Προς το περιεχόμενο

Seat 127 του 1979 και αλλαγή κινητήρα. Τι επιλογές έχω;


sheldon_cooper

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Διαθέτω το εξής αυτοκίνητο το οποίο δεν έχει πινακίδες. Επειδή είναι άνω των 25 ετών μπορώ να του βάλω ΦΙΛΠΑ. Ο κινητήρας δεν παίζει να ξεκινά οπότε σκέφτομαι να του βάλω έναν μεταχειρισμένο ο οποίος θα είναι λίγο πιο σύγχρονος.

 

Τι επιλογές έχω δεδομένου ότι είναι περίεργη η διαρρύθμιση κάτω από το καπώ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εαν σκεφτεσαι να βγαλεις ΦΙΛΠΑ και να αλλαξεις κινητηρα,ποσο μαλλον που ρωτας για επιλογες τοτε καπου κατι δεν κανεις καλα.

το αυτοκινητο πρεπει να ειναι γνησιο για να βγαλεις ΦΙΛΠΑ

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρώτο μου αυτοκίνητο ήταν ένα fiat 127 ίδιο με το seat.

Με το που μάζεψα κάποια λεφτά έβαλα Abarth κινητήρα,δεν ξέρω τι ήταν,διπλό καρμπυρατέρ,ηλεκτρονική ανάφλεξη  και χταπόδι εξάτμιση.

Το κοντέρ το τερμάτιζε για πλάκα.Μέχρι που το πούλησα και του άλλου του τρύπησαν τα πιστόνια.Αμαξάκι για ξέσκισμα.

Αρχές 90.Στις μάντρες τότε κυκλοφορούσε πολύ ιταλικό σκουπίδι.Και δυστηχώς αυτοί οι κινητήρες δεν κρατούσαν πολύ.

:)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για πινακιδες φιλπα δεν βαζεις αλλο μοτερ αλλα κανεις ανακατασκευη την δικια του, αν μπορεις να παρεις τις δικιες του πινακιδες πισω τοτε μπορεις να βαλεις διαφορα μοτερ (punto, ibiza, panda - πρωτης γενιας ολα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι να βάλεις άλλ ομοτέρ σε χιλιοταλαιπωρημένο αμάξι και σκοτώστρα ; Δώσε1500-2000 ευρώ και πάρε ένα μεταχειρισμένο με 80.000 χλμ του 2003 μοντελο και απο εξοπλισμό μια χαρά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν τα κριτηρια σου ειναι οικονομικα, τοτε δεν συμφερει να κανεις αλλαγη κινητηρα. Go για μεταχειρισμενο 10ετιας.

Αν τα κριτηρια σου ειναι συναισθηματικα (πχ θες να κυκλοφορεις με το συγκεκριμενο αμαξι κλπ κλπ), τοτε οκ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι βέβαια. 

Σε όλες τις μάντρες τέτοια έχουν. 

και το δικο μου αυτοκινητο περιπου τετοια αναλογια χιλιομετρον ανα ετος εχει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πως μου αρέσει όταν κάποιος ρωτάει κάτι πολύ συγκεκριμένο (πχ αλλαγή κινητήρα) και του απαντάμε "γιατί ρε φίλε δεν δίνεις ένα διχίλιαρο να πάρεις ένα πιο σύγχρονο αυτοκίνητο";

Πέρα από το προφανές ότι δηλαδή η όποια απάντηση καλό είναι να είναι πάνω στην ερώτηση αλλιώς δεν νοείται ως απάντηση αλλά όρεξη να πούμε τα δικά μας, ο TS δεν είπε κάτι του στυλ "έχω αυτό το αυτοκίνητο, τι λέτε να το κρατήσω  ή να πάρω άλλο";

Άρα για τους δικούς του λόγους (οικονομικούς, συναισθηματικούς ή άλλους) θέλει να το κρατήσει.

On topic τώρα, το να βάλεις πιο σύγχρονο κινητήρα δεν παίζει αν θες πινακίδες ΦΙΛΠΑ. Για να τις πάρεις πρέπει το όχημα να έχει ένα ελάχιστο (έχουν κάποιο όριο) ποσοστό αυθεντικότητας και σίγουρα 127 με injection και τα ρέστα (αν και μπορεί να "φορέσει") δεν παίρνει πινακίδες.

Τώρα για 900άρι κινητήρα από ibiza όπως ειπώθηκε (ή panda ή yugo που είχαν τους ίδιους) δεν είναι καμια σημαντική αναβάθμιση τεχνολογικά αφού είναι ουσιαστικά ίδιοι με αυτόν που έχεις.

Αν πεις κάτι παραπάνω σχετικά με το τι έχεις στο μυαλό σου, που θέλεις να κινηθείς οικονομικά αλλά και τι περιμένεις από αυτή τη μετατροπή (να συνεχίζει να κυλάει το αυτοκίνητο ή να πάρει νέα πνοή) ίσως μπορείς να βοηθηθείς περισσότερο από κάποιο μέλος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και το δικο μου αυτοκινητο περιπου τετοια αναλογια χιλιομετρον ανα ετος εχει.

 

 

Και ένας φίλος μου έχει 156 του 2006 με 40.000χλμ.

Είναι κανόνας ή εξαίρεση? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πως μου αρέσει όταν κάποιος ρωτάει κάτι πολύ συγκεκριμένο (πχ αλλαγή κινητήρα) και του απαντάμε "γιατί ρε φίλε δεν δίνεις ένα διχίλιαρο να πάρεις ένα πιο σύγχρονο αυτοκίνητο";

Πέρα από το προφανές ότι δηλαδή η όποια απάντηση καλό είναι να είναι πάνω στην ερώτηση αλλιώς δεν νοείται ως απάντηση αλλά όρεξη να πούμε τα δικά μας, ο TS δεν είπε κάτι του στυλ "έχω αυτό το αυτοκίνητο, τι λέτε να το κρατήσω  ή να πάρω άλλο";

Άρα για τους δικούς του λόγους (οικονομικούς, συναισθηματικούς ή άλλους) θέλει να το κρατήσει.

 

Ν' αγιάσει το στόμα σου ρε φίλε! Λες και το διχίλιαρο μετράει το ίδιο για όλους (εγώ να δεις πόσο large είμαι με τέτοια ...μικροποσά, όταν είναι να τα ξεφορτώσει άλλος...). Άσε το ότι τίποτα δε μας λέει, όπως πολύ σωστά επισημαίνεις, πως ο λόγος που ρωτάει ο ts έχει να κάνει με οικονομικό πρόβλημα.

 

 

 

Με αφορμή το σχόλιό σου, θυμήθηκα κάτι ...συγκλονιστικές συμμετοχές σε παλιότερο θέμα που είχε ανοίξει κάποιος. Ήθελε ο άνθρωπος να αλλάξει € σε $ και είχε το ...θράσος να ρωτήσει εδώ, σχετικά με το πού τον συμφέρει περισσότερο να κάνει τη συναλλαγή (σε τράπεζα, σε ανταλλακτήριο συναλλάγματος ή πού τέλος πάντων...)

 

Δεν πρόλαβαν να τού απαντήσουν επί τού θέματος 1-2 άτομα και πετάχτηκε ο «δουλειά δεν έχω, γνώση για να απαντήσω δεν έχω, αλλά δεν είναι δυνατόν να μείνω αμέτοχος, οπότε ας πετάξω τη μαλ... μου να περάσει η ώρα»...:

 

- «Γιατί(!!!) θέλεις να τα κάνεις δολάρια;»

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...