Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όχι δεν έχει σχέση το Vulkan γιατί και με OpenGL πάει αέρας. Επίσης δεν ξέρω γιατί έχετε θεοποιήσει το Vulkan μερικοί, ίδιο με το DX12 είναι. Low-level API. Το ότι τα παιχνίδια που χρησιμοποιούν DX12 δεν είναι optimized, δεν σημαίνει ότι το Vulkan είναι καλύτερο από το DX12. Δηλαδή και DX12 να χρησιμοποιούσε το DOOM, το ίδιο σφαίρα θα πήγαινε. Ο λόγος που χρησιμοποίησαν Vulkan όπως είπαν και οι ίδιοι είναι λόγω OS. Το Vulkan τρέχει κανονικά σε Win7+ ενώ το DX12 είναι Win10 exclusive.

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ακριβώς αυτό^.

Μέχρι στιγμής και η MS και η Squeenix το τερμάτισαν...

Αλλά είμαι αισιόδοξος, δεν έχει βγάλει ακόμα η Ubisoft DX12 τίτλο ας πούμε...

Δημοσ.

Halo 5: Forge’s and Forza Horizon 3’s encrypted protection system has been cracked

 

Lmao. Απλά επιτρέπει το modification στα αρχεία του παιχνιδιού(Για την ώρα δεν υπάρχει κανένα mod). Τώρα θα δούμε αν όντως έφταιγε το encryption για το άθλιο performance του παιχνιδιού.

 

https://www.youtube.com/watch?v=yvCI6QPgnaE

Δημοσ.

Όχι δεν έχει σχέση το Vulkan γιατί και με OpenGL πάει αέρας. Επίσης δεν ξέρω γιατί έχετε θεοποιήσει το Vulkan μερικοί, ίδιο με το DX12 είναι. Low-level API. Το ότι τα παιχνίδια που χρησιμοποιούν DX12 δεν είναι optimized, δεν σημαίνει ότι το Vulkan είναι καλύτερο από το DX12. Δηλαδή και DX12 να χρησιμοποιούσε το DOOM, το ίδιο σφαίρα θα πήγαινε. Ο λόγος που χρησιμοποίησαν Vulkan όπως είπαν και οι ίδιοι είναι λόγω OS. Το Vulkan τρέχει κανονικά σε Win7+ ενώ το DX12 είναι Win10 exclusive.

 

Καμία θεοποίηση, αν πρόσεξες χρησιμοποίησα το ρήμα "αναρωτιέμαι". Το ότι προσωπικά ευελπιστώ στην μεγαλύτερη διάδοση του vulkan οφείλεται μόνο στο γεγονός ότι είναι OS independent και με τις πολιτικές που εφαρμόζει η MS σιγά σιγά, όσο πιο γρήγορα αποκτήσουμε εναλλακτικές στα windows, τόσο καλύτερα για εμάς.

 

Όσο για την σύγκριση dx/vulkan σχετικά με τα εργαλεία και την ευκολία χρήσης που προσφέρουν, εκτός και αν είσαι developer, με συγχωρείς αλλά δεν θα αρκεστώ στα λόγια σου ότι είναι ίδια. Το ότι και τα 2 είναι low API δεν σημαίνει τίποτα.

Ούτε εγώ δεν είμαι, για αυτό δεν λέω ότι έχεις άδικο, αλλά περιμένω να δω τι θα συμβεί στο μέλλον αφού έχουμε μεγαλύτερο δείγμα γραφής

Δημοσ.

Δεν αναφέρθηκα σε σένα συγκεκριμένα, απλά βλέπω γενικά στα διάφορα sites θεοποίηση του Vulkan ενώ δεν σκέφτονται καθόλου. Και τα δύο API είναι σε πρώιμο στάδιο και οι devs έχουν πει ότι θέλουμε αρκετή δουλειά ακόμα μέχρι να φτάσουν την ωριμότητα του DX11.

  • Like 1
Δημοσ.

Tο Witcher 3 απέδειξε πως δεν χρειάζεσαι DRM για να πουλήσεις, θες απλά καλοδουλεμένο τίτλο. Τίτλο που δούλεψες πάνω του με μεράκι. Δυστυχώς κάτι EA/Ubi δεν πρόκειται να το καταλάβουν αυτό.

Καλά, άμα περιμένανε όλοι ένα παιχνίδι επιπέδου w3 για να πουλήσουν κι εμείς για να αγοράσουμε, βράσε στάρι.Στο ενδιάμεσο εντωμεταξύ θα είχαμε λυσσάξει από τη γκρίνια που δε θα είχαμε τι να παίξουμε...

Επίσης το σκεπτικό σου (και των λοιπών γενικότερα που βολεύονται πίσω από την αντίληψη ότι ένα καλό παιχνίδι πουλάει και καλά ή έχει τα φόντα έστω να το κάνει, οπότε όλα cool) δε λαμβάνει καθόλου υπόψη ότι το καλό παιχνίδι (το κορυφαίο κατά πολλούς εν προκειμένω) θα μπορούσε να πουλήσει σαφώς καλύτερα εάν δε μπορούσε να πειρατευθεί...Οι Πολωνοί είναι ικανοποιημένοι από τις πωλήσεις τους στο pc, αλλά την πικρία για τα πειρατικά την έβγαλαν και στα 3 παιχνίδια της σειράς.Και προσωπικα εκτιμώ πως αυτός ήταν και ένας σοβαρός λόγος που έγινε το άνοιγμα και στις κονσόλες.

Δημοσ.

Price drop σε επιπεδα Witcher 2 απο steam sales δεν εχουμε δει ακομα.Κατσε να βγει το Witcher 3 σε τιποτα steam sales στα 5-10ευρω να δεις και εκει ποσες πωλησεις ακομα θα κανει.

 

Επισης ακομα και στην Ελλαδα του pro και Fifa(και γενικα του playstation)παλι καλα που εχουμε και την Blizzard να μας θυμιζει οτι υπαρχει η κατηγορια του pc http://www.gameslife.gr/top-10-pwlhseis-aygoustos-84997

Δημοσ.

Καλά, άμα περιμένανε όλοι ένα παιχνίδι επιπέδου w3 για να πουλήσουν κι εμείς για να αγοράσουμε, βράσε στάρι.Στο ενδιάμεσο εντωμεταξύ θα είχαμε λυσσάξει από τη γκρίνια που δε θα είχαμε τι να παίξουμε...

Επίσης το σκεπτικό σου (και των λοιπών γενικότερα που βολεύονται πίσω από την αντίληψη ότι ένα καλό παιχνίδι πουλάει και καλά ή έχει τα φόντα έστω να το κάνει, οπότε όλα cool) δε λαμβάνει καθόλου υπόψη ότι το καλό παιχνίδι (το κορυφαίο κατά πολλούς εν προκειμένω) θα μπορούσε να πουλήσει σαφώς καλύτερα εάν δε μπορούσε να πειρατευθεί...Οι Πολωνοί είναι ικανοποιημένοι από τις πωλήσεις τους στο pc, αλλά την πικρία για τα πειρατικά την έβγαλαν και στα 3 παιχνίδια της σειράς.Και προσωπικα εκτιμώ πως αυτός ήταν και ένας σοβαρός λόγος που έγινε το άνοιγμα και στις κονσόλες.

 

Το άνοιγμα στις κονσόλες έγινε για να βγάλουν περισσότερα φράγκα, ξέρουν ότι η μεγάλη αγορά εκεί βρίσκεται. Οπότε και να μην έσπαγαν τα 3 παιχνίδια, πάλι θα κατέφευγαν στις κονσόλες. Το ότι θα πουλούσε πιο πολύ αν δεν έσπαγε, δεν είναι σίγουρο, πολλοί είναι αυτοί που περιμένουν την πειρατική έκδοση να το δοκιμάσουν και μετά το αγοράζουν. Ας έβγαζαν ακόμα demos οι εταιρείες να μην υπήρχε αυτή η δικαιολογία.

  • Like 2
Δημοσ.

Demo ή beta ή όπως θέλουν να το πουν ας βγάζουν για τα games τους για να μην μπαίνουμε στην διαδικασίαν καν του θείου.

Εκεί φυσικά δεν θα υπήρχε αυτή η δικαιολογία για κανένα. Αλλά μόνο τυχαίο δεν είναι ότι δεν μας δίνουν demo. Αν δει κάποιος τα χάλια σιγά μην αγοράσει μετά, ή πόσο μάλλον pre order ένα μήνα πίσω κτλ..

 

Παράδειγμα. Να έβγαζαν σε demo το Arkham Knight στο steam.. Ε ρε γλέντια.. Θα το είχαμε προλάβει βέβαια το κακό..

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Ένα demo θέλει πρόσθετο χρόνο ανάπτυξης, και προγραμματισμό στο budget για αυτό. Θέλει άτομα να δουλεύουν σε αυτό, θέλει δικό του QA, και μπορεί να έχει optimizations που δεν μπορεί να έχει το πλήρες παιχνίδι (...), ενώ επίσης έχει και το βάρος να "προμοτάρει" το παιχνίδι από μια λεπτή "φέτα" του.

 

Πολλοί τίτλοι βγαίνουν ανέτοιμοι γιατί πρέπει να προλάβουν προθεσμίες... ο χρόνος για demo είναι ανύπαρκτος. Για αυτό και ό,τι demo βγαίνει, τυπικά βγαίνει μετά την κυκλοφορία του παιχνιδιού, και επίσης τυπικά αν το παιχνίδι μέχρι τότε είχε τύχει θετικής υποδοχής.  

 

Μέχρι τότε για τον gamer φυσικά υπάρχουν ενδείξεις όπως το εμπάργκο στα reviews, για το ότι κάτι μπορεί να πάει στραβά με την ποιότητα του παιχνιδιού. Και φυσικά υπάρχουν, από την πρώτη μέρα κυκλοφορίας σχεδόν (μερικές φορές και νωρίτερα), αναλυτικότατες και συγκριτικές αναλύσεις επιδόσεων του παιχνιδιού. Έχει *γεμίσει* ο τόπος βασικά, και (δυστυχώς για μένα) και στο insomnia πολλές φορές οι συζητήσεις για το performance μονοπωλούν τα νήματα παιχνιδιών. 

 

Το ότι έχουμε λίγα demos πλέον είναι μια ακόμα από τις πολλές δικαιολογίες που έχουμε διαβάσει/ ακούσει. Όταν είχαμε demos η δικαιολογία μετατοπιζόταν εύκολα αλλού. Όπως συμβαίνει σε αυτή τη συζήτηση. 

  • Like 2
Δημοσ.

 Το ότι θα πουλούσε πιο πολύ αν δεν έσπαγε, δεν είναι σίγουρο, πολλοί είναι αυτοί που περιμένουν την πειρατική έκδοση να το δοκιμάσουν και μετά το αγοράζουν. Ας έβγαζαν ακόμα demos οι εταιρείες να μην υπήρχε αυτή η δικαιολογία.

Eπιλέγεις να δεις τη μία μόνο όψη του νομίσματος.Υπάρχει και άλλη.

Δημοσ.

Θα διαφωνήσω λίγο περί demo γιατί πολύ απλά παλιότερα κόβαν μια πιστα μια βδομάδα πριν και τέλος, δεν λέω ότι δεν έχει extra δουλειά αλλα δεν το βρίσκω και τόσο δύσκολο, φυσικά είμαι έξω από τον χορό οποτε υποθετικά μιλάω. Το steam refund βασικά είναι το new age demo ή ακόμα καλύτερα θα μπορούσαν να αφήνουν σε όλους τους χρηστες να κατεβάζουν το game και να παίζουν για ένα μικρό χρονικό διάστημα, αλλα το optimization τελευταία είναι τόσο ελεεινό που απλά θέλουν να το κρύψουν όσο μπορούν.

  • Like 1
Δημοσ.

Έχει *γεμίσει* ο τόπος βασικά, και (δυστυχώς για μένα) και στο insomnia πολλές φορές οι συζητήσεις για το performance μονοπωλούν τα νήματα παιχνιδιών. 

 

Στο insomnia γράφουμε 4-5 άτομα στα νήματα έτσι και αλλιώς. Ειδικά τώρα που δεν σπάνε και τα παιχνίδια.

Ετσι ακριβως.Οι περισσοτεροι ουτως ή αλλως, για να ειμαστε αντικειμενικοι,παιχνιδια δεν αγοραζουν αρα για να ''συμμετεχουν'' στην κουβεντα πρεπει να βρουν κατι που δεν χρειαζεται την αγορα παιχνιδιου και αυτο αφορα την αποδοση ενος τιτλου.

Το βλεπουμε αυτο το σκηνικο και στις καρτες γραφικων.

 

Βγηκε πχ το Forza Horizon 3(αλλα και στο gears of war και στο Quantum Break στις αρχες)και ζητημα να το εχουν αγορασει πανω απο 2-3ατομα.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...