Προς το περιεχόμενο

Αντιδράσεις για την εξομοίωση πολυτεχνικών με ΤΕΙ και κολέγια


funbreaker

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Υπάρχει κάποιος εδώ πέρα που έχει κάνει ακαδημαϊκή έρευνα για το επιστημονικό επίπεδο των ΤΕΙ σε σχέση με τα ΑΕΙ σε σχέση με τις ανάγκες του εκάστοτε κλάδου, και έχει εξάγει επιστημονικοφανή (αν όχι επιστημονικά) συμπεράσματα?

 

Διαβάζω ξανά και ξανά από άτομα να μιλάνε για το επιστημονικό επίπεδο των ΤΕΙ λες και είναι τίποτα τεχνικά Λύκεια, βασισμένοι σε τί?

 

Αυτός είναι επιστημονικός τρόπος σκέψης από άτομα που σπουδάσαν σε σχολές ανωτάτου επιστημονικού επιπέδου?

 

Δεν θα είχε νόημα αυτή η σύγκριση. Τα ΑΕΙ είναι σίγουρα πολύ ψηλότερα, αλλά πρέπει να λάβει κανείς υπ'όψη του ότι η χρηματοδότησή τους είναι περίπου 6 φορές μεγαλύτερη ανά φοιτητή (τουλάχιστον έτσι ήταν πριν κάποια χρόνια) και ότι μέχρι πριν 10 χρόνια τα ΤΕΙ δεν επιτρεπόταν να διοργανώσουν μεταπτυχιακά και όταν επετράπηκε αυτό, επετράπηκε μόνο σε συναργασία με ΑΕΙ. Συνεπώς αν δεν έχεις μεταπτυχιακά (πόσο μάλλον διδακτορικά), δεν μπορείς να έχεις και έρευνα. Οπότε ναι, όντως το επίπεδο των ΑΕΙ είναι υψηλότερο, αλλά σε σημαντικό βαθμό αυτή η διάκριση είναι τεχνητή.

Για μένα το κρίσιμο σημείο σε αυτό τη διαφωνία δεν είναι το σημείο εκκίνησης, αλλά το ταβάνι. Δέχομαι και θεωρώ σωστό ότι ένας απόφοιτος Πολυτεχνείου έχει περισσότερα επαγγελματικά δικαιώματα αποφοιτώντας, γιατί σπουδάζει περισσότερο και το επίπεδο είναι υψηλότερο. Όμως θεωρώ λάθος να λέει κάπως (όπως ισχύει τώρα και είναι πάγια θέση του ΤΕΕ), ότι ένας απόφοιτος ΤΕΙ (ή οτιδήποτε άλλο), δεν μπορεί να φτάσει ποτέ απόφοιτο Πολυτεχνείου (έκτος αν πάει στο Πολυτεχνείο μέσω κατατακτηρίων). Ουσιαστικά λες ότι δεν μπορεί ένας άριστος φοιτητής ΤΕΙ, να είναι καλύτερος από έναν σκράπα φοιτητή ΑΕΙ, το οποίο δεν ισχύει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 240
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ελπίζω να κάνεις πλάκα ε?

Φυσικά και πρέπει η εκπαίδευση σε ένα κράτος να είναι άμεσα συνδεδεμένη με την ζήτηση.

Γιατί ένα κράτος με το μέγεθος της Ελλάδας να βγάζει πολλαπλάσιους μηχανικούς απ ότι χρειάζεται και να επιβιώσουν τελικά κάποιοι από αυτούς δημιουργώντας πτυχιούχους ανέργους?

Πες μια χώρα στην οποία συμβαίνει αυτό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρόβλημα δεν είναι οτι η Ελλάδα βγαζει 10 φορες περισσοτερους μηχανικους, γιατρους και οικονομικούς αλλα ότι το ελληνικο κράτος είναι οικος ανοχης.. με πολύ μεγάλη επιείκεια ο χαρακτηρισμός.. 

 

Οταν η πλουτοκρατία δεν επιτρέπει τον υγιη ανταγωνισμο και την ιση κατανομή του πλουτου στους πολίτες τότε ότι και να σπουδάσεις χαμένος είσαι..

Οταν το πολιτικο σύστημα συντηρειται απο το υδροκεφαλο τέρας του Δημοσιου και στον ιδιωτικο τομεα επικρατουν συνθήκες πρωτόγονου καπιταλισμου τι να το κανεις το πτυχίο?

 

Ισχυρη πλουτοκρατια σημαινει μπανανια, ισχυρη μεσαια ταξη σημαινει ανάπτυξη... πάρτε το χαμπάρι επιτελους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

α) Τα ΤΕΙ ανοικουν στην ανωτατη εκπαιδευση της χωρας για πολλους λογους διαρκεια σπουδων , περιεχομενο , ποιτητα ΔΕΠ , ικανοτητες αποφοιτων κλπ τα εχουμε ξαναπει.

[...]αρεσει δεν αρεσει εκει τα κατατασει.

 

β) Εχουν περασει αξιολογησεις της ΑΔΙΠ απο επιστημονικες επιτροπες κι μεχρι στιγμης δεν εχω δει πουθενα να αναφερουν τιποτα για επιπεδο ΙΕΚ κλπ η 2 ετη στο Πολυτεχνιο = Πτυχιο ΤΕΙ

 

γ) Στατιστικα αναφερεις το μεσο αποφοιτο του Πολ. και του ΤΕΙ και η απαντηση σε αυτο ειναι 0 ΕΔ σε ολους και ληψη ΕΔ μεσω εξετασεων ετσι κοβεις ολους τους "κακους" αλλα αφηνεις την πορτα ανοικτη σε ολους τους "καλους"

 

Τοσα σεντονια εγραψες για εξετασεις δεν ειδα τιποτα (μπορει να μη το προσεξα οποτε ζηταω συγνωμη) γιατι ομως;

 

Το να απαντας σε οτι σου λενε "αυτο που εγραψες δεν προσφερει κατι στο διαλογο " ειναι αστειο :-)

 

Στο κατω κατω αυτοι οι "γαματοι" οπως λες απο ΤΕΙ δεν βγηκαν ; Δεν χρειαζεται να γραψεις για "γαματους" πολυτεχνιτες γιατι εγω δεν κρινω το κοσμο απο το ιδρυμα που τελειωσε αλλα απο αυτα που ξερει , που πρατει και τις αποψεις που υποστυριζει. Η "γαματοσινη" δεν ειναι προνομοιο κανενος αλλα στατιστικο φαινομενο

 

Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά, γράφε τουλάχιστον σωστά Ελληνικά, γιατί τέτοια λάθη ούτε στο δημοτικό.

Κι είσαι και μεταπτυχιακός... και μάλιστα ο καλύτερος απ' ότι λες. :mellow:

 

 

Στο μεταπτυχιακο που κανω υπαρχουν κι ατομα απο Πολυτεχνικες σχολες τα οποια ειναι εξαιρετικα. Στους βαθμους ακομη δεν με εχει περασει καποιο (κι αλλα παιδια απο ΤΕΙ τα πανε καλα).

 

 

Και δεν έχει να κάνει καθόλου με τα ΤΕΙ αυτό, αλλά ρε μεγάλε μη μας αρχίζεις τα κηρύγματα και τις αμπελοφιλοσοφίες απ' τη στιγμή που δε γνωρίζεις καν την ίδια σου τη γλώσσα. Είναι δυνατόν να κάνεις λάθη τόσο εξόφθαλμα και παρόλα αυτά μας μιλάς για "επίπεδο" ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποσο ακυρος μπορεις να εισαι? Πες μου απο αυτο δειχνεις πραγματικα το επιπεδο σου... Του δημοτικου ειμαι κι ξαναπαω στην 3η...

 

Μερικοι ειστε χαμενοι πραγματικα.. κριμα

 

Τραβα στη σπηλια σου τωρα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποσο ακυρος μπορεις να εισαι? Πες μου απο αυτο δειχνεις πραγματικα το επιπεδο σου... Του δημοτικου ειμαι κι ξαναπαω στην 3η...

 

Μερικοι ειστε χαμενοι πραγματικα.. κριμα

 

Τραβα στη σπηλια σου τωρα.

 

ΟΥΓΚ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aυτο το νημα δεν ειχε ουσια εξ'αρχης διοτι:

 

α) Τα ΤΕΙ ανοικουν στην ανωτατη εκπαιδευση της χωρας για πολλους λογους διαρκεια σπουδων , περιεχομενο , ποιτητα ΔΕΠ , ικανοτητες αποφοιτων κλπ τα εχουμε ξαναπει.

 

Το να βγει καποιος και να πει οχι ανηκουν στα Γυμνασια κι να βγει ενας αλλος και να πει οχι στα Πανεπιστημια δεν εχει νοημα απο τη στιγμη που ολος ο πλανητης αρεσει δεν αρεσει εκει τα κατατασει.

 

β) Εχουν περασει αξιολογησεις της ΑΔΙΠ απο επιστημονικες επιτροπες κι μεχρι στιγμης δεν εχω δει πουθενα να αναφερουν τιποτα για επιπεδο ΙΕΚ κλπ η 2 ετη στο Πολυτεχνιο = Πτυχιο ΤΕΙ

 

Οποτε το να βγει καποιος κι να πει το αντιθετο εκφραζει προσωπικη αποψη (δεν εξεταζω τους λογους γιατι υπαρχουν πολλα συμφεροντα αλλα και κοινωνικες προεκτασεις κλπ) κι οχι επιστημονικο συμπερασμα.

 

Το νήμα είχε νόημα εξαρχής διότι:

 

  • Κανείς δεν είπε (ή τουλάχιστον μιλωντας για τον ευατό μου) πως τα ΤΕΙ δεν ανήκουν στην ανώτατη εκπαίδευση ή δεν έχουν την παραμικρή αξία. Αυτό που ειπώθηκε είναι η άποψη πως το επιστημονικό τους υπόβαθρο δεν είναι επαρκές για να έχουν τα ίδια ακριβώς επαγγελματικά δικαιώματα με κάποιον απόφοιτο πολυτεχνείου και πως η απόσταση αυτή δεν είναι στον ένα χρόνο μόνο.
  • Η άποψη αυτή όπως λες είναι προσωπική φυσικά, όπως και κάθε άλλη άποψη και όπως και η δική σου.
  • Θα ήθελα να τονίσω εδώ, και κακώς δεν το είπα εξαρχής, πως η άποψη μου εκφράζεται για τον επαγγελματικό τομέα που γνωρίζω και αφορά τον χώρο τον πολιτικών μηχανικών. Δεν γνωρίζω για τα ΤΕΙ των άλλων κλάδων.
  • Για την στήριξη της άποψης ανέφερα τα διεθνή rankings, την δυσκολία του περιεχομένου σπουδών των ΤΕΙ του κλάδου μου σε σχέση με των πολυτεχνείων, το έτος εισόδου με κατατακτήριες στο πολυτεχνείο, τις ικανότητες του μέσου αποφοίτου σε σχέση με του πολυτεχνείου που προκύπτει από την ενασχόλησή μου με τον κλάδο. Εσύ μιλάς για λαμπρές εξαιρέσεις αυτών, εγώ μιλάω για τον μέσο επίπεδο αυτών.
  • Σχετικά με την αναφορά σου στην ΑΔΙΠ. Επειδή ψάχνω εδώ και ώρα κάποια τέτοια έκθεση για κάποιο ΤΕΙ του κλάδου και δεν βρίσκω μπορείς να μου δείξεις να δω αν έχεις? Θα ήθελα να δω επίσης και σε ποιους τομείς πραγματοποιείται αξιολόγηση. Αν κρίνεται δηλαδή το επίπεδο επιστημονικής κατάρτισης των αποφοιτων με βάση ττην δυσκολία του προγράμματος σπουδών και τι ακριβώς αναφέρει μιας και μόνο κάτι τέτοιο θα ήταν χρήσιμο στην συζήτηση περί επαγγελματικών δικαιωμάτων.
  • Επειδή δεν είμαι κακοπροαίρετος όπως κακώς νομίζω πως με θεωρείς, οφείλω να παραδεχτώ πως το επίπεδο των ΤΕΙ έχει ανέβει σε σχέση με την αρχική τους κατάσταση. Δεν θεωρώ όμως πως είναι σε επίπεδο εξίσωσης ούτε σε επίπεδο μείον ενός έτους από μια πολυτεχνική σχολή. Θεωρώ πως πρέπει να υπαρχει ανάλογη διαφοροποίηση στα δικαιώματα.
  • Μηδενικά δικαιώματα δεν θέλει κανείς για τα ΤΕΙ, πρέπει να έχουν όμως αυτά που τους αξίζουν.

 

 

γ) Στατιστικα αναφερεις το μεσο αποφοιτο του Πολ. και του ΤΕΙ και η απαντηση σε αυτο ειναι 0 ΕΔ σε ολους και ληψη ΕΔ μεσω εξετασεων ετσι κοβεις ολους τους "κακους" αλλα αφηνεις την πορτα ανοικτη σε ολους τους "καλους"

 

Η αλήθεια είναι πως δεν με πειράζουν οι εξετάσεις, αυτούς που δεν συμφέρουν είναι οι απόφοιτοι των ΤΕΙ.

 

Η άποψή μου είναι πως οι εξετάσεις αυτές υπάρχουν στις πολυτεχνικές σχολές. Το λάθος σε αυτή την λογική είναι πως βάζεις κάποιον που έχει βγάλει μια 5ετή σχολή υψηλού επιπέδου ξανά σε μια διαδικάσία εξετάσεων απ την αρχή ενώ έχει ήδη εξεταστεί στην σχολή του. Και αυτό για να αποκτήσει την ευκαιρία και ένα ποσοστό αυτών που δεν κατάφεραν να μπουν στην σχολή αυτή. Θα μπορούσε λοιπόν το ποσοστό αυτό να πάει να δώσει εξετάσεις και να μπει στο πολυτεχνείο να τελειώνουμε.

 

Παρόλα αυτά δεν με πειράζει, προτιμώ τις εξετάσεις απ την εξίσωση, και μάλιστα να είναι και δύσκολες γιατί πιστεύω πως ένα μικρό ποσόστό απ τους ΤΕΙτζήδες θα τις περνάνε.

 

 

Τοσα σεντονια εγραψες για εξετασεις δεν ειδα τιποτα (μπορει να μη το προσεξα οποτε ζηταω συγνωμη) γιατι ομως;

 

Είχα γράψει κάτι ψιλά πως το θεωρώ άδικο για τους πολυτεχνίτες αλλά παραπάνω αποσαφηνίζω πως αν είναι να γίνει εξίσωση προτιμώ τις εξετάσεις παρότι θα είναι άδικο. Επιλέγω δηλαδή απ τις 2 αδικίες αυτή που με συμφέρει περισσότερο,

 

Το να απαντας σε οτι σου λενε "αυτο που εγραψες δεν προσφερει κατι στο διαλογο " ειναι αστειο :-)

 

Αστεία είναι πολλά. Εξήγησα τον λόγο όμως.

 

Στο κατω κατω αυτοι οι "γαματοι" οπως λες απο ΤΕΙ δεν βγηκαν ; Δεν χρειαζεται να γραψεις για "γαματους" πολυτεχνιτες γιατι εγω δεν κρινω το κοσμο απο το ιδρυμα που τελειωσε αλλα απο αυτα που ξερει , που πρατει και τις αποψεις που υποστυριζει. Η "γαματοσινη" δεν ειναι προνομοιο κανενος αλλα στατιστικο φαινομενο

 

Ναι, αυτοί οι γαμάτοι μπορούν να μπουν τελικά στο πολυτεχνείο, να κάνουν master ή Phd (που κακώς δεν τους αναβαθμίζουν μέχρι τώρα και συμφωνώ)  και να αποδείξουν πως ξεφεύγουν από το επίπεδο της κατηγορίας της σχολής τους. Δεύτερες ευκαιρίες υπάρχουν.

Από κει και πέρα, η άποψή σου δεν απέχει ιδιαίτερα από το να καταργήσουμε τις σχολές και να θεσπίσουμε εξετάσεις για κάθε επάγγελμα και να δίνει όποιος θέλει (κι ο μανάβης της γειτονιάς π.χ. που έχει hobby το engineering) και όποιος περνάει να αποκτά τα δικαιώματα.

Το θεωρώ άδικο βέβαια να υποβάλεις σε τέτοιες διαδικασίες μια μεγάλη μάζα ανθρώπων που θα έβγαλαν το πολυτεχνείο και θα είναι το μεγαλύτερο ποσοστό αυτών που θα επιτύχουν σε αυτές τις εξετάσεις για να δωθεί η ευκαιρία το μικρότερο ποσοστό των άλλων που θα είναι η εξαίρεση και το σπάνιο στατιστικό φαινόμενο που λες. Θα σου έλεγα ας δίνουν εξετάσεις οι μη απόφοιτοι πολυτεχνείου αλλά νομίζω πως θα εξοργιζόσουν. lol

 

Συμμετεχεις ενεργα στο ξεκατινιασμα με αυτα που γραφεις κι αν δεν το εχεις καταλαβει οκ

 

Ναι, ας μην ξαναξεκινήσει λοιπόν σαν μηχανικοί που είμαστε ή θέλουμε να είμαστε. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όμως θεωρώ λάθος να λέει κάπως (όπως ισχύει τώρα και είναι πάγια θέση του ΤΕΕ), ότι ένας απόφοιτος ΤΕΙ (ή οτιδήποτε άλλο), δεν μπορεί να φτάσει ποτέ απόφοιτο Πολυτεχνείου (έκτος αν πάει στο Πολυτεχνείο μέσω κατατακτηρίων). Ουσιαστικά λες ότι δεν μπορεί ένας άριστος φοιτητής ΤΕΙ, να είναι καλύτερος από έναν σκράπα φοιτητή ΑΕΙ, το οποίο δεν ισχύει.

Φαντάζομαι γιατί κάπου πρέπει να μπει ένα όριο τι μπορείς να κάνεις. Αλλιώς κι ένας άριστος φοιτητής ΙΕΚ, μπορεί να είναι καλύτερος από ένα σκράπα φοιτητή ΤΕΙ, αλλά δεν σημαίνει ότι θα έχει τα ίδια δικαιώματα (γνωρίζω ότι τα ΙΕΚ είναι κατώτερη βαθμίδα από τα ΤΕΙ, μόνο την σύγκριση ήθελα να δείξω).

 

Όσο για το δεύτερο, εφ' όσον κάποιος είναι άριστος φοιτητής στα ΤΕΙ και θέλει και τα πλήρη δικαιώματα μηχανικού (νομίζω είναι απολύτως σωστό να έχει μερικά), ε είτε ας δώσει καταταρκτήριες, είτε ας έμπαινε από την αρχή Πολυτεχνείο.

 

Θέλω να πω, ότι σωστά όλα αυτά που γράφτηκαν για τα δικαιώματα, αλλά και η εκπαίδευση δεν μπορεί να είναι ένα απέραντο αμπέλι, όποια κατεύθυνση θέλει, από όποιο ίδρυμα θέλει, ας πάρει όσα δικαιώματα θέλει/μπορεί. Να υπάρχει μια διαστρωμάτωση.

 

Φτάνει που στο δικό μας τον κλάδο μπορούν να γραφτούν στο οικονομικό Επιμελητήριο οι των Σλαβικών σπουδών(!!). (αν και μυρίζομαι αρβυλιά για το συγκεκριμένο)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πες μια χώρα στην οποία συμβαίνει αυτό. 

 

Το μέσο ποσοστό των μηχανικών στην ευρώπη είναι 0,48%. Στην Ελλάδα είναι 0,98%

Δεδομένης και της κατάστασής της οικονομίας είναι ακόμα χειρότερα τα πράγματα.

Αν κρίνεις πως δεν πρέπει να υπάρχει τέτοια μέριμνα, είναι μια άποψη λοιπόν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μέσο ποσοστό των μηχανικών στην ευρώπη είναι 0,48%. Στην Ελλάδα είναι 0,98%

Δεδομένης και της κατάστασής της οικονομίας είναι ακόμα χειρότερα τα πράγματα.

Αν κρίνεις πως δεν πρέπει να υπάρχει τέτοια μέριμνα, είναι μια άποψη λοιπόν.

Δεν το κρίνω εγώ. Το κρίνει η νομοθεσία όλων των κρατών. Πουθενά στον κόσμο δεν υπάρχει νόμος που ν' απαγορεύει τις σπουδές σε κάποιον τομέα γιατί υπάρχουν πολλοί επαγγελματίες σ' αυτόν. Όπως πουθενά στον κόσμο δε σε αναγκάζει κάποιος νόμος ν' ακολουθήσεις έναν τομέα επειδή δεν έχει πολλούς επαγγελματίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν το κρίνω εγώ. Το κρίνει η νομοθεσία όλων των κρατών. Πουθενά στον κόσμο δεν υπάρχει νόμος που ν' απαγορεύει τις σπουδές σε κάποιον τομέα γιατί υπάρχουν πολλοί επαγγελματίες σ' αυτόν. Όπως πουθενά στον κόσμο δε σε αναγκάζει κάποιος νόμος ν' ακολουθήσεις έναν τομέα επειδή δεν έχει πολλούς επαγγελματίες.

 

Καλά σου είπα εγώ να βγάλει νόμο απαγόρευσης σπουδών?

Να προσπαρμόσει τον αριθμό των εισακτέων είπα με βάση τις ανάγκες και μια εθνική στρατηγική για την απασχόληση και την ανεργία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά σου είπα εγώ να βγάλει νόμο απαγόρευσης σπουδών?

Να προσπαρμόσει τον αριθμό των εισακτέων είπα με βάση τις ανάγκες και μια εθνική στρατηγική για την απασχόληση και την ανεργία.

κάτι το οποίο κάνει η Γερμανία π.χ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά σου είπα εγώ να βγάλει νόμο απαγόρευσης σπουδών?

Να προσπαρμόσει τον αριθμό των εισακτέων είπα με βάση τις ανάγκες και μια εθνική στρατηγική για την απασχόληση και την ανεργία.

Ο αριθμός των εισακτέων καθορίζεται μόνος του από τα μόρια. Οι σχολές με μεγαλύτερη ζήτηση είναι και οι δυσκολότερες στην εισαγωγή. Όσο μεγαλύτερη ζήτηση η σχολή, τόσο μειώνεται και το ποσοστό επιτυχίας όσων την έχουν δηλώσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο αριθμός των εισακτέων καθορίζεται μόνος του από τα μόρια. Οι σχολές με μεγαλύτερη ζήτηση είναι και οι δυσκολότερες στην εισαγωγή. Όσο μεγαλύτερη ζήτηση η σχολή, τόσο μειώνεται και το ποσοστό επιτυχίας όσων την έχουν δηλώσει.

b01.gif

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...