funbreaker Δημοσ. 6 Απριλίου 2014 Δημοσ. 6 Απριλίου 2014 Για επαγγελματίες χωρίς προσόντα μιλούν απόφοιτοι και καθηγητές του Μετσοβίου Ο πρόεδρος του ΤΕΕ κ. Χρ. Σπίρτζης επιτίθεται με σφοδρότητα στην κυβέρνηση κάνοντας λόγο για «ισοπέδωση της αξιοκρατίας, θρίαμβο της συντεχνιακής λογικής και των παρασκηνιακών κομματικών παιχνιδιών» Ανοίγει η «δεξαμενή» των επαγγελματικών δικαιωμάτων στον χώρο των κατασκευών και των ειδικοτήτων του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και ουσιαστικά εξομοιώνονται στην αγορά εργασίας οι απόφοιτοι των δημόσιων πανεπιστημιακών πολυτεχνικών σχολών με εκείνους των ΤΕΙ και των ιδιωτικών κολεγίων που παρέχουν αντίστοιχες σπουδές. Η είδηση όπως είναι φυσικό έχει προκαλέσει μεγάλη αναστάτωση στον χώρο των πολυτεχνικών σχολών και σειρά έντονων αντιδράσεων. Στα ερώτημα ποιος θα υπογράφει τι και πολύ περισσότερο τι αλλάζει στην καθημερινότητα των εργαζομένων στους κλάδους της κατασκευής, κανείς δεν μπορεί να απαντήσει αυτή την στιγμή με βεβαιότητα καθώς, όπως ορίζεται στο πολυνομοσχέδιο της κυβέρνησης που ψηφίστηκε προχθές, όλα αυτά θα καθοριστούν με την έκδοση προεδρικών διαταγμάτων. Εντονες αντιδράσεις Καμία λεπτομέρεια δεν προσδιορίζεται επαρκώς, με αποτέλεσμα η μία πλευρά να μιλάει για «απελευθέρωση και ρύθμιση από την αγορά των επαγγελμάτων στον χώρο της κατασκευής» και η άλλη να σημειώνει ότι «άνοιξε ο ασκός του Αιόλου, θίγεται η παραγωγική δομή της χώρας και τίθεται θέμα δημόσιας υγείας με την απόδοση δικαιωμάτων σε επαγγελματίες που δεν θα έχουν τα αντίστοιχα προσόντα». Ο πρόεδρος του ΤΕΕ μάλιστα κ. Χρ. Σπίρτζης που αντιτίθεται σθεναρά στη νέα διάταξη, κάνει λόγο, μιλώντας στο «Βήμα», για «αθλιότητα της κυβερνητικής πολιτικής, ισοπέδωση της αξιοκρατίας, θρίαμβο της συντεχνιακής λογικής και των παρασκηνιακών κομματικών παιχνιδιών» και ανακοινώνει ότι θα προσφύγει σε όλα τα ευρωπαϊκά όργανα ζητώντας την ακύρωσή της. Πάντως, το βέβαιο είναι ότι ανοίγει ο δρόμος για την απελευθέρωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων στον χώρο της κατασκευής. Συγκεκριμένα, η υποπαράγραφος ΙΓ12 του πολυνομοσχεδίου της κυβέρνησης, μετά τις νομοτεχνικές βελτιώσεις, ορίζει ότι η ελεύθερη άσκηση του επαγγέλματος του πολιτικού μηχανικού, αρχιτέκτονα μηχανικού και τοπογράφου μηχανικού επιτρέπεται στους κατόχους διπλώματος της ανώτατης εκπαίδευσης. Η αλλαγή αυτή επιτρέπει και στους κατόχους των ΤΕΙ να ασκούν το επάγγελμα των πιο πάνω κλάδων των μηχανικών. Ωστόσο περιορισμοί θα μπουν και στο άρθρο 4 όπου αναφέρεται ότι με ΠΔ θα καθοριστούν οι περιορισμοί ως προς τη δυνατότητα άσκησης συγκεκριμένης επαγγελματικής δραστηριότητας σε περιπτώσεις τεχνικών έργων ή τμημάτων αυτών, των οποίων η μελέτη, η κατασκευή και η λειτουργία τους απαιτεί ιδιαίτερη επιστημονική και τεχνική κατάρτιση και γνώση για λόγους δημόσιου συμφέροντος και δημόσιας ασφάλειας. Η ανεργία μαστίζει τον κλάδο Πάντως ο κλάδος των πολιτικών μηχανικών των ανώτατων κρατικών σχολών μαστίζεται ήδη από μεγάλη ανεργία και σύμφωνα με τα στοιχεία του ΤΕΕ αυτή τη στιγμή υπάρχουν 115.000 διπλωματούχοι μηχανικοί όλων των ειδικοτήτων στη χώρα. Επίσης υπάρχουν 15.000-20.000 έλληνες διπλωματούχοι πανεπιστημίων του εξωτερικού. Οι απόφοιτοι των ΤΕΙ που διεκδικούν την επαγγελματική αναβάθμισή τους είναι περίπου 35.000 άτομα σε όλη τη χώρα, αλλά των ιδιωτικών κολεγίων είναι πολύ λιγότεροι, καθώς δεν υπάρχουν πολλά ιδρύματα με αυτή τη ειδικότητα. Οπως αναφέρουν οι εκπρόσωποι του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, μόνο στο Ιδρυμα ο μέσος όρος των αποφοίτων την τελευταία δεκαετία είναι 233 πολιτικοί μηχανικοί ετησίως, 176 μηχανολόγοι μηχανικοί ετησίως, 274 μηχανολόγοι και μηχανικοί υπολογιστών, 190 αρχιτέκτονες, 178 χημικοί μηχανικοί ετησίως και τοπογράφοι μηχανικοί 105 ετησίως. Οι μηχανικοί όλων των ειδικοτήτων στη χώρα μας αντιστοιχούν στο 1% του πληθυσμού της Ελλάδας, όταν π.χ. στην Γερμανία με πληθυσμό 85 εκατομμυρίων ανθρώπων οι μηχανικοί είναι 250.000, δηλαδή το 0,27% του πληθυσμού, ή στη Βρετανία σε 61 εκατομμύρια πληθυσμού 210.000 μηχανικοί, δηλαδή το 0,35%. Μιλώντας στο «Βήμα» ο κ. Σπίρτζης έκανε λόγο για «στρεβλή συντεχνιακή λογική της κυβέρνησης» και «ισοπέδωση της αξιοκρατίας βάσει της λογικής του παλαιοκομματισμού». Η αντιπρύτανης του ΕΜΠ από την πλευρά της κυρία Τόνια Μοροπούλου αναφέρει ότι οδηγούμαστε σε υποβάθμιση της παραγωγής στην κατασκευή των δημόσιων και ιδιωτικών έργων. «Θίγεται το δημόσιο συμφέρον, αλλά και το συμφέρον των ιδιωτών όσον αφορά την παραγωγή έργων από την πλευρά των μηχανικών και φυσικά δεν υπάρχουν πλέον εγγυήσεις ποιότητας» αναφέρει η κυρία Μοροπούλου. Πάντως από την πλευρά των συναρμόδιων υπουργείων κάνουν λόγο για απλή εναρμόνιση της χώρας μας σε οριζόντια ευρωπαϊκή Οδηγία που εφαρμόζεται ήδη στις περισσότερες χώρες της ΕΕ. Πάντως, κατά τη διάρκεια της συζήτησης στη Βουλή υπήρξαν αντιδράσεις από βουλευτές της αντιπολίτευσης που υποστήριξαν ότι η απελευθέρωση των επαγγελμάτων του πολιτικού μηχανικού, του αρχιτέκτονα και του τοπογράφου θα ευνοήσει τους απόφοιτους των κολεγίων. Δημοσιεύτηκε στο Helios Plus την 1η Απριλίου 2014 Νιώθω αδικημένος και εξοργισμένος από την είδηση. Να παλεύεις να μπεις σε μια σχολή, να σκοτώνεσαι για να την βγάλεις, να αποκτάς ανώτερες γνώσεις. Από την άλλη κάποιος άλλος να μην καταφέρνει να μπει στην σχολή που μπήκες, να μην αντιμετωπίζει την ίδια δυσκολία, να μην αποκτά τις ίδιες γνώσεις αλλα λιγότερες και τελικά μετά από όλο αυτό να έχετε τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα για έναν κλάδο που απαιτεί επιστημονική γνώση. Για τα κολέγια δεν θα μιλήσω καν γιατί θα είναι αστείο. 1
Anorymous Δημοσ. 6 Απριλίου 2014 Δημοσ. 6 Απριλίου 2014 Μάλλον κάποιους τους ετσουξε πολύ!!!! Για τον TS αδερφέ τα πράγματα είναι άπλα αλλά δεν το καταλαβαίνουν εγώ σαν μηχανικός ΤΕ (ηλεκτρολόγος) λέω το πιο απλό τα ΤΕΙ=ΑΕΙ και τα πολυτεχνία να είναι μαζί πτυχίο + μεταπτυχιακό. Από ότι ξέρω στο εξωτερικό έτσι κάπως γίνεται, νομίζω Αγγλία μπαίνεις πολυτεχνείο στα 3 χρόνια παίρνεις το πτυχίο και αν θες συνεχίζεις άλλα δυο για μεταπτυχιακό. Υ.Γ Και εγώ διάβασα και χάλασα λεφτά για να πάρω αυτό το πτυχίο.
thomasG4 Δημοσ. 6 Απριλίου 2014 Δημοσ. 6 Απριλίου 2014 H εξομοίωση που κάνεις στον τίτλο είναι τουλάχιστον ατυχής. Η φάση με τα πολυτεχνεία στην Ελλάδα είναι πολύ περίεργη. Ενώ είναι πεντα-ετους φοίτησης θεωρείτε ότι είναι σε προπτυχιακό επίπεδο ενώ απο μερικούς στο εξωτερικό αναγνωρίζεται σαν μεταπτυχιακό. Για εμένα θα έπρεπε να αναγνωρίζεται στην Ελλάδα όπως και στο εξωτερικό, δηλαδή με το που βγαίνεις απο τη σχολή να θεωρείτε ότι έχεις μεταπτυχιακό. Θα πρέπει όμως και η είσοδος στη πολυτεχνική σχολή να είναι πιο δύσκολη. Να προσθέσουν ένα ή δυο μαθήματα παραπάνω για όποιον θέλει να δώσει σε αυτές τις σχολές πχ. Τα ΤΕΙ είναι σωστό να έχουν επαγγελματικά δικαιώματα αλλά όχι ακριβώς τα ίδια με τα πολυτεχνεία. Για τα κολέγια δεν έχω άποψη γιατί δεν ξέρω προσωπικά σε τι επίπεδο κυμαίνονται στις μηχανολογικές σχολές. 2
funbreaker Δημοσ. 6 Απριλίου 2014 Μέλος Δημοσ. 6 Απριλίου 2014 Μάλλον κάποιους τους ετσουξε πολύ!!!! Για τον TS αδερφέ τα πράγματα είναι άπλα αλλά δεν το καταλαβαίνουν εγώ σαν μηχανικός ΤΕ (ηλεκτρολόγος) λέω το πιο απλό τα ΤΕΙ=ΑΕΙ και τα πολυτεχνία να είναι μαζί πτυχίο + μεταπτυχιακό. Από ότι ξέρω στο εξωτερικό έτσι κάπως γίνεται, νομίζω Αγγλία μπαίνεις πολυτεχνείο στα 3 χρόνια παίρνεις το πτυχίο και αν θες συνεχίζεις άλλα δυο για μεταπτυχιακό. Υ.Γ Και εγώ διάβασα και χάλασα λεφτά για να πάρω αυτό το πτυχίο. Φυσικά και κάποιους μας έτσουξε πολύ, βλέπεις να το κρύβουμε? Το ζήτημα είναι να μπορεί να αναλαμβάνει έργα κάποιος ανάλογα με το επιστημονικό του υπόβαθρο. Εγώ δεν θεωρώ καν το δικό μας επαρκές όταν αποφοιτούμε, οπότε φαντάσου των ΤΕΙ. Τα μέχρι τώρα επαγγελματικά δικαιώματα των ΤΕΙ θεωρώ πως ήταν αυτά που έπρεπε. Δεν αμφιβάλω ότι διάβασες ή χάλασες λεφτά, συγκριτικά μιλάω. H εξομοίωση που κάνεις στον τίτλο είναι τουλάχιστον ατυχής. Προφανώς και πρόκειται για παραλληλισμό με δόση υπερβολής με σκοπό να δώσω έμφαση. Τίτλος είναι. Η φάση με τα πολυτεχνεία στην Ελλάδα είναι πολύ περίεργη. Ενώ είναι πεντα-ετους φοίτησης θεωρείτε ότι είναι σε προπτυχιακό επίπεδο ενώ απο μερικούς στο εξωτερικό αναγνωρίζεται σαν μεταπτυχιακό. Για εμένα θα έπρεπε να αναγνωρίζεται στην Ελλάδα όπως και στο εξωτερικό, δηλαδή με το που βγαίνεις απο τη σχολή να θεωρείτε ότι έχεις μεταπτυχιακό. Θα πρέπει όμως και η είσοδος στη πολυτεχνική σχολή να είναι πιο δύσκολη. Να προσθέσουν ένα ή δυο μαθήματα παραπάνω για όποιον θέλει να δώσει σε αυτές τις σχολές πχ. Τα ΤΕΙ είναι σωστό να έχουν επαγγελματικά δικαιώματα αλλά όχι ακριβώς τα ίδια με τα πολυτεχνεία. Για τα κολέγια δεν έχω άποψη γιατί δεν ξέρω προσωπικά σε τι επίπεδο κυμαίνονται στις μηχανολογικές σχολές. Φυσικά και να έχουν επαγγελματικά δικαιώματα και τα ΤΕΙ, δεν εκμηδενίζουμε την επιστημονική τους γνώση. Η εξομοίωση όμως είναι κάτι γελοίο. Η μέχρι τώρα κατάσταση ήταν σωστή. Παραπάνω μαθήματα στο πολυτεχνείο γιατί? Ήδη η απόσταση είναι χαοτική. Επίσης δεν θεωρώ πως το χάσμα μεταξύ των δύο σχολών ισοδυναμεί με ένα μεταπτυχιακό. Τα 3 πρώτα χρόνια σε μια πολυτεχνική σχολή (πριν επιλέξει κανείς τομέα δηλαδή που θα μπορούσε να αντιστοιχιστεί με γνώση μεταπτυχιακού) είναι μια τάξη μεγέθους πιο δύσκολα και γνωσιακά ανώτερα από τα 3 χρόνια ενός ΤΕΙ. Επιπλέον οι απόφοιτοι πολυτεχνικών σχολών που έχουν και διετές μεταπτυχιακό τι θα είναι? Δις μεταπτυχιακοί = άχρηστο? super ήρωες? Δεν θα αδικηθούν αν θεωρηθούν μεταπτυχιακοί όλοι αυτομάτως? 1
Anorymous Δημοσ. 6 Απριλίου 2014 Δημοσ. 6 Απριλίου 2014 Φυσικά και κάποιους μας έτσουξε πολύ, βλέπεις να το κρύβουμε? Το ζήτημα είναι να μπορεί να αναλαμβάνει έργα κάποιος ανάλογα με το επιστημονικό του υπόβαθρο. Εγώ δεν θεωρώ καν το δικό μας επαρκές όταν αποφοιτούμε, οπότε φαντάσου των ΤΕΙ. Δεν αμφιβάλω ότι διάβασες ή χάλασες λεφτά, συγκριτικά μιλάω. Ας έδινε το δικαίωμα το TEE σε απόφοιτους ΤΕΙ να έμπαιναν με εξετάσεις τώρα καλά να πάθει τόσα χρόνια έτρωγαν με χρυσά κουταλια. Κάθε σχολή έχει διαφορετικό επίπεδο έχω φίλους από πολυτεχνείο και έχω μιλήσει μπορεί αυτοί στην θεωρία να είναι καλύτεροι αλλά όταν ο φίλος μου έκανε εξομοίωση σε υπολογιστή εγω έκανα κανονική συνδεσμολογία σε κινητήρες και γεννήτριες και πήγαινα το βράδυ έξω να κάνω φωτοτεχνίκη μελέτη σε πραγματικές συνθήκες. Άρα το ποιος είναι καλύτερος είναι αρκετά υποκειμενικό νομίζω. 3
Razor_7 Δημοσ. 6 Απριλίου 2014 Δημοσ. 6 Απριλίου 2014 Όπως τα 'χουμε ισοπεδώσει όλα στην Ελλάδα έτσι κι εδώ, ειλικρινά δεν απορώ καθόλου. Όλοι θέλουν να γίνουν ανώτατοι , όλοι κοιτάνε τα δικαιώματά τους και πως θα πάρουν περισσότερα, αλλά στην τελική κανείς δεν κοιτά και τι επίπεδο σπουδών παρέχει και αν με βάση αυτό δικαιούται να λαμβάνει τα δικαιώματα αυτά.Δεν μπορώ να δεχθώ την εξίσωση,όντας στο Πολυτεχνείο, με κάποιον μηχανικό από ΤΕΙ και δεν υποβαθμίζω τα ΤΕΙ....εκείνα θέλουν να αρθούν παραπάνω από το ύψος τους, έτσι βλέπω. Γενικότερα βέβαια, για να λέμε και τα πράγματα με το όνομά τους, ο τίτλος και η βαθμίδα δεν είναι αυτή καθέ αυτή που εντέλει θα καθορίσει σε σημαντικό βαθμό την μετέπειτα πορεία επαγγελματικά, αλλά.... πως είναι δυνατόν τόσα χρόνια να μην αναγνωρίζεις το πτυχίο από Πολυτεχνείο ως master [το οποίο το αναγνωρίζουν ακόμα και στο εξωτερικό] και ταυτόχρονα να ανεβάζεις τα ΤΕΙ εξισώνοντάς τα με μηχανικούς Πολυτεχνείου. Αν αυτό δεν είναι ο απόλυτος παραλογισμός τότε τι?
thomasG4 Δημοσ. 6 Απριλίου 2014 Δημοσ. 6 Απριλίου 2014 Φυσικά και κάποιους μας έτσουξε πολύ, βλέπεις να το κρύβουμε? Το ζήτημα είναι να μπορεί να αναλαμβάνει έργα κάποιος ανάλογα με το επιστημονικό του υπόβαθρο. Εγώ δεν θεωρώ καν το δικό μας επαρκές όταν αποφοιτούμε, οπότε φαντάσου των ΤΕΙ. Τα μέχρι τώρα επαγγελματικά δικαιώματα των ΤΕΙ θεωρώ πως ήταν αυτά που έπρεπε. Δεν αμφιβάλω ότι διάβασες ή χάλασες λεφτά, συγκριτικά μιλάω. Προφανώς και πρόκειται για παραλληλισμό με δόση υπερβολής με σκοπό να δώσω έμφαση. Τίτλος είναι. Φυσικά και να έχουν επαγγελματικά δικαιώματα και τα ΤΕΙ, δεν εκμηδενίζουμε την επιστημονική τους γνώση. Η εξομοίωση όμως είναι κάτι γελοίο. Η μέχρι τώρα κατάσταση ήταν σωστή. Παραπάνω μαθήματα στο πολυτεχνείο γιατί? Ήδη η απόσταση είναι χαοτική. Επίσης δεν θεωρώ πως το χάσμα μεταξύ των δύο σχολών ισοδυναμεί με ένα μεταπτυχιακό. Τα 3 πρώτα χρόνια σε μια πολυτεχνική σχολή (πριν επιλέξει κανείς τομέα δηλαδή που θα μπορούσε να αντιστοιχιστεί με γνώση μεταπτυχιακού) είναι μια τάξη μεγέθους πιο δύσκολα και γνωσιακά ανώτερα από τα 3 χρόνια ενός ΤΕΙ. Επιπλέον οι απόφοιτοι πολυτεχνικών σχολών που έχουν και διετές μεταπτυχιακό τι θα είναι? Δις μεταπτυχιακοί = άχρηστο? super ήρωες? Δεν θα αδικηθούν αν θεωρηθούν μεταπτυχιακοί όλοι αυτομάτως? Παραπάνω μαθήματα για την εισαγωγή έγραψα. Είπα επίσης να αναγνωριστεί ως μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών σε όσους τελειώνουν το Πολυτεχνείο. Για αυτό ακριβώς τον λόγο νομίζω επιβάλλετε να διαφοροποιηθεί σε ένα βαθμό με τις άλλες σχολές που είναι σε προπτυχιακό επίπεδο. Δεν γίνεται να μπαίνεις σε σχολή που θα σου δίνει μεταπτυχιακό και να θες να δίνεις τα ίδια ακριβώς μαθήματα στις πανελλαδικές, που δίνουν για την εισαγωγή τους όλοι οι άλλοι που είναι σε προπτυχιακό επίπεδο.
funbreaker Δημοσ. 6 Απριλίου 2014 Μέλος Δημοσ. 6 Απριλίου 2014 Ας έδινε το δικαίωμα το TEE σε απόφοιτους ΤΕΙ να έμπαιναν με εξετάσεις τώρα καλά να πάθει τόσα χρόνια έτρωγαν με χρυσά κουταλια. Κάθε σχολή έχει διαφορετικό επίπεδο έχω φίλους από πολυτεχνείο και έχω μιλήσει μπορεί αυτοί στην θεωρία να είναι καλύτεροι αλλά όταν ο φίλος μου έκανε εξομοίωση σε υπολογιστή εγω έκανα κανονική συνδεσμολογία σε κινητήρες και γεννήτριες και πήγαινα το βράδυ έξω να κάνω φωτοτεχνίκη μελέτη σε πραγματικές συνθήκες. Άρα το ποιος είναι καλύτερος είναι αρκετά υποκειμενικό νομίζω. Ως προς τα χρυσά κουτάλια: Είτε συμφωνείς να μοιραστούν σε οποιονάναι τα δικαιώματα για να μην τρώνε με χρυσά κουτάλια οι του ΤΕΕ, που δεν αποτελεί επιχείρημα, Είτε διαφωνείς με το ύψος των αμοιβών των μηχανικών των προηγούμενων ετών, οπότε θέσε το θέμα ανεξάρτητα από την ισοπέδωση των δικαιωμάτων τους για να συζητηθεί. Διαφορετικά το μόνο που μπορώ να πω είναι πως διακρίνω μια εμπάθεια. Ως προς τον γαμάο φίλο: Το να ασχολούμαστε με μεμονομένες περιπτώσεις γαμάτων φίλων δεν νομίζω να έχει νόημα. Αυτοί οι φίλοι: Ας πήγαιναν σε πολυτεχνική σχολή αφού ήταν να γαμάτη να είχαν και όλα τα δικαιώματα τόσα χρόνια. Εκτός αν έγιναν γαμάτοι εν μια νυκτί. Αν ήταν άτυχοι για κάποιο λόγο και είναι τόσο γαμάτοι η αγορά θα τους ανταμείψει τελικά, δεν θα χαθούν. Όμως δεν μπορείς να βάζεις κανόνες για το σύνολο με βάση τους γαμάτους φίλους σου.
Anorymous Δημοσ. 6 Απριλίου 2014 Δημοσ. 6 Απριλίου 2014 Όπως τα 'χουμε ισοπεδώσει όλα στην Ελλάδα έτσι κι εδώ, ειλικρινά δεν απορώ καθόλου. Όλοι θέλουν να γίνουν ανώτατοι , όλοι κοιτάνε τα δικαιώματά τους και πως θα πάρουν περισσότερα, Μέχρι πριν λίγο δεν είχαμε καθόλου δικαιώματα και όσα είχαμε ήταν με χίλιους περιορισμούς, ξέρεις πόσες προκηρύξεις έχω χάσει γιατί όλες θέλουν ΠΕ μηχανικό ?
NickTG Δημοσ. 6 Απριλίου 2014 Δημοσ. 6 Απριλίου 2014 Αν ήταν άτυχοι για κάποιο λόγο και είναι τόσο γαμάτοι η αγορά θα τους ανταμείψει τελικά, δεν θα χαθούν. Γιατί εμπιστεύεσαι την αγορά σε ειδική περίπτωση και όχι στην καθολική? Αν όποιος τελειώνει ΕΜΠ για παράδειγμα είναι τόσο πιο γαμάτος η αγορά θα τον ανταμείψει και δεν θα του πάρει τη δουλειά κανένας και ας έχει τα ίδια δικαιώματα. Άλλωστε το θέμα είναι οι γνώσεις. Έτσι δεν είναι? Αν τις έχεις τι σε νοιάζουν τα δικαιώματα? Εκτός φυσικά αν χρειάζεσαι κάποιου είδους προστασία. Και αφού τελικά το θέμα είναι οι γνώσεις γιατί δεν θεσπίζονται εξετάσεις ώστε να μπορεί όποιος θέλει να αποκτάει παραπάνω δικαιώματα? Ή να μπορεί να το κάνει ανάλογα με την αποδεδειγμένη εμπειρία που έχει? 5
Anorymous Δημοσ. 6 Απριλίου 2014 Δημοσ. 6 Απριλίου 2014 Ως προς τα χρυσά κουτάλια: Είτε συμφωνείς να μοιραστούν σε οποιονάναι τα δικαιώματα για να μην τρώνε με χρυσά κουτάλια οι του ΤΕΕ, που δεν αποτελεί επιχείρημα, Είτε διαφωνείς με το ύψος των αμοιβών των μηχανικών των προηγούμενων ετών, οπότε θέσε το θέμα ανεξάρτητα από την ισοπέδωση των δικαιωμάτων τους για να συζητηθεί. Διαφορετικά το μόνο που μπορώ να πω είναι πως διακρίνω μια εμπάθεια. Ως προς τον γαμάο φίλο: Το να ασχολούμαστε με μεμονομένες περιπτώσεις γαμάτων φίλων δεν νομίζω να έχει νόημα. Αυτοί οι φίλοι: Ας πήγαιναν σε πολυτεχνική σχολή αφού ήταν να γαμάτη να είχαν και όλα τα δικαιώματα τόσα χρόνια. Εκτός αν έγιναν γαμάτοι εν μια νυκτί. Αν ήταν άτυχοι για κάποιο λόγο και είναι τόσο γαμάτοι η αγορά θα τους ανταμείψει τελικά, δεν θα χαθούν. Όμως δεν μπορείς να βάζεις κανόνες για το σύνολο με βάση τους γαμάτους φίλους σου. Μάλλον εσύ έχεις εμπάθεια γιατί όπως είπες σε τσούζει, όταν παίρνω πτυχίο μηχανικού θέλω να έχω τα ίδια δικαιώματα με εσένα δεν μπορεί οι ολιγαρχία να κυβερνάει και να κάνει ότι θέλει. Στην τελική να μοιραστούν τα δικαιώματα στην μέση δεν γίνεται εσείς να τα έχετε όλα και εμείς τίποτα.
aris1986 Δημοσ. 6 Απριλίου 2014 Δημοσ. 6 Απριλίου 2014 Mετα την κόντρα ΔΥ-ιδιωτικός τομέας... ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΟΘΟΝΕΣ... Η κόντρα: (Α)ΤΕΙ - ΑΕΙ 5
Gtr34 Δημοσ. 6 Απριλίου 2014 Δημοσ. 6 Απριλίου 2014 Λύσαμε το πρόβλημα της ανεργίας και ασχολούμαστε με την αξία των πτυχίων , μάλιστα . 1
Anorymous Δημοσ. 6 Απριλίου 2014 Δημοσ. 6 Απριλίου 2014 Mετα την κόντρα ΔΥ-ιδιωτικός τομέας... ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΟΘΟΝΕΣ... Η κόντρα: (Α)ΤΕΙ - ΑΕΙ Δεν είναι ΑΤΕΙ-ΑΕΙ αλλά ΑΤΕΙ -πολυτεχνείο και δεν είναι τώρα αλλά εδώ και χρόνια αυτό το έργο. Και αυτό γιατί η συγκεκριμένη κάστα έτρωγε καλά τόσα χρόνια,
NickTG Δημοσ. 6 Απριλίου 2014 Δημοσ. 6 Απριλίου 2014 Mετα την κόντρα ΔΥ-ιδιωτικός τομέας... ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΟΘΟΝΕΣ... Η κόντρα: (Α)ΤΕΙ - ΑΕΙ http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CE%BD%CF%8E%CF%84%CE%B1%CF%84%CE%B1_%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC_%CE%B9%CE%B4%CF%81%CF%8D%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1_%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD_%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1 Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Α.Ε.Ι.) καλούνται τα ελληνικά Πανεπιστήμια, αυτοτελή Πολυτεχνεία, και από το 2001 τα Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Τ.Ε.Ι.) και η Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε) (με τον Νόμο 2916/2001, που συμπληρώθηκε και ανανεώθηκε με τον Νόμο 3549/2007 ο οποίος σήμερα έχει αντικατασταθεί μερικώς από τους νόμους 4009/2011 και 4071/2012 και 4076/2012). 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα