περιεχόμενο

PC Gaming (Συζήτηση)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

games & θερμοκρασιες

 

Μπορει να μου πει καποιος γιατι καποια παλια παιχνιδια ανεβαζουν 10-15 βαθμους πιο ψηλη θερμοκρασια σε gpu & cpu απο οτι τα πιο καινουρια και μαλιστα με πολυ καλυτερα γραφικα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

TotalBiscuit makes it clear any person who voted Trump is not welcome as his audience

 

Τι προπαγάνδα ήταν αυτή φέτος ; Τι σχέση έχει το gaming με τις εκλογές ; Ότι να 'ναι απλά.. Δεν πειράζει TotalBiscuit, σε γράφουμε και ***  :D

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Shovel Knight έχει ξεπεράσει το φράγμα του 1 εκ. πωλήσεων από το Δεκέμβρη και το φράγμα του 1 εκ. ψηφιακών πωλήσεων από το Φλεβάρη. Ο λόγος που το αναφέρω είναι επειδή οι developers ανέβασαν στη σελίδα τους πολύ αναλυτικά στοιχεία σχετικά με τις πωλήσεις ανά πλατφόρμα και περίοδο, και συζητούν πολλές πλευρές της διανομής τους.

 

ΠΑΡΑ πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία και άφθονος πλούτος πληροφοριών για διάφορα εμπορικά θέματα που συζητούμε κατά καιρούς, πραγματικά συνιστώ να το διαβάσετε ακόμα και αν δε σας ενδιαφέρει το παιχνίδι.

 

http://yachtclubgames.com/2016/04/feat-unlocked-one-million-copies-of-shovel-knight-sold/

 

Το παιχνίδι πούλησε ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ στις κονσόλες, ειδικά στο 3DS, που σα μέσο όρο καταγράφει σε ένα μήνα τις διπλάσιες πωλήσεις του Steam. Θυμίζω πως η πολιτική των developers ήταν να μη ρίχνουν πολύ την τιμή του παιχνιδιού, πιστεύοντας πως ο παίκτης θα συνδεθεί περισσότερο με κάτι που δεν είναι απαξιωμένο τιμολογιακά. Από την άλλη, το συνολικό ποσοστό του Steam ευνοείται πάρα πολύ από τις εκπτώσεις και συνολικά είναι ελαφρά υψηλότερο. Πάρα πολύ χαμηλό το ποσοστό του GOG, που αναφέρεται ξεχωριστά.

 

Επιπλέον συζητούν ξεχωριστά τις 200.000 πωλήσεις του retail, που στη συντριπτική τους πλεοψηφία αφορούν τις κονσόλες. Αξιοσημείωτο είναι πως για κάθε φυσικό αντίτυπο (τιμή 24 δολ.) κερδίζουν 3-4 δολλάρια λιγότερα σε σχέση με το ψηφιακό (15 δολ). και αυτό αφορά πέρα από τα αυξημένα κόστη συσκευασίας και διανομής και πιστοποιήσεις, προμηθευτές, ασφάλιση, γραφειοκρατία κλπ. Πολύ σημαντική διαφορά, ειδικά για ένα μικρό developer. Αναφέρουν επίσης πως, ως τώρα τουλάχιστον, η ψηφιακή διανομή ΔΕΝ παρεμποδίζει τη φυσική (και το αντίστροφο), μα φαίνεται σα να πρόκειται για ξεχωριστή πλατφόρμα.

 

Ξόδεψαν περίπου 1 εκ. δολλάρια για το ΔΩΡΕΑΝ DLC Plague of Shadows (!!!). Αν και οι παίκτες ασχολήθηκαν σχετικά λίγο (6% το ολοκλήρωσαν, δηλαδή 20% της player base), οι πωλήσεις δε φάνηκαν να επηρρεάζονται ιδιαίτερα από την κυκλοφορία του, χωρίς αυτό να σημαίνει πως ήταν κακές. Μάλλον το αντίθετο. Επίσης μετά από λαϊκή απαίτηση έβαλαν σύστημα donations για το Plague of Shadows καθώς όσοι ασχολήθηκαν το έκαναν με φανατισμό και αφήνοντας πολύ θετικά σχόλια. Ετοιμάζουν επίσης και άλλα campaigns μελλοντικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...