{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Το περίεργο θα ήταν να είχε multi-platform release. Είμαι περίεργος πάντως πως θα το πάνε με τον αριθμό 7, ops wrong section
Alex21121988 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Θα το βγάλουν λογικά και για PC απλώς όπως και τα GTA πιο μετά. Σιγά μην αφήσουν και τις πωλήσεις που θα κάνουν στο PC. Ο λαός βέβαια ακόμα απαιτεί το RDR σε Remastered είτε στο ps4 και στο PC. To ξέρουν ότι θα πουλήσει σαν τρελό, απορώ γιατί δεν το έχουν ήδη κάνει. ΥΓ. Είμαι και εγώ happy για το RDR 2, αναμένουμε περισσότερο info.
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Γιατί προφανώς δεν θα πουλήσει σαν τρελό dude άμα δεν το κάνουν πάντως τώρα με το promotion του 2 δεν θα το κάνουν ποτε. Manhunt remake plz!!!
Psycho_Warhead Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Απλά θέλουν να κάνουν ότι έκαναν και με το GTA V απ' ότι φαίνεται. Release στις κονσόλες πρώτα και μετά από κάνα δυο χρόνια, Remaster έκδοση για Project Scorpio και PC για να τα πάρουν ξανά.
Tobajara Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Θα συμφωνούσα αλλά το Red Dead Redemption είναι τίτλος περασμένης γενιάς, όχι 1 - 2 χρόνια παλιός. Η Rockstar απλά δεν θέλει να το βγάλει για να κρατήσει τα προσχήματα του console exclusive, ειδικά προς Sony μεριά.
Anuminas Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Η Rockstar απλά δεν θέλει να το βγάλει για να κρατήσει τα προσχήματα του console exclusive, ειδικά προς Sony μεριά. η sony δεν ειπε δυο και τρεις φορές πως θεωρει το pc gaming ανταγωνιστή; οποτε και εγω πιστευω πως ειναι αυτο που έγραψες.
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Εννοείτε για αυτό δεν θα δούμε ποτε game της ND στο pc
Psycho_Warhead Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Εδώ εξηγεί ένας γιατί δεν είδαμε ποτέ RDR στο PC. http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=198598570&postcount=272 Because it's a miracle it even works on consoles, it was slapped together and rushed around until things just made sense, unlike other Rockstar titles from that generation it uses a subset build of the engine, to clear it up, here's how RAGE is broken is broken down...RAGE ERB1- Rockstar Presents Table TennisRAGE ERB2- Grand Theft Auto IV- Midnight Club LA- Grand Theft Auto: Episodes from Liberty CityRAGE ERB3- Max Payne 3- Grand Theft Auto V/OnlineRAGE is developed by Rockstar San Diego, the studio that handles the Midnight Club and Red Dead series, for Red Dead Redemption though it uses neither ERB2 or ERB3, it's like a highly customised split off version of ERB2 mixed with some RB3 features (think of it like a 2.5), The code for that was a complete mess and changes were made daily without being documented during development, and as such no PC version of the code was ever made as they strictly focused on getting the Xbox 360 (which was the main focus of RAGE during ERB1 and ERB2) and PlayStation 3 version of the game stable.After Red Dead Redemption, Rockstar used the year in which L.A.Noire was being pushed (which doesn't use RAGE) to heavily rework RAGE for a new build which took advantage of both PC and PlayStation 3 features, as well as pushing the Xbox 360 to it's limits, this resulted in ERB3 which debuted with Max Payne 3, which of course had a brilliant PC version compared to the previous PC release which at the time was Grand Theft Auto IV/Episodes from Liberty City.The ONLY way Rockstar could do a remaster of Red Dead Redemption is if they took the game itself and transfered it over to ERB3 and THEN ported it to PC (which in turn would allow PS4 and XBO versions too), but to salvage that mess of a code and actually put that amount of work into it would cost a lot of man hours.It's not because "they just hate PC gamers", etc, or anything silly like that, it really is because the game itself is a coded mess and it's a surprise it got stable on 360/PS3, if you look at the assets yourself you can even see things like audio and textures thrown in last minute not packed in the archives properly, etc, as an example of how things were being thrown around right up til gold with the game. 3
bedazzled Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Θα συμφωνούσα αλλά το Red Dead Redemption είναι τίτλος περασμένης γενιάς, όχι 1 - 2 χρόνια παλιός. Η Rockstar απλά δεν θέλει να το βγάλει για να κρατήσει τα προσχήματα του console exclusive, ειδικά προς Sony μεριά. Καμία σχέση. Ειδικά όταν μιλάμε για multiplatform του 2010. Πολύ απλά ο κώδικας του παιχνιδιού είναι ένα μάτσο χάλια και δεν μπορεί να γίνει έτσι απλά port... αλλιώς θα το είχαν βγάλει ήδη, έστω για PS4/XB1. Ή μήπως ούτε από εκεί δεν θέλουν λεφτά; To post του Psycho τα εξηγεί πιο αναλυτικά και διαλύει πλήρως κάθε conspiracy theory.
Θρασύμαχος Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Τον ήπιαμε άγρια. Μπορεί κάποια στιγμή να βγει πάντως το 2 για Η/Υ. Όσο αφορά το Redemption (1 πια), θα μείνω με την έκδοση του PS3.
Fulgore Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Εδώ εξηγεί ένας γιατί δεν είδαμε ποτέ RDR στο PC. http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=198598570&postcount=272 to salvage that mess of a code and actually put that amount of work into it would cost a lot of man hours. Ειναι δυνατον να γραφονται τετοια απο εταιρια που εχει βγαλει δις απο τα παιχνιδια που εχει κυκλοφορησει?Το γραφουν λες και μιλαμε για indie studio......
bedazzled Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 to salvage that mess of a code and actually put that amount of work into it would cost a lot of man hours. Ειναι δυνατον να γραφονται τετοια απο εταιρια που εχει βγαλει δις απο τα παιχνιδια που εχει κυκλοφορησει?Το γραφουν λες και μιλαμε για indie studio...... Προφανώς δεν γνωρίζεις σε τι κάτεργο δούλευαν οι devs του εν λόγω project. Το πόσα βγάζουν οι μανατζαρέοι στην πλάτη των άλλων είναι τελείως άλλο θέμα.
Fulgore Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Προφανώς δεν γνωρίζεις σε τι κάτεργο δούλευαν οι devs του εν λόγω project. Το πόσα βγάζουν οι μανατζαρέοι στην πλάτη των άλλων είναι τελείως άλλο θέμα. Καλα σιγα μην τους πληρωνουν 500ευρω το μηνα μην τρελαθουμε κιολας. 1
bedazzled Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Καλα σιγα μην τους πληρωνουν 500ευρω το μηνα μην τρελαθουμε κιολας. Γιατί, η Amy Hennig που χτύπαγε 80ωρα (!!!) εργασίας έπαιρνε 500; Είπε κανείς αυτό; Αν δεν έχεις γράψει έστω και μισή γραμμή κώδικα, δεν μπορείς να καταλάβεις μερικά πράγματα περί engines & porting... ακόμα χειρότερα να είσαι 12 ώρες την μέρα μπροστά από μια οθόνη και να έχεις και τον μανατζαρέο να σου σπάει τις μπάλες λόγω των deadlines και των financial quarters. Το παιχνίδι βγήκε τσάτρα-πάτρα για PS3/X360 και δεν υπάρχει κάποιο μαγικό κουμπί στον compiler που θα παράξει προϊόν για PS4/XB1/PC. Αν ήταν τόσο απλό, θα το είχαν κάνει ήδη. Ποιός δεν θέλει λεφτά με μηδαμινό κόπο; 1
GjokerR Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 to salvage that mess of a code and actually put that amount of work into it would cost a lot of man hours. Ειναι δυνατον να γραφονται τετοια απο εταιρια που εχει βγαλει δις απο τα παιχνιδια που εχει κυκλοφορησει?Το γραφουν λες και μιλαμε για indie studio...... Ποιο μέρος του δεν είναι cost efficient δεν είναι κατανοητό ? Επειδή εχει κάνει επιτυχημένα project ας κάνει και μια οικονομική αποτυχία για ποιο λόγο ακριβώς? 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις