Fulgore Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 Οπως σωστα αναφερθηκε μια εταιρια για να ριξει δουλεια και να λεμε για σωστο optimization πρεπει να στοχευει προς μεγαλο αριθμο ατομων και αρα πλεον και στις κονσολες αφου εχουν πουλησει αρκετα. Κλασσικα συγχρονα παραδειγματα optimization σε πρωτου προσωπου παιχνιδια ειναι το Battlefront(το οποιο ολως τυχαιως περισσοτερο στις κονσολες πουλησε),το Doom και το Overwatch. Δεν θελουμε πλεον να μας πεφτουν τα σαγονια που γραφουν μερικοι αλλα αξιολογους τιτλους. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 δεν είμαστε περισσοτεροι που αγορασαμε 970/980 ? γιατι πιστευω εμεις που αγορασαμε αυτες τις καρτες, ειμαστε οι πρωτοι που θα παρουμε τις επομενες.. Είμαστε μια πολύ μικρή μειοψηφία, ειδικά όσοι είναι με 980/980Ti. ε δεν θα ειναι pascal exclusive, και με σωστο optimization μπορει να παιζει καλά και σε παλαιοτερο hardware με χαμηλοτερες ρυθμισεις. δεν ειναι περιπτωση μαύρο ή άσπρο 1070/80 θα πάρουν πολλοι περισσοτεροι και οπως ειπε ο φιλος απο επάνω πρώτοι αυτοι που έχουν maxwell. Εάν σου δώσουν ένα νέo Crysis 1 ξέρεις ότι δεν θα φτάνει ούτε το 1080Ti SLI για max settings, έτσι ; Αλλά τα σαγόνια δεν θα μαζεύονταν από το πάτωμα με τίποτα. 1070/1080 θα πάρει μια πολύ μικρή μειοψηφία και θα 'ναι λιγότεροι από αυτούς που πήραν 970/980, γιατί ήταν πιο φτηνές οι δεύτερες. Αν τώρα το 4-5% παγκοσμίως έχει 970, σκέψου σε τι ποσοστό θα βρίσκονται οι κάτοχοι των 1070/1080 και ειδικά με 1080 Δεν θελουμε πλεον να μας πεφτουν τα σαγονια που γραφουν μερικοι αλλα αξιολογους τιτλους. Δεν θα με χάλαγε να μου φύγουν τα σάλια, όπως μου έφυγαν τότε με το Crysis 1. Αλλά το Witcher 3 απέδειξε πως δεν θες κάτι τέτοιο για να γράψεις ιστορία, παράδειγμα το τι κράξιμο έφαγε πριν βγει για downgrade κλπ και μόλις βγήκε το βούλωσαν όλοι και το έλιωναν. Όχι ότι δεν θα θέλαμε εμείς που τα σκάμε χοντρά σε κάρτες να είχαμε τα visuals που έδειχναν στην Ε3, αλλά λέμε.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GreekMonkey Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Έχει αγοράσει κανείς από game.co.uk μεταχειρισμένα παιχνίδια. Βλέπω τιμές super και λέω να πάρω μερικά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Έχει αγοράσει κανείς από game.co.uk μεταχειρισμένα παιχνίδια. Βλέπω τιμές super και λέω να πάρω μερικά. Προφανως και οχι γιατι στο pc δεν υπαρχει εδω και καιρο το μεταχειρισμενο παιχνιδι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Πάνε πολλά χρονια που το game.co.uk δεν έχει pre-owned PC games, νομίζω από το 2001, τώρα μονο για consoles. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Λογικο αφου τα περισσοτερα παιχνιδια πλεον εχουν μεσα τον κωδικο για ενεργοποιηση οπως της blizzard ή αλλα τυπου Fallou4,MGS V και SFV μονο τον κωδικο σου δινουν. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Oroku Saki Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Και τα Μad max far cry primal Rise of the Tomb Raider Just cause 3 Doom και αυτα μονο τον κωδικο ειχαν. Οτι παιχνδιια εχω αγορασει απο τον Σεπτεμβριο του 2015 μεχρι τωρα ολα μα ολα κατεβαινουν απο steam η uplay (αναλογως το παιχνιδι). Κανενα δεν εκανε εγκατασταση απο το DVD. Να δουμε και το Mirror edge της ea τον Ιουνιο αν κανουν και αυτοι το ιδιο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimyok Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Τουλαχιστον να ειναι σε λογικη τιμη , για μενα οτιδηποτε τετοιο πανω απο 30$ δεν δινω για download . Και θα προτιμησω το used ps4 στη ιδια τιμη . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Future Halo & Gears of War games reported to be coming to the PC Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Halo 4 release date 2012.Halo 5 release date 2015.Halo 6 2018 προς το τελος ζωης της κονσολας δηλαδη.Ε καλα αντε να κανεις υπομονη 2.5χρονια για αυτο και αν ειναι κιολας καλο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Halo 4 release date 2012.Halo 5 release date 2015.Halo 6 2018 προς το τελος ζωης της κονσολας δηλαδη.Ε καλα αντε να κανεις υπομονη 2.5χρονια για αυτο και αν ειναι κιολας καλο. Φαντάζομαι όμως ότι για να είναι στο τέλος της ζωής της κονσόλας σημαίνει ότι θα έχει τελειοποιηθεί. Τουλάχιστον έτσι φαίνεται να γίνεται με τις κονσόλες. Όσο πιο κοντά στο σημείο τέλους πάμε, τόσο καλύτερα και πιο τελειοποιημένα είναι τα παιχνίδια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Φαντάζομαι όμως ότι για να είναι στο τέλος της ζωής της κονσόλας σημαίνει ότι θα έχει τελειοποιηθεί. Τουλάχιστον έτσι φαίνεται να γίνεται με τις κονσόλες. Όσο πιο κοντά στο σημείο τέλους πάμε, τόσο καλύτερα και πιο τελειοποιημένα είναι τα παιχνίδια. Αν κρινω απο το Halo 4 σε σχεση με το 3 το αντιθετο ισχυει ή ακομα και στο τελευταιο Gears of War. Μονο αν το studio ειναι βαρβατο(που το καλο παιχνιδι θα στο βγαζει ειτε στην μεση της ζωης των κονσολων ειτε στο τελος)οπως εκανε η Naughty Dog πχ με τα Uncharted και το Last Of Us στο ps3 ισχυει το παραπανω ή ακομα και η Rockstar εν μερη με το GTA V και Max payne 3. Δεν ειναι τυχαιο αλλωστε γιατι αυτα τα Studio θεωρουνται απο τα κορυφαια στον χωρο και εχουν και τετοια αναγνωριση και σεβασμο και απο το κοινο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Αν κρινω απο το Halo 4 σε σχεση με το 3 το αντιθετο ισχυει ή ακομα και στο τελευταιο Gears of War. Μονο αν το studio ειναι βαρβατο(που το καλο παιχνιδι θα στο βγαζει ειτε στην μεση της ζωης των κονσολων ειτε στο τελος)οπως εκανε η Naughty Dog πχ με τα Uncharted και το Last Of Us στο ps3 ισχυει το παραπανω ή ακομα και η Rockstar εν μερη με το GTA V και Max payne 3. Δεν ειναι τυχαιο αλλωστε γιατι αυτα τα Studio θεωρουνται απο τα κορυφαια στον χωρο και εχουν και τετοια αναγνωριση και σεβασμο και απο το κοινο. Έχεις δίκιο στο συγκεκριμένο. Σίγουρα έχει να κάνει και με το στουντιο αλλά γενικά ως ποιότητα σίγουρα ανεβαίνει ο πήχης όσο ζει μια κονσόλα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 27 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 27 Μαΐου 2016 Έχεις δίκιο στο συγκεκριμένο. Σίγουρα έχει να κάνει και με το στουντιο αλλά γενικά ως ποιότητα σίγουρα ανεβαίνει ο πήχης όσο ζει μια κονσόλα. Πραγμα το οποιο δεν ειδαμε φετος με το Halo 5 που ηταν(και εν μερη ειναι ακομα)το μεγαλο exclusive της MS και το μονο που καταφεραν ειναι να πετσοκοψουν το Single player(εν μερη χαρη μας κανανε που το βαλανε κιολας ενα πραγμα)για να δωσουν βαση στο multiplayer. Γιαυτο αλλωστε αν δεις οι περισσοτεροι(αν οχι ολοι)θελουν ενα Halo MCC στο pc γιατι ειναι δοκιμασμενα τα παιχνιδια και ξερουμε τι ρολο βαρανε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 28 Μαΐου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 28 Μαΐου 2016 Unity Technologies on DX12, Vulkan, Ray-tracing, Physically-based Rendering, Dynamic LOD, E3 Demos & more DSOGaming: The first DX12 games that have been released on the PC were a bit underwhelming (in terms of performance and visuals compared to DX11). Is that normal? When can PC gamers expect to see games that will take advantage of DX12? Mathieu Muller: Yes, quite normal. Most engines are in a similar situation as I previously mentioned: the potential for performance of DX12 is there, but it is hard to beat 5+ years of driver optimization improvements. To some extent, this reminds me of PS3 — while the potential of the architecture may be outstanding, it also requires deep changes. You get very close to the hardware, but it takes time to master this power and balance the end benefits as opposed to the overhead of the system that will use the new predicates. A decade ago, many studios spent a huge chunk of development time optimizing their software for PS3’s SPUs and ended up obtaining fewer improvements than if they would have simply optimized their main algorithms. After some time, the architecture and the drivers had matured sufficiently and great results could be reached. The same thing should happen in the coming years with DX12. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις