nastaia Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 Μέτα απο εγκατάσταση ενός component "ClickDesk" και την ενεργοποίηση του plug-in της ίδιας εταιρίας, παρουσιάστηκε 500 Internal Server Error. Το HelpDesk παραδέχτηκε πως φταίει, χωρίς όμως να δώσει κάποια λύση για να διορθωθεί το πρόβλημα. Λοιπον, εγώ απο την πλευρά μου έσβησα από το σερβερ τα αρχεία με το όνομα του component και απο οτι φαίνεται το back up δεν λειτουργεί. Μήπως υπάρχει κάποια λύση;
Kostas-zio Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 Απενεργοποίησε και το plugin που πιθανόν να έγινε εγκατάσταση.
nastaia Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 Μέλος Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 θα μπορούσες να μου πεις πως το κάνω μέσα απο το server? Γιατί δεν έχω πρόσβαση στο backend, είναι και αυτό εκτός check http://bedigital.pro/administrator/
vacilis Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 αυτό κυριως προκαλείτε από κακή ρύθμιση του .htaccess ή απο κάποια ρύθμιση (ini_set) σε καποιο php αρχείο για το .ini που δεν το αφήνει ο server. Απενεργοποίησε το component στην προκειμένη περίπτωση σβήνοντας τα αρχεία του μεσώ ftp.
nastaia Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 Μέλος Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 Τα αρχεία τα έχω σβήσει (το είχα αναφέρει στο πρώτο ποστ) αν σβήσω ολα τα δεδομένα, και θα στήσω το σαιτ από την αρχή και μετά θα περάσω μέσα την παλιά βάση δεδομένον sql, θα πιάσει;
nastaia Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 Μέλος Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 Καινούργια δεδομένα. Η ιστοσελίδα δεν ανοίγει μόνο σε έναν υπολογιστή, και συγκεκριμένα δεν ανοίγει με Firefox
vacilis Δημοσ. 1 Απριλίου 2014 Δημοσ. 1 Απριλίου 2014 Καινούργια δεδομένα. Η ιστοσελίδα δεν ανοίγει μόνο σε έναν υπολογιστή, και συγκεκριμένα δεν ανοίγει με Firefox Εγώ το βλέπω κανονικα: http://i.gyazo.com/4e4c8c703d393d0b0b7e0c3d993e53ac.png
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα