Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Aναφέρετε παιχνίδια που πιστεύετε ότι είχαν καλή (έξυπνη) ΑΙ.

 

AI War

 

και το τελευταίο XCOM ήταν αρκετά ικανοποιητικό αν το κρίνεις καθαρά τακτικά. Επίσης πάντα είχα μια αδυναμία στο Praetorians και τα Myth: The Fallen Lords και Myth 2: Soulblighter.

 

Τέλος βρίσκω την ψηφορορία για GOTY τελείως άστοχη τη χρονιά που βγήκε το Witcher 3, εκτός και αν το αποκλείσουμε από την ψηφοφορία :D

  • Like 1
  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ο δημιουργός της σειράς Bioshock, Ken Levine: "Οι single player τίτλοι με ιστορία τείνουν να εκλείψουν"

 

Δηλωσε επησης οτι: "Οι AAA single player τίτλοι αρχίζουν να εξαφανίζονται"

 

Πολυ φοβουμαι οτι εχει δικιο..

Δημοσ.

Δυστυχως εχει δικιο.

 

Η τριλογια Bioshock ειναι πραγματικα διαμαντια της προηγουμενης γενιας,ειμαι σιγουρος οτι το νεο του παιχνιδι θα σκισει επισης

  • Like 1
Δημοσ.

Αλλαζει ο χαρτης του gaming τα ειπαμε.. Κινουμαστε προς παιχνιδια open world/sandbox με μεγαλους χαρτες ή multiplayer τιτλους.

Bonus τα microtransactions/add on content/dlc περιεχομενο..

Δημοσ.

Ισχυει οτι με τα open world μοντελα ειναι πολυ πιο ευκολο να πλασαρουν DLC/expansions,ασε που πλεον ο μεσος gamer βαζει μεγαλο κριτηριο στην διαρκεια του παιχνιδιου για να σκεφτει αν αξιζει.

 

Εχουμε βαρεθει να βλεπουμε marketing τυπου "Over 100 hours of gameplay" λες και πρεπει να υπολογισω τα ευρω ανα ωρα για να ξερω αν αξιζει.

 

Η δε Ubisoft με τα ηλιθια side "quests"/collectibles/challenges το χει ξεφτιλισει το θεμα για να ανεβασει το playtime των παιχνιδιων της.

 

Βεβαια καταλαβαινεις οτι κατι παει στραβα οταν το καινουριο Metal Gear ειναι open world...

  • Like 1
Δημοσ.

Ο δημιουργός της σειράς Bioshock, Ken Levine: "Οι single player τίτλοι με ιστορία τείνουν να εκλείψουν"

 

Δηλωσε επησης οτι: "Οι AAA single player τίτλοι αρχίζουν να εξαφανίζονται"

 

Πολυ φοβουμαι οτι εχει δικιο..

Να σου πώ, και να γίνει κάτι τέτοιο, οι περισσότεροι έχουμε τεράστιο backlog.

Επίσης άνετα ξαναπαίζω κάτι παιχνιδάρες όπως Alan Wake, Castlevania LoS, τα Batman, τα παλιά CoD κλπ.

Δημοσ.

Υπαρχουν και τα ελπιδοφορα μυνηματα τυπου Witcher 3.. Δεν ξερω βεβαια για ποσο καιρο θα το κανει με τοσο μερακι ή θα μεγαλωσουν οι δουλειες που λεμε και θα δουμε και την κατηφορα και στην CD Project Red.. Να δουμε και το νεο στοιχημα με το Cyberpunk και τα ξαναλεμε..  Παντως τετοια studios ειναι που αποτελουν φαρο ελπιδας για τους απαιτητικους gamers..

Χρονος και χρημα δεν πανε μαζι.. Δυστυχως.. Δυσκολος συνδυασμος.

Εμενα προσωπικα δεν με χαλανε καθολου τα open world παιχνιδια αρκει να μην ειναι ξεπετες. Εκει ειναι το προβλημα στην ποιοτητα πρωτιστως και οχι στην ποσοτητα..

Δημοσ.

Εγώ πάλι δε συμφωνώ. Όλο και περισσότερες σειρές δίνουν έμφαση σε ένα καλογραμμένο σενάριο, indie κυκλοφορίες βασίζονται αρκετές φορές στην καλή γραφή για να δώσουν κάτι διαφορετικό και πολλοί τίτλοι αποφασίζουν να προσλάβουν ένα γραφιά της προκοπής (εκτός από τη Bethesda, μουαχαχαχα). Δε θυμάμαι καμία περίοδο να δινόταν τόση προσοχή στην ιστορία, τους χαρακτήρες και τους διαλόγους από το σύνολο της βιομηχανίας, αν και τα αποτελέσματα είναι συζητήσιμα μερικές φορές. Ας μη μπερδεύουμε την κυριαρχία του online με το story-driven παιχνίδι ή το multiplayer παιχνίδι. Αν μη τι άλλο πέρα από το Witcher 3, υπήρξε κι ένα Old Republic με όλα του τα στραβά που προσπάθησε και εν μέρει πέτυχε να δώσει έστω και instance-based story driven εμπειρίες ποιότητας.

 

Απεναντίας, αυτός που δε βλέπω να φτιάχνει ΑΑΑ τίτλους είναι ο ίδιος ο Levine. Και μάλιστα ποτέ δεν έγινε γνωστό για ποιό ακριβώς λόγο έκλεισε με αυτό τον τρόπο και αυτή τη μεθόδευση η Irrational.

 

Ίσως αυτό που έχει τελειώσει είναι στην πραγματικότητα τύποι σαν το Levine - όπως υπάρχει/ υπήρχε στον κινηματογράφο το auteur cinema, ο κινηματογράφος του δημιουργού, όπου ο σκηνοθέτης είχε τον πλήρη καλλιτεχνικό έλεγχο πάνω στο έργο του, τα αντίστοιχα πρότυπα του gaming έχουν εξαφανιστεί ή περάσει σε δεύτερη και σε τρίτη μοίρα (κε εδώ η έμφαση πέφτει όχι στην ελευθερία, που μέσω της indie σκηνής υπάρχει άφθονη, αλλά στο Δημιουργό). Οι μόνοι που παραμένουν στο προσκήνιο είναι ο Meier (και αυτός δεν ξέρω σε τι βαθμό), η Jensen και ο Roberts με το Star Citizen. O Levine κρέμασε την ίδια του την εταιρία, ο Blezinsky είναι χαμένος στο διάστημα, ο Spector με τα Εpic Mickey πήγε να δώσει κάτι διαφορετικό αλλά θάφτηκε, ο Carmack έχει αποστασιοποιηθεί, ο Molyneux είναι ρεζίλι των σκυλιών...Ξεχνάω κάποιον?

 

Προσωπικά είμαι αρκετά αισιόδοξος και δε βλέπω γιατί θα πρέπει να με στενεύει και εμένα ό,τι στενεύει τον κάθε Levine.

Δημοσ.

Το σίγουρο είναι ότι οι devs γενικά έχουν ξεμείνει από ιδέες και το gameplay έχει παραμείνει στα ίδια επίπεδα εδώ και χρόνια. Με το VR πιστεύω θα αλλάξει εντελώς το σκηνικό.

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Μπα, το VR θα 'ναι game changer χαλαρά.

 

Το VR θα 'ναι game changer για την porn industry και μόνο. Οι core gamers δεν αρέσκονται στο να φοράνε πράγματα στο κεφάλι τους.

 

 

Οι μόνοι που παραμένουν στο προσκήνιο είναι ο Meier (και αυτός δεν ξέρω σε τι βαθμό), η Jensen και ο Roberts με το Star Citizen. O Levine κρέμασε την ίδια του την εταιρία, ο Blezinsky είναι χαμένος στο διάστημα, ο Spector με τα Εpic Mickey πήγε να δώσει κάτι διαφορετικό αλλά θάφτηκε, ο Carmack έχει αποστασιοποιηθεί, ο Molyneux είναι ρεζίλι των σκυλιών...Ξεχνάω κάποιον?

 

Σε τι είδους δημιουργούς εστιάζεις ακριβώς; Γιατί υπάρχουν και «ιδεολόγοι» όπως ο Fargo ή o McComb, που μπορεί να μην φτιάχνουν ΑΑΑ τίτλους, αλλά στο είδος τους είναι state-of-the-art.

Δημοσ.

Άσε να βγει η τελική έκδοση του OR, να βγει και κάνα τίτλος VR της προκοπής και μετά κρίνουμε.

Και πώς θα πάνε στον ευρύ κόσμο; OR και δώρο 2-3 Ti, ή το ανάποδο;

Δημοσ.

Μηπως κυριε Levine, για την εξαφανηση των ΑΑΑ single player games, φταιει ολος ο χαμος που γινετε με τα indies; Ειπε ενας φιλος πιο πανω οτι, μεγαλο χρονικο διαστημα και χρημα δεν πανε μαζι. Αυτο βλεπω οτι συμβαινει στο χωρο του gaming. Με την αφιξη του steam και των κλειδιων μεσω ιντερνετ, αρχισαν ολοι να βγαζουν fast food games aka Indies

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...