Προς το περιεχόμενο

PC Gaming (Συζήτηση)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Oσο θα υπαρχει κοινο που αγοραζει κονσολες και αγοραζει το παιχνιδι original δεν εχει αναγκη καμια εταιρεια απο users που κατεβαζουν πειρατικο το παιχνιδι , για αυτο να εισαι σιγουρος ..Απο εκει και επειτα η Crytek ειναι αλλο θεμα μην μπλεκεις το ενα με το αλλο ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oσο θα υπαρχει κοινο που αγοραζει κονσολες και αγοραζει το παιχνιδι original δεν εχει αναγκη καμια εταιρεια απο users που κατεβαζουν πειρατικο το παιχνιδι , για αυτο να εισαι σιγουρος ..Απο εκει και επειτα η Crytek ειναι αλλο θεμα μην μπλεκεις το ενα με το αλλο ..

 

μα αυτό είναι το θέμα,ότι το κοινό που αγοράζει τη συγκεκρυμένη κονσόλα είναι πολύ μικρό...

 

για τους πειρατές νομίζω πως δεν κατάλαβα τι εννοείς ακριβώς,εννοείς ότι οι PC gamer είναι πειρατές ? Πάντως το Tomb Raider το προηγούμενο πούλησε καλύτερα στον υπολογιστή από ότι στις κονσόλες.

 

τέλος την Crytek την αναφέρω λόγο του ότι... είχε τη φαεινή ιδέα να βγάλει xbox one exclusive τη στιγμή που το xbox one δεν πουλάει καλά. και η Crystal τώρα exclusive λέει θα βγάλει στο ίδιο μηχάνημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μα αυτό είναι το θέμα,ότι το κοινό που αγοράζει τη συγκεκρυμένη κονσόλα είναι πολύ μικρό...

 

 Γιατι ειναι πολυ μικρο ? Παρτο και πιο γενικα σαν προοπτικη μιας εταιρειας μην βλεπεις δηλαδη μονο το tomb raider ,αν εσυ ηθελες να αναπτυξεις τωρα ενα game το βασικο target group δεν θα ηταν οι console users ? Σου μιλαω περα απο προτιμησεις ,εννοειται πως ειναι μαλακια να μην βγαζεις τον συγκεκριμενο τιτλο στο pc δεν το συζηταμε απο την αλλη ομως υπαρχουν και πολλες παραμετροι που συνηγορουν υπερ αυτης της  αποφασης οσο και να μην μας αρεσει .Επειτα το κοιτας και σαν επενδυση ,βγαζεις ενα τιτλο στο one (λεω εγω τωρα) ή στο ps4 το βαφτιζεις exclusive οποτε αμεσως δημιουργεις μια βαση κοινου που ξερεις οτι με ενα νεο release αν παει καλα θα μεγαλωσει .Στις εταιρειες μην νομιζεις οτι ειναι ασχετοι ,ολα αριθμοι  ειναι ξερουν καλα αυτοι τι κανουν με καποιο ρισκο παντα .

H crytek μια και αναφερθηκε εκανε ακριβως το αντιθετο ,δημιουργησε ενα game προτυπο  φτιαγμενο για pc το οποιο απευθυνονταν προφανως σε pc users .Οταν αλλαξε για τους λογους που γνωριζουμε και τα εβαλε ολα στον μυλο εχασε την δυναμη της γιατι εγινε μια απο ολες τις αλλες (σε επιπεδο προιοντος)  .Τα crysis 2 kai 3 για παραδειγμα ηταν 2 κοινοτυπα παιχνιδια οποτε εχασε αιγλη ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι ειναι πολυ μικρο ? Παρτο και πιο γενικα σαν προοπτικη μιας εταιρειας μην βλεπεις δηλαδη μονο το tomb raider ,αν εσυ ηθελες να αναπτυξεις τωρα ενα game το βασικο target group δεν θα ηταν οι console users ? Σου μιλαω περα απο προτιμησεις ,εννοειται πως ειναι μαλακια να μην βγαζεις τον συγκεκριμενο τιτλο στο pc δεν το συζηταμε απο την αλλη ομως υπαρχουν και πολλες παραμετροι που συνηγορουν υπερ αυτης της αποφασης οσο και να μην μας αρεσει .Επειτα το κοιτας και σαν επενδυση ,βγαζεις ενα τιτλο στο one (λεω εγω τωρα) ή στο ps4 το βαφτιζεις exclusive οποτε αμεσως δημιουργεις μια βαση κοινου που ξερεις οτι με ενα νεο release αν παει καλα θα μεγαλωσει .Στις εταιρειες μην νομιζεις οτι ειναι ασχετοι ,ολα αριθμοι ειναι ξερουν καλα αυτοι τι κανουν με καποιο ρισκο παντα .

H crytek μια και αναφερθηκε εκανε ακριβως το αντιθετο ,δημιουργησε ενα game προτυπο φτιαγμενο για pc το οποιο απευθυνονταν προφανως σε pc users .Οταν αλλαξε για τους λογους που γνωριζουμε και τα εβαλε ολα στον μυλο εχασε την δυναμη της γιατι εγινε μια απο ολες τις αλλες (σε επιπεδο προιοντος) .Τα crysis 2 kai 3 για παραδειγμα ηταν 2 κοινοτυπα παιχνιδια οποτε εχασε αιγλη ..

Το tr σε pc το έχει πάρει ένα σωρό κόσμος και από δω μέσα σχεδόν όλοι

 

Το να γίνει Xbox exclusive είναι ηλιθιότητα από κάθε άποψη, μόνο το άμεσο χρήμα από την ms έχει σαν κέρδος

 

Επίσης μην ξεχνάς ότι η square σαν ιαπωνική εταιρεία δε μπορεί να χαλάει έτσι απλά τις σχέσεις της με τη sony, χάρη στην οποία έχει βγάλει άπειρα χρήματα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης μην ξεχνάς ότι η square σαν ιαπωνική εταιρεία δε μπορεί να χαλάει έτσι απλά τις σχέσεις της με τη sony, χάρη στην οποία έχει βγάλει άπειρα χρήματα

 

Καλά qsis εδώ η Square χάλασε τη σχέση της με το ίδιο το κοινό της που αγόραζαν τα παιχνίδια της τόσα χρόνια, στη Sony θα κολλούσε? Τι να πεις, οι εποχές αλλάζουν.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα περισσότερα παιχνίδια της απευθύνονται σε ιαπωνικό κοινό

 

Καλό το άνοιγμα προς τη δύση, αλλά δε θα πιάσει

 

Εγώ δέχτηκα και βρήκα εν μέρει λογικό όταν άφησε τη Nintendo και άρχισε να βγάζει τα πάντα στο ps, αλλά από τους αμερικανούς gamers που είναι η βάση των Xbox δε μπορεί να περιμένει τα ίδια πράγματα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Gamescom 2014: Microsoft Caught Using – Once Again – PCs To Showcase Its Xbox One Games

 

Ε, αφού και οι ίδιες οι εταιρείες, ξέρουν ότι PC = Master Race..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

DirectX 12 Promises To Offer Significant Performance Gains, Showcased At This Year’s SIGGRAPH

 

Ενδιαφέρον αποτελέσματα, παρόμοια με του Mantle.Σπουδαία, όταν σε κόβει ο CPU, το κακό είναι ότι το DirectX 12 πάει για τέλη 2015, οπότε θα αργήσουμε να το δούμε σε παιχνίδια.Μέχρι τότε, το Mantle θα 'ναι το ατού της AMD.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...