Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τα esports εχουν τραβήξει πολλών τα βλέματα τα τελευταία χρόνια μια και από πολλές χώρες έχει αναγνωριστεί ώς άθλημα με παίχτες, όπως σε κάθε άλλο άθλημα. Στην χώρα μας βέβαια δε συμβαίνει αυτό, όχι για τον λόγο ότι δεν τα δεχόμαστε ή ότι δε μπορούν να αναγνωριστούν, αλλά μάλλον δε γίνεται ο κατάλληλος κόπος και τρόπος. Ποια η γνώμη σας για το competitive scene; Πώς ένας έλληνας μπορεί να πετύχει σε αυτό; Αν κάποιος έλληνας που θέλει να πετύχει σε αυτό (όπως εγώ) και δεν έχει team, πως μπορεί να βρει ελληνικό team; (ή και ξένο). Ti θυσίες πρεπει να κανει ένας έλληνας gamer για να αναγνωριστεί και ύστερα να μπαίνει σε τουρνουα σε competitive επίπεδο; Γιατί κάνω τόσες πολλές ερωτήσεις; ( :P)

Το θέμα με καίει, είμαι ένας μέτριος μαθητής, πάω 3η λυκείου και δε ξερω ΑΚΡΙΒΩΣ ακόμα τι θέλω να κάνω στη ζωή μου (μπορεί να ξανα δώσω πανελλήνιες btw). Ξέρω όμως οτι τα games τα λατρεύω και με θεωρώ high skill σε 2 από αυτά με τα οποία θα ήθελα να γίνει ένα μαγικό και να βγώ στην competitive scene (DotA 2 και CS:GO). Θέλω gamers και μη, να αφιερώσουν λίγο χρόνο στην απάντηση τους όσοι θέλουν γιατι πραγματικα θα με βοηθήσει πολύ.. Τι να κάνω; Να διαβάζω και να ακούω τους γονεις μου, χωρις να'χω καποιο στοχο ακόμα; (που λογικα θα βρεθει) ή να συνεχισω τα games που πολύ αγαπω και να γίνω professional competitive player??(Κατι που επίσης θελει να ιδρωσεις για να πετύχει). Είναι μια απόφαση και πραγματικά δε ξέρω τι να κάνω, πάντως αν τελικά αποφασισω το 2ο, θα το πω στους γονεις και αναλογα πως θα παει το πραγμα, θα εφευγα και εξωτερικο αν ηταν να ειχα καποιο team (φυσικα το team θα το εβρισκα και θα παιζαμε απο'δω για πολλούς μήνες).

Επειδή είπα πολλά, απλά αφιερώστε όλη την γνώση, γνώμη και όρεξη που έχετε (αν εχετε) σε αυτό το thread όσον αφορά τα esports, competitive scene, tips για τον ελλην gamer κλπ κλπ!

Ευχαριστώ

• Απαντ. 71
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.