Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Sorry αν έχει αναφερθεί κάπου, δεν μπόρεσα να το εντοπίσω με μια γρήγορη ματιά.

 

The Division’s Developer: “We do have to keep it in check with the consoles”, unfair to push it far away from them

 

Αυτά είναι. Δεν έχω θέμα με το να αγοράσει κάποιος κονσόλα(ες). Έχω όμως με τους λόγους και τα επιχειρήματα που συνήθως χρησιμοποιούνται. Δεν καταλαβαίνω, ας πούμε, πως κάποιοι, εν έτει 2016, μιλάνε ακόμη σε κάποια fora για "ανωτερότητα της κονσόλας". Μιας συσκευής που έχει γίνει ένας σημαντικός λόγος για να μένουν πίσω οι εξελίξεις (λόγω format "πάρτο βάλτο", format τοστιέρας δηλαδή). Γιατί; Για να προλάβουν 2-3 εταιρείες να πουλήσουν τις κονσόλες τους και να μην γίνουν πολύ γρήγορα εξαιρετικά outdated από το PC gaming.

 

Και το συνδέω και με αυτό που αναφέρεται παραπάνω:

 

"Πιο ζωντανοί και δυναμικοί κόσμοι" θα φτιάχνονται με το PS5"

'Οι πρώτες σκέψεις των developers για την επόμενη γενιά'

 

Να προσέχουν μόνο μην φτιάξουν πολύ δυναμικούς και φανταστικούς κόσμους. Αν και, όπως είδαμε και από τους devs του Division, τρόποι για να μην μένουν πολύ πίσω οι αγαπημένες μας κονσόλες (και να βλάπτεται το PC gaming, το gaming και η όποια εξέλιξη γενικότερα) υπάρχουν. Πάμπολλοι. Μπορούν ας πούμε να ρίξουν όλα τα μελλοντικά releases στο PC έτσι ώστε να φτάσουν στα επίπεδα εκείνων του PS5. Και να μιλούν μετά για "το φανταστικό PS5 με τους δυναμικούς του κόσμους".

 

Και πάρε μετά ορδές φανατικών (και όχι 5χρονων αλλά ατόμων που είναι στην ηλικία μου, 30 και βάλε) να σου λένε για την τεχνολογική υπεροχή του Playstation, την πλούσια γκάμα παιχνιδιών του, την χαμηλή τιμή του και την ευκολία χρήσης του.

  • Like 2
  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Μπράβο του που είχε τα @@ να το παραδεχτεί ανοικτά, όχι σαν άλλους που μας κοροϊδεύουν κανονικά.

 

Να τα βλέπουν αυτά εκείνοι που τρώνε το κουτόχορτο ότι για τα port της κακίας ώρας φταίει αποκλειστικά η πειρατεία και άμα εξαλειφθει θα αλλάξουν στάση οι developers.

Δημοσ.

Είσαι game developer και ας πούμε απευθύνεσαι σε μια αγορά 60 gamer.

-20 gamer έχουν PS4

-20 gamer έχουν XboxOne

-20 gamer έχουν PC

 

Από τους 20 gamer του PC κάποιο ποσοστό έχει PC μόνο και μόνο επειδή υπάρχει πειρατεία. 5?10? Όσοι.

 

Ποιος είναι ακριβώς ο λόγος να ρίξεις το βάρος του development στους 10-15 PC gamers αντί για τους 40 console gamers?

 

Οι αριθμοί είναι τελείως αυθαίρετοι και προφανώς τελείως λάθος αλλά η λογική παραμένει και ναι η πειρατεία τους επηρρεάζει αυτούς τους αριθμούς.

Δημοσ.

Αν δε δούμε με επισημα στοιχεια, πως η πειρατεια επιρρεάζει τις πωλήσεις ολα τα αλλα ειναι λογια του αέρα και υποθέσεις.

 

Αλλά και γω με τη σειρά να να υποθεσω πως η Ubisoft πλανιεται πλάνην οικτρά εάν με τα devuno περιμένει να δει θεαματική αύξηση των πωλήσεων στο pc, γιατι πρώτον: τελευταια συνεχως προσφέρει μέτρια παιχνιδια και δεύτερον προκειται για κακές μεταφορές

 

Απο την άλλη το Dark Souls 3 θα σκίσει σε πωλήσεις στο pc γιατι θα ειναι έπος.

 

Τώρα το λεγομενο parity υπάρχει επειδη ενα multi platform σχεδιάζεται με βαση το πιο ανισχυρο hardware και όχι λογω πειρατειας ή μη.

Δημοσ.

Είσαι game developer και ας πούμε απευθύνεσαι σε μια αγορά 60 gamer.

-20 gamer έχουν PS4

-20 gamer έχουν XboxOne

-20 gamer έχουν PC

 

Από τους 20 gamer του PC κάποιο ποσοστό έχει PC μόνο και μόνο επειδή υπάρχει πειρατεία. 5?10? Όσοι.

 

Ποιος είναι ακριβώς ο λόγος να ρίξεις το βάρος του development στους 10-15 PC gamers αντί για τους 40 console gamers?

 

Οι αριθμοί είναι τελείως αυθαίρετοι και προφανώς τελείως λάθος αλλά η λογική παραμένει και ναι η πειρατεία τους επηρρεάζει αυτούς τους αριθμούς.

Αν εγω τερματισω παιχνιδια στο ps4 μεσω ενοικιασεις(και πολλοι αλλοι βεβαια βλεπε καλη ωρα για το The Order)αυτο εν μερη δεν ειναι ενα ειδος πειρατειας αν το καλοσκεφτουμε?

  • Like 1
Δημοσ.

Η εταιρία παίρνει κάποιο ποσοστό από τα videoclub πέρα από την αξία του παιχνιδιού που το προβλέπει αυτό.

 

Ναι όντως χωρίς στοιχεία σοβαρά είναι δύσκολο να μιλήσεις αλλά είναι κάτι παραπάνω από προφανές ότι η πειρατεία σε μικρό ή μεγάλο βαθμό επηρεάζει τις πωλήσεις.

 

Και είναι και λογικό όπως είπε και ο BigBoss ένα multi-platform να σχεδιάζεται με βάση το χειρότερο hardware. 

Δημοσ.

Αν εγω τερματισω παιχνιδια στο ps4 μεσω ενοικιασεις(και πολλοι αλλοι βεβαια βλεπε καλη ωρα για το The Order)αυτο εν μερη δεν ειναι ενα ειδος πειρατειας αν το καλοσκεφτουμε?

 

εννοειται, οπως και η μεταπώληση ή το δάνεισμα σε φιλο, δηλαδή χάνουν λεφτά απο ολα αυτά.

  • Moderators
Δημοσ.

Είσαι game developer και ας πούμε απευθύνεσαι σε μια αγορά 60 gamer.

-20 gamer έχουν PS4

-20 gamer έχουν XboxOne

-20 gamer έχουν PC

 

Από τους 20 gamer του PC κάποιο ποσοστό έχει PC μόνο και μόνο επειδή υπάρχει πειρατεία. 5?10? Όσοι.

 

Ποιος είναι ακριβώς ο λόγος να ρίξεις το βάρος του development στους 10-15 PC gamers αντί για τους 40 console gamers?

 

Οι αριθμοί είναι τελείως αυθαίρετοι και προφανώς τελείως λάθος αλλά η λογική παραμένει και ναι η πειρατεία τους επηρρεάζει αυτούς τους αριθμούς.

 

Οι αριθμοί είναι τόσο αυθαίρετοι που κάνουν το επιχείρημά σου απολύτως ανούσιο. Μια λιγότερο αυθαίρετη προσέγγιση για να πλησιάσουμε την πραγματικότητα είναι η εξής:

 

Έχεις 100 gamers:

 

- οι 70 έχουν PC

- οι 20 έχουν PS4

- οι 10 έχουν XBONE

 

από τους 70 ας υποθέσουμε ότι οι 20 αγοράζουν (και) πειρατικά ή δεν είναι σοβαροί gamers (f2p μόνο κλπ). Επομένως μας απομένουν 50 > 30=20+10.

 

Άρα για ποιό λόγο να ΜΗΝ ρίξεις το βάρος στους περισσότερους;

 

*Όλα τα παραπάνω αν δεχτούμε ότι τα ενδεχόμενα είναι ασυμβίβαστα και ανεξάρτητα!

Δημοσ.

η καποιοι απο σας εχετε επιχειρησεις με στατιστικα αποτελεσματα η απλα σπαταλατε τον χρονο σας...τα νουμερα δεν ειναι τα μεν ουτε τα δεν και για να τ βρουμε...εεε δεν μπορουμε εμεις.αλλα αν υπηρχε καποιος δεν θα τα ανακοινωνε!

Δημοσ.

Παραμένει όμως το 80 (50+20+10)>50.

 

Και αν θέλουμε να το πάμε ακόμη πιο πέρα με τους αυθαίρετους αριθμούς θα μου έκανε αίσθηση αν πάνω από τους 30/70 αγοράζουν παιχνίδια και δε παίζουν αποκλειστικά LoL/WoW/Dota/F2P games που και αγορασμένα να είναι είναι παιχνίδι και όχι παιχνίδιΑ.

 

Στη τελική άσχετα με τους αριθμούς και τα ποσοστά γιατί να μην απευθυνθείς ΣΕ ΟΛΟΥΣ αντι για κάποιο ποσοστό?

Δημοσ.

Είσαι game developer και ας πούμε απευθύνεσαι σε μια αγορά 60 gamer.

-20 gamer έχουν PS4

-20 gamer έχουν XboxOne

-20 gamer έχουν PC

 

Από τους 20 gamer του PC κάποιο ποσοστό έχει PC μόνο και μόνο επειδή υπάρχει πειρατεία. 5?10? Όσοι.

 

Ποιος είναι ακριβώς ο λόγος να ρίξεις το βάρος του development στους 10-15 PC gamers αντί για τους 40 console gamers?

 

Οι αριθμοί είναι τελείως αυθαίρετοι και προφανώς τελείως λάθος αλλά η λογική παραμένει και ναι η πειρατεία τους επηρρεάζει αυτούς τους αριθμούς.

Ας πούμε οτι το παράδειγμα στέκει με τα ποοσοστά..

 

Δεν υπολογίζεις καθόλου όμως τα μεταχειρισμένα, το απόλυτο χάσιμο όλων των εταιριών στις κονσόλες.

Στο PC πρέπει να το αγοράσεις για να καταχωρήσεις την άδεια στην υπηρεσία που υποστηρίζει το παιχνίδι (Uplay στην περίπτωσή μας).

 

5 consolάκιδες να πάρουνε το παιχνίδι, θα το μεταπωλήσουνε σε όλους τους άλλους. Δές απλά τις αγγελίες του φόρουμ.

  • Like 1
Δημοσ.

Η εταιρία παίρνει κάποιο ποσοστό από τα videoclub πέρα από την αξία του παιχνιδιού που το προβλέπει αυτό.

 

Ναι όντως χωρίς στοιχεία σοβαρά είναι δύσκολο να μιλήσεις αλλά είναι κάτι παραπάνω από προφανές ότι η πειρατεία σε μικρό ή μεγάλο βαθμό επηρεάζει τις πωλήσεις.

 

Και είναι και λογικό όπως είπε και ο BigBoss ένα multi-platform να σχεδιάζεται με βάση το χειρότερο hardware. 

Το χειροτερο hardware η πλακα ειναι οτι βρισκεται στο pc ομως.Και αυτο γιατι δεν εχουν ολοι καν 8gb ram πχ στον υπολογιστη τους ή δεν παιζουν ολοι καν σε 1080p αναλυσεις. Αυτα σαν εχουν περασει απο το μυαλο,ή εχετε σαν δεδομενο το γεγονος οτι ολοι οι pc gamers εχουν συστηματα 800+ευρω??

 

http://store.steampowered.com/hwsurvey

 

Για ριξτε μια ματυα μερικοι που εχετε καποια πραγματα για δεδομενα...

Ας πούμε οτι το παράδειγμα στέκει με τα ποοσοστά..

 

Δεν υπολογίζεις καθόλου όμως τα μεταχειρισμένα, το απόλυτο χάσιμο όλων των εταιριών στις κονσόλες.

Στο PC πρέπει να το αγοράσεις για να καταχωρήσεις την άδεια στην υπηρεσία που υποστηρίζει το παιχνίδι (Uplay στην περίπτωσή μας).

 

5 consolάκιδες να πάρουνε το παιχνίδι, θα το μεταπωλήσουνε σε όλους τους άλλους. Δές απλά τις αγγελίες του φόρουμ.

Γιαυτο και η Sony χαντακωνει τα exclusive της στις τιμες,ειδικα τα πολυ αναγνωρισμενα.

  • Like 2
Δημοσ.

Για μενα και τα full walkthrough στο youtube και twitch πειρατια ειναι. Απ οταν αρχισα να βλεπω τα games απο αυτα τα δυο μεσα, δεν παιζω σχεδον τπτ πια

Δημοσ.

Για μενα και τα full walkthrough στο youtube και twitch πειρατια ειναι. Απ οταν αρχισα να βλεπω τα games απο αυτα τα δυο μεσα, δεν παιζω σχεδον τπτ πια

Η μοναδική φορά που το έκανα αυτό, ηταν με το πρώτο MGS επειδή ήθελα να ξεκινήσω την HD Collection.
Δημοσ.

εννοειται, οπως και η μεταπώληση ή το δάνεισμα σε φιλο, δηλαδή χάνουν λεφτά απο ολα αυτά.

Γι' αυτό και τα σκότωσαν τα μεταχειρισμένα στα pc.Γι αυτό και θα τα σκοτώσουν και στις κονσόλες.Πώς;Μα φυσικά με τον ίδιο τρόπο που έκαναν και στα pc.Καταχωρείς τον κωδικο του παιχνιδιού σου στο psn/xbox live και πώς τα λένε, ανεξαρτήτως του εάν το αγόρασες μέσω αυτού ή σε κουτί.Και τελειώνει το καλαμπούρι χωρίς πολλά πολλά και στις κονσόλες.Το βλέπω πως έρχεται.Πόσο κοντά είναι βέβαια, δεν είμαι σίγουρος, ίσως και στο φευγιό αυτής της γενιάς.

Θυμάστε κάτι καιρό που μας είχαν ζαλίσει συνεχώς με ειδήσεις σχετικά με το πόσα λεφτά χάνουν από τα μεταχειρισμένα, ειδικά σε pc ε;

Ε, η λύση ήταν απλή, το πείραμα πέτυχε κιόλας και δε βρίσκω το λόγο να μην επεκταθεί πλέον που δοκιμάστηκε.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...