Προς το περιεχόμενο

147 TS 120 2002-2003 γνωμες μεταχειρισμενου.


Thanos1972

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδια καλησπερα.

βρηκα μια καλη ευκαιρια για το συγκεκριμενο μεταχειρισμενο.

περα απο τα μπλα μπλα μπλα οπως διζωνικο κλιματισμο και αυτοματο πιλοτο,ηλιοροφες και τετοια που ελεγε η αγγελια,το αυτοκινητο εχει κοντα 95000 χιλιομετρα.ειναι καλη τιμη,κατω απο 2500.

μιλησα με τον ιδιοκτητη σημερα,ειναι ατρακαριστο και μπλα μπλα μπλα.

επειδη θα ειναι η πρωτη φορα που θα αγορασω αυτοκινητο μη αντικα για πειτε,τι κοιταω.σε καμια 2 μερες θα μπορεσω να παω να το δω απο κοντα.

ηλεκτρολογικα ηλεκτρονικα λεει δεν εχει κανενα προβλημα,η μηχανη του ειναι σε αριστη κατασταση,τα service παντα στην ωρα τους και τετοια.ευτυχως ο μηχανικος που πηγαινε το αυτοκινητο για service ειναι γνωστος μου οποτε θα μαθω την ιστορια του.

 

τωρα,το μονο προβλημα λεει που εχει ειναι στο κιβωτιο ταχυτητων.η δευτερα.

οταν το ρωτησα τι προβλημα εχει,δεν τον εκοψα να ξερει να μου πει τι ακριβως γιατι η απαντηση σου ηταν οτι κανει σαν να λειπει δοντι απο το γραναζι.λεω το συγχρονιζε?δεν καταλαβε τι εννοω.τεσπα.

 

 

τι προβλημα μπορει να ειναι αυτο,για να με ενημερωσουν οι alfisti.

επισης,τι αλλα προβληματα ηταν συχνα στο συγκεκριμενο αυτοκινητο?

το μεγαλο και καλα service του στα ποσα χιλιομετρα ειναι και με τι κοστος?και γενικα τα service του τι κοστος εχουν?

 

(σκεφτομαι να παροπλισω σιγα σιγα την αντικα για να ξαναμπει για ανακατασκευη και μετα μονο για βολτες,κριμα ειναι,γερασε).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

μωρε να μπω στο alfisti αργοτερα.καποιες γρηγορες γνωμες θελω τωρα ομως απο καποιον που εχει διαβασει κατι η εχει στην κατοχη του παρομοιο αυτοκινητο.

οσο για τις αλλες προτασεις αυτοκινητων,αμα μου βρουνε κανενα mx5 στα ιδια λεφτα,ας τα προτεινουν. :)

αλλιως την alfa. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πιθανώς να θελει επιδιόρθωση το σασμάν (αλλαγμα γρανάζια-ρύθμιση), το θέμα ειναι γιατι χάλασε (σκίσιμο; αστοχία;). Και δυστυχώς ειναι περιοεργο εξάρτημα και λιγοι ειναι οι ΜΑΓΚΕΣ μαστορες που θα το πιάσουν και θα κάνουν σωστή δουλειά (δε το συζητάω καν να το αλλαξεις όλο, δε βρίσκω νόημα).

 

Σαν αυτοκίνητο ενώ μου αρέσει δεν εχει και την καλύτερη φήμη απο τεχνικής άποψης ενώ εχει και κάπως ακριβα σέρβις λόγω tspark, στα 2,5 χιλιάρικα δε ξερω να σου πω αν αξίζει μιας και δε ξέρω την αγορά αλλα ειναι 10+ ετών, σίγουρα δε βρίσκεις κάτι νεότερο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κοιταξε,για τα λεφτα που ζηταει ειναι συγχρονο αυτοκινητο σε συγκριση με το 42 χρονων που οδηγαω τωρα.αλλα δεν ψαχνω για κατι ακριβοτερο η νεοτερο γιατι ειμαι ακομη στην σκεψη και στο διλλημα να ξανακανω ανακατασκευη την αντικα και να εχω παλι την ιδια.αυτο για το εαν παει πιο ακριβα το πραγμα.αλλα μου αρεσει σαν αυτοκινητο και σιγουρα θα πρεπει να κανω συμβιβασμους.καταλαβαινεις τι εννοω.

.αυτο με τα service λογω twin spark και εμενα με προβληματιζει.τωρα οσον αφορα το κιβωτιο......ειναι πολυ δυσκολο πλεον να βρεθει μαστορας να το αναλαβει για επισκευη.θα το δω βεβαια και θα το οδηγησω.μπορει οντως να ειναι ευκαιρια το συγκεκριμενο στην τιμη που ειναι.

 

(εαν σου πω οτι με την αντικα δεν εχω προβληματα αξιοπιστιας,θα ειναι μλκια να αρχισει να βγαζει η αλφα μετα προβληματα και θα ξενερωσω ασχημα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογικά πάντως συγχρονιζε 2ας είναι.

Γενικά έβγαζε κάποια ηλίθια προβλήματα αλλά θα τα έχει φτιάξει ο πρώτος και είχαν το καλό πως σπάνια έβγαζαν κάτι μετά πάλι.

Αρκεί να έχει φτιαχτεί σωστά.

Τα μπούζι είναι ακριβά αλλά αλλάζουν κάθε 80.000-100.000 χλμ.

Ιμάντες κάθε 40.000χλμ αν θυμάμαι καλά ή 4 χρόνια.

Για κόστος όπως είπα δες alfisti που θα ξέρουν και συνεργεία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εμενα η γνωμη μου ειναι πως θα σου κακοφανει πολυ το κοστος για συντηρηση που θα θελει το αυτοκινητο ιδιως αν εχεις συνηθισει σε παλιο...

βλεπω και εμενα με τον αδελφο μου, το δικο μου ειναι 1300 20ετιας (suzuki swift cabrio) και του αδελφου μου alfa mito του 09'....

To mito  θελει τα διπλα λεφτα για αναλωσιμα (τακακια, αναρτησεις, λαστιχα κτλ) καίει παραπάνω και γενικά τα χιλιομετρα του ειναι πολυ πιο ακριβά απο οτι στο δικό μου (ενταξει ειναι πιο γρηγορο το μιτο :P ).

Για αξιοπιστια κτλ δεν θα σχολιασω γιατι εχω καει απο ιταλικα και γαλλικα οποτε δεν ειμαι κ τοσο αντικειμενικος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχεις ενα point σε αυτα που λες,ναι.

αλλα πλεον ειναι καιρος να αφησω σιγα σιγα την αντικα στην ακρη γιατι και καιει πολυ και πλεον,το λυπαμαι.

αλλα εχεις δικιο,ναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εμενα η γνωμη μου ειναι πως θα σου κακοφανει πολυ το κοστος για συντηρηση που θα θελει το αυτοκινητο ιδιως αν εχεις συνηθισει σε παλιο...

βλεπω και εμενα με τον αδελφο μου, το δικο μου ειναι 1300 20ετιας (suzuki swift cabrio) και του αδελφου μου alfa mito του 09'....

To mito  θελει τα διπλα λεφτα για αναλωσιμα (τακακια, αναρτησεις, λαστιχα κτλ) καίει παραπάνω και γενικά τα χιλιομετρα του ειναι πολυ πιο ακριβά απο οτι στο δικό μου (ενταξει ειναι πιο γρηγορο το μιτο :P ).

Για αξιοπιστια κτλ δεν θα σχολιασω γιατι εχω καει απο ιταλικα και γαλλικα οποτε δεν ειμαι κ τοσο αντικειμενικος...

 

 

Για τι Mito μιλάμε? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχεις ενα point σε αυτα που λες,ναι.

αλλα πλεον ειναι καιρος να αφησω σιγα σιγα την αντικα στην ακρη γιατι και καιει πολυ και πλεον,το λυπαμαι.

αλλα εχεις δικιο,ναι.

 

Δυστυχώς τα παλιά αυτοκίνητα υπερτερούν σε πολλά σημεία (αξιοπιστία, κατανάλωση, κόστος συντήρησης-πλην απροοπτου) αλλα όχι σε ασφάλεια και άνεση. Αυτα καλείσαι να πληρώσεις με ένα νεότερο.

Προσωπικά επειδη εισαι άνθρωπος που τιμάς και σεβεσαι το αυτοκίνητο σου θα σου έλεγα να πάρεις ένα Toyota, corolla ίσως, να το χαρείς για πολλά χρόνια. (ναι ξέρω άλλο ρώτησες Και το πιο φθηνό κορολα ειναι απο 3500, αλλα ήδη προσπάθησα να απαντήσω και ήθελα να πω και αυτή την σκέψη μου μηπως και βοηθήσει).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φίλε thanos1972 θα σου έλεγα να προσπεράσεις το 147 και να κοιτάξεις κάποιο άλλο μοντέλο. είχα για 2ο αυτοκίνητο το mito το οποίο μου έβγαλε το λάδι όσον αφορά τη διάρκεια του στο χρόνο. μέσα σε 6 μήνες και ενω το αυτοκίνητο είχε κάνει μόνο 2.300 χλμ, άρχισαν τα πλαστικά μέσα να συντονίζονται ,οι βάσεις μηχανής αποδείχτηκαν ξεχαρβαλωμένες καθως και η κόντρα είναι σε διαρκή επισκευή.το αυτοκίνητο φαίνεται όταν το οδηγείς πως θα διαλυθεί στην πρώτη ανωμαλία του δρόμου. το ίδιο ακριβώς βίωσα και με την 147 του ξαδέρφου μου , ο οποίος ως ναυτικός μου έδωσε τα κλειδια να τη χρησιμοποιώ για να μη είναι σε ακινησία. το αυτοκίνητο όταν το πήρα εγώ στα χέρια μου είχε 150 χλμ. καινουριο δηλαδή, του κουτιού. τα ίδια ακριβώς. μεσα σε ένα χρόνο δε θύμιζε σε τίποτα το αυτοκίνητο που ήταν 1 χρονο πριν και με μόλις 690 χλμ.τα πλστικά μέσα άρχισαν να κοπανάνε ανεξηγήτως και το κορυφαίο στο ταμπλό το κάλυμμα του αερόσακου του συνοδηγού δεν εφάρμοζε σωστά. μου ζήτησαν 50 ευρώ για νέο κάλυμμα (απλώς ένα κομμάτι πλαστικου) το οποίο ούτε αυτό εφάρμοζε σωστά και τελικώς η αντιπροσωπεία έβγαλε ''πόρισμα'' πως από τη ζέστη άλλαξαν σχήμα οι εσοχές του ίδιου του ταμπλό και έτσι δε μπορούσαν να κουμπώσουν τα κλιπ. αλλάγή ταμπλό μου είπαν και κόστος 1.500 ευρώ. για εγγύηση  όυτε λόγος. φυσικά ο ξάδερφος το άφησε έτσι  οταν του το είπα. επίσης κάψιμο φλάντζας ,2 φορές και 8(!) φορές αλλαγή μπαταρίας. οι εργοστασιακές γειώσεις ήταν για την πλακα. γενικώς το αυτοκίνητο αυτό, ενώ υπήρξε πολλή φροντίδα αλλά και έρωτας τρελός(τοτε δεν είχαμε ξαναδει ομορφότερο αυτοκίνητο παραγωγής) δεν είχε διάρκεια στο χρόνο. σήμερα το έχει εντελώς παρατημένο μιας και του έβγαλε το λάδι και οδηγεί συνεχώς ένα nissan sunny του 97. γενικώς το αυτοκίνητο όταν το οδηγείς σου δίνει την εντύπωση πως θα διαλυθεί πάλι και πως γενικώς είναι πολύ παλιότερο και γερασμένο από ότι είναι στην πραγματικότητα. πολλές ομοιότητες με mito. μάλλον η alfa romeo έχει ακόμα δρόμο για μερικά πράγματα και ενώ είναι κατα 99% ένα grande punto το δεύτερο δεν έχει κάνει κιχ. αυτό προκύπτει από εμπειρία κουμπάρου που το χρησιμοποιεί συνεχώς για να πηγαίνει στη δουλειά του.κατα μέσο όρο κανει 20 χλμ ημερησίως). θα μπορούσα να πω πως απλώς έτυχα και εγώ και ο ξάδερφος σε κακή γραμμή παραγωγής και έτυχε καθώς όσο κακές εμπειρίες είχα εγώ υπάρχουν και άλλοι τοσοι με καλές εμπειρίες. αλλά επειδή μετά από 10 χρονια αντιμετώπισα ακριβώς τα ίδια ,δε μπορώ να πω κάτι τέτοιο. πιστεύω να καταλαβαίνεις. εαν πάντως τελίκώς το πάρεις το αμάξι θέλει πολλή φροντίδα και αρκετή προσοχή . και επειδή από 2 αυτοκίνητα δε μπορεί κανείς να βγάλει κανόνα, σου εύχομαι καλοτάξιδο και πολλά ανέμελα και απροβλημάτιστα χλμ. ααα , πίνει αρκετή βενζίνη τουλάχιστον η έκδοση με τα 105 άλογα που είχα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για αρχη ξεχνας οτι εχεις ακουσεις ειναι ιταλικα χαλανε μπλα μπλα μην παρεις αλφα μπλα μπλα.οπως καθε αμαξι μεταχειρισμενο ειναι λαχειο αν θα σου βγαλει ζημιες η οχι και αναλογα πως το συντηρουσε ο προηγουμενος.εγω τριγμους στα πλαστικα 2 χρονια που εχω την 147 δεν εχω ακουσει επισης η 147 δεν ειναι punto,punto σασι ειναι η μιτο.τωρα τα Service γενικα ειναι ψιλοακριβα βασικα το σετ αλλαγη ιμαντες παει κανα 300 ευρω που γινεται καθε 3 χρονια η καθε 60.000 χλμ αν δεν κανω λαθος και αλλαγη μπουζι αλλα μπουζι βρισκεις και με 100 ευρω αυθεντικα απο ebay.ολα τα αλλα ειναι νορμαλ.επισης δεν ξερω τι αμαξι ειχες πριν αλλα υπολογιζε μια καταναλωση 10lt/100 μεσα στην πολη και ενα 7 αρι σε ταξιδι κατα τα αλλα το αμαξι ειναι αψογο σε οδηγικη συμπεριφορα  ειδικα στα κρατηματα.ελα απο αλφιστι για περισσοτερες info και απο παιδια με περισσοτερες εμπειριες

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για αρχη ξεχνας οτι εχεις ακουσεις ειναι ιταλικα χαλανε μπλα μπλα μην παρεις αλφα μπλα μπλα.οπως καθε αμαξι μεταχειρισμενο ειναι λαχειο αν θα σου βγαλει ζημιες η οχι και αναλογα πως το συντηρουσε ο προηγουμενος.εγω τριγμους στα πλαστικα 2 χρονια που εχω την 147 δεν εχω ακουσει επισης η 147 δεν ειναι punto,punto σασι ειναι η μιτο.τωρα τα Service γενικα ειναι ψιλοακριβα βασικα το σετ αλλαγη ιμαντες παει κανα 300 ευρω που γινεται καθε 3 χρονια η καθε 60.000 χλμ αν δεν κανω λαθος και αλλαγη μπουζι αλλα μπουζι βρισκεις και με 100 ευρω αυθεντικα απο ebay.ολα τα αλλα ειναι νορμαλ.επισης δεν ξερω τι αμαξι ειχες πριν αλλα υπολογιζε μια καταναλωση 10lt/100 μεσα στην πολη και ενα 7 αρι σε ταξιδι κατα τα αλλα το αμαξι ειναι αψογο σε οδηγικη συμπεριφορα  ειδικα στα κρατηματα.ελα απο αλφιστι για περισσοτερες info και απο παιδια με περισσοτερες εμπειριες

 

10? H bmw μου έχει 8.5-9 μαξιμουμ και το φυσάω και δεν κρυώνει με τις βενζίνες!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην φάση που είμαι τώρα με την αντικα έχω σίγουρα πάνω από 15 στα 100 μέσα στην πολη.οπότε όσο κ εαν είναι η άλφα,πθο οικονομικό θα είναι.θα πάω σημέρα να το δω,να το οδηγήσω κ βλέπουμε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...