N3k21 Δημοσ. 7 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2014 1. Το ότι τα καημένα τα παιδιά των ΤΕΙ μαθαίνουν περισσότερα και έχουν κουραστεί περισσότερο κατά την διάρκεια των σπουδών τους από τους πολυτεχνίτες πέραν ότι ακούγεται άκρως κωμικό δεν καταλαβαίνω πως προκύπτει. Το αν μαθαίνουν τελικά περισσότερα, έχεις κάθε δικαίωμα να το αμφισβητείς. Το πόσο κουράστηκαν προκειμένου να αποκτήσουν το πτυχίο τους όμως, δεν είσαι σε θέση να το γνωρίζεις. Είναι βαρύς ο χαρακτηρισμός "κωμικό", ειδικά εφόσον δεν υπάρχει κάποιο αντικειμενικό μέτρο σύγκρισης. Μόνο κάποιος ο οποίος φοίτησε και σε ΤΕΙ και σε Πολυτεχνείο, ίσως θα μπορούσε να καταλήξει σε σχετικά ασφαλή συμπεράσματα. 2. Δεν είπε κανείς ότι κρυβόμαστε πίσω από ένα πτυχίο, η αγορά μας κρίνει όλους. Αυτό που λες απέχει πολύ απ το να αποκτούν δικαιώματα όλοι από οποιαδήποτε αμφιβόλου επάρκειας σχολή που όταν έμπαιναν ήξεραν τι είναι. Σου δίνω δίκιο ως ένα βαθμό. Κακά τα ψέμματα υπάρχουν "Μηχανικοί" από ΤΕΙ, οι οποίοι δεν ξέρουν να λύσουν ούτε ένα απλό ολοκλήρωμα. Προσωπικά σε κάποιον τέτοιο δε θα εμπιστευόμουν την κατασκευή π.χ. μιας γέφυρας. Μια ηλεκτρολογική εγκατάσταση πάντως θα μπορούσε να την κάνει, τις τεχνικές γνώσεις τις διαθέτει. Το "όταν έμπαιναν ήξεραν τι είναι" δε θα το σχολιάσω ιδιαίτερα, με κάλυψαν οι προλαλήσαντες. Θα προσθέσω απλά το εξής: οι μαθητές των ΤΕΛ/ΤΕΕ/ΕΠΑΛ μάνι μάνι, μόνο σε ΤΕΙ είχαν δικαίωμα να μπουν. 3. Για τον διαχωρισμό των ΕΔ έχεις δίκιο. Ναι αλλά ακόμα και σ' αυτό διαμαρτύρονται οι του ΤΕΕ ρε συ! Μη γράφω ξανά τα ίδια, τα είπαμε: ο απόφοιτος ΤΕΙ έχει κάποια εξειδίκευση, μεγαλύτερη ακόμα και απ' αυτή του Πολυτεχνίτη πολλές φορές. Δώσε του το δικαίωμα να εργαστεί στον τομέα του, εκεί που θα είναι χρήσιμος! Ναι πολύ έξυπνος τρόπος. Θα ήταν μάλιστα ακόμη πιο έξυπνο να δημιουργήσουμε τις εξής κατήγορίες σχολών για μπαίνουν όλοι κάπου. Πολυτεχνικές γι αυτούς που βγάζουν 18-19 Σχολές μηχανικών γι αυτούς που βγάζουν 14-15 για να μπουν κι αυτοί κάπου Σχολές μηχανικών γι αυτούς που βγάζουν 11-12 για να μπουν κι αυτοί κάπου Σχολές μηχανικών γι αυτούς που βγάζουν 8-10 για να μπουν κι αυτοί κάπου Χμ... Μα αυτό που περιγράφεις, είναι ακριβώς η σημερινή κατάσταση! Ποιος ευθύνεται γι' αυτή; Γιατί στην τελική η εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο να εξαρτάται από τον βαθμό των πανελληνίων; Έτσι θα γεμίσει η επικράτεια με σχολές μηχανικών, θα έχουν όλοι τα ίδια δικαιώματα, θα κρίνονται απ την αγορά και όταν πέσει το ταβάνι και μας πλακώσει θα ψαχνόμαστε. Δεν θα έχουν όλοι τα ίδια δικαιώματα. Ο Μηχανικός του ΤΕΙ δε θα μπορεί, όχι πριν προχωρήσει σε μεταπτυχιακές σπουδές τουλάχιστον, να σχεδιάσει π.χ. γέφυρες. Θα έχει όμως το δικαίωμα να κάνει μια απλή ηλεκτρολογική ή δομική/κατασκευαστική μελέτη/εγκατάσταση. Τροφή για σκέψη: είναι ικανός ο Πολυτεχνίτης Πληροφορικός, να επισκευάσει ένα Η/Υ, αποκλειστικά βάσει των γνώσεων που αποκόμισε από τη σχολή του; Είναι ο Μηχανολόγος Μηχανικός ικανός να επισκευάσει ένα αυτοκίνητο; Προτείνω το ίδιο να γίνει και με άλλα είδη σχολών όπως οι ιατρικές. Όλοι πρέπει να βολευτούμε κάπως. Θα απαντήσω θέτοντας μερικά ρητορικά ερωτήματα: 1) Μπορεί ο ΤΕ Μηχανικός Βιοϊατρικής Τεχνολογίας να πραγματοποιήσει εγχείρηση ανοικτής καρδιάς; 2) Μπορεί ο οφθαλμίατρος να κάνει το ίδιο; 3) Μπορεί ο καρδιοχειρούργος ή οφθαλμίατρος να στήσει κάποιο ιατρικό εργαστήριο; 4) Μπορούν οι παραπάνω τρεις να παράσχουν πρώτες βοήθειες σε περίπτωση κάποιου ατυχήματος; Μην κολλάς στη λέξη "Μηχανικός". Ένας τίτλος είναι και τίποτα παραπάνω. Οι ΠΕ και ΤΕ ειδικότητες υποτίθεται πως είναι όλες χρήσιμες και μεταξύ τους αλληλοεξαρτώμενες. Καταλήγουμε λοιπόν να έχουμε σε μια χώρα σαν την Ελλάδα εκτός από τις 5-6 πολυτεχνικές σχολές που είναι ήδη πολλές και άλλα τόσα ΤΕΙ που θα βγάζουν όλοι πλέον μηχανικάρες. Μήπως θα έπρεπε να προβληματιστούμε? Είναι διαφορετική η δουλειά που θα κληθεί να κάνει ο καθένας. Κακώς στην Ελλάδα έχουμε μπλέξει τόσο πολύ. Οπότε εννοείται πως θα έπρεπε να προβληματιστούμε, σε τι βάση όμως; Τέσπα, παίδες το θέμα δεν είναι να αντιδικήσουμε μεταξύ μας και ούτε έχει κάποιο νόημα αυτό στην τελική, αλλά αν εξισώσουμε εντέλει τα ΤΕΙ με τα πολυτεχνεία τότε ποιό το νόημα ύπαρξης και των δύο? (για να το προχωρήσω λίγο, εγώ το βλέπω ως προθάλαμο για έναν "καλλικράτη" και στην ανώτατη εκπάιδευση) Α να γειά σου! Hint: Άσε τον Καλλικράτη και ψάξε για Αθηνά...rings any bells? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gdriver Δημοσ. 7 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2014 1. Το ότι τα καημένα τα παιδιά των ΤΕΙ μαθαίνουν περισσότερα και έχουν κουραστεί περισσότερο κατά την διάρκεια των σπουδών τους από τους πολυτεχνίτες πέραν ότι ακούγεται άκρως κωμικό δεν καταλαβαίνω πως προκύπτει. 2. Δεν είπε κανείς ότι κρυβόμαστε πίσω από ένα πτυχίο, η αγορά μας κρίνει όλους. Αυτό που λες απέχει πολύ απ το να αποκτούν δικαιώματα όλοι από οποιαδήποτε αμφιβόλου επάρκειας σχολή που όταν έμπαιναν ήξεραν τι είναι. 3. Για τον διαχωρισμό των ΕΔ έχεις δίκιο. Ναι πολύ έξυπνος τρόπος. Θα ήταν μάλιστα ακόμη πιο έξυπνο να δημιουργήσουμε τις εξής κατήγορίες σχολών για μπαίνουν όλοι κάπου. Πολυτεχνικές γι αυτούς που βγάζουν 18-19 Σχολές μηχανικών γι αυτούς που βγάζουν 14-15 για να μπουν κι αυτοί κάπου Σχολές μηχανικών γι αυτούς που βγάζουν 11-12 για να μπουν κι αυτοί κάπου Σχολές μηχανικών γι αυτούς που βγάζουν 8-10 για να μπουν κι αυτοί κάπου Έτσι θα γεμίσει η επικράτεια με σχολές μηχανικών, θα έχουν όλοι τα ίδια δικαιώματα, θα κρίνονται απ την αγορά και όταν πέσει το ταβάνι και μας πλακώσει θα ψαχνόμαστε. Προτείνω το ίδιο να γίνει και με άλλα είδη σχολών όπως οι ιατρικές. Όλοι πρέπει να βολευτούμε κάπως. Καταλήγουμε λοιπόν να έχουμε σε μια χώρα σαν την Ελλάδα εκτός από τις 5-6 πολυτεχνικές σχολές που είναι ήδη πολλές και άλλα τόσα ΤΕΙ που θα βγάζουν όλοι πλέον μηχανικάρες. Μήπως θα έπρεπε να προβληματιστούμε? φίλε μου κατανοώ απόλύτως αυτό που λες και εχεις δίκιο αλλά θεωρώ πως έτσι θα ανοίξουν οι ορίζοντες για ανθρώπους που εχουν 20+ χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας τα οποία εκμηδενίζουν στο δευτερόλεπτο τις δικές μου σπουδές,οι οποίοι όμως δε μπορούν να υπογράψουν. από την άλλη θα ωθήσει τη στενότερη συνεργασία ανάμεσα στις σχολές και έτσι θα αναβαθμιστούν τα όποια ΑΤΕΙ ή λοιπές ανεξάρτητες και ιδιωτικές σχολές.φαντάσου ένα κατα τα φαινόμενα ταπεινό ΑΤΕΙ ή ιδιωτικό κολλέγιο να κάνει και μαθήματα του πολυτεχνείου. δεν είναι αυτό αναβάθμιση για αυτή τη σχολή; δε θα είναι μία αναβάθμιση του συνολικών σχολών μίας χωρας;επίσης δε νομίζω όλοι όσοι τελειώνουν μία συγκεκριμένη ειδικότητα του πολυτεχνείου να την κάνουν και επάγγελμα. για την ειδικότητα σου δεν ξέρω αλλά τουλάχιστον οι χημικοί μηχανικοί που προανέφερα , σχεδόν όλοι έχουν ασχοληθεί με οικονομικά και βρίσκουν επαγγελματική διέξοδο σε τράπεζες καθώς επίσης και του τμήματος εφαρμοσμένων μαθηματικών και φυσικών επιστημών όπου και πάλι ΄ξερω παιδιά που δουλευούν τώρα πάνω κάτω 7-8 χρόνια σε τράπεζα. αυτά τα παιδιά τί γνωσεις έχουν πάνω στο αντικείμενο τους προκειμένου να μπορούν να έχουν παραπάνω δικαίωμα υπογραφής από κάποιον άλλον ακόμα και από την ίδια σχολή; εσύ γιατί να έχεις τα ίδια δικαιώματα με κάποιον που τελειωσε την ειδικότητα σου αλλά εξασκεί κάποιο άλλο άσχετο επάγγελμα; επίσης όπως πολλά παιδιά είπαν παραπάνω για το κόστος των μελετών και τη σφραγίδα. κατανοώ απολύτως το διάβασμα που έχεις ρίξει και τι θυσίες μπορει να έχεις κάνει και δεν είσαι διατεθειμένος να κάνεις πίσω στα δικά σου δικαιώματα. πιστέυω η καλλίτερη λύση είναι αυτή των εξετάσεων για τις παράγωγες σχολές ή αυτή που είπε παραπάνω ο asmodeus21. Γιατί στην τελική η εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο να εξαρτάται από τον βαθμό των πανελληνίων; πολλή μεγάλη αλήθεια αυτό!!! +1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Chris_85 Δημοσ. 7 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2014 Το επιστημονικό υπόβαθρο του Πολυτεχνείου με τα Τει έχει χαώδη διαφορά, και αυτή θα έπρεπε να αντανακλάται στα δικαιώματα του ενός αποφοίτου, απο τον άλλον. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
digia Δημοσ. 7 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2014 1. Το ότι τα καημένα τα παιδιά των ΤΕΙ μαθαίνουν περισσότερα και έχουν κουραστεί περισσότερο κατά την διάρκεια των σπουδών τους από τους πολυτεχνίτες πέραν ότι ακούγεται άκρως κωμικό δεν καταλαβαίνω πως προκύπτει. 2. Δεν είπε κανείς ότι κρυβόμαστε πίσω από ένα πτυχίο, η αγορά μας κρίνει όλους. Αυτό που λες απέχει πολύ απ το να αποκτούν δικαιώματα όλοι από οποιαδήποτε αμφιβόλου επάρκειας σχολή που όταν έμπαιναν ήξεραν τι είναι. 3. Για τον διαχωρισμό των ΕΔ έχεις δίκιο. Όσα παιδιά ήρθαν στην σχολή μου κατατακτήριες από ΤΕΙ έλεγαν πως είναι η μέρα με την νύχτα τα δύο είδη σχολών. 1. Μην τους βάζεις όλους στο ίδιο καζάνι . Εγώ στην σχολή μου γνωρίζω παααααρα πολλά άτομα που δεν έχουν ιδέα από μηχανολογικό σχέδιο . Δεν σου λέω ότι σύμφωνα με το πρόγραμμα σπουδών μαθαίνουν οι του ΤΕΙ πιο πολλά από εμάς . Αλλά λογικά αφου έχεις φοιτήσει σε πολυτεχνική σχολή έχεις καταλάβει ότι τα περισσότερα πράγματα τα μαθαίνεις μόνος σου και δεν σε παίρνει κανένας από το χεράκι να σου τα μάθει . Σίγουρα όσοι μπαίνουν στο πολυτεχνείο έχουν καλύτερο υπόβαθρο θεωρητικό όμως από εκεί και πέρα ο καθένας εξελίσσεται καθημερινά μόνος του . 2. Φίλε όταν μπήκα στην σχολή μου ( μηχανολόγος μηχανικός στο Παν Πατρών) δεν με ενδιέφεραν καν τα δικαιώματα . Μπήκα γιατί μου άρεσε πάρα πολύ το αντικείμενο σαν αντικείμενο . Και ακόμα δεν με ενδιαφέρουν . Ας κονταροχτυπηθούμε στα ίσια με τους μηχανικούς ΤΕ άλλωστε στο εξωτερικό ακόμα και οι του ιδιωτικού κολεγίου ονομάζονται μηχανικοί και μπορούν να κάνουν αιτήσεις για εργασία σε θέσεις που μπορεί να διεκδικείς και εσύ . Άλλωστε σε μια καπιταλιστική κοινωνία κερδίζει ο καλύτερος . Και ας μην δουλευόμαστε έχω δει πολλούς συναδέλφους μου (αυτοί οι σοβαροί πολυτεχνίτες) να μην έχουν ασχοληθεί ούτε καν με την διπλωματική τους ή να κάνουν μια βιαστική δουλειά απλά και μόνο για να τελειώσουν γρήγορα . Μην σου πω ότι είναι και το ποσοστό των φοιτητών . Υ.Γ. κάπου πιο πίσω αναφέρθηκε ότι οι μηχανικοι ΠΕ δεν κάνουν πρακτική και είναι λάθος . Μπορεί να μην είναι υποχρεωτική αλλά τουλ. στην σχολή μου όποιος θέλει μπορεί να κάνει 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SilkyN Δημοσ. 7 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2014 1. Το ότι τα καημένα τα παιδιά των ΤΕΙ μαθαίνουν περισσότερα και έχουν κουραστεί περισσότερο κατά την διάρκεια των σπουδών τους από τους πολυτεχνίτες πέραν ότι ακούγεται άκρως κωμικό δεν καταλαβαίνω πως προκύπτει. 2. Δεν είπε κανείς ότι κρυβόμαστε πίσω από ένα πτυχίο, η αγορά μας κρίνει όλους. Αυτό που λες απέχει πολύ απ το να αποκτούν δικαιώματα όλοι από οποιαδήποτε αμφιβόλου επάρκειας σχολή που όταν έμπαιναν ήξεραν τι είναι. 3. Για τον διαχωρισμό των ΕΔ έχεις δίκιο. 1. Έμαθες πολύ λιγότερα πράγματα και κουράστηκες πολύ λιγότερο από έναν σπουδαστή του ΜΙΤ. 2. Οποιοδήποτε πολυτεχνείο της Ελλάδας είναι αμφιβόλου επάρκειας, μπροστά στα 100 τεχνολογικά ιδρύματα (ούτε ένα δικό μας δεν είναι μέσα). Άρα σύμφωνα με την λογική σου, θα πρέπει να ψηφιστεί νόμος που θα δίνει περισσότερα δικαιώματα σε κάποιον που έχει τελειώσει ένα απ' τα τοπ 100, από εσένα που τελείωσες απλώς ένα πολυτεχνείο. Το επιστημονικό υπόβαθρο του Πολυτεχνείου με τα Τει έχει χαώδη διαφορά, και αυτή θα έπρεπε να αντανακλάται στα δικαιώματα του ενός αποφοίτου, απο τον άλλον. Το ίδιο και ενός πολυτεχνίτη με έναν του ΜΙΤ. Πρέπει να φτιάξουμε άλλα δικαιώματα και γι' αυτόν; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Chris_85 Δημοσ. 7 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2014 Είναι επιχείρημα τώρα αυτό, ή κάνεις πλάκα? Δυστυχώς το επίπεδο σπουδαστών/καθηγητών/διδασκαλίας/εξετάσεων στα τει απέχει έτη φωτός απο το πολυτεχνείο, άρα και η εξίσωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων είναι και άδικη, και επίφοβη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kirileman Δημοσ. 7 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2014 (επεξεργασμένο) Ο αρχιτέκτονας μηχανικός είναι ο μοναδικός που μπορεί να υπογράψει π.χ μια απλή κάτοψη χώρου; Τόσο δύσκολο είναι; Ούτε είναι η δουλειά του αυτή, δεν σπούδασε αρχιτέκτονας για να κάνει τέτοιες ψιλοδουλειές. Είναι αστείοι αυτοί οι περιορισμοί. Τί διαβάζω πάλι! Για πες, τί σπούδασα; Για να μάθω και γω, ρωτάω. Και τί σπούδασαν οι άλλες ειδικότητες; Η πρώτη απάντηση είναι "δείξε μου το πρόγραμμα σπουδών σου να σου πω τί δικαιούσαι να κάνεις". Φυσικά, μέχρι σήμερα όχι μόνο δεν ήταν ο μοναδικός, όχι μόνο στις "απλές κατόψεις" δεν αφορούσε η διείσδυση άλλων ειδικοτήτων στις αρμοδιότητές του (και όταν λέω "άλλη ειδικότητα" εννοώ αυτή των πολ. μηχανικών με τα νομοθετημένα από το 1930 υπερδικαιώματα), αλλά ουσιαστικά η νομοθεσία τον είχε απαξιώσει πλήρως, καθιστώντας τον πρακτικά τον "μηχανικό των πλουσίων", των λίγων, δηλαδή. Επιστρέφω, λοιπόν, στην αρχική μου τοποθέτηση, "δείξε μου το πρόγραμμα σπουδών σου για να σου πω αν μπορείς να υπογράψεις απλές κατόψεις"... και επειδή αυτό από μόνο του σπανίως υπάρχει, εννοούμε "απλές αρχιτεκτονικές μελέτες". Μετά ξεκινάει μια ολόκληρη κουβέντα για το τί εννοούμε "απλό". Το μέγεθος του κτηρίου καθορίζει το "απλό". Πχ, μια μονοκατοικία 300 τετραγωνικών έχει μεγαλύτερες απαιτήσεις από μια προσθήκη καθ' ύψος διαμερίσματος 70τμ, τόσο ώστε ένας μηχανικός που στο πρόγραμμα σπουδών του ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ μαθήματα όπως αρχιτεκτονική σύνθεση, να μπορεί εκπονήσει; Ή μάλλον, να το πω διαφορετικά, ο άνθρωπος -μιλάω για τον άνθρωπο μια και η αρχιτεκτονική είναι περισσότερο ανθρωπολογική επιστήμη- που θα κατοικήσει σε μια μονοκατοικία 300τμ έχει διαφορετικές απαιτήσεις από τη ζωή του (άνεση, ασφάλεια, ιδιωτικότητα, επικοινωνία, κ.α.) σε σχέση με τον άνθρωπο που κατοικεί σε ένα μικρό διαμέρισμα; ... (και απαντώ εγώ) -"Σοβαρά;;;; Τί μου λέτε!!!" Για να δούμε τελικά τι σπουδάζει η κάθε ειδικότητα. http://www.arch.ntua.gr/sites/default/files/announcement/1767_/programma_20140116.pdf http://www.arch.ntua.gr/graduate-studies http://www-old.civil.ntua.gr/docs/lessons_2007_08.pdf Το ίδιο ισχύει για όλες τους "συγκρουόμενους" κλάδους. Άρα, τα επαγγελματικά δικαιώματα δε μπορούν να είναι εντελώς ασύνδετα από τις σπουδές αν θέλουμε να έχουμε ένα υψηλό επίπεδο κατασκευών, είναι προαπαιτούμενο αυτό για μένα. Και υπάρχουν και άλλα ακόμα να συζητήσουμε (συνεχή πιστοποίηση γνώσεων, εργασιακή εμπειρία κ.α.), αλλά για την ώρα θα μείνω εκεί. Όλοι οι καλοί χωράνε, είναι η γνώμη μου, αλλά δε βλάπτει να ξεκαθαρίσει λίγο το τοπίο. Εν μέσω κρίσης, βέβαια, και ολοκληρωτικής βύθισης του κλάδου της οικοδομής, όλα τα παραπάνω είναι πια εντελώς θεωρητικά. Επεξ/σία 7 Απριλίου 2014 από kirileman Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SilkyN Δημοσ. 7 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2014 Είναι επιχείρημα τώρα αυτό, ή κάνεις πλάκα? Δυστυχώς το επίπεδο σπουδαστών/καθηγητών/διδασκαλίας/εξετάσεων στα τει απέχει έτη φωτός απο το πολυτεχνείο, άρα και η εξίσωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων είναι και άδικη, και επίφοβη. Καθόλου πλάκα δεν σου κάνω. Όσο απόσταση έχουν το επίπεδο σπουδαστών/καθηγητών/διδασκαλίας/εξετάσεων ανάμεσα στα ΤΕΙ και τα πολυτεχνεία, είναι σίγουρα λιγότερη απ' όση έχουν τα πολυτεχνεία, από το καλύτερο τεχνολογικό πανεπιστήμιο του κόσμου. Άρα, με την λογική σου, δεν είναι άδικο να έχει τα ίδια δικαιώματα ο απόφοιτος του ΜΙΤ με τον απόφοιτο του πολυτεχνείου; Δεν είναι πιο επίφοβος ο απόφοιτος του πολυτεχνείου, αφού έχει σίγουρα πολύ λιγότερες γνώσεις από τον απόφοιτο του ΜΙΤ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
insomniaK Δημοσ. 7 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2014 Μια σημείωση: το να ειναι καποιο πανεπιστήμιο στο 15% του πλανήτη δεν ειναι και πολύ δύσκολο, το ξεπερνούν μονο 2500+ ιδρύματα. Μια δεύτερη σημείωση: αυτό με τα προκαθορισμένα δικαιώματα για τους πτυχιούχους πρέπει να σταματήσει. Ένας ειναι ο τρόπος: εξετάσεις σε συγκεκριμένο τομέα και αδειοδότηση σε αυτόν τον τομέα(όπως στις ΗΠΑ). 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
michael92 Δημοσ. 7 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2014 Ναι πολύ έξυπνος τρόπος. Θα ήταν μάλιστα ακόμη πιο έξυπνο να δημιουργήσουμε τις εξής κατήγορίες σχολών για μπαίνουν όλοι κάπου. Πολυτεχνικές γι αυτούς που βγάζουν 18-19 Σχολές μηχανικών γι αυτούς που βγάζουν 14-15 για να μπουν κι αυτοί κάπου Σχολές μηχανικών γι αυτούς που βγάζουν 11-12 για να μπουν κι αυτοί κάπου Σχολές μηχανικών γι αυτούς που βγάζουν 8-10 για να μπουν κι αυτοί κάπου Έτσι θα γεμίσει η επικράτεια με σχολές μηχανικών, θα έχουν όλοι τα ίδια δικαιώματα, θα κρίνονται απ την αγορά και όταν πέσει το ταβάνι και μας πλακώσει θα ψαχνόμαστε. Προτείνω το ίδιο να γίνει και με άλλα είδη σχολών όπως οι ιατρικές. Όλοι πρέπει να βολευτούμε κάπως. Ας γίνει, αν θέλουν όλοι να γίνουν μηχανικοί ποιο το πρόβλημα; Δηλαδή επειδή δεν υπάρχει χώρος στην αγορά εργασίας για όλους θα τους απαγορέψουμε; Μήπως να πούμε ότι μέχρι 300 μηχανικοί θα βγαίνουν τον χρόνο επειδή έτσι μας αρέσει; Ας μειωθούν οι θέσεις στα πολυτεχνεία στην τελική που έχουμε φαινόμενα να κάθονται φοιτητές στα σκαλιά γιατί δεν χωράνε. Πολύ πιο σημαντικός λόγος από την "αγορά εργασίας". Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Anorymous Δημοσ. 7 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2014 Είναι επιχείρημα τώρα αυτό, ή κάνεις πλάκα? Δυστυχώς το επίπεδο σπουδαστών/καθηγητών/διδασκαλίας/εξετάσεων στα τει απέχει έτη φωτός απο το πολυτεχνείο, άρα και η εξίσωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων είναι και άδικη, και επίφοβη. Εγώ είχα καθηγητές από πολυτεχνείο της Θράκης, του πανεπιστημίου της Πάτρας και του Αριστοτελείου και έναν που ήταν καθηγητής από την πρώην σοβιετική ένωση που είχε τρομερή θεωρητική και τεχνική κατάρτιση και πολλούς άλλους με άξιο βιογραφικό. Μήπως να πούμε ότι μέχρι 300 μηχανικοί θα βγαίνουν τον χρόνο επειδή έτσι μας αρέσει; Δεν ξέρω για τούς άλλους αλλά στην δικιά μου σχολή έβγαιναν μαξιμουμ 50 άτομα το χρόνο, υπήρχε σαφής οδηγία ανάλογα την εποχή είτε τα θέματα να είναι παλούκια, είτε να κόβουν στο έτσι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Chris_85 Δημοσ. 7 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2014 Καθόλου πλάκα δεν σου κάνω. Όσο απόσταση έχουν το επίπεδο σπουδαστών/καθηγητών/διδασκαλίας/εξετάσεων ανάμεσα στα ΤΕΙ και τα πολυτεχνεία, είναι σίγουρα λιγότερη απ' όση έχουν τα πολυτεχνεία, από το καλύτερο τεχνολογικό πανεπιστήμιο του κόσμου. Άρα, με την λογική σου, δεν είναι άδικο να έχει τα ίδια δικαιώματα ο απόφοιτος του ΜΙΤ με τον απόφοιτο του πολυτεχνείου; Δεν είναι πιο επίφοβος ο απόφοιτος του πολυτεχνείου, αφού έχει σίγουρα πολύ λιγότερες γνώσεις από τον απόφοιτο του ΜΙΤ; Συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Οι απόφοιτοι του Πολυτεχνείου έχουν επάρκεια στο αντικείμενο τους άσχετα άν ένας απόφοιτος του ΜΙΤ έχει περισσότερη εξειδίκευση/εμπειρία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kirileman Δημοσ. 7 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2014 Εγώ είχα καθηγητές από πολυτεχνείο της Θράκης, του πανεπιστημίου της Πάτρας και του Αριστοτελείου και έναν που ήταν καθηγητής από την πρώην σοβιετική ένωση που είχε τρομερή θεωρητική και τεχνική κατάρτιση και πολλούς άλλους με άξιο βιογραφικό. Δεν ξέρω για τούς άλλους αλλά στην δικιά μου σχολή έβγαιναν μαξιμουμ 50 άτομα το χρόνο, υπήρχε σαφής οδηγία ανάλογα την εποχή είτε τα θέματα να είναι παλούκια, είτε να κόβουν στο έτσι. Σε λίγο καιρό τα επιχειρήματα των αποφοίτων κολεγίων θα είναι όμοια. Δεν αμφισβητώ το επίπεδο της σχολής σου, απλά αρχίζω να αμφισβητώ την ανάγκη ύπαρξης σχολών με παρεμφερές αντικείμενο, όπως και το πόσοι απόφοιτοι μπορούν να απορροφηθούν σε ένα κλάδο, αν μπορούν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Chris_85 Δημοσ. 7 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2014 Εγώ είχα καθηγητές από πολυτεχνείο της Θράκης, του πανεπιστημίου της Πάτρας και του Αριστοτελείου και έναν που ήταν καθηγητής από την πρώην σοβιετική ένωση που είχε τρομερή θεωρητική και τεχνική κατάρτιση και πολλούς άλλους με άξιο βιογραφικό. Δεν ξέρω για τούς άλλους αλλά στην δικιά μου σχολή έβγαιναν μαξιμουμ 50 άτομα το χρόνο, υπήρχε σαφής οδηγία ανάλογα την εποχή είτε τα θέματα να είναι παλούκια, είτε να κόβουν στο έτσι. Δεν αντιλέγω, τα αντίστοιχα πολυτεχνικά τμήματα έχουν όμως καλύτερους καθηγητές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Anorymous Δημοσ. 7 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2014 Σε λίγο καιρό τα επιχειρήματα των αποφοίτων κολεγίων θα είναι όμοια. Δεν αμφισβητώ το επίπεδο της σχολής σου, απλά αρχίζω να αμφισβητώ την ανάγκη ύπαρξης σχολών με παρεμφερές αντικείμενο, όπως και το πόσοι απόφοιτοι μπορούν να απορροφηθούν σε ένα κλάδο, αν μπορούν. Συμφωνώ μαζί σου ότι είμαστε πάρα πολλές σχόλες. Τα κολέγια είναι άλλη φάση γιατί μιλάμε για ιδιωτικά βέβαια υπάρχουν και από εκεί πολλοί άξιοι επιστήμονες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα