Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το 66% των gamers σταματάει να παίζει το free-to-play παιχνίδι που κατέβασε στο κινητό του μέσα στις πρώτες 24 ώρες από τότε που το ξεκίνησε, σύμφωνα με μία νέα έκθεση της εταιρείας Swrve.Η έρευνα περιλαμβάνει δεδομένα που προέρχονται από 10 εκατομμύρια παίκτες για μία περίοδο 90 ημερών, από το Νοέμβριο του 2013. Η έρευνα αφορούσε σε 30 τίτλους παιχνιδιών και στους πελάτες του δικτύου της Swrve περιλαμβάνονται εταιρείες όπως οι as Activision, Epic Games, WB Games, Zeptolab και Gameloft.

 

Σύμφωνα με τον Hugh Reynolds, τον CEO της Swrve, το να κινήσει γρήγορα ένα παιχνίδι το ενδιαφέρον των χρηστών είναι ζωτικής σημασίας αν η δημιουργός εταιρεία θέλει οι χρήστες να ασχοληθούν μαζί του για περισσότερό καιρό. Η Swrve είναι μία εταιρεία, που δημιουργήθηκε για να βοηθάει τους δημιουργούς εφαρμογών να μεγιστοποιήσουν τα in-app έσοδα ρους, παρέχοντας υπηρεσίες όπως push notifications, in-app campaigns, A/B testing κ.ά.

 

Ο free-to-play developer Ben Cousins, άσκησε κριτική στην Swrve στο Twitter, κατηγορώντας την εταιρεία ότι «προσπαθεί να ζωγραφίσει μία αποκαρδιωτική εικόνα για να πουλήσει υπηρεσίες» συμπληρώνοντας ότι οι αριθμοί που ανακοίνωσε η εταιρεία είναι απολύτως φυσιολογικοί και πως μπορούν να οδηγήσουν στην επιτυχία ενώ συμπλήρωσε ότι το 40% από αυτούς επιστρέφουν στο παιχνίδι τη δεύτερη μέρα.

 

 

Link.png Site: Gamespot

  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Η Swrve είναι μία εταιρεία, που δημιουργήθηκε για να βοηθάει τους δημιουργούς εφαρμογών να μεγιστοποιήσουν τα in-app έσοδα ρους, παρέχοντας υπηρεσίες όπως push notifications, in-app campaigns, A/B testing κ.ά.

 

Αυτός είναι ακριβώς και ο λόγος που παρατάω τα εν λόγω παιχνίδια μετά από ελάχιστες ώρες. Μετά την πρώτη/δεύτερη πίστα, οι τύποι αρχίζουν να σου τα πρήζουν με διαφημίσεις και παρακάλια να αγοράσεις πόντους ή ό,τι άλλο χρειάζεται για να προχωρήσεις το παιχνίδι. Κάπου εκεί τους αποχαιρετάω και διαγράφω την εφαρμογή.

 

Αλλά εδώ πολλές φορές σου πρήζουν τα συκώτια μέχρι και τα πλερόκο παιχνίδια...

  • Like 2
Δημοσ.

Και ποιος φταίει γιαυτο; η Apple! Με τη χαζή ιδέα in app purchases μας έχουν σπάσει τα νεύρα.οταν παίζω στο κινητό θέλω να σκοτώσω την ώρα. Εαν είναι να γινουν τα νεύρα μου χάλια απο διαφημίσεις και απο μηνύματα του τύπου δεν μπορείς να παίξεις αλλο σήμερα πλήρωσε αλλιως αύριο τι να το κάνω; το σβήνω.το κακό είναι ότι αυτο γινετε και σε παιχνίδια που έχεις ήδη πληρώσει

  • Like 3
Δημοσ.

Λίγο τα έχουν ξεφυτιλίσει με τους χρόνους και την πρόοδο και θέλεις 2000 χρόνια και άπειρες ώρες να φτάσεις σε καλό επίπεδο.Το μόνο που συνεχίζω είναι το tribez που έχει κάπως πιο γρήγορη πρόοδο και μάλλον και κάποιο τερματισμό με την ολοκλήρωση των αποστολών το paradise island το παράτησα για την αργή πρόοδο σε αυτού του στυλ τα παιχνίδια

  • Like 1
Δημοσ.

Παιχνίδι στο smartphone = μαζοχισμός .Αν και απευθύνονται σε μικρές ηλικίες γιατί μόνο ένα παιδί θα μπορούσε να αντέξει αυτό το βασανιστήριο , λόγω εθισμού. Φαντάσου τώρα να έχεις τις διαφημίσεις από πάνω , αυτό θα πρέπει να λέγετε σ@δομαζοχισμός !!!

  • Like 3
Δημοσ.

Gameloft. Παίζω το Dungeon Hunter 4 στο Lumia 1020 μου. Δεν νομίζω να μη κολατε( λάτρεις του MMORPG)!

Sent from my RM-877_nam_att_205

Δημοσ.

 

 

Το 66% των gamers σταματάει να ασχολείται με τα mobile παιχνίδια μέσα σε 24 ώρες

 

Fixed για να λέμε όλη την αλήθεια και όχι την μισή.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...