Προς το περιεχόμενο

Αντιδράσεις για την εξομοίωση πολυτεχνικών με ΤΕΙ και κολέγια


funbreaker

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έδωσα και έχω απαντήσει:

Το ενδεχόμενο  ότι το σύστημα εισαγωγής δεν είναι σωστό το έχεις σκεφτεί ? Το ότι υπάρχουν άτομα που μαθαίνουν παπαγαλία και γράφουν 19 και τους ρωτάς μετά από ένα χρόνο και δεν θυμούνται κάτι σου λέει τίποτα ? Το ότι η βάσης κρίνονται όχι μόνο από την άξια του ιδρύματος αλλά και από την τοποθεσία.

 

Και εγώ έδωσα τα ίδια μαθήματα με εσένα και σχεδόν σε όλα είχα και θεωρία και εργαστήριο, και πτυχιακή έκανα και πρακτική που εσύ δεν έκανες.

(1) Δεν είναι ο οποιοσδήποτε γι αυτό και δεν λέω να μην έχει καθόλου δικαιώματα αλλά να υπάρχει διαχωρισμός με βάση το επιστημονικό περιορισμένο υπόβαθρο. Απ την στιγμή που μιλάμε όμως για πλήρη εξίσωση κάτι δεν πάει καλά.

 

 

Μα ούτε και αυτό υπάρχει και φταίτε εσείς που βάζατε συνέχεια εμπόδια, με αυτά που λέγατε αν ίσχυαν και αλλού θα έπρεπε ο λογιστής να έχει βγάλει μαθηματικό και ο οπτικός να έχει τελειώσει ιατρική με ειδικότητα οφθαλμιάτρου.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 240
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ξέρεις το 2002 που μπήκα εγώ δεν ήταν τόσο εύκολη η πρόσβαση στην πληροφορία αλλά πέρα από αυτό ποιος σου είπε ότι μιλάμε για μια άσχετη καθηγήτρια όλα αυτά τα είδα σε επίσημο βιβλιαράκι που δεν έβγαλε κάποιος τυχαίος αλλά το ίδιο το υπουργείο παιδείας!!!

 

Μας λες λοιπόν πως μπήκες καταλάθος στην σχολή σου γιατί:

 

  1. Μια όχι γενικότερα άσχετη καθηγήτρια του ΣΕΠ στο σχολείο σου έκανε λάθος στην δική σου περίπτωση και σου είπε για λάθος τα δικαιώματα.
  2. Υπήρχε ένα λάθος βιβλιαράκι του υπουργείου παιδείας που έλεγε λάθος τα δικαιώματα.
  3. Δεν είχες τότε η δυνατότητα πληροφόρησης γιατί δεν είχες internet απ ότι κατάλαβα.

 

Συμπεραίνω λοιπόν πως μας λες πως μπήκες καταλάθος στην σχολή και πως αλλιώς δεν θα έμπαινες. Έχω να σου απαντήσω λοιπόν:

 

  1. Δεν γίνεται να σχεδιάσεις το επαγγελματικό σου μέλλον απ το τι σου είπε μια καθηγήτρια του ΣΕΠ.
  2. Ακόμα και στην τραγική περίπτωση που το σχεδίασες με βάση το λαθος της καθηγήτρια να έφευγες στο 1ο εξάμηνο που έμαθες τι παίζει και να πήγαινες να μπεις στο πολυτεχνείο να γουστάρεις.
  3. Να ρωτούσες στην σχολή σου, στο ΤΕΕ, σε μηχανικούς, παντου. Αν βαριόσουν οκ.
  4. Το βιβλιαράκι τώρα το λες στα σοβαρά?

 

Νιώθω λίγο παράξενα που κάθομαι και απαντάω σε αυτά, σε κάθε περίπτωση όμως μας λες για μια προσωπική λάθος επιλογή σχολής που μπερδεύτικες και νόμιζες έχει δικαιώματα ενώ δεν είχε. Μπήκες την έβγαλες και τώρα θες με έναν νόμο να αποκτήσει δικαιώματα επειδή έκανες λάθος. Ναι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

(1) Δεν είναι ο οποιοσδήποτε γι αυτό και δεν λέω να μην έχει καθόλου δικαιώματα αλλά να υπάρχει διαχωρισμός με βάση το επιστημονικό περιορισμένο υπόβαθρο. Απ την στιγμή που μιλάμε όμως για πλήρη εξίσωση κάτι δεν πάει καλά.

(2) Είπα πως μια σοβαρή πολιτεία οφείλει να έχει κανόνες για το ποιος έχει το δικαιώμα να αναλαμβάνει μια μελέτη με βάση την πιστοποιημένη γνώση του και όχι να αφήνεις ελεύθερο στην αγορά να κάνει ο καθένας ότι θέλει ελπίζοντας στο να τα καταφέρει.

(3) Προαπαιτείται εμπειρία στο αντικείμενο καθώς και εξειδικευμένη γνώση. Που θες να καταλήξεις?

1) Εγώ που είμαι άσχετος με τον κλάδο, πως μπορείς να μου εξηγήσεις τι σημαίνει 'περιορισμένο επιστημονικό υπόβαθρο'; Τι συγκεκριμένα παραδείγματα μπορείς να μου δώσεις;

 

2) Δεκτόν.

Άλλη ερώτηση πάνω σε αυτό. Κάποιος με την πιστοποιημένη γνώση του αναλαμβάνει μια μελέτη αλλά καταλήγει να κάνει 'χοντρά λάθη'. Πιστεύεις ότι πρέπει να έχει το δικαίωμα να ξαναπαίρνει ίδιου μεγέθους μελέτες;

 

3) Αυτό ήξερα κι εγώ. Για μεγάλα έργα, προαπαιτείται εμπειρία και εξειδικευμένη γνώση. Η εξειδικευμένη γνώση είναι κάτι που υπάρχει μόνο στο ΑΕΙ;

 

 

ΥΓ. Ξέχασες να μου δώσεις μια αναλυτική επεξήγηση σε αυτό που έγραψες

 

ανάλογα με το επιστημονικό του υπόβαθρο.

Εγώ δεν θεωρώ καν το δικό μας επαρκές όταν αποφοιτούμε, οπότε φαντάσου των ΤΕΙ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διάβασε λίγο πίσω για το τι είναι τα ΑΕΙ. 

 

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με τη δικιά σου βάση.

Κάποιος περνάει ΤΕΙ για διάφορους λόγους που δεν μας νοιάζουν. Μετά όμως βγάζει και ένα master στο ΕΜΠ.

Μπορεί να έχει τα ίδια δικαιώματα? 

Με ένα διδακτορικό? 

 

 

Θα ήθελα και σε αυτό κάποιο σχόλιο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ενδεχόμενο  ότι το σύστημα εισαγωγής δεν είναι σωστό το έχεις σκεφτεί ? Το ότι υπάρχουν άτομα που μαθαίνουν παπαγαλία και γράφουν 19 και τους ρωτάς μετά από ένα χρόνο και δεν θυμούνται κάτι σου λέει τίποτα ? Το ότι η βάσης κρίνονται όχι μόνο από την άξια του ιδρύματος αλλά και από την τοποθεσία.

 

Εννοείς πως αυτοί που περνάνε πολυτεχνείο είναι κατά την πλειοψηφία χειρότεροι ως προς τις σχετικές γνώσεις που χρειάζονται?

Μαθηματικά, φυσική χημεία κτλ? Μην μου μιλήσεις για καμιά εξαίρεση.

Εγώ απ όσο γνωρίζω πολυτεχνείο περνάνε αυτοί που αριστεύουν σε αυτά τα μαθήματα, κι έτσι συνέβει και στο σχολείο μου και όπουδήποτε αλλού ξέρω.

 

Ελπίζω τώρα να μην μας πεις και για τα φροντιστήρια και το άδικο το σύστημα ως επιχείρημα για να αποκτήσουν τελικά όλοι δικαιώματα μηχανικού.

 

 

1.Και εγώ έδωσα τα ίδια μαθήματα με εσένα και σχεδόν σε όλα είχα και θεωρία και εργαστήριο, και πτυχιακή έκανα και πρακτική που εσύ δεν έκανες.

 

2.Μα ούτε και αυτό υπάρχει και φταίτε εσείς που βάζατε συνέχεια εμπόδια, με αυτά που λέγατε αν ίσχυαν και αλλού θα έπρεπε ο λογιστής να έχει βγάλει μαθηματικό και ο οπτικός να έχει τελειώσει ιατρική με ειδικότητα οφθαλμιάτρου.

 

1. Υποννοείς πως το επίπεδο των δύο σχολών είναι το ίδιο ως προς την δυσκολία και την επιστημονική κατάρτηση? Αν το υποννοείς, η άποψη αυτή παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον. Αν δεν το υποννοείς γιατί μας το λες?

 

2. Αν ο οπτικός θέλει να κάνει εγχείρηση ματιού ε τότε μάλλον πρέπει να έχει χαρτί οφθαλμιάτρου. Εκτός κι αν τον αφήσουμε να τον κρίνει η αγορά απ τις επιτυχίες τους...

Βέβαια αν εσύ θες απλά να πουλας δομικά υλικά όπως ο οπτικός που πουλάει γυαλιά, κανένα πρόβλημα, στο χαρίζω το συγκεκριμένο επαγγελματικό δικαίωμα.

Διάβασε λίγο πίσω για το τι είναι τα ΑΕΙ. 

 

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με τη δικιά σου βάση.

Κάποιος περνάει ΤΕΙ για διάφορους λόγους που δεν μας νοιάζουν. Μετά όμως βγάζει και ένα master στο ΕΜΠ.

Μπορεί να έχει τα ίδια δικαιώματα? 

Με ένα διδακτορικό? 

 

Αναφέρεσαι λοιπόν σε ένα κενό του μέχρι τώρα συστήματος και δεν μπορώ να μην συμφωνήσω στο ότι έχεις δίκιο.

Κάποιος από ΤΕΙ, που πήγε και έβγαλε μετά ως δια μαγείας master  στο ΕΜΠ ή το ΜΙΤ ή έκανε διδακτορικό σίγουρα θα έχει το επιστημονικό υπόβαθρό και θα έπρεπε να έχει δικαίωματα μελετών.

Θα ήταν καλό όμως να μην γενικεύουμε το ειδικό και να μην κρίνουμε το πως θα θελαμε το σύστημα με βάση αυτά τα ειδικά και αντιφατικά που όντως θα έπρεπε να ρυθμιστούν κάπως.

 

funbreaker ,

 

Αναγνωριζεις τα ΤΕΙ ως Ανωτατα ιδρυματα;

 

Ξέρω γω, δεν εχω διάθεση να παίξω με τις λέξεις ούτε με διαλόγους του τύπου:

-Είναι ανώτατα ιδρύματα?

-Έτσι τα λένε ναι.

-Άρα παρέχουν την γνωσιακή επάρκεια για οποιδήποτε τεχνικό έργο "επειδή τα λένε ανώτατα" και θα έπρεπε να έχουν ίδια δικαιώματα με τους αποφοίτους πολυτεχνικών σχολών.

-Οπότε να πούμε και τις πολυτεχνικές σχολές σούπερ-ντούοπερ ανώτατες για να υπάρχει ισορροπία.

1) Εγώ που είμαι άσχετος με τον κλάδο, πως μπορείς να μου εξηγήσεις τι σημαίνει 'περιορισμένο επιστημονικό υπόβαθρο'; Τι συγκεκριμένα παραδείγματα μπορείς να μου δώσεις;

 

2) Δεκτόν.

Άλλη ερώτηση πάνω σε αυτό. Κάποιος με την πιστοποιημένη γνώση του αναλαμβάνει μια μελέτη αλλά καταλήγει να κάνει 'χοντρά λάθη'. Πιστεύεις ότι πρέπει να έχει το δικαίωμα να ξαναπαίρνει ίδιου μεγέθους μελέτες;

 

3) Αυτό ήξερα κι εγώ. Για μεγάλα έργα, προαπαιτείται εμπειρία και εξειδικευμένη γνώση. Η εξειδικευμένη γνώση είναι κάτι που υπάρχει μόνο στο ΑΕΙ;

 

 

ΥΓ. Ξέχασες να μου δώσεις μια αναλυτική επεξήγηση σε αυτό που έγραψες

 

 

1. Μπα

2. Αν υπάρξει ατύχημα θεωρητικά θα μπει και φυλακή. Αν δεν είναι καλός θεωρητικά δεν θα τον ξαναπροτιμήσουν. Θα συγκρίνουμε τώρα τον μη καταρτισμένος με τον κακό επαγγελματία? Ο γιατρός που κάνει λάθος έχει είτε επαγγελματικές συνέπειες είτε και νομικές. Τι σχέση έχει αυτό με το να κάνουμε τον νοσοκόμα γιατρό?

3. Ναι, στους τομείς πέφτει κάψιμο.

 

Υ.Γ. Δεν κατάλαβα τι δεν κατάλαβες.

 

 

Θα ήθελα και σε αυτό κάποιο σχόλιο. 

 

Done.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφέρεσαι λοιπόν σε ένα κενό του μέχρι τώρα συστήματος και δεν μπορώ να μην συμφωνήσω στο ότι έχεις δίκιο.

Κάποιος από ΤΕΙ, που πήγε και έβγαλε μετά ως δια μαγείας master  στο ΕΜΠ ή το ΜΙΤ ή έκανε διδακτορικό σίγουρα θα έχει το επιστημονικό υπόβαθρό και θα έπρεπε να έχει δικαίωματα μελετών.

Θα ήταν καλό όμως να μην γενικεύουμε το ειδικό και να μην κρίνουμε το πως θα θελαμε το σύστημα με βάση αυτά τα ειδικά και αντιφατικά που όντως θα έπρεπε να ρυθμιστούν κάπως.

 

 

Τι ακριβώς εννοείς ως δια μαγείας?

Δεν γενικεύω τίποτα. Άσε απ'έξω αυτούς που έχουν πτυχίο ΤΕΙ μόνο. Μιλάω για συγκεκριμένα πράγματα. 

Ούτε είπα πουθενά βάση αυτού να αποκτούν όλοι δικαιώματα αλλά μόνο όσοι κάνουν αυτό που έγραψα.

 

Ξέρω γω, δεν εχω διάθεση να παίξω με τις λέξεις ούτε με διαλόγους του τύπου:

-Είναι ανώτατα ιδρύματα?

-Έτσι τα λένε ναι.

-Άρα παρέχουν την γνωσιακή επάρκεια για οποιδήποτε τεχνικό έργο "επειδή τα λένε ανώτατα" και θα έπρεπε να έχουν ίδια δικαιώματα με τους αποφοίτους πολυτεχνικών σχολών.

-Οπότε να πούμε και τις πολυτεχνικές σχολές σούπερ-ντούοπερ ανώτατες για να υπάρχει ισορροπία.

 

 

Δεν είναι βέβαια θέμα παιχνιδιού με λέξεις.

Βάση νόμου είναι ΑΕΙ. Αυτό είναι άσχετο με τα επαγγελματικά δικαιώματα.

Αν εσύ δεν το καταλαβαίνεις δεν είναι πρόβλημα των ιδρυμάτων αλλά δικό σου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι ακριβώς εννοείς ως δια μαγείας?

Δεν γενικεύω τίποτα. Άσε απ'έξω αυτούς που έχουν πτυχίο ΤΕΙ μόνο. Μιλάω για συγκεκριμένα πράγματα. 

Ούτε είπα πουθενά βάση αυτού να αποκτούν όλοι δικαιώματα αλλά μόνο όσοι κάνουν αυτό που έγραψα.

 

Εννοώ ότι δεν είναι ο κανόνας.

Όπως προείπα, είναι κενό του συστήματος, θα έπρεπε να υπάρχει πρόννοια γι αυτούς με κάποις ρύθμιση.

 

Δεν είναι βέβαια θέμα παιχνιδιού με λέξεις.

Βάση νόμου είναι ΑΕΙ. Αυτό είναι άσχετο με τα επαγγελματικά δικαιώματα.

Αν εσύ δεν το καταλαβαίνεις δεν είναι πρόβλημα των ιδρυμάτων αλλά δικό σου.

 

Είναι, καθώς τόσα χρόνια πάλι ανώτατα τα έλεγαν και δικαιώματα δεν είχαν.

Το θέμα μας δεν είναι πως θα τα λέμε, αλλά τι θα μπορούν να αναλαμβάνουν με βάση το επίπεδο της γνώσης που παρέχουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Ξέρω γω, δεν εχω διάθεση να παίξω με τις λέξεις ούτε με διαλόγους του τύπου:

-Είναι ανώτατα ιδρύματα?

-Έτσι τα λένε ναι.

-Άρα παρέχουν την γνωσιακή επάρκεια για οποιδήποτε τεχνικό έργο "επειδή τα λένε ανώτατα" και θα έπρεπε να έχουν ίδια δικαιώματα με τους αποφοίτους πολυτεχνικών σχολών.

-Οπότε να πούμε και τις πολυτεχνικές σχολές σούπερ-ντούοπερ ανώτατες για να υπάρχει ισορροπία.

 

Στο εξωτερικο που αναγνωριζονται ως BSc κανουν λαθος , στην Ελλαδα που ειναι στην ανωτατη εκπαιδευση κανουν λαθος  , τα υπολοιπα Παν. που βαζουν ατομα απο ΤΕΙ για μεταπτυχιακα (κανω MSc στο ΕΚΠΑ) κι PhD κανουν κι αυτα λαθος και εχει δικιο μια μειοψηφια ... οκ fuck logic. Εκτιθεστε (Δεν λεω για την πλειοψηφια εννοειτε)

 

 

θες τιτλους σουπερ ντουπερ κλπ οκ μιλαμε για μεγαλο επιπεδο κουβεντας..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοώ ότι δεν είναι ο κανόνας.

Όπως προείπα, είναι κενό του συστήματος, θα έπρεπε να υπάρχει πρόννοια γι αυτούς με κάποις ρύθμιση.

 

 

Είναι, καθώς τόσα χρόνια πάλι ανώτατα τα έλεγαν και δικαιώματα δεν είχαν.

Το θέμα μας δεν είναι πως θα τα λέμε, αλλά τι θα μπορούν να αναλαμβάνουν με βάση το επίπεδο της γνώσης που παρέχουν.

 

 

Αυτό μου αρκεί.

 

 

Τα δικαιώματα είναι άσχετα με το τι είναι τα ιδρύματα.

ΑΕΙ είναι όλα. 

 

 

@Asmodeus

Και στο ΕΜΠ πάντως δέχονται για master από ΤΕΙ.

Τούλαχιστον για ένα που ξέρω σίγουρα. Βέβαια είναι master in applied physics οπότε δεν ξέρω στα καθαρά μηχανολογικά τους master τι παίζει. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό μου αρκεί.

 

 

Τα δικαιώματα είναι άσχετα με το τι είναι τα ιδρύματα.

ΑΕΙ είναι όλα. 

 

Ας είναι ότι θες.

Προτιμώ να εστιάσω την διαφωνία μου στο τι θα πρέπει να μπορούν να αναλάβουν ανάλογα με την επιστημονική κατάρτιση που παρέχουν παρά να ασχολούμαι με το πως θα τα λέμε. Εκτός κι αν υποννοείς πως επειδή έχουν και τα 2 το όνομα ΑΕΙ απέκτησαν αυτόματα το ίδιο επίπεδο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και κλάμα οι του Μετσοβείου (γιατί αυτοί είναι που κλαίγονται περισσότερο) !!!

 

Ούτε διαφορετικά επαγγελματικά δικαιώματα, ούτε διαβαθμίσεις πτυχίων. 

 

 

Θες να αποκτήσεις άδεια ασκήσεως επαγγέλματος ως μηχανικός κάποιας ειδικότητας; Εξετάσεις, ασχέτως με το πτυχίο σου (πολυτεχνική σχολή - ΤΕΙ). Αξιοπρεπείς, αδιάβλητες και σωστές εξετάσεις. 

 

Θες να ανέβεις βαθμίδα στην εργοληψία; Εξετάσεις, ασχέτως από το πτυχίο σου. Αξιοπρεπείς, αδιάβλητες και σωστές εξετάσεις. 

 

Θες να ανέβεις βαθμίδα στο μελετητικό σου; Εξετάσεις, ασχέτως από το πτυχίο σου. Αξιοπρεπείς, αδιάβλητες και σωστές εξετάσεις. 

 

 

Αυτή είναι η ελεύθερη αγορά. Απλά πράγματα. 

 

Όλα τα άλλα είναι απλά παιχνίδια που συμβαίνουν από το παραμύθι που πουλάνε οι του Μετσόβειου και  το χάβουν οι μαθητές. Έτσι, βάζουν όλοι πρώτη επιλογή Μετσόβειο και για αυτό έχει υψηλές βάσεις. 

 

Μόνο από τον αριθμό ΔΕΠ που έχει (σε σχέση με όποιο άλλο πανεπιστήμιο της χώρας) μπορεί να καταλάβει κανείς τι στην ευχή παίζει εκεί μέσα... εάν δεν μπορεί, ας ρωτήσει κάποιον που να τα ξέρει από μέσα. 


Ας είναι ότι θες.
Προτιμώ να εστιάσω την διαφωνία μου στο τι θα πρέπει να μπορούν να αναλάβουν ανάλογα με την επιστημονική κατάρτιση που παρέχουν παρά να ασχολούμαι με το πως θα τα λέμε. Εκτός κι αν υποννοείς πως επειδή έχουν και τα 2 το όνομα ΑΕΙ απέκτησαν αυτόματα το ίδιο επίπεδο.

 

 

Έτσι.. γιατί πάνω από όλα η ισότητα και η ελευθερία αρκεί να μην θίξουν την εξουσία μας. Εκεί πάνε περίπατο όλα. 

 

 

Πφφφ... και αυτά τα λένε και νέοι άνθρωποι... αυτό είναι το σημαντικότερο. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας είναι ότι θες.

Προτιμώ να εστιάσω την διαφωνία μου στο τι θα πρέπει να μπορούν να αναλάβουν ανάλογα με την επιστημονική κατάρτιση που παρέχουν παρά να ασχολούμαι με το πως θα τα λέμε. Εκτός κι αν υποννοείς πως επειδή έχουν και τα 2 το όνομα ΑΕΙ απέκτησαν αυτόματα το ίδιο επίπεδο.

 

 

Δεν είναι τι θέλω εγώ. Είναι τι λέει ο νόμος. Έχεις λόγο που προσπαθείς αυτό να το υποβαθμίσεις?

Εγώ δεν υπονοώ τίποτα.

Αν ήθελα να πω κάτι θα το έλεγα.

Εσύ πάλι βλέπεις συνέχεια σε μηνύματα την συγκεκριμένη υπόνοια. Γιατί άραγε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο εξωτερικο που αναγνωριζονται ως BSc κανουν λαθος , στην Ελλαδα που ειναι στην ανωτατη εκπαιδευση κανουν λαθος  , τα υπολοιπα Παν. που βαζουν ατομα απο ΤΕΙ για μεταπτυχιακα (κανω MSc στο ΕΚΠΑ) κι PhD κανουν κι αυτα λαθος και εχει δικαιο μια μειοψηφια ... οκ fuck logic. Εκτιθεστε (Δεν λεω για την πλειοψηφια εννοειτε)

 

 

θες τιτλους σουπερ ντουπερ κλπ οκ μιλαμε για μεγαλο επιπεδο κουβεντας..

 

Το επίπεδο κρίνεται πράγματι από την συνθηματολογία, τις αποσπασματικές αναφορές και τις τακτικές ad hominem.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα ήθελα και σε αυτό κάποιο σχόλιο. 

 

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με τη δικιά σου βάση.

Κάποιος περνάει ΤΕΙ για διάφορους λόγους που δεν μας νοιάζουν. Μετά όμως βγάζει και ένα master στο ΕΜΠ.

Μπορεί να έχει τα ίδια δικαιώματα? 

Με ένα διδακτορικό? 

 

Ας υποθέσουμε ότι εχουν για κάποιους τουλάχιστον πλεον νόημα τα "διακιώματα" ....

 

Η απάντηση είναι ΟΧΙ, το να κάνεις ένα MSc δε μπορεί αυτόματα να σου δώσει "δικαιώματα"

 

δηλαδή αν έρθει πχ κάποιος από τμήμα ΤΕΙ δομικών έργων και κάνει ένα MSc στη διαχείρηση υδάτινων πόρων ... αυτό τον κάνει αυτόματα πολιτικό μηχανικό ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...