Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οπλίσου με υπομονή γιατι στην corsair ειναι λιγο αργοκίνητα καράβια , εμενα για μια απλη έρώτηση έκαναν 1 μήνα να απαντήσουν μπορει βέβαια και να έτυχε

 

Έτυχε. Εμένα την επόμενη απαντούσαν.

Δημοσ.

Τι να περιμενει 1 μηνα ο ανθρωπος για ενα καλωδιακι :fear:  ας παει στο μαγαζι που το πήρε να του το αλλαξουν και ας τα βρουν αυτοι με την εταιρεια.

Δημοσ.

ερωτηση μου απαντησαν και μουθ είπαν οτι το ρμα εγκριθηκε......το θέμα ειναι αλλο...μου έστειαν 2 μαιλ....το ένα έλεγε αυτό....We have processed your Accessory Product replacement request.  You will receive a shipping confirmation email shortly.         και το άλλο έλεγε αυτό    We have received and approved your Standard Replacement RMA request.  Your RMA # is ########


Once Corsair physically receives your item, your replacement will be processed and shipped.  For your convenience, click the following link to automatically generate a return address label for your return. Please use this label when shipping parts back to Corsair.    

πρέπει να στείλω το τροφοδοτικό στην corsair? :o

Δημοσ.

Πες του αυτο ακριβώς οτι δεν εχω πρόβλημα με το τροφοδοτικό αλλα το ολο θέμα μου ειναι ενα καλώδιο που λειπει απο μεσα και τι πρέπει να κανω σε αυτην την περίπτωση

Δημοσ.

οκ παιδιά μου απάντησαν σήμερα .... δεν χρείαζεται να στείλω τίποτα... μου στέλνουν αυτοί το καλώδιο... 1+ στην corsair απο μένα

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...