morgoth Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2003 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2003 Δημιούργησα αυτό το θέμα για να σχολιάσουμε αυτό το πολύ σημαντικό ζήτημα της αμεροληψίας και της ακεραιότητας των συγκριτικών δοκιμών (και όχι μόνο) των ελληνικών περιοδικών πληροφορικής... Έχουμε γράψει και σε αλλό θέμα για αυτό αλλά δεν ήταν σχετικό με τα περιοδικά οπότε θεώρησα αναγκαία την δημιουργία αυτού του post. Καταρχήν θα ήθελα κάνω δύο παρατηρήσεις για δύο περιοδικά και τις προτιμήσεις τους. Έιναι κάτι παραπάνω απο φανερό οτι το Ram είναι fan της nvidia και δεν χάνει ευκαιρία να το δείξει είτε μέσω παρουσιάσεων νέων καρτών(ενδεικτικά αναφέρω οτι στο τεύχος 169 αναφέρει οτι η ΑΤΙ έχει ανακοινώσει την 9800pro η οποία εικάζεται οτι θα κοντράρει επάξια την fx5800ultra-αν είναι δυνατόν ) Αντιθέτως το pcmaster ''κλέινει'' πιο πολύ στην ΑΤΙ με ιδιαίτερο φανατισμό θα έλεγα!! Επίσης πρέπει να προσθέσω,οτι σε διάφορα συγκριτικά με μητρικές,κάρτες κτλ δεν παρουσιάζονται όλα τα διαθέσιμα μοντέλα με αποτέσμα να μην παίρνουμε μια ολοκληρωμένη είκόνα για τις επιλογές που έχουμε(τρανταχτό παράδειγμα η απουσία μητρικών epox απο τις συγκρίσεις σε ram και pcmagazine :evil: :evil: ) Θα ήθελα λοιπόν την άποψη σας για αυτά τα θέματα
spock Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2003 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2003 Τα περιοδικά προωθούν αυτά που θέλουν, πάντα. Ειδικά το RAM, έχει, κατά την άποψή μου, τη χειρότερη παράδοση. Προσωπικά, έχω δει σε συγκριτικά να παραλείπει χαρακτηριστικά προϊόντων, τα οποία υπάρχουν, να προσθέτει ανύπαρκτα αλλού, ή να αλλάζει τη βαρύτητα των διαφόρων μετρήσεων από συγκριτικό σε συγκριτικό, ανάλογα με το τι βολεύει. Ειδικά αυτό το τελευταίο είχε γίνει φανερό όταν, σε δυο συγκριτικά καρτών γραφικών με 6 μήνες απόσταση, είχε αντιστρέψει την κατάταξη σε δύο συγκεκριμένες ανταγωνιστικές κάρτες! Για να μην αναφερθώ στα αρχικά συγκριτικά μεταξύ Athlon και Pentium-3. Τελικά, ο καθένας υποστηρίζει ότι θέλει, και πάντα τα συγκριτικά πρέπει να εξετάζονται εξονυχιστικά, για το πως καταλήγει κανείς σε αποτελέσματα. Και πάντα έχετε ανοιχτά τα μάτια στις διαφημίσεις που υπάρχουν στο περιοδικό. Θα παρατηρήσετε μια αμφιμονοσήμαντη σχέση μεταξύ διαφημίσεων της κάθε αντιπροσωπείας και υψηλών θέσεων των προϊόντων που αυτή αντιπροσωπεύει!
_BASSstarlet_ Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2003 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2003 Δεν εχω εντοπισει μεροληψια υπερ της nVidia στο RAM. Το οτι λεει "..το 9800pro υποτιθεται οτι θα κοντραρει επαξια το 5800ultra-αν δεν το ξεπερασει.." δεν δειχνει κατι. Μαλιστα στο συγκριτικο τεστ ενω βγαινει πρωτη η καρτα της nvidia,λεει οτι η δευτερη της ATI ουσιαστικα ειναι η κερδισμενη,και την χαρακτηριζει καλυτερη τοποθετηση χρηματων. Επισης οτι δεν παρουσιαζονται προιοντα σε ενα συγκριτικο,δεν φταιει το περιοδικο,αλλα ο αντιπροσωπος που δεν τα δινει.
Marcos_Aurilius Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2003 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2003 Παρόλο που το άλλο θέμα ξέφυγε λίγο, κάλυψε πλήρως αυτά που σχολιάζεις και εδώ. Να κάνουμε Copy-paste τις απαντήσεις από εκεί?
morgoth Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2003 Μέλος Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2003 Απλά ήθελα να είναι όλες οι απαντήσεις μαζεμένες στο σωστό post!Αν βαριέσαι να γράφεις κάνε απλά μια παραπομπή στην σελίδα όπου έχουμε απαντήσει :wink: Όσο για την απουσία προιόντων απο συγκριτικά ναι μεν φταίνε οι αντιπρόσωποι αλλά και πάλι δεν αλλάζει το γεγονός οτι εμείς οι αναγνώστες(και κυρίως αυτοί που δεν ξέρουν πολλά και δεν το ψάχνουν λίγο παραπάνω στο ιντερνετ)δεν πέρνουμε την κανονική εικόνα των διαθέσιμων προιόντων!! :wink: Τα περιοδικά λοιπόν θα έπρεπε να αναφέρουν οτι υπάρχουν και οι λύσεις των εταιριών των οποίων τα προιόντα δεν περιλαμβάνονται στο συγκριτικό αν και μόνο αν θέλουν να χαρακτηρίζονται αντικειμενικά και οτι ενδιαφέρονται για τον απλό αναγνώστη 8) Επίσης το οτι το Ram αναφέρει οτι η 9800pro θα καταφέρει να κοντράρει στα ίσα την fx5900ultra για μένα τουλάχιστον υποδεικνύει οτι είναι υπέρ της nvidia την στιγμή που δεν την έχει δοκιμάσει,αλλά και απο την άλλη δεν θα μπορούσε να πεί το αντίθετο;;;;; :wink: Αυτά...Πάλι πολλά είπα,εεεε;;;;; :wink:
vagos789 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2003 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2003 To CHIP thimamai na yposthrizei skanadalodos kapoia proionta kai to xo kopsei edo kai poly kairo. Ta test pote den einai amerolhpta,kai h synthesi tou test katheythinei ta apotelesmata,alla pisteuo me ligo psaximo kai ponhria vlepeis auta pou thes na deis.
GR_Ewing Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2003 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2003 Κύριοι, σε καμμία περίπτωση δε πρέπει να ξεχνάμε το ότι και τα περιοδικά είναι εμπορικές επιχειρήσεις και όχι κάποιος μη κερδοσκοπικός οργανισμός που προάγει την αλήθεια και τη δικαιοσύνη... Φυσικά δε δουλεύω σε περιοδικό του χώρου, αλλά με μία μικρή (και πικρή) εμπειρία από περιοδικό άλλου χώρου, ξέρω πως είναι σαφώς κατευθυνόμενα και εμείς οι αναγνώστες πρέπει να κρίνουμε τα όποια αποτελέσματα των τεστ, ανεξάρτητα αν συμφωνούμε ή όχι με αυτά, μέσα από το πρίσμα του ποιος έδωσε (ή θα δώσει) περισσότερα για διαφημιστικό χώρο, ανακοινώσεις και γενικότερη προώθηση μέσω του συγκεκριμένου περιοδικού. Δεν είναι κακό, απεναντίας ξέροντας το, μπορούμε να καταλάβουμε και πολλά πράγματα γενικότερα. Αρκεί να το ξέρουμε ή τουλάχιστον να το υποψιαζόμαστε.
21century Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2003 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2003 Οντως ειναι κερδοσκοπικες επιχειρησεις και παρολα αυτα εχουν ανταγωνισμο μεταξυ τους ωστε να κατακτησουν μεγαλυτερο μεριδιο αγορας. Οι ερευνες ομως πιστευω οτι ειναι ικανοποιητικες και καλες αλλα οχι τελειες παντα..
kinitos Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2003 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2003 den ksero kata poso einai amerolipta pantos se sigritika me ektipotes kai othones kai scanner exo proseksi sta perisotera periodika oti i markes pou diafimizontai stis protes selides i telos panton exoun monimi diafimisi sto periodiko einai kai sxedon panta(diladi opou mporoun min paragini kiolas)ta kalitera i to poli poli seytera
barbarian_ Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2003 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2003 ontws to ram merolipti kai aerologi iper tis nvidia se sigkritika i kai genika me gleiodi tropo . den einai aksiopisto periodiko ws pros tin diamorfosi apopsis gia tin agora twn katalliloteron prointon stin ellada .
Marcos_Aurilius Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2003 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2003 ...Τα περιοδικά λοιπόν θα έπρεπε να αναφέρουν οτι υπάρχουν και οι λύσεις των εταιριών των οποίων τα προιόντα δεν περιλαμβάνονται στο συγκριτικό αν και μόνο αν θέλουν να χαρακτηρίζονται αντικειμενικά και οτι ενδιαφέρονται για τον απλό αναγνώστη 8) Εγώ θα επιμείνω σε αυτό το θέμα και πείτε με "κολλημένο" ! Όπως αναγνωρίσαμε μόλις παραπάνω, κανένα περιοδικό δεν είναι μη-κερδοσκοπικός οργανισμός. Σε αυτήν την βάση, πώς έχουμε απαίτηση από ένα περιοδικό να ξοδέψει λεφτά για να ψάξει και να αναλύσει ένα προϊόν που δεν ενδιαφέρεται να το προβάλει ο εισαγωγέας του? Συμφωνώ με την άποψη που εκφράζεις, αλλά προσπαθώ να σκεφτώ λογικά. Ποιος είναι ο αντιπρόσωπος της Abit, της Epox κτλ. κτλ.? Γιατί δεν φροντίζουν να κάνουν γνωστά τα προϊόντα τους σε ένα ευρύτερο κοινό? Μια υπόθεση είναι πως έχουν ένα καθορισμένο target group (μικρότερου μεγέθους - ίσως επειδή δεν ενδιαφέρονται για μεγαλύτερο), το οποίο έχει γνώση επί του θέματος και αγοράζει χωρίς να καταφεύγει σε αυτά τα συγκριτικά (κάτι αντίστοιχο με αυτό που έκανε μέχρι πολύ πρόσφατα η Siemens mobiles - άσχετο ). Σε αυτήν την περίπτωση, δεν μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα... Εσύ αγοράζεις μεταξύ των επιλογών που έχεις στο μυαλό σου, και ο άλλος μεταξύ αυτών που έχει στο δικό του...
morgoth Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2003 Μέλος Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2003 ...Τα περιοδικά λοιπόν θα έπρεπε να αναφέρουν οτι υπάρχουν και οι λύσεις των εταιριών των οποίων τα προιόντα δεν περιλαμβάνονται στο συγκριτικό αν και μόνο αν θέλουν να χαρακτηρίζονται αντικειμενικά και οτι ενδιαφέρονται για τον απλό αναγνώστη 8) Εγώ θα επιμείνω σε αυτό το θέμα και πείτε με "κολλημένο" ! Όπως αναγνωρίσαμε μόλις παραπάνω' date=' κανένα περιοδικό δεν είναι μη-κερδοσκοπικός οργανισμός. Σε αυτήν την βάση, πώς έχουμε απαίτηση από ένα περιοδικό να ξοδέψει λεφτά για να ψάξει και να αναλύσει ένα προϊόν που δεν ενδιαφέρεται να το προβάλει ο εισαγωγέας του? Συμφωνώ με την άποψη που εκφράζεις, αλλά προσπαθώ να σκεφτώ λογικά. Ποιος είναι ο αντιπρόσωπος της Abit, της Epox κτλ. κτλ.? Γιατί δεν φροντίζουν να κάνουν γνωστά τα προϊόντα τους σε ένα ευρύτερο κοινό? Μια υπόθεση είναι πως έχουν ένα καθορισμένο target group (μικρότερου μεγέθους - ίσως επειδή δεν ενδιαφέρονται για μεγαλύτερο), το οποίο έχει γνώση επί του θέματος και αγοράζει χωρίς να καταφεύγει σε αυτά τα συγκριτικά (κάτι αντίστοιχο με αυτό που έκανε μέχρι πολύ πρόσφατα η Siemens mobiles - άσχετο ). Σε αυτήν την περίπτωση, δεν μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα... Εσύ αγοράζεις μεταξύ των επιλογών που έχεις στο μυαλό σου, και ο άλλος μεταξύ αυτών που έχει στο δικό του...[/quote'] Πάρα πολύ σωστά όσα γράφεις,απλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να μην ενδιαφέρονται οι εταιρίες να προωθήσουν τα προιόντα τους μέσω των συγκριτικών αυτών(εκφράζω μια απορία )
stako Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2003 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2003 ...Τα περιοδικά λοιπόν θα έπρεπε να αναφέρουν οτι υπάρχουν και οι λύσεις των εταιριών των οποίων τα προιόντα δεν περιλαμβάνονται στο συγκριτικό αν και μόνο αν θέλουν να χαρακτηρίζονται αντικειμενικά και οτι ενδιαφέρονται για τον απλό αναγνώστη 8) Εγώ θα επιμείνω σε αυτό το θέμα και πείτε με "κολλημένο" ! Όπως αναγνωρίσαμε μόλις παραπάνω' date=' κανένα περιοδικό δεν είναι μη-κερδοσκοπικός οργανισμός. Σε αυτήν την βάση, πώς έχουμε απαίτηση από ένα περιοδικό να ξοδέψει λεφτά για να ψάξει και να αναλύσει ένα προϊόν που δεν ενδιαφέρεται να το προβάλει ο εισαγωγέας του? Συμφωνώ με την άποψη που εκφράζεις, αλλά προσπαθώ να σκεφτώ λογικά. Ποιος είναι ο αντιπρόσωπος της Abit, της Epox κτλ. κτλ.? Γιατί δεν φροντίζουν να κάνουν γνωστά τα προϊόντα τους σε ένα ευρύτερο κοινό? Μια υπόθεση είναι πως έχουν ένα καθορισμένο target group (μικρότερου μεγέθους - ίσως επειδή δεν ενδιαφέρονται για μεγαλύτερο), το οποίο έχει γνώση επί του θέματος και αγοράζει χωρίς να καταφεύγει σε αυτά τα συγκριτικά (κάτι αντίστοιχο με αυτό που έκανε μέχρι πολύ πρόσφατα η Siemens mobiles - άσχετο ). Σε αυτήν την περίπτωση, δεν μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα... Εσύ αγοράζεις μεταξύ των επιλογών που έχεις στο μυαλό σου, και ο άλλος μεταξύ αυτών που έχει στο δικό του...[/quote'] Πάρα πολύ σωστά όσα γράφεις,απλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να μην ενδιαφέρονται οι εταιρίες να προωθήσουν τα προιόντα τους μέσω των συγκριτικών αυτών(εκφράζω μια απορία ) Γιατί μπορεί να θέλουν να κρύψουν κάτι ή γιατι απλά δεν εμπιστεύονται τα περιοδικά να τεστάρουν τα μηχανήματα τους. Χαρακτηριστικότατο παράδειγμα η Sony που τόσα χρόνια 1 review θυμάμαι να συμμετείχε. Ήταν πραγματικά απίστευτο ότι οι καλύτερες οθόνες που έχω δει ποτέ (δηλαδή οι Sony) να βγαίνουν στη μέση του συγκριτικού μετά από κάτι απίστευτες που δεν είχαν καν πραγματικά επίπεδη οθόνη...........μετά από αυτό νομίζω οποιαδήποτε αντιπροσωπεία θα τους έγραφε στα %$##^$#ρια της και δεν θα τους έστελνε τίποτα!
Marcos_Aurilius Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2003 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2003 Έτσι είναι. Πολλές εταιρίες σκέφτονται και το αντίκτυπο που θα είχε μια λανθασμένη κριτική - προς χάριν κάποιου άλλου προϊόντος που πληρώνει μέσω διαφημίσεων - στην συνείδηση του αγοραστή που θα επιρρεαστεί από μία τέτοια δοκιμή...
GR_Ewing Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2003 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2003 Καλές, κακές ή ντεμί οι κριτικές, πόσοι κατασκευαστές έχουν πραγματικά το περιθώριο να απέχουν πάντα ή σχεδόν πάντα από συγκριτικά test προιόντων; Πόσο μακριά θα φθάσουν σε μία αγορά που χαρακτηρίζεται από μία έντονη συρίκνωση, το τελευταίο καιρό ειδικά και κάθε υποψία ευκαιρίας προβολής, μέσω ακόμη και αμφιβόλου ποιότητος κανάλια, είναι εν τέλει προσοδοφόρα; Μήπως το παιχνίδι παίζεται αλλού και όχι στο φόβο των κατασκευαστών στο να βγουν δεύτεροι ή και νιοστοί πίσω από άλλα, καλύτερα ή μη, προιόντα, στα μάτια των καταναλωτών, που εμπιστεύονται (εμπιστευόμαστε) τα περιοδικά. Ας αρνηθεί κανείς μας ότι ποτέ δεν αγόρασε κάποιο κομμάτι hardware επειδή το Χ ή το Υ περιοδικό το εκθείαζε. Αρα, γιατί να μη προβληθεί ο τάδε ή ο δείνα κατασκευαστής ή αντιπρόσωπος, αφού ακόμη και υποψιασμένοι, όπως θεωρώ ότι είμαστε όλοι οι συμμετέχοντες στη κουβέντα αυτή, θα αγοράσουμε τελικά κάτι, έστω, επηρεασμένοι, έμμεσα ή και άμεσα, από ένα review περιοδικού;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.