giara23 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 Καλησπερα.Ο κολλητος μου θελει να αγορασει ενα diesel για οικονομια πιο πολυ και επειδη του αρεσει παρα πολυ το συγκεκριμενο ειναι ετοιμος να προχωρησει στη αγορα(μεταχειρισμενο εννοειται).Μπηκαμε σημερα σε κατι φορουμ να ψαξουμε και διαβασαμε καποια ανησυχητικα προβληματα οπως πχ οτι νεκρωνει σε καποιες περιπτωσεις τελειως το τιμονι για τα φρενα και τετοια..Εχει καποιος εμεπειρια η γνωριζει κατι παραπανω για να βοηθησει;Ειναι αξιοπιστα γενικα;μιλαμε παντα για μεταχεισμενο απο 2007 και μετα. Sent from my iPad using Insomnia Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
trujillo2008 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 εχω ακουσει απο φιλο ο οποιος δουλευει σε καναλι οτι του εχει τυχει πολλες φορες το εταιρικο punto που εχουν να του κλειδωνει εν κινηση το τιμονι . ο ιδιος το εχει συζητησει με φιλους του που εχουν punto και του ανεφεραν το ιδιο . σου καταθετω προσωπικη εμπειρια (αν μη τι αλλο ειναι επικυνδυνο) θελει μονο punto σε πετρελαιο? εναλλακτικες προτασεις? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 Του κλειδώνει ή γίνεται βαρύ? Για Grande Punto μιλάει? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
giara23 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 Βασικα θελει πετρελαιο.Μπορει να δωσει γυρω στα 7-7.5 χιλιαρικα.Τα φιεστα δεν του αρεσουνε αντε να κοιταξει και κανενα πολο.Σε αυτα τα λεφτα και σχετικα "καινουργιο" μονο αυτο βρηκε.Εχετε ισως εσεις καποια εναλακτικη;Ευχαριστω προκαταβολικα. Sent from my iPad using Insomnia Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
elvisjedi Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 σχεδόν όλα τα φιατ με ηλεκτρικό τιμονι σε κάποια φάση βγάζουν προβλημα (punto-panda) κανα 500αρικο παει η επισκευη. κατα τα άλλα το μοτέρ που φοράει είναι απο τα καλύτερα diesel στη μικρη κατηγορια (το ίδιο μοτερ φοράει και το corsa). γνωμη μου να το πάρει αλλα να βάλει ενα 500αρι στην ακρη για την περιπτωση που θα του βγαλει προβλημα στο τιμονι (μπορει κ να μην του βγαλει πλεον λαχειο είναι τα σύγχρονα αυτοκινητα) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 1 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 1 Απριλίου 2014 Στα πιο παλιά ίσχυε αυτό που λες πάντως. Σπάνια το έχω διαβάσει για τα καινούρια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 1 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 1 Απριλίου 2014 αρα οπου κλειδωσει σημαινει βγαινει οφφ το μοτερ ηλεκτροβοηθησης και απλα "βαραινει" το τιμονι.να κλειδωσει το θεωρω χλωμο θα χαν σκοτωθει αρκετοι.. εγω θα ελεγα να τσεκαρετε στα φορουμ με την ευαισθησια τους στο νοθευμενο πετρελαιο(νεροπαγιδες κτλ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα