Προς το περιεχόμενο

Seat 127 του 1979 και αλλαγή κινητήρα. Τι επιλογές έχω;


sheldon_cooper

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ειρωνικό ήταν μιας και πολλοί μαντράδες τα κατεβάζουν εκεί. Νόμιζα πως ήταν φανερό.

Ναι υπάρχουν αμάξια τέτοις ηλικίας με τόσα χιλιόμετρα και με λιγότερα αλλά δεν είναι ο κανόνας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι να βάλεις άλλ ομοτέρ σε χιλιοταλαιπωρημένο αμάξι και σκοτώστρα ; Δώσε1500-2000 ευρώ και πάρε ένα μεταχειρισμένο με 80.000 χλμ του 2003 μοντελο και απο εξοπλισμό μια χαρά.

 

Tα αυτοκίνητα που οδηγάω είναι ένα corsa c του 2003 (πρώτος ιδιοκτήτης) και μια skoda octavia του 2010. Δεν θέλω να αγοράσω θέλω πινακίδες ΦΙΛΠΑ

 

Αν τα κριτηρια σου ειναι οικονομικα, τοτε δεν συμφερει να κανεις αλλαγη κινητηρα. Go για μεταχειρισμενο 10ετιας.

Αν τα κριτηρια σου ειναι συναισθηματικα (πχ θες να κυκλοφορεις με το συγκεκριμενο αμαξι κλπ κλπ), τοτε οκ.

 

Συναισθηματικά κριτήρια φίλος.

 

Πως μου αρέσει όταν κάποιος ρωτάει κάτι πολύ συγκεκριμένο (πχ αλλαγή κινητήρα) και του απαντάμε "γιατί ρε φίλε δεν δίνεις ένα διχίλιαρο να πάρεις ένα πιο σύγχρονο αυτοκίνητο";

Πέρα από το προφανές ότι δηλαδή η όποια απάντηση καλό είναι να είναι πάνω στην ερώτηση αλλιώς δεν νοείται ως απάντηση αλλά όρεξη να πούμε τα δικά μας, ο TS δεν είπε κάτι του στυλ "έχω αυτό το αυτοκίνητο, τι λέτε να το κρατήσω  ή να πάρω άλλο";

Άρα για τους δικούς του λόγους (οικονομικούς, συναισθηματικούς ή άλλους) θέλει να το κρατήσει.

On topic τώρα, το να βάλεις πιο σύγχρονο κινητήρα δεν παίζει αν θες πινακίδες ΦΙΛΠΑ. Για να τις πάρεις πρέπει το όχημα να έχει ένα ελάχιστο (έχουν κάποιο όριο) ποσοστό αυθεντικότητας και σίγουρα 127 με injection και τα ρέστα (αν και μπορεί να "φορέσει") δεν παίρνει πινακίδες.

Τώρα για 900άρι κινητήρα από ibiza όπως ειπώθηκε (ή panda ή yugo που είχαν τους ίδιους) δεν είναι καμια σημαντική αναβάθμιση τεχνολογικά αφού είναι ουσιαστικά ίδιοι με αυτόν που έχεις.

Αν πεις κάτι παραπάνω σχετικά με το τι έχεις στο μυαλό σου, που θέλεις να κινηθείς οικονομικά αλλά και τι περιμένεις από αυτή τη μετατροπή (να συνεχίζει να κυλάει το αυτοκίνητο ή να πάρει νέα πνοή) ίσως μπορείς να βοηθηθείς περισσότερο από κάποιο μέλος.

 

Θέλω το restore.

 

Ν' αγιάσει το στόμα σου ρε φίλε! Λες και το διχίλιαρο μετράει το ίδιο για όλους (εγώ να δεις πόσο large είμαι με τέτοια ...μικροποσά, όταν είναι να τα ξεφορτώσει άλλος...). Άσε το ότι τίποτα δε μας λέει, όπως πολύ σωστά επισημαίνεις, πως ο λόγος που ρωτάει ο ts έχει να κάνει με οικονομικό πρόβλημα.

 

 

 

Με αφορμή το σχόλιό σου, θυμήθηκα κάτι ...συγκλονιστικές συμμετοχές σε παλιότερο θέμα που είχε ανοίξει κάποιος. Ήθελε ο άνθρωπος να αλλάξει € σε $ και είχε το ...θράσος να ρωτήσει εδώ, σχετικά με το πού τον συμφέρει περισσότερο να κάνει τη συναλλαγή (σε τράπεζα, σε ανταλλακτήριο συναλλάγματος ή πού τέλος πάντων...)

 

Δεν πρόλαβαν να τού απαντήσουν επί τού θέματος 1-2 άτομα και πετάχτηκε ο «δουλειά δεν έχω, γνώση για να απαντήσω δεν έχω, αλλά δεν είναι δυνατόν να μείνω αμέτοχος, οπότε ας πετάξω τη μαλ... μου να περάσει η ώρα»...:

 

- «Γιατί(!!!) θέλεις να τα κάνεις δολάρια;»

 

 

Μου αρέσει το spiler σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρεπει το αυτοκινητο να ειναι γνησιο.υπαρχουν κατηγοριες γνησιοτητας.

επισης,ας πουμε και οι ζαντες του πρεπει να ειναι οι δικες του, (του μοντελου) η τουλαχιστον εκεινης της εποχης aftermarket.

για την μηχανη που σε καιει εσενα,πρεπει να βαλεις κινητηρα που εβγαινε αυτο το μοντελο.

δηλαδη πες οτι εβγαινε με 900 και με 1200 κινητηρα,και τον 1200 να βαλεις δεν πειραζει.αλλα θα το πεις.οπως και το να εβγαινε με 2 900αριδες κινητηρες αλλα διαφορετικους,δεν πειραζει.

τωρα,αυτα τα seat πρεπει να ηταν ιδια με τα yugo και τα fiat.Οποτε λογικα καπου θα βρεις κινητηρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...