Προς το περιεχόμενο

Αντιδράσεις για την εξομοίωση πολυτεχνικών με ΤΕΙ και κολέγια


funbreaker

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λύσαμε το πρόβλημα  της ανεργίας και ασχολούμαστε με την αξία των πτυχίων , μάλιστα .

Μπορεί όμως να είναι ένα βήμα γιατί τώρα ο μηχανικός των ΤΕΙ θα ζητάει πχ 50 ευρώ και οχι 100 που ήθελε του πολυτεχνείου για μια μελέτη οπότε θα γίνει πιο ανταγωνιστικός.

 

Ενώ μέχρι τώρα δεν μπορούσε καν να κάνει μελέτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 240
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τα ΤΕΙ (πλεον κι ειδικα με τα μεγαλα βηματα που εκαναν την τελευταια 10ετια σε μελη ΔΕΠ κλπ) ανηκουν 100% στην ανωτατη εκπαιδευση της χωρας , στο εξωτερικο αναγνωριζοντε ως BSc αλλα και στη χωρα μας πλεον οι αποφοιτοι μπορουν να κανουν MSc σε Πανεπιστημιακα ιδρυματα και οχι μονο (Καποιοι κανουν κι PhD). Οποιος λεει οτι το προγραμμα σπουδων ειναι κατωτερο κλπ απο αυτο των ΑΕΙ μαλλον δεν ξερει το προγραμμα σπουδων των ΤΕΙ (μιλαω για κεντρικα ΤΕΙ Αθηνα,Πειραια,Κρητης κλπ).

 

Τα πολυτεχνια εχουν 1 ετος σπουδων παραπανω κι αυτο πρεπει να αναγνωρισθει σιγουρα γιατι ειναι αδικια. Kατα τη γνωμη μου θα πρεπει να αναπροσαρμοσουν το προγραμμα σπουδων τους σε 4+1,5 ετη , BSc + MSc

 

Πολλα τμηματα των ΤΕΙ δεν εχουν καν επαγγελματικα δικαιωματα.

 

Ο μηχανικος ειναι οι γνωσεις που εχει και η εμπειρια του οποτε αν οι συναδελφοι των Πολυτεχνιων εχουν τετοια σιγουρια για την "ανωτερωτητα" των σπουδων τους δεν εχουν να φοβουντε τιποτα.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή στις ΗΠΑ ο απόφοιτος του Harvard πρέπει να έχει νομοθετημένο μεγαλύτερο μισθό από το κράτος; 

 

Ο αρχιτέκτονας μηχανικός είναι ο μοναδικός που μπορεί να υπογράψει π.χ μια απλή κάτοψη χώρου; Τόσο δύσκολο είναι; Ούτε είναι η δουλειά του αυτή, δεν σπούδασε αρχιτέκτονας για να κάνει τέτοιες ψιλοδουλειές. Είναι αστείοι αυτοί οι περιορισμοί.

 

Όποιος αξίζει ας το αποδείξει στην αγορά εργασίας. Αν ο απόφοιτος του ΤΕΙ ή του κολεγίου δεν αξίζει, θα αποτύχει στην δουλειά του ή θα ασχοληθεί με κάτι λιγότερο απαιτητικό, είναι απλά τα πράγματα.

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νιώθω αδικημένος και εξοργισμένος από την είδηση. Να παλεύεις να μπεις σε μια σχολή, να σκοτώνεσαι για να την βγάλεις, να αποκτάς ανώτερες γνώσεις. Από την άλλη κάποιος άλλος να μην καταφέρνει να μπει στην σχολή που μπήκες, να μην αντιμετωπίζει την ίδια δυσκολία, να μην αποκτά τις ίδιες γνώσεις αλλα λιγότερες και τελικά μετά από όλο αυτό να έχετε τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα για έναν κλάδο που απαιτεί επιστημονική γνώση. Για τα κολέγια δεν θα μιλήσω καν γιατί θα είναι αστείο.

Ας υποθέσουμε ότι προσλαμβάνονται δύο άτομα

 

Ο ένας από σχολή αντίστοιχη με την δική σου

Ο άλλος από 'κατώτερη' σχολή

 

 

Ερώτηση πρώτη:

Το έργο που παράγει ο καθένας στη δουλειά του, είναι σε ισάξια υψηλό επίπεδο (με δεδομένο ότι η δουλειά που έχουν κληθεί να αναλάβουν είναι η ίδια). Δεν είναι αξιοκρατικό ο δεύτερος να παραμείνει στη θέση αφού η δουλειά του ήταν άψογη;

 

 

Δεύτερη ερώτηση:

Ο πρώτος κάνει άψογη δουλειά ενώ ο δεύτερος πολύ κακή. Ποιος πιστεύεις θα παραμείνει στη θέση;

 

 

 

edit

 

Για κάνε λίγο elaborate το παρακάτω

 

ανάλογα με το επιστημονικό του υπόβαθρο.

Εγώ δεν θεωρώ καν το δικό μας επαρκές όταν αποφοιτούμε, οπότε φαντάσου των ΤΕΙ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικότερα βέβαια, για να λέμε και τα πράγματα με το όνομά τους, ο τίτλος και η βαθμίδα δεν είναι αυτή καθέ αυτή που εντέλει θα καθορίσει σε σημαντικό βαθμό την μετέπειτα πορεία επαγγελματικά, αλλά....

πως είναι δυνατόν τόσα χρόνια να μην αναγνωρίζεις το πτυχίο από Πολυτεχνείο ως master [το οποίο το αναγνωρίζουν ακόμα και στο εξωτερικό] και ταυτόχρονα να ανεβάζεις τα ΤΕΙ εξισώνοντάς τα με μηχανικούς Πολυτεχνείου. Αν αυτό δεν είναι ο απόλυτος παραλογισμός τότε τι?

Γιατί εμπιστεύεσαι την αγορά σε ειδική περίπτωση και όχι στην καθολική?

Αν όποιος τελειώνει ΕΜΠ για παράδειγμα είναι τόσο πιο γαμάτος η αγορά θα τον ανταμείψει και δεν θα του πάρει τη δουλειά κανένας και ας έχει τα ίδια δικαιώματα. Άλλωστε το θέμα είναι οι γνώσεις. Έτσι δεν είναι? Αν τις έχεις τι σε νοιάζουν τα δικαιώματα?

Εκτός φυσικά αν χρειάζεσαι κάποιου είδους προστασία.

Εγώ ο ίδιος τα είπα πιο πάνω, δε χρειάζομαι κανέναν να μου πει "ήσουνα γαμάτος, έβγαλες ΕΜΠ, έσπειρες" ξέρω τι είμαι, προφανώς έχω δουλέψει για τη σχολή και ξέρω τι θέλω.. Το ζήτημα είναι να έχω και μια αντάξια,των όσων έκανα, αναγνώριση-πιστοποίηση, κάτι που νομίζω είναι θεμιτό. Για 'μένα προσωπικά που το σκέφτομαι για εξωτερικό μόλις τελειώσω ίσως να μη με ενδιαφέρει και πολύ το παραπάνω με την εξίσωση όπως επίσης και άλλους που θα ακολουθήσουν το δρόμο αυτό, γιατί στο εξωτερικό εξίσωση πολυτεχνείου με τει μόνο ως σύντομο ανέκδοτο μπορεί να εκληφθεί . Παρόλα αυτά και για το δημόσιο για έναν του πολυτεχνείου που θα φαίνεται πλέον το ίδιο και το αυτό με κάποιον από τει είναι κάπως όπως και να το κάνεις, κι όπως είπε κι ο ανώρυμους επειδή έχει χρόνια να προσληφθεί σε δουλειά λόγω αυτού, ε ας γίνει αυτό για να 'μαστε όλοι μια χαρά. Οι βλάκες που ήρθαν κατατακτήριες ΕΜΠ από ΤΕΙ δεν ξέρω τι άποψη έχουν αλλά δε γ@μιέται όλοι ίσοι κι όμοιοι κι όλα ωραία και καλά. LIVE YOUR MYTH IN GREECE!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μέχρι πριν λίγο δεν είχαμε καθόλου δικαιώματα και όσα είχαμε ήταν με χίλιους περιορισμούς,  ξέρεις πόσες προκηρύξεις έχω χάσει γιατί όλες θέλουν ΠΕ μηχανικό ? 

 

Ε γιατί δεν πήρες πτυχίου μηχανικού τότε να μην έχεις τέτοια προβλήματα.

 

Γιατί εμπιστεύεσαι την αγορά σε ειδική περίπτωση και όχι στην καθολική?

1.Αν όποιος τελειώνει ΕΜΠ για παράδειγμα είναι τόσο πιο γαμάτος η αγορά θα τον ανταμείψει και δεν θα του πάρει τη δουλειά κανένας και ας έχει τα ίδια δικαιώματα.

Άλλωστε το θέμα είναι οι γνώσεις. Έτσι δεν είναι? Αν τις έχεις τι σε νοιάζουν τα δικαιώματα?

Εκτός φυσικά αν χρειάζεσαι κάποιου είδους προστασία.

 

2.Και αφού τελικά το θέμα είναι οι γνώσεις γιατί δεν θεσπίζονται εξετάσεις ώστε να μπορεί όποιος θέλει να αποκτάει παραπάνω δικαιώματα?

Ή να μπορεί να το κάνει ανάλογα με την αποδεδειγμένη εμπειρία που έχει?

 

Παρανόηση και επιλεκτική απάντηση.

 

1. Ανέφερα την αγορά για την ειδική περίπτωση ενός γαμάτου ΤΕΙτζη που είναι το ίδιο καλός και καλύτερος από έναν των ΑΕΙ, πως θα έχει την δυνατότητα να επιβιώσει και να ανεληχθεί τονίζοντας πως δεν μπορείς λόγω αυτών των μεμονομένων περιπτώσεων να δημιουργείς κανόνες. Επίσης αν δεν δικαιωθεί, τι να κάνουμε, έχει ατυχίες η ζωή αλλά δεν θα θεσπίσεις κανόνες για όλους με βάση μια μοναδική περίπτωση. Αφού είναι γαμάτος όμως ας μπει στην πολυτεχνική σχολή να γίνει και πιο γαμάτος και με δικαιώματα.

 

Με βάση την λογική σου, πως μόνο οι γνώσεις είναι το θέμα, θα μπορούσε ο καθένας να πουλαει επιστήμη ανεξαρτήτως του γνωσιακού του υποβάθρου. Όχι δεν είναι οι γνώσεις μόνο το θέμα αλλά και η πιστοποίησή τους. Δεν μπορείς να επιτρέπει σε όλους να τα κάνουν όλα και να κρίνει η αγορά αν θα τους εμπιστευθεί ανάλογα με το αν θα επιβιώσει ο ασθενής.

Έτσι αναφερόμενος στην εξαίρεση τους φοβερού ΤΕΙτζή, είπα επειδή είναι εξαίρεση, πως αν είναι όντως τόσο καλός είτε θα τα καταφέρει να σταθεί στην αγορά, είτε μπορεί αν μπει τελικά στο πολυτεχνείο. Το να δώσουμε δικαιώματα όμως σε όλους τους ΤΕΙτζήδες με την αμφίβολη επιστημονική επάρκεια να κάνουν το οτιδήποτε περιμένοντας να δουμε ποιοι θα επιβιώσουν είναι εκτός πλαισίων μια οργανωμένης πολιτείας.

 

2. Με βάση την λογική σου να καταργήσουμε και τις σχολές και να πηγαίνει ο οποιοσδήποτε να δίνει μια σειρά εξετάσεων και να παίρνει δικαιώματα μηχανικού.

-Α ξέχασα, υπάρχει αυτό. Το λένε πολυτεχνείο. Έχει εξετάσεις σε 64 μαθήματα και μια διπλωματική.

-Α και γιατί να μην μπορεί να δώσει εκεί εξετάσεις όλη η Ελλάδα για να πάρουν δικαιώματα μηχανικών?

-Μπορει, απλά πρέπει να δώσει εξετάσεις και για να μπει για να αποδείξει πως μπορεί να τα βγάλει πέρα μιας και δεν θα ήταν πρακτικό να ήταν εξεταστικό κέντρο για χιλιάδες άτομα.

-Και γιατί αυτοί που ισχυρίζονται πως μπορούν να επιτύχουν σε παρόμοιες εξετάσεις και να αποκτήσουν δικαιώματα μηχανικού δεν μπαίνουν με εξετάσεις στο πολυτεχνείο να τελειώνουμε? Είναι δυνατόν να μην μπορούν να μπουν ενώ μπορούν να βγουν?

 

Μάλλον εσύ έχεις εμπάθεια γιατί όπως είπες σε τσούζει, όταν παίρνω πτυχίο μηχανικού θέλω να έχω τα ίδια δικαιώματα με εσένα δεν μπορεί οι ολιγαρχία να κυβερνάει και να κάνει ότι θέλει.

 

Στην τελική να μοιραστούν τα δικαιώματα στην μέση δεν γίνεται εσείς να τα έχετε όλα και εμείς τίποτα.

 

Είπα πως με τσούζει όχι λόγω εμπάθειας αλλά γιατί θεωρώ πως αδικούμαι.

Αν θες να παίρνεις πτυχίο μηχανικού και να έχεις όλα τα δικαιώματα μπορείς να μπεις στην σχολή που είναι για μηχανικούς που έχουν όλα τα δικαιώματα. Όταν επιλέγεις να μπαίνεις σε μία που δεν έχει όλα τα δικαιώματα επειδή είναι πιο εύκολη και μετά ένα πρωί ζητάς να έχεις όλα τα δικαιώματα επειδή έτσι σου κάπνισε εκτός από το να γίνεσαι ανέντιμος κοροιδεύεις και τον ευατό σου.

Ήξερες που έμπαινες, είχες την επιλογή, το επέλεξες και τώρα τί θες?

 

Να μοιραστούν τα δικαιώματα ναι, με βάση το επιστημονικό υπόβαθρο. Όχι εξίσωση.

Ας υποθέσουμε ότι προσλαμβάνονται δύο άτομα

 

Ο ένας από σχολή αντίστοιχη με την δική σου

Ο άλλος από 'κατώτερη' σχολή

 

 

Ερώτηση πρώτη:

Το έργο που παράγει ο καθένας στη δουλειά του, είναι σε ισάξια υψηλό επίπεδο (με δεδομένο ότι η δουλειά που έχουν κληθεί να αναλάβουν είναι η ίδια). Δεν είναι αξιοκρατικό ο δεύτερος να παραμείνει στη θέση αφού η δουλειά του ήταν άψογη;

 

 

Δεύτερη ερώτηση:

Ο πρώτος κάνει άψογη δουλειά ενώ ο δεύτερος πολύ κακή. Ποιος πιστεύεις θα παραμείνει στη θέση;

 

 

 

edit

 

Για κάνε λίγο elaborate το παρακάτω

 

 

Η συζήτηση έχει να κάνει με το αν το κράτος πρέπει να δίνει το δικαίωμα σε οποινδήποτε, να υπογράφει οτιδήποτε περιμένοντας την αγορά να τον κρίνει. Θεωρώ πως πρέπει να υπάρχουν περιορισμοί με βάση το επίπεδο των σπουδών κάποιου = πιστοποιημένη γνώση.

 

Δεν γίνεται να δίνεται το δικαίωμα να αναλάβει κάποιος ένα έργο χωρίς την απαραίτητη πιστοποιημένη γνώση επειδή ίσως αποδειχθεί ικανός. Δεν γίνεται να λειτουργεί η νομοθεσία με ελπίδες και εξαιρέσεις.

Φυσικά δεν λέω να μην έχουν δικαιώματα τα ΤΕΙ. Να έχουν μέχρι εκεί που το χάσμα γνώσης με τα ΑΕΙ τους επιτρέπει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είπα πως με τσούζει όχι λόγω εμπάθειας αλλά γιατί θεωρώ πως αδικούμαι.

Αν θες να παίρνεις πτυχίο μηχανικού και να έχεις όλα τα δικαιώματα μπορείς να μπεις στην σχολή που είναι για μηχανικούς που έχουν όλα τα δικαιώματα. Όταν επιλέγεις να μπαίνεις σε μία που δεν έχει όλα τα δικαιώματα επειδή είναι πιο εύκολη και μετά ένα πρωί ζητάς να έχεις όλα τα δικαιώματα επειδή έτσι σου κάπνισε εκτός από το να γίνεσαι ανέντιμος κοροιδεύεις και τον ευατό σου.

Ήξερες που έμπαινες, είχες την επιλογή, το επέλεξες και τώρα τί θες?

 

Να μοιραστούν τα δικαιώματα ναι, με βάση το επιστημονικό υπόβαθρο. Όχι εξίσωση.

 

Όχι ακριβός δεν το διάλεξα γιατί δεν έδωσα εξετάσεις με ίσους όρους

 

Έχω ξανά πει την ιστορία μου είμαι δυσλεξικός καλός η κακός οι γονείς μου τότε δεν το είχαν παρατηρήσει όταν το κατάλαβε ο μοναδικός καθηγητής μου ότι είμαι πήγα στο υπουργείο και μου είπε ότι είχα δικαίωμα μέχρι την τρίτη γυμνασίου και εγώ τότε πήγαινα πρώτη λυκείου.

 

Αποτέλεσμα πάτωσα στις πανελλήνιες επειδή έδωσα μόνο γραπτά και όχι προφορικά.

 

 

 

Πέρα από αυτό που μπορεί να το πεις και μεμονωμένη ατυχία στο ΣΕΠ στην τρίτη λυκείου αλλά μας έλεγαν ότι θα έχουμε δικαίωμα και άλλα έμαθα όταν πέρασα αργότερα στην σχολή.
 
Ναι συμφωνώ για αυτό πριν είπα για εξετάσεις αλλά δεν ξέρω αν του έδωσες σημασία.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Δεν γίνεται να δίνεται το δικαίωμα να αναλάβει κάποιος ένα έργο χωρίς την απαραίτητη πιστοποιημένη γνώση επειδή ίσως αποδειχθεί ικανός. Δεν γίνεται να λειτουργεί η νομοθεσία με ελπίδες και εξαιρέσεις.

Φυσικά δεν λέω να μην έχουν δικαιώματα τα ΤΕΙ. Να έχουν μέχρι εκεί που το χάσμα γνώσης με τα ΑΕΙ τους επιτρέπει.

 

 

Διάβασε λίγο πίσω για το τι είναι τα ΑΕΙ. 

 

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με τη δικιά σου βάση.

Κάποιος περνάει ΤΕΙ για διάφορους λόγους που δεν μας νοιάζουν. Μετά όμως βγάζει και ένα master στο ΕΜΠ.

Μπορεί να έχει τα ίδια δικαιώματα? 

Με ένα διδακτορικό? 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διάβασε λίγο πίσω για το τι είναι τα ΑΕΙ. 

 

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με τη δικιά σου βάση.

Κάποιος περνάει ΤΕΙ για διάφορους λόγους που δεν μας νοιάζουν. Μετά όμως βγάζει και ένα master στο ΕΜΠ.

Μπορεί να έχει τα ίδια δικαιώματα? 

Με ένα διδακτορικό? 

Μα στο ΕΜΠ δεν παιρνουν ατομα απο ΤΕΙ για MSc (απο οτι γνωριζω) γιατι θα καταρευσει το επιχειρημα της κατωτεροτητας. Σε αλλα κατωτερα ιδρυματα ομως βαζουν κι ατομα απο ΤΕΙ για MSc , τελικα ολοι κατωτεροι ειναι κι τα Πολυτεχνια εχουν μοναχα τη λαμπαδα της γνωσης (Δεν μειωνω την ποιοτητα σπουδων των πολυτεχνιων αλλα τις αντιληψεις ορισμενων ευτυχως οχι ολων)

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η συζήτηση έχει να κάνει με το αν το κράτος πρέπει να δίνει το δικαίωμα σε οποινδήποτε (1), να υπογράφει οτιδήποτε περιμένοντας την αγορά να τον κρίνει (2). Θεωρώ πως πρέπει να υπάρχουν περιορισμοί με βάση το επίπεδο των σπουδών κάποιου = πιστοποιημένη γνώση.

 

Δεν γίνεται να δίνεται το δικαίωμα να αναλάβει κάποιος ένα έργο χωρίς την απαραίτητη πιστοποιημένη γνώση επειδή ίσως αποδειχθεί ικανός (3). Δεν γίνεται να λειτουργεί η νομοθεσία με ελπίδες και εξαιρέσεις.

Φυσικά δεν λέω να μην έχουν δικαιώματα τα ΤΕΙ. Να έχουν μέχρι εκεί που το χάσμα γνώσης με τα ΑΕΙ τους επιτρέπει.

Ωραία. Τρία ερωτήματα λοιπόν

 

Ο απόφοιτος ΤΕΙ θεωρείται 'οποιοσδήπωτε'; (1)

Στο τέλος της ημέρας, η αγορά δεν θα κρίνει ποιος είναι ο καταλληλότερος για μία συγκεκριμένη θέση; (2)

Σε ένα μεγάλο έργο (γιατί στα μικρά φαντάζομαι δεν υπάρχει θέμα) δεν προαπαιτείται εμπειρία στο αντικείμενο; (3)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι ακριβός δεν το διάλεξα γιατί δεν έδωσα εξετάσεις με ίσους όρους

 

Έχω ξανά πει την ιστορία μου είμαι δυσλεξικός καλός η κακός οι γονείς μου τότε δεν το είχαν παρατηρήσει όταν το κατάλαβε ο μοναδικός καθηγητής μου ότι είμαι πήγα στο υπουργείο και μου είπε ότι είχα δικαίωμα μέχρι την τρίτη γυμνασίου και εγώ τότε πήγαινα πρώτη λυκείου.

 

Αποτέλεσμα πάτωσα στις πανελλήνιες επειδή έδωσα μόνο γραπτά και όχι προφορικά.

 

 

Αν αποτελείς μια μεμονωμένη περίπτωση όπως λες δεν θεωρώ σωστό να θέλεις να διαμορφωθεί το θεσμικό πλαίσιο της πολιτείας με το οποίο θα κρίνεται ποιοι θα έχουν την επιστημονική επάρκεια μελέτης των τεχνικών έργων με βάση την δική σου μεμονωμένη περίπτωση.

Έχω φίλο που όντας δυσλεκτικός έδωσε ειδικές εξετάσεις και πέρασε ΗΜΜΥ στο πολυτεχνείο.

Εσύ λες πως δεν το ήξερες καν, ενώ θεωρητικά είχες δυνατότητα να μην αδικηθείς.

 

Συμμερίζομαι την αίσθηση αδικίας σου αλλά δεν μπορεί να την προβάλεις ως επιχείρημα γι αυτό που συζητάμε.

Δυστυχώς φταινε οι γονείς σου και οι καθηγητές σου που δεν εντόπισαν το πρόβλημα.

 

Πέρα από αυτό που μπορεί να το πεις και μεμονωμένη ατυχία στο ΣΕΠ στην τρίτη λυκείου αλλά μας έλεγαν ότι θα έχουμε δικαίωμα και άλλα έμαθα όταν πέρασα αργότερα στην σχολή.

 

Όταν μπαίνεις σε μια σχολή υποτίθεται πως ψάχνεις που μπαίνεις. Εσύ μου λες πως μπήκες καταλάθος επειδή στο ΣΕΠ σου είπε μια καθηγήτρια ότι θα έχεις δικαιώματα και είπες α ωράια θα μπω τότε. Έχεις την προσωπική ευθύνη της έρευνας και της επιλογής σου.

Κι ακόμα κι αν σε παραπλάνησε η άσχετη καθηγήτρια του ΣΕΠ ας αποχωρουσες στον 1ο έτος που έμαθες τι γίνεται.

Ας ξαναέδινες και πανελλήνιες όταν έμαθες πως μπορούσες να δώσεις ειδικές εξετάσεις.

Δυστυχώς όμως μάλλον η αλήθεια είναι πως ήξερες που σπούδαζες, το αποδέχθηκες και τώρα ζητάς πράματα απ το πουθενά. Άδικο.

 

Ναι συμφωνώ για αυτό πριν είπα για εξετάσεις αλλά δεν ξέρω αν του έδωσες σημασία.

 

Έδωσα και έχω απαντήσει:

 

2. Με βάση την λογική σου να καταργήσουμε και τις σχολές και να πηγαίνει ο οποιοσδήποτε να δίνει μια σειρά εξετάσεων και να παίρνει δικαιώματα μηχανικού.

-Α ξέχασα, υπάρχει αυτό. Το λένε πολυτεχνείο. Έχει εξετάσεις σε 64 μαθήματα και μια διπλωματική.

-Α και γιατί να μην μπορεί να δώσει εκεί εξετάσεις όλη η Ελλάδα για να πάρουν δικαιώματα μηχανικών?

-Μπορει, απλά πρέπει να δώσει εξετάσεις και για να μπει για να αποδείξει πως μπορεί να τα βγάλει πέρα μιας και δεν θα ήταν πρακτικό να ήταν εξεταστικό κέντρο για χιλιάδες άτομα.

-Και γιατί αυτοί που ισχυρίζονται πως μπορούν να επιτύχουν σε παρόμοιες εξετάσεις και να αποκτήσουν δικαιώματα μηχανικού δεν μπαίνουν με εξετάσεις στο πολυτεχνείο να τελειώνουμε? Είναι δυνατόν να μην μπορούν να μπουν ενώ μπορούν να βγουν?

-????

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν μπαίνεις σε μια σχολή υποτίθεται πως ψάχνεις που μπαίνεις. Εσύ μου λες πως μπήκες καταλάθος επειδή στο ΣΕΠ σου είπε μια καθηγήτρια ότι θα έχεις δικαιώματα και είπες α ωράια θα μπω τότε. Έχεις την προσωπική ευθύνη της έρευνας και της επιλογής σου.

Κι ακόμα κι αν σε παραπλάνησε η άσχετη καθηγήτρια του ΣΕΠ ας αποχωρουσες στον 1ο έτος που έμαθες τι γίνεται.

Ας ξαναέδινες και πανελλήνιες όταν έμαθες πως μπορούσες να δώσεις ειδικές εξετάσεις.

Δυστυχώς όμως μάλλον η αλήθεια είναι πως ήξερες που σπούδαζες, το αποδέχθηκες και τώρα ζητάς πράματα απ το πουθενά. Άδικο.

 

Ξέρεις το 2002 που μπήκα εγώ δεν ήταν τόσο εύκολη η πρόσβαση στην πληροφορία αλλά πέρα από αυτό ποιος σου είπε ότι μιλάμε για μια άσχετη καθηγήτρια όλα αυτά τα είδα σε επίσημο βιβλιαράκι που δεν έβγαλε κάποιος τυχαίος αλλά το ίδιο το υπουργείο παιδείας!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία. Τρία ερωτήματα λοιπόν

 

Ο απόφοιτος ΤΕΙ θεωρείται 'οποιοσδήπωτε'; (1)

Στο τέλος της ημέρας, η αγορά δεν θα κρίνει ποιος είναι ο καταλληλότερος για μία συγκεκριμένη θέση; (2)

Σε ένα μεγάλο έργο (γιατί στα μικρά φαντάζομαι δεν υπάρχει θέμα) δεν προαπαιτείται εμπειρία στο αντικείμενο; (3)

 

(1) Δεν είναι ο οποιοσδήποτε γι αυτό και δεν λέω να μην έχει καθόλου δικαιώματα αλλά να υπάρχει διαχωρισμός με βάση το επιστημονικό περιορισμένο υπόβαθρο. Απ την στιγμή που μιλάμε όμως για πλήρη εξίσωση κάτι δεν πάει καλά.

(2) Είπα πως μια σοβαρή πολιτεία οφείλει να έχει κανόνες για το ποιος έχει το δικαιώμα να αναλαμβάνει μια μελέτη με βάση την πιστοποιημένη γνώση του και όχι να αφήνεις ελεύθερο στην αγορά να κάνει ο καθένας ότι θέλει ελπίζοντας στο να τα καταφέρει.

(3) Προαπαιτείται εμπειρία στο αντικείμενο καθώς και εξειδικευμένη γνώση. Που θες να καταλήξεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...