Jovanna01 Δημοσ. 2 Απριλίου 2014 Δημοσ. 2 Απριλίου 2014 Στέκω να αγοράσω νέο κινητό αλλα το budget που διαθέτω φτάνει εώς τα 400€ .. Τι μου προτείνετε ; 1
-snorkel- Δημοσ. 2 Απριλίου 2014 Δημοσ. 2 Απριλίου 2014 Στέκω να αγοράσω νέο κινητό αλλα το budget που διαθέτω φτάνει εώς τα 400€ .. Τι μου προτείνετε ; Πες μας κάποιες επιπλέον πληροφορίες που σε ενδιαφέρουν όπως λειτουργικό σύστημα κ.λ.π
xtrmsnpr Δημοσ. 2 Απριλίου 2014 Δημοσ. 2 Απριλίου 2014 nexus 5 με 300€ από birdphone και κράτα τα άλλα 100 να πας στα μπουζούκια!
Jovanna01 Δημοσ. 2 Απριλίου 2014 Μέλος Δημοσ. 2 Απριλίου 2014 Η αλήθεια ειναι οτι είμαι λιγάκι άσχετη με αυτά .. Απλά θα ήθελα ενα μοντέλο το οποίο αισθητικά και λειτουργικά θα ανταποκρίνεται στην τιμή του .. Γιατί μέχρι τώρα όσα κινητά αγόραζα μου εμφάνισαν αρκετά προβλήματα
xtrmsnpr Δημοσ. 2 Απριλίου 2014 Δημοσ. 2 Απριλίου 2014 Γιατί μέχρι τώρα όσα κινητά αγόραζα μου εμφάνισαν αρκετά προβλήματα my life.. pm
parasaser Δημοσ. 2 Απριλίου 2014 Δημοσ. 2 Απριλίου 2014 προτείνω sony xperia z1 μπορείς να το βρεις και κάτω από 350 στα μεταχειρισμένα. επίσης προτείνω τα εξής LG G2 Samsung galaxy s4 note 2 htc one βασικά όποιο και να πάρεις από αυτά, πάνω κάτω τις ίδιες δυνατότητες έχουν.
kataramenos32 Δημοσ. 2 Απριλίου 2014 Δημοσ. 2 Απριλίου 2014 Lg G2 η Nexus 5.Αριστες συσκευες και οι 2 και ανωτερα απο καποια προαναφερθεντα.Το μονο θεμα ειναι οτι δεν παιρνουν SD
Jovanna01 Δημοσ. 2 Απριλίου 2014 Μέλος Δημοσ. 2 Απριλίου 2014 Δεν με πειράζει το αν παίρνουν sd έτσι κι αλλιώς δεν εχω πολλές απαιτήσεις για μνήμη .. Σας ευχαριστω όλους για τα info .. Μια ερώτηση σε σχέση με τα παραπάνω το iPhone 4s αξίζει η ειναι καλύτερα να προτίμηση κάποια απο τις προαναφερθέντες συσκευές ;
parasaser Δημοσ. 2 Απριλίου 2014 Δημοσ. 2 Απριλίου 2014 το 4s δεν αξίζει πλέον, είναι αρκετά παλιά συσκευή!