Oroku Saki Δημοσ. 4 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2016 Αφου μονο τα παιχνιδια της microsoft θα βγαινουν απολκειστικα στο store ενω ολα τα υπολοιπα βγαινουν παντου(εκτος απο της EA που ειναι μονο στο Origin) δεν θα καταφερει η ms να μονοπωλησει το pc gaming. To Steam θα παραμειενι ο απολυτος κυριαρχος και το store μονο για τα παιχνιδια της microsoft θα το χρησιμοποιουμε.
mkp Δημοσ. 5 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2016 Τα πράματα δείχνουν πολύ άσχημα για το DX12 http://www.pcper.com/reviews/General-Tech/PC-Gaming-Shakeup-Ashes-Singularity-DX12-and-Microsoft-Store μια μικρή περίληψη που ποστάρε κάποιος: 1) 60 FPS cap2) 60Hz forced3) Gsync and FreeSync not supported4) Windowed mode is forced (store only)5) .EXE encrypted (store only)6) No true access to game files (store only)7) Little to no 21:9 or multi monitor support (store only)8) 3rd Party FPS readers and FPS limiters won't work (For most of the titles)9) No .ini modding (store only)10) No reshade support11) No SweetFX support12) Limited key binding (store only)13) Limited driver intervention due to App encryption (store only)14) Slower roll out of patches (as they must pass WHQL per patch - store only)15) Poorer support for mGPU configurations16) At the mercy of Developers to implement desired features.
Psycho_Warhead Δημοσ. 5 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 5 Μαρτίου 2016 Για το Winstore θες να πεις, δεν ευθύνεται το DX12 για τα παραπάνω, ένα DX12 παιχνίδι στο Steam ας πούμε θα είναι κομπλέ.
Oroku Saki Δημοσ. 5 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2016 Επειδη μονο ενα παιχνιδι εχει βγει με dx12 μεχρι τωρα το Gears το οποιο χρησιμποει παλια μηχανη γραφικων καλο θα ηταν να περιμενουμε να δουμε πως θα ειναι τα καινουργι παιχνιδια που θα βγουν με dx12 οπως Quatnum Break Deus Ex ... για να βγαλουμε συμπερασματα,
Psycho_Warhead Δημοσ. 5 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 5 Μαρτίου 2016 Τα παραπάνω προβλήματα αφορούν το Winstore και δεν έχουν καμία σχέση με το τι μηχανή γραφικών χρησιμοποιεί ένα παιχνίδι.
mkp Δημοσ. 5 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2016 Για το Winstore θες να πεις, δεν ευθύνεται το DX12 για τα παραπάνω, ένα DX12 παιχνίδι στο Steam ας πούμε θα είναι κομπλέ. φήμες λένε ότι όλα τα DX12 games θα είναι μέσο του Winstore, μακάρι να μην είναι εστί βεβαία
Fulgore Δημοσ. 5 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2016 Τα πράματα δείχνουν πολύ άσχημα για το DX12 http://www.pcper.com/reviews/General-Tech/PC-Gaming-Shakeup-Ashes-Singularity-DX12-and-Microsoft-Store μια μικρή περίληψη που ποστάρε κάποιος: 1) 60 FPS cap 2) 60Hz forced 3) Gsync and FreeSync not supported 4) Windowed mode is forced (store only) 5) .EXE encrypted (store only) 6) No true access to game files (store only) 7) Little to no 21:9 or multi monitor support (store only) 8) 3rd Party FPS readers and FPS limiters won't work (For most of the titles) 9) No .ini modding (store only) 10) No reshade support 11) No SweetFX support 12) Limited key binding (store only) 13) Limited driver intervention due to App encryption (store only) 14) Slower roll out of patches (as they must pass WHQL per patch - store only) 15) Poorer support for mGPU configurations 16) At the mercy of Developers to implement desired features. Εκτως απο τα παραπανμω που αναφερουν τα παιδια αν οντως ισχυε το παραπανω,κυριως για gsync και Freesync τοτε εν μερη θα ειχαν δικαιωμα ολοι οι κατοχοι να επιστρεψουν τα monitor τους πισω αφου το sync που χρυσοπληρωσαν δεν θα υποστηριζεται/λειτουργει πλεον.
Oroku Saki Δημοσ. 5 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2016 φήμες λένε ότι όλα τα DX12 games θα είναι μέσο του Winstore, μακάρι να μην είναι εστί βεβαία Μονο τα παιχνιδια που εκδιδει η microsoft θα ειναι στο store. Ολα τα υπολοιπα βγαινουν σε steam εκτος απο της ea.
naruto14 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2016 Έχει διαφορά το "υπάρχει και στο steam" με το steamworks. Για παράδειγμα για παιχνίδια της Square Enix χρειάζονται το steam για να παίξουν που σημαίνει πως όλα τα retail και τα κλειδιά είναι για steam. Τα παιχνίδια της Ubisoft από την άλλη δεν συμφέρει να τα αγοράσεις καθόλου από steam και τα κλειδιά και retail είναι για Uplay.
Psycho_Warhead Δημοσ. 6 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 6 Μαρτίου 2016 DirectX 12 – Async Compute Supported In Latest NVIDIA Drivers, Steam Overlay Works In DX12 Mode
Psycho_Warhead Δημοσ. 7 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 7 Μαρτίου 2016 Να δω πότε θα αρχίσουν τα παιχνίδια να χρησιμοποιούν deep color(10bit) ώστε να μην βλέπουμε το color banding κυρίως στον ουρανό ενός παιχνιδιού..Για την ώρα μόνο το Alien: Isolation έχει deep color support.
firepc Δημοσ. 7 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2016 Μετα την παγκοσμια κατακραυγη των οπαδων του Xbox One για τις διαροες των παιχνιδιων τους στο PC, o Phil Spencer αναγκαστηκε να κανει την εξης δηλωση -" Δε θα έρθουν όλα τα παιχνίδια του Xbox One στο PC "- Μπραβο x1 fans, ετσι θα παει το gaming μπροστα..
BigBOSS Δημοσ. 7 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2016 οποτε ξεχάστε halo για να μη στεναχωρηθούν οι κάτοχοι xbox one
Psycho_Warhead Δημοσ. 7 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 7 Μαρτίου 2016 Άμα βγουν όλα τα παιχνίδια του One στο PC, δεν έχει νόημα να έχεις One, όπως αν έβγαιναν τα Uncharted στο PC δεν θα 'χε νόημα να έχεις Playstation. Η πλειοψηφία αγοράζει κονσόλες για τις αποκλειστικότητες, αν τις χάσουν τότε δεν έχουν λόγο ύπαρξης.
Προτεινόμενες αναρτήσεις