Προς το περιεχόμενο

Lenovo IdeaTab A3000 111 ευρω.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

στο διευθυντη του καταστηματος πηγες;να του τριξεις τα δοντια!ακου δεν δινουν την δωρο επιταγη. :X

  • Απαντ. 211
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Η διεύθυνση με έβγαζε τρελό ... και καλά δεν έπαιξε ποτέ κάτι τέτοιο που λέω

( PUBLIC Κορυδαλλού...μου αρέσει που ο τυπάς εκεί μου έλεγε κάνε και επέκταση εγγύησης σε 3 χρόνια να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο ....σκέψου τι θα λένε μετά για να μην σε καλύψουν στην εγγύηση στα 2 χρόνια ( :mad:  :mad:  :devil: )

 

Το Ξανά λέω γιατί (dobro) με αυτά και μ' αυτά το πόστ πήγε στην πίσω σελίδα!

 

Αν υπάρχει κάποιος μέλος που παρέλαβε από Public με δωτοεπιταγή ας μου στείλει Pm να με βοηθήσει με αυτούς τους παλαβούς!

Δημοσ.

 

 

Τελικά την δώρο επιταγή δεν την δίνουν καθόλου από το κατάστημα ...? ( το λέω γιατί νομίζω πίσω διάβασα 1 μέλος να λέει ότι πήγε και την πήρε από εκεί ).

Δημοσ.

Δεν το είχα ψάξει αυτό και ευχαριστώ για την πληροφορία οπότε σε αυτή την περίπτωση δεν έχει καμία ανάμιξη το κατάστημα ( απλά το θέμα ήταν ότι αυτοί από εκεί μου είπαν δεν δικαιούσαι τίποτα οπότε στέφτηκα ότι κάτι μπορεί να τροποποιούν αυτή μετά την αγορά ) Αν είναι έτσι όλα καλά ....και με τρέλαναν χωρίς λόγο!  B)

Δημοσ.

Δωροεπιταγη 10 ευρω στον λογαριασμο σας στο public.

 

Λογικό είναι να μην ξέρει ο καθε πωλητης .....τα πάντα....ισως μια καλυτερη διατυπωση της προσφορας θα βοηθουσε.

 

Πάντως το δικό μου tablet έφυγε (μεσω public) για επισκευή (τι γκαντεμια) στο power key .....για καποιο λογο .....αγνωστο πως πιεστηκε το κουμπι μέσα ...και δεν ερχεται στη θεση του.......ελπιζω να το περασουν στην εγγυηση.  Πάντως θελει προσοχη στο κουμπι αυτο......η αισθηση του δεν ηταν καλη απο την αρχη (μεγαλη πιεση......κτλ.)

Εχει κανενας εμπειρια απο εγγύηση - service σε lenovo......thanks

Δημοσ.

Δωροεπιταγη 10 ευρω στον λογαριασμο σας στο public.

 

Λογικό είναι να μην ξέρει ο καθε πωλητης .....τα πάντα....ισως μια καλυτερη διατυπωση της προσφορας θα βοηθουσε.

 

Πάντως το δικό μου tablet έφυγε (μεσω public) για επισκευή (τι γκαντεμια) στο power key .....για καποιο λογο .....αγνωστο πως πιεστηκε το κουμπι μέσα ...και δεν ερχεται στη θεση του.......ελπιζω να το περασουν στην εγγυηση.  Πάντως θελει προσοχη στο κουμπι αυτο......η αισθηση του δεν ηταν καλη απο την αρχη (μεγαλη πιεση......κτλ.)

Εχει κανενας εμπειρια απο εγγύηση - service σε lenovo......thanks

Επιβεβαιώνω πως η αίσθηση του power key δεν είναι και η καλύτερη δυνατή... Δηλαδή δεν είναι ξεκάθαρο το πάτημα του όπως π.χ. με τα volume keys με αποτέλεσμα να βάζεις περισσότερη δΰναμη...

Για να φανταστείς "ξυπνάω" το tablet με τα volume keys (gravity) και το κλείνω με το quick boot ώστε να μην πολυχρησιμοποιώ το power...

Κατά τα άλλα μια χαρά είναι σε όλα του το lenovo... Επίσης έβαλα σχετικά εύκολα και το firmware με τη λειτουργία τηλεφώνου και είναι κομπλέ.

Με custom recovery δεν έβγαλα άκρη για να πάρω και back up. Αν κάποιος το κατάφερε ας βοηθήσει... Ευχαριστώ.

  • Like 1
Δημοσ.

Επιβεβαιώνω πως η αίσθηση του power key δεν είναι και η καλύτερη δυνατή... Δηλαδή δεν είναι ξεκάθαρο το πάτημα του όπως π.χ. με τα volume keys με αποτέλεσμα να βάζεις περισσότερη δΰναμη...

Για να φανταστείς "ξυπνάω" το tablet με τα volume keys (gravity) και το κλείνω με το quick boot ώστε να μην πολυχρησιμοποιώ το power...

Κατά τα άλλα μια χαρά είναι σε όλα του το lenovo... Επίσης έβαλα σχετικά εύκολα και το firmware με τη λειτουργία τηλεφώνου και είναι κομπλέ.

Με custom recovery δεν έβγαλα άκρη για να πάρω και back u

p. Αν κάποιος το κατάφερε ας βοηθήσει... Ευχαριστώ.

 

Τι εννοείς   "ξυπνάω" το tablet με τα volume keys (gravity)  - πως γινεται αυτό.

 

quick boot ..........για να δουλεψει θελει root ......το έχεις κάνει?

Δημοσ.

<blockquote class="ipsBlockquote"><blockquote class="ipsBlockquote" data-author="de_thymamai" data-cid="53139733" data-time="1398293447"><p>

Επιβεβαιώνω πως η αίσθηση του power key δεν είναι και η καλύτερη δυνατή... Δηλαδή δεν είναι ξεκάθαρο το πάτημα του όπως π.χ. με τα volume keys με αποτέλεσμα να βάζεις περισσότερη δΰναμη...

Για να φανταστείς "ξυπνάω" το tablet με τα volume keys (gravity) και το κλείνω με το quick boot ώστε να μην πολυχρησιμοποιώ το power...

Κατά τα άλλα μια χαρά είναι σε όλα του το lenovo... Επίσης έβαλα σχετικά εύκολα και το firmware με τη λειτουργία τηλεφώνου και είναι κομπλέ.

Λειτουργία τηλεφώνου?? που τη βρήκες? τη θέλω και εγώ :D Sent from my iPad using Insomnia

Δημοσ.

Λειτουργία τηλεφώνου?? που τη βρήκες? τη θέλω και εγώ :D Sent from my iPad using Insomnia

#171 μια σελίδα πίσω, αναφέρω και την πηγή...

Δημοσ.

Δωροεπιταγη 10 ευρω στον λογαριασμο σας στο public.

 

Λογικό είναι να μην ξέρει ο καθε πωλητης .....τα πάντα....ισως μια καλυτερη διατυπωση της προσφορας θα βοηθουσε.

 

Πάντως το δικό μου tablet έφυγε (μεσω public) για επισκευή (τι γκαντεμια) στο power key .....για καποιο λογο .....αγνωστο πως πιεστηκε το κουμπι μέσα ...και δεν ερχεται στη θεση του.......ελπιζω να το περασουν στην εγγυηση.  Πάντως θελει προσοχη στο κουμπι αυτο......η αισθηση του δεν ηταν καλη απο την αρχη (μεγαλη πιεση......κτλ.)

Εχει κανενας εμπειρια απο εγγύηση - service σε lenovo......thanks

 

 

Ωραίος Θανασάρας πολύ σωστά τα λες!!!! όσο για αυτό :

 

''Λογικό είναι να μην ξέρει ο καθε πωλητης .....τα πάντα....ισως μια καλυτερη διατυπωση της προσφορας θα βοηθουσε.

 

Σου λες και εγώ ότι αν κάτι δεν ξέρεις δεν το απάντας! ή το ψάχνεις , όχι επιμένεις να πεις ότι δεν ισχύει τέτοιο πράγμα ( κ.τ.λ. ) στην τελική ούτε καν πήραν τηλέφωνο στα κεντρικά που τους είπα ( να μάθουν ) άρα ο κάθε πωλητής πρέπει πριν κοροϊδέψει τον πελάτη να ρωτήσει πρώτα αν αυτό που λέει ισχύει ! 

  • Like 1
Δημοσ.

Ωραίος Θανασάρας πολύ σωστά τα λες!!!! όσο για αυτό :

 

''Λογικό είναι να μην ξέρει ο καθε πωλητης .....τα πάντα....ισως μια καλυτερη διατυπωση της προσφορας θα βοηθουσε.

 

Σου λες και εγώ ότι αν κάτι δεν ξέρεις δεν το απάντας! ή το ψάχνεις , όχι επιμένεις να πεις ότι δεν ισχύει τέτοιο πράγμα ( κ.τ.λ. ) στην τελική ούτε καν πήραν τηλέφωνο στα κεντρικά που τους είπα ( να μάθουν ) άρα ο κάθε πωλητής πρέπει πριν κοροϊδέψει τον πελάτη να ρωτήσει πρώτα αν αυτό που λέει ισχύει ! 

 

Σωστά τα λες έτσι πρέπει να γίνεται........σε εμένα πήρανε τηλ. (από ότι κατάλαβα στα κεντρικά ή σε άλλο public και δεν ξέρανε). Όταν έδειξα στην πωλήτρια το link  της προσφορας (σε υπολογιστη του καταστηματος) το κατάλαβε αμέσως τότε. Σε κάθε περίπτωση θέλει ψαξιμο από την πλευρά του πωλητή. ........έχασα 1ωρα από τη ζωη μου......

Δημοσ.

ελα ρε παιδια τι λετε; οταν πηγα στο παμπλικ ο ενας μου ειπε η δωροεπιταγη ειναι για την παλια τιμη (199), ο αλλος μου ειπε δε ξερω ρωτα τον υπευθυνο και ο υπευθυνος μου ειπε οτι ειναι μονο αν το παραγγειλεις μεσω ιντερνετ. και καποιοι απο εδω μεσα που το πηραν απο το καταστημα τους την εδωσαν.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...