Προς το περιεχόμενο

PC Gaming (Συζήτηση)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Θα το βγάλουν λογικά και για PC απλώς όπως και τα GTA πιο μετά. Σιγά μην αφήσουν και τις πωλήσεις που θα κάνουν στο PC. 

Ο λαός βέβαια ακόμα απαιτεί το RDR σε Remastered είτε στο ps4 και στο PC. To ξέρουν ότι θα πουλήσει σαν τρελό, απορώ γιατί δεν το έχουν ήδη κάνει.

 

ΥΓ. Είμαι και εγώ happy για το RDR 2, αναμένουμε περισσότερο info.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά θέλουν να κάνουν ότι έκαναν και με το GTA V απ' ότι φαίνεται. Release στις κονσόλες πρώτα και μετά από κάνα δυο χρόνια, Remaster έκδοση για Project Scorpio και PC για να τα πάρουν ξανά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα συμφωνούσα αλλά το Red Dead Redemption είναι τίτλος περασμένης γενιάς, όχι 1 - 2 χρόνια παλιός. Η Rockstar απλά δεν θέλει να το βγάλει για να κρατήσει τα προσχήματα του console exclusive, ειδικά προς Sony μεριά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Η Rockstar απλά δεν θέλει να το βγάλει για να κρατήσει τα προσχήματα του console exclusive, ειδικά προς Sony μεριά.

 

η sony δεν ειπε δυο και τρεις φορές πως θεωρει το pc gaming ανταγωνιστή;

 

οποτε και εγω πιστευω πως ειναι αυτο που έγραψες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ εξηγεί ένας γιατί δεν είδαμε ποτέ RDR στο PC.

 

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=198598570&postcount=272

 

Because it's a miracle it even works on consoles, it was slapped together and rushed around until things just made sense, unlike other Rockstar titles from that generation it uses a subset build of the engine, to clear it up, here's how RAGE is broken is broken down...

RAGE ERB1
- Rockstar Presents Table Tennis

RAGE ERB2
- Grand Theft Auto IV
- Midnight Club LA
- Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City

RAGE ERB3
- Max Payne 3
- Grand Theft Auto V/Online

RAGE is developed by Rockstar San Diego, the studio that handles the Midnight Club and Red Dead series, for Red Dead Redemption though it uses neither ERB2 or ERB3, it's like a highly customised split off version of ERB2 mixed with some RB3 features (think of it like a 2.5), The code for that was a complete mess and changes were made daily without being documented during development, and as such no PC version of the code was ever made as they strictly focused on getting the Xbox 360 (which was the main focus of RAGE during ERB1 and ERB2) and PlayStation 3 version of the game stable.

After Red Dead Redemption, Rockstar used the year in which L.A.Noire was being pushed (which doesn't use RAGE) to heavily rework RAGE for a new build which took advantage of both PC and PlayStation 3 features, as well as pushing the Xbox 360 to it's limits, this resulted in ERB3 which debuted with Max Payne 3, which of course had a brilliant PC version compared to the previous PC release which at the time was Grand Theft Auto IV/Episodes from Liberty City.

The ONLY way Rockstar could do a remaster of Red Dead Redemption is if they took the game itself and transfered it over to ERB3 and THEN ported it to PC (which in turn would allow PS4 and XBO versions too), but to salvage that mess of a code and actually put that amount of work into it would cost a lot of man hours.

It's not because "they just hate PC gamers", etc, or anything silly like that, it really is because the game itself is a coded mess and it's a surprise it got stable on 360/PS3, if you look at the assets yourself you can even see things like audio and textures thrown in last minute not packed in the archives properly, etc, as an example of how things were being thrown around right up til gold with the game.
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα συμφωνούσα αλλά το Red Dead Redemption είναι τίτλος περασμένης γενιάς, όχι 1 - 2 χρόνια παλιός. Η Rockstar απλά δεν θέλει να το βγάλει για να κρατήσει τα προσχήματα του console exclusive, ειδικά προς Sony μεριά.

 

Καμία σχέση. Ειδικά όταν μιλάμε για multiplatform του 2010.

 

Πολύ απλά ο κώδικας του παιχνιδιού είναι ένα μάτσο χάλια και δεν μπορεί να γίνει έτσι απλά port... αλλιώς θα το είχαν βγάλει ήδη, έστω για PS4/XB1. Ή μήπως ούτε από εκεί δεν θέλουν λεφτά;

 

To post του Psycho τα εξηγεί πιο αναλυτικά και διαλύει πλήρως κάθε conspiracy theory. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ εξηγεί ένας γιατί δεν είδαμε ποτέ RDR στο PC.

 

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=198598570&postcount=272

 to salvage that mess of a code and actually put that amount of work into it would cost a lot of man hours.

Ειναι δυνατον να γραφονται τετοια απο εταιρια που εχει βγαλει δις απο τα παιχνιδια που εχει κυκλοφορησει?Το γραφουν λες και μιλαμε για indie studio......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 to salvage that mess of a code and actually put that amount of work into it would cost a lot of man hours.

Ειναι δυνατον να γραφονται τετοια απο εταιρια που εχει βγαλει δις απο τα παιχνιδια που εχει κυκλοφορησει?Το γραφουν λες και μιλαμε για indie studio......

 

Προφανώς δεν γνωρίζεις σε τι κάτεργο δούλευαν οι devs του εν λόγω project.

 

Το πόσα βγάζουν οι μανατζαρέοι στην πλάτη των άλλων είναι τελείως άλλο θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανώς δεν γνωρίζεις σε τι κάτεργο δούλευαν οι devs του εν λόγω project.

 

Το πόσα βγάζουν οι μανατζαρέοι στην πλάτη των άλλων είναι τελείως άλλο θέμα.

Καλα σιγα μην τους πληρωνουν 500ευρω το μηνα μην τρελαθουμε κιολας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα σιγα μην τους πληρωνουν 500ευρω το μηνα μην τρελαθουμε κιολας.

 

Jmx97.gif

 

Γιατί, η Amy Hennig που χτύπαγε 80ωρα (!!!) εργασίας έπαιρνε 500; Είπε κανείς αυτό;

 

Αν δεν έχεις γράψει έστω και μισή γραμμή κώδικα, δεν μπορείς να καταλάβεις μερικά πράγματα περί engines & porting... ακόμα χειρότερα να είσαι 12 ώρες την μέρα μπροστά από μια οθόνη και να έχεις και τον μανατζαρέο να σου σπάει τις μπάλες λόγω των deadlines και των financial quarters.

 

Το παιχνίδι βγήκε τσάτρα-πάτρα για PS3/X360 και δεν υπάρχει κάποιο μαγικό κουμπί στον compiler που θα παράξει προϊόν για PS4/XB1/PC. Αν ήταν τόσο απλό, θα το είχαν κάνει ήδη. Ποιός δεν θέλει λεφτά με μηδαμινό κόπο;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 to salvage that mess of a code and actually put that amount of work into it would cost a lot of man hours.

Ειναι δυνατον να γραφονται τετοια απο εταιρια που εχει βγαλει δις απο τα παιχνιδια που εχει κυκλοφορησει?Το γραφουν λες και μιλαμε για indie studio......

Ποιο μέρος του δεν είναι cost efficient δεν είναι κατανοητό ? Επειδή εχει κάνει επιτυχημένα project ας κάνει και μια οικονομική αποτυχία για ποιο λόγο ακριβώς? 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...