JohnVani18 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2016 BOOM!!!!!!!! Quantum Break Has Been Rated For The PC By The Brazilian Classification Board 2
Prospector8 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2016 SUPERDATA'S 2015 STATS PLACE LEAGUE OF LEGENDS AND CLASH OF CLANS AT THE TOP
naruto14 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2016 Εδώ και καιρό έχω την εξής απορία, αλλά ψάχνοντας στο internet δεν μπόρεσα να πάρω μια ξεκάθαρη απάντηση. Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στο Vsync και στο Fps Limiter που έχουν προγράμματα όπως για παράδειγμα το MSI Afterburner? Από όσο ξέρω το vsync αυξάνει το input lag αλλά μπορεί και εξαλείφει το screen tearing (το οποίο δημιουργείται όταν τα frames που αναπαράγει η κάρτα ξεπερνάνε των αριθμό των Hz της οθόνης). Αν περιορίσω τα fps στα 60 σε ένα 60Hz monitor μπορώ να εξαφανίσω το screen tearing? Αν όχι φαντάζομαι ο περιορισμός συμφέρει μόνο για πιο χαμηλά framers, για παράδειγμα να το κλειδώσουμε στα 45 ή στα 30 αν αυτό μεταβάλλεται συνεχώς αλλά δεν προκαλεί tearing.
Alithinos Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2016 Το fps limiter απλά περιορίζει τα καρέ που θα παραχθούν το κάθε δευτερόλεπτο. Το vSync περιορίζει τα καρέ, αλλά και συγχρονίζει το κάθε καρέ του παιχνιδιού με τη κάθε ανανέωση της οθόνης. Άρα το fps limiter μπορεί ίσως να περιορίσει τα καρέ στα 60, και η οθόνη σου να είναι 60hz, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως σώνει και καλά το κάθε frame θα συγχρονιστεί με τη κάθε ανανέωση της οθόνης. Και ναι, ακόμα και με το fps limiter μπορεί να εμφανιστεί tearing. H ουσία του fps limiter είναι να πεις στη κάρτα γραφικών πως δεν χρειάζεται να αγκομαχά για να παράξει πάνω από ΧΧ καρέ, και έτσι αφού παράξει όσα της είπες να 'ξεκουράζεται' και έτσι να εξοικονομείς ρεύμα.
naruto14 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2016 Α κατάλαβα. Οπότε ο ουσιαστικός τρόπος για να κλειδώσεις το framerate για να μην έχεις ανεβοκατεβασματα είναι το vsync σωστά; το ίδιο και για το tearing...
Psycho_Warhead Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2016 Pirate Scene Group 3DM Suspends Cracks In Order To Measure PC Sales, Denuvo Too Powerful To Be Cracked? Τα 'χουν παίξει με το Denuvo.
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2016 μακαρι να σταματησουν τα σπασμενα παιχνιδια να δουμε ποια θα ειναι η δικαιολογια τους μετα για τα port που μας προσφερουν!
Psycho_Warhead Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2016 Αυτό έγραψα και 'γω στα σχόλια του DSOG 1
mike299 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2016 Ότι λένε και τώρα, δεν είναι συμφέρουσα η αγορά στα pc οπότε δίνουμε βάση στις κονσόλες. Όποιος νομίζει ότι οι εταιρίες αδιαφορούν λόγο πειρατείας δεν έχει καταλάβει τι δούλεμα του ρίχνουν.
toxotis70 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2016 τι λειτουργικο προτεινετε για χρηση κυριως παιχνιδιων ? win 7 - win 10 ?
Psycho_Warhead Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2016 Ε νομίζω τα Win10 χρειάζονται σε έναν gamer αφού είναι τα μόνα με DX12 support.
Psycho_Warhead Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2016 Ακόμα όχι, πέρα από το Ashes of the Singularity που και αυτό είναι σε Beta ακόμα, προς το τέλος της χρονιάς θα βγουν περισσότερα.
DJDB Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2016 Ένα μικρό tip: Λόγω του ότι χρησιμοποιώ το f,lux στον υπολογιστή μου (σε εμένα κάνει δουλειά και πολύ καλή μάλιστα) έψαχνα κάποιον τρόπο για να το χρησιμοποιώ και σε ορισμένα games (σε πολλά full screen games δυστυχώς απενεργοποιείται το "φίλτρο"). Κάπως έτσι ανακάλυψα το Borderless Gaming, το οποίο και σας προτείνω αν ψάχνετε τρόπο για να τρέξετε παιχνίδια σε μεγιστοποιημένο παράθυρο. Μέσω αυτού, όταν το έχω ενεργοποιημένο, μπορώ να τρέξω παιχνίδια σε full screen borderless window, σαν να είναι full screen. Και μένει ενεργό και το f.lux, καθώς δεν απενεργοποιείται όταν τρέχεις την εφαρμογή σε παράθυρο. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις