Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Στέκω να αγοράσω νέο κινητό αλλα το budget που διαθέτω φτάνει εώς τα 400€ .. Τι μου προτείνετε ;

Πες μας κάποιες επιπλέον πληροφορίες που σε ενδιαφέρουν όπως λειτουργικό σύστημα κ.λ.π

Δημοσ.

Η αλήθεια ειναι οτι είμαι λιγάκι άσχετη με αυτά .. Απλά θα ήθελα ενα μοντέλο το οποίο αισθητικά και λειτουργικά θα ανταποκρίνεται στην τιμή του .. Γιατί μέχρι τώρα όσα κινητά αγόραζα μου εμφάνισαν αρκετά προβλήματα

Δημοσ.

Δεν με πειράζει το αν παίρνουν sd έτσι κι αλλιώς δεν εχω πολλές απαιτήσεις για μνήμη .. Σας ευχαριστω όλους για τα info .. Μια ερώτηση σε σχέση με τα παραπάνω το iPhone 4s αξίζει η ειναι καλύτερα να προτίμηση κάποια απο τις προαναφερθέντες συσκευές ;

Δημοσ.

Δεν με πειράζει το αν παίρνουν sd έτσι κι αλλιώς δεν εχω πολλές απαιτήσεις για μνήμη .. Σας ευχαριστω όλους για τα info .. Μια ερώτηση σε σχέση με τα παραπάνω το iPhone 4s αξίζει η ειναι καλύτερα να προτίμηση κάποια απο τις προαναφερθέντες συσκευές ;

iphone 4-4s = σκουπιδια για τα λεφτα τους πλεον

Δημοσ.

nexus 5 (γρηγορο, παιρνει πολλες αναβαθμισεις), lg g2 (τα κανει ολα και συμφερει) , htc one (γρηγορο, super ποιοτητα κατασκευης), lumia 1020 (windows, 41mp καμερα)

Παντως να ξερεις με 400Ε παιρνεις οτι καλυτερο κυκλοφορει αυτη τη στιγμη. Επειδη λες οτι δεν ξερεις και πολλα θα σου πω δυο πραγματα:

αγοραζουμε μονο απο τα μαγαζια του skroutz, δεν ειμαστε μαλακες να δωσουμε 800Ε στο πλαισιο για ενα κινητο που στο skroutz το βρισκουμε 350Ε

και κατα την γνωμη, μεινε μακρια απο iphone, τουλαχιστον μεχρι να βγει το 6 που θα εχει μεγαλυτερη οθονη

• Like 3
Δημοσ.

+1 στον Ntenteras

Η πιο ολοκληρωμενη απαντηση..

BlackBerry δεν μπορω να προτεινω στις επιλογες, γιατι δεν εχω καμμια εμπειρια ουτε εχω πιασει δυστυχως ακομα κανενα smartphone της BB στα χερια μου..

Οσο για iPhone.. 6αρι, μισο χρονο μετα την κυκλοφορια του και αν!

Δημοσ.