tasoskont Δημοσ. 9 Απριλίου 2014 Δημοσ. 9 Απριλίου 2014 10? H bmw μου έχει 8.5-9 μαξιμουμ και το φυσάω και δεν κρυώνει με τις βενζίνες! 10 και με λιγο σκισημο μεσα αν εισαι ελαφροποδης και προσεχτικος μπορεις να την ριξεις και στο 9 αλλα γενικα η 147 με τα 120 εκει παιζει μεσα στη πολη
NickTG Δημοσ. 9 Απριλίου 2014 Δημοσ. 9 Απριλίου 2014 Δυστυχώς τα παλιά αυτοκίνητα υπερτερούν σε πολλά σημεία (αξιοπιστία, κατανάλωση, κόστος συντήρησης-πλην απροοπτου) αλλα όχι σε ασφάλεια και άνεση. Αυτα καλείσαι να πληρώσεις με ένα νεότερο. Προσωπικά επειδη εισαι άνθρωπος που τιμάς και σεβεσαι το αυτοκίνητο σου θα σου έλεγα να πάρεις ένα Toyota, corolla ίσως, να το χαρείς για πολλά χρόνια. (ναι ξέρω άλλο ρώτησες Και το πιο φθηνό κορολα ειναι απο 3500, αλλα ήδη προσπάθησα να απαντήσω και ήθελα να πω και αυτή την σκέψη μου μηπως και βοηθήσει). Φυσικά σχεδόν καμιά σχέση το Corolla με 147. Άλλα πράγματα το καθένα. Άντε αξιοπίστια και συντήρηση να το δεχθώ αλλά στην κατανάλωση πως υπερτερούν? Υπάρχει παλιό αυτοκίνητο με 170 άλογα που να μπορεί να πλησιάσει σε κατανάλωση μια 118 για παράδειγμα?
gdriver Δημοσ. 9 Απριλίου 2014 Δημοσ. 9 Απριλίου 2014 δεν είπα πουθενά πως η 147 έχει το πάτωμα του punto. όλοι ξέρουμε πως mito, corsa d είναι παράγωγα αυτοκίνητα του punto. φίλε thanos1972 μη βγάζεις κανόνες και συμπεράσματα από διάφορες γνώμες άλλων γιατί διαφορετικά αξιολογεί ο καθένας ένα αυτοκίνητο, όπως σου είπα πρίν. το αυτοκίνητο δες το μόνος σου βόλταρε το μόνος σου και βγάλε τα συμπεράσματα σου. για την κατανάλωση θες λιγο περισσότερο χρόνο για να διαπιστώσεις τη δίψα του κινητήρα ο οποίος είναι για τα σημερινά δεδομένα παλιός και σίγουρα εάν ισχύσουν νέα πράσινα τελη καθώς και η θέσπιση νέων euro 5-6 καταλαβαίνεις πως θα επιβαρυνθείς. όλοι έχουν διαφορετικό στύλ οδήγησης και φυσικά δε σημαίνει πως το 147 θα σε βολέψει ούτε φυσικά πως δε θα σου κάνει. στην τιμή που θα το πάρεις βέβαια είναι ένα δελεαρ και φυσικά για σένα που το έχεις άμεσα ανάγκη, αν και για το συγκεκριμένο μοντέλο είναι φυσιολογική η τιμή του καθώς δεν πωλείται κατα πολύ ακριβότερα.στο mynextcar θα δείς τιμές από 2.000 μέχρι κ μερικά με 8.000. πήγαινε το για έλεγχο σε κάποιον μηχανικό να σου πει και σε τι κατάσταση είναι για τα λεφτά του. επίσης στο auto-τρίτη έχει ένα καλό άρθρο στο τί να προσέξεις όταν αγοράζεις μεταχειρισμένο. καλές αγορές.
paylidis Δημοσ. 9 Απριλίου 2014 Δημοσ. 9 Απριλίου 2014 Φυσικά σχεδόν καμιά σχέση το Corolla με 147. Άλλα πράγματα το καθένα. Άντε αξιοπίστια και συντήρηση να το δεχθώ αλλά στην κατανάλωση πως υπερτερούν? Υπάρχει παλιό αυτοκίνητο με 170 άλογα που να μπορεί να πλησιάσει σε κατανάλωση μια 118 για παράδειγμα? Προφανώς και δε συζητάμε για ένα παλιό με 170 άλογα αλλα ένα συμβατικό 1200-1300 με 80-90 άλογα που ειναι αρκετα οικονομικότερο απο τη συγκεκριμενη 147 ή πολλα συγχρονα..
Thanos1972 Δημοσ. 9 Απριλίου 2014 Μέλος Δημοσ. 9 Απριλίου 2014 ευχαριστω παιδια.μολις γυρισα απο την βολτα με το αυτοκινητο. τελικα τα χιλιομετρα ειναι 123000 και... εχει κτεο μεχρι τον αυγουστο του 15. στα service,ειχε ενα βιβλιαρακι μαζι του μονο. το τελευταιο εκει γυρω στις 120000 ελεγε σαν παρατηρησεις οτι θελει 2 ζαμφορ μπροστα. για το εαν εχει αλλαχθει ιμαντας χρονισμου,δεν ηξερε ο τυπος να μου απαντησει αλλα φυσικα μπορω να το παρω το αυτοκινητο και να το παω εκει που εκανε service που τυχαινει να τον ξερω τον μηχανικο (εξουσιοδοτημενος της bosch). οπως και τα μπουζι,δεν ηξερε ποτε αλλαχθηκαν.δεν ασχοληθηκε πολυ με το αυτοκινητο γιατι εχει αλλα 2-3. το πηρα μια βολτα,στα φρεναρισματα ηταν σταθερο και πηγαινε ευθεια χωρις τρεμουλο. η μηχανη καλη αρπαζει ψηλα και γενικοτερα δεν ειχε καποιον περιεργο θορυβο. αλλα.... μου την σπαει που σχεδον σε ολα τα καινουργια (σε συγκριση με το δικο μου) ξεφτιζει το εσωτερικο πανευκολα. να γρατσουνιες στις χειρολαβες,φθαρμενο λιγο το τιμονι και τετοια..... αλλα το χειροτερο ηταν που για τα ηλεκτρικα παραθυρα,οι διακοπτες ηταν ετοιμοι να διαλυθουν.......κανονικα... ειναι 3θυρο το αυτοκινητο. και επισης,αυτο με το κιβωτιο ταχυτητων.η δευτερα.....πας να την βαλεις και γκρρρρρρ.με το ζορι να μπει.και εαν μπει.και το χειροτερο,ουτε η διπλη πεταλια στρωνει την κατασταση.οποτε μαλλον,δεν ειναι προβλημα του συγχρονιζε. μετα εξωτερικα,να ενα μικρο χτυπηματακι στην πορτα του συνοδηγου,να λιγο εχει κρεμασει ο προφυλακτηρας,να εχει κρεμασει ο λασπωτηρας απο την πισω ροδα του συνοδηγου....να το ενα να το αλλο. θελει και λαστιχα και ειναι και 17αρες οι ζαντες οχι τιποτα αλλο. σεπτεμβριος του 2002 το αυτοκινητο. λειπει και ενα νικελακι απο την μασκα μπροστα. και μπαινω μετα μεσα στην αντικα και την εκτιμω πιο πολυ......και αναρωτιεμαι τι παω να κανω. μηχανικα τουλαχιστον δειχνει να ειναι οκ περα απο τα ζαμφορ και το κιβωτιο. ξερω εγω..... καποιος που γνωριζει την κατασταση,τι κοστος περιπου αυτες οι βλακειες? (απλα υστερα απο την πισωκινητη αντικα,θελω ενα αυτοκινητο που να σε συγκινει ρε παιδι μου και χωρις να τρεχεις η να κανεις ταρζανιες.και η αλφα ειναι ενα τετοιο αυτοκινητο.η αυτη η καποιο mx5 ας πουμε). 1
NickTG Δημοσ. 9 Απριλίου 2014 Δημοσ. 9 Απριλίου 2014 Προφανώς και δε συζητάμε για ένα παλιό με 170 άλογα αλλα ένα συμβατικό 1200-1300 με 80-90 άλογα που ειναι αρκετα οικονομικότερο απο τη συγκεκριμενη 147 ή πολλα συγχρονα.. Το οποίο αν το συγκρίνεις με ένα σύγχρονο σε αυτά τα κυβικά και άλογα πάλι παραπάνω θα κάψει. Ειδικά μέσα σε πόλη.
tasoskont Δημοσ. 9 Απριλίου 2014 Δημοσ. 9 Απριλίου 2014 γιατι δεν κοιτας car gr θα βρεις στα λεφτα που θες καποιο με λιγοτερα εξωτερικα και εσωτερικα προβληματα.http://www.car.gr/classifieds/cars/?category=&make=1&model=6&variant=&price-from=&price-to=%3C3000®istration-from=®istration-to=&mileage-from=&mileage-to=&engine_power-from=%3E120&engine_power-to=%3C120&engine_size-from=%3E1500&engine_size-to=%3C1700&fuel_type=&exterior_color=&significant_damage=f&doors=&number_plate_ending=&gearbox_type=&drive_type=&euroclass=&airbags-ranged=&kteo=&seats-from=&seats-to=&sort=&rg=3&radius=&postcode=&modified=&hi=&offer_type=sale
paylidis Δημοσ. 9 Απριλίου 2014 Δημοσ. 9 Απριλίου 2014 γιατι δεν κοιτας car gr θα βρεις στα λεφτα που θες καποιο με λιγοτερα εξωτερικα και εσωτερικα προβληματα.http://www.car.gr/classifieds/cars/?category=&make=1&model=6&variant=&price-from=&price-to=%3C3000®istration-from=®istration-to=&mileage-from=&mileage-to=&engine_power-from=%3E120&engine_power-to=%3C120&engine_size-from=%3E1500&engine_size-to=%3C1700&fuel_type=&exterior_color=&significant_damage=f&doors=&number_plate_ending=&gearbox_type=&drive_type=&euroclass=&airbags-ranged=&kteo=&seats-from=&seats-to=&sort=&rg=3&radius=&postcode=&modified=&hi=&offer_type=sale βασικα εχει το πρόβλημα οτι ειναι ξάνθη οποτε ειναι ελαχιστες οι επιλογές του στην αγορά αυτοκινήτου! 1
elvisjedi Δημοσ. 9 Απριλίου 2014 Δημοσ. 9 Απριλίου 2014 εγω παντως θα επαιρνα καποιο απο αυτα (πιο πιθανα το nardi): http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4932571/ http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4773060/ http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4898700/ ωραιες οι αλφα αλλα δεν μπορω να σκεφτω ουτε ενα λογο για να την προτιμησεις απο το mx5.... και αφου γουσταρεις κλασσικα αυτοκινητα νομιζω ειναι πιο τααιριαστο το μιατα 1
Thanos1972 Δημοσ. 9 Απριλίου 2014 Μέλος Δημοσ. 9 Απριλίου 2014 σιγουρα ειναι πιο ταιριαστο το mx 5 στις προτιμησεις μου. πιο αξιοπιστο,φθηνοτερο και πισωκινητο. αλλα το οτι ειναι διθεσιο και καμπριο...δεν με χαλαει τωρα,σε καμια 5ετια ομως..... ειναι και μακρια....δεν μπορω να κατεβω για να τα δω αυτα απο κοντα.
elvisjedi Δημοσ. 9 Απριλίου 2014 Δημοσ. 9 Απριλίου 2014 σε καμμια 5ετια το mx θα μπορεις να το δωσεις πανω κατω στα ιδια λεφτα, την αλφα ουτε στα μισα δεν θα την παιρνουν... σιγουρα θα εχει αξιολογα mx5 κοντα σου (εβαλα αυτα γιατι νομιζα εισαι αθηνα) και σιγουρα θα ευχαριστηθεις πολυ το καμπριο τους επομενους μηνες! (βραδυνες, καλοκαιρινες βολτες ξεσκεπαστος...ολα τα λεφτα!)
paylidis Δημοσ. 9 Απριλίου 2014 Δημοσ. 9 Απριλίου 2014 σε καμμια 5ετια το mx θα μπορεις να το δωσεις πανω κατω στα ιδια λεφτα, την αλφα ουτε στα μισα δεν θα την παιρνουν... σιγουρα θα εχει αξιολογα mx5 κοντα σου (εβαλα αυτα γιατι νομιζα εισαι αθηνα) και σιγουρα θα ευχαριστηθεις πολυ το καμπριο τους επομενους μηνες! (βραδυνες, καλοκαιρινες βολτες ξεσκεπαστος...ολα τα λεφτα!) Οταν αρχίσει να τραβάει νερά το καμπριο και αρχίσουν και τα προβλήματα με το μηχανισμό που μεταφράζονται σε πεντακοσαρικα θα αλλάξει γνώμη (πρώην κάτοχος καμπριο)
elvisjedi Δημοσ. 9 Απριλίου 2014 Δημοσ. 9 Απριλίου 2014 Οταν αρχίσει να τραβάει νερά το καμπριο και αρχίσουν και τα προβλήματα με το μηχανισμό που μεταφράζονται σε πεντακοσαρικα θα αλλάξει γνώμη (πρώην κάτοχος καμπριο) και εγω καμπριο εχω και μαλιστα 20ετιας (και οχι τοσο ποιοτικο οσο το mx5) ουτε νερα μπαζει ουτε τιποτα λιγη φροντιδα θελουν οι τσιμουχες (καθαρισμα, σιλικονη κτλ) και εισαι μια χαρα επισης το mx5 δεν εχει ηλεκτρικο μηχανισμμο οποτε δεν υπαρχει κατι εκει για να χαλασει) peugeot είχες?
paylidis Δημοσ. 9 Απριλίου 2014 Δημοσ. 9 Απριλίου 2014 και εγω καμπριο εχω και μαλιστα 20ετιας (και οχι τοσο ποιοτικο οσο το mx5) ουτε νερα μπαζει ουτε τιποτα λιγη φροντιδα θελουν οι τσιμουχες (καθαρισμα, σιλικονη κτλ) και εισαι μια χαρα επισης το mx5 δεν εχει ηλεκτρικο μηχανισμμο οποτε δεν υπαρχει κατι εκει για να χαλασει) peugeot είχες? E46 cabrio συγγενή και smart. Ασε τι έπαιζε 20 χρόνια πριν. Πλέον δεν τραβάνε νερά από τις τσιμουχες, χαλάνε ντιζες, αισθητήρες θέσης κουκουλας, μπρατσα κλπ Το μιατα γενικά έχει θέματα υγρασιων (και ηλεκτρική οροφή ένα που είχα μπει) οπότε πολυ προσοχή.
Ntinaras Δημοσ. 10 Απριλίου 2014 Δημοσ. 10 Απριλίου 2014 Δυστυχώς τα παλιά αυτοκίνητα υπερτερούν σε πολλά σημεία (αξιοπιστία, κατανάλωση, κόστος συντήρησης-πλην απροοπτου) αλλα όχι σε ασφάλεια και άνεση. Αυτα καλείσαι να πληρώσεις με ένα νεότερο. Προσωπικά επειδη εισαι άνθρωπος που τιμάς και σεβεσαι το αυτοκίνητο σου θα σου έλεγα να πάρεις ένα Toyota, corolla ίσως, να το χαρείς για πολλά χρόνια. (ναι ξέρω άλλο ρώτησες Και το πιο φθηνό κορολα ειναι απο 3500, αλλα ήδη προσπάθησα να απαντήσω και ήθελα να πω και αυτή την σκέψη μου μηπως και βοηθήσει). φυσικα και τα παλια εχουν χειροτερη ασφαλεια...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα