Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Συμφωνώ στο γενικότερο ύφος του post σου, αλλά το bold από που προκύπτει ακριβώς; Χωρίς να λάβω καν υπόψιν τα Starcraft 2, με μία πρώτη σκέψη μου έρχονται στο μυαλό τα Homeworld: Remastered, το Homeworld: Deserts of Kharak, το Offworld Trading Company (μπορεί να μην είναι ΑΑΑ, αλλά είναι υποσχόμενο) και το Anno 2205 (λίγο παλιότερο και ίσως όχι σαν τα παλιά Anno, αλλά πάντως υπάρχει). Εκτός από αυτά, σύντομα περιμένουμε Battlefleet Gothic: Armada και Total War: WARHAMMER.

 

Πού ακριβώς έχεις εντοπίσει τον θάνατο των RTS;

 

Γίνομαι κουραστικός αλλά αυτά τα ρημάδια τα Wargame: European Escalation και AirLand Battle γιατί δεν τα αναφέρει ποτέ κανείς??? Μιλάμε για παιχνιδάρες.

 

Να βάλω επίσης στη λίστα το μετριότατο Etherium και το απλά καλό Grey Goo, και βλέπουμε ακόμα και indie παρουσία. Χωρίς να πάω τόσο πίσω, πέρα από το Homeworld Remastered να προσθέσω τα Spellforce, Company of Heroes, Dawn of War, Empire at War, κάτι σαπίλες της 1C τύπου Theater of War: Korea και ορισμένα άλλα.

 

Τώρα, αν λανθασμένα το RTS έχει συνδυαστεί είτε με το μπάσταρδο empire building τύπου Age of ή Empire Earth (που μεταξύ μας ποτέ δεν το χώνεψα) είτε με το base building, αυτό είναι και ένας από τους λόγους που το είδος χτύπησε τοίχο. Οι κλώνοι του Starcraft ήταν αμέτρητοι, οι παίκτες κουράστηκαν, νέες ιδέες δε βρήκαν πρόσφορο έδαφος και φτάσαμε να εξαφανιστούν. Έπρεπε κάποτε να απεγκλωβιστούμε.

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Βασικα το παλιο καλο rts εχει πεθανει

 

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς.

 

 

Γίνομαι κουραστικός αλλά αυτά τα ρημάδια τα Wargame: European Escalation και AirLand Battle γιατί δεν τα αναφέρει ποτέ κανείς??? Μιλάμε για παιχνιδάρες.

 

Παιχνιδάρες ναι, απλά είπα να μείνω στους τελευταίους έξι μήνες και να μην πάω παραπίσω. Από πέρυσι το Νοέμβριο μέχρι και τον φετινό Μάιο έχουν βγει και θα βγουν έξι πάρα πολύ καλά RTS και δεν βρίσκω για ποιό λόγο κάποιος στρατετζάς να είναι παραπονεμένος.

 

 

Τώρα, αν λανθασμένα το RTS έχει συνδυαστεί είτε με το μπάσταρδο empire building τύπου Age of ή Empire Earth (που μεταξύ μας ποτέ δεν το χώνεψα) είτε με το base building, αυτό είναι και ένας από τους λόγους που το είδος χτύπησε τοίχο. Οι κλώνοι του Starcraft ήταν αμέτρητοι, οι παίκτες κουράστηκαν, νέες ιδέες δε βρήκαν πρόσφορο έδαφος και φτάσαμε να εξαφανιστούν. Έπρεπε κάποτε να απεγκλωβιστούμε.

 

Συμφωνώ. Και για να είμαι ειλικρινής οι έννοιες «strategy» και «real time» για μένα δεν πάνε παρέα. Ωστόσο, αν θέλουμε να τα κολλήσουμε μαζί, πρέπει να βγάλουμε από την εξίσωση το base building.

Δημοσ.

Με αυτα που διαβαζω κραταω πολυ μικρο καλαθι για το VR . 3 διαφορετικοι κατασκευαστες , τουλαχιστον στο pc στο λενε εμμεσως πλην σαφως οτι θες GTX 980 η AMD 390 , στις κονσολες που θα βρουνε τοσα ?

Δημοσ.

Θες πολύ πιο δυνατές κάρτες από τις 980/390 για να έχεις 90 frames σε max settings σε VR. Μια 970/980 είναι η ελάχιστη κάρτα που θα μπορείς να έχεις 90άρια σε Low settings και αν.

Δημοσ.

Δεν θέλει απαραίτητα raw power/brute force... με optimized κώδικα και Async Compute, μπορούν να παίξουν VR και GPUs με λιγότερα flops (όπως στο PS4).

 

Η AMD αυτό το διαφημίζει ως "LiquidVR".

Δημοσ.

Οταν βλεπω το ps να αγκομαχα για να βγαλει τα 24 σε 1080 δεν πα να το λενε και solidsnake ,θα πρεπει να του βαλουν και μοναδα sega cd για να κανει αυτα που διαφημιζουν.

Δημοσ.

Το VR είναι σαν 1080P με 3D, ότι σύστημα θες για 1080P/3D/90FPS, θες και για το VR. Τώρα αν κάνουν άλλα κόλπα στο rendering όπως duplicate frames κλπ, θα μπορεί πιο εύκολα ένα σύστημα να έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...