Προς το περιεχόμενο

Άσχημη εμπειρία από Msystems


Zenor

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εντάξει ο καθένας έχει την άποψη του. Αν σου χαλάσει στο μέλλον η κάρτα και χάσεις όλες αυτές τις μέρες από την δουλειά σου εσύ μπορείς να τους πεις ευχαριστώ.

 

Κοίτα, εγώ υπέθεσα ότι καλή τη πίστει έγραψες κάποια πράγματα πάνω στα οποία έκανα ένα σχόλιο, το τεκμηρίωσα και έκανα επίσης καλή τη πίστει και μια πολύ σημαντική ερώτηση: τι θα ήθελες να γίνει αντί γι' αυτό που έγινε, δεδομένου ότι οι άνθρωποι σου εξήγησαν πως η κατάσταση έχει έτσι κι έτσι.

 

Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε την απάντησή σου σ' αυτό. Αυτό που σίγουρα δεν έχει ενδιαφέρον είναι να κάτσω να ασχολούμαι με συγκαταβατικά σχόλια όπως το "να τους πεις ευχαριστώ". Αν ήθελες απλά να γκρινιάξεις, ας γκρίνιαζες στο facebook που τα κανονίζεις όπως θες.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Κοίτα, εγώ υπέθεσα ότι καλή τη πίστει έγραψες κάποια πράγματα πάνω στα οποία έκανα ένα σχόλιο, το τεκμηρίωσα και έκανα επίσης καλή τη πίστει και μια πολύ σημαντική ερώτηση: τι θα ήθελες να γίνει αντί γι' αυτό που έγινε, δεδομένου ότι οι άνθρωποι σου εξήγησαν πως η κατάσταση έχει έτσι κι έτσι.

 

Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε την απάντησή σου σ' αυτό. Αυτό που σίγουρα δεν έχει ενδιαφέρον είναι να κάτσω να ασχολούμαι με συγκαταβατικά σχόλια όπως το "να τους πεις ευχαριστώ". Αν ήθελες απλά να γκρινιάξεις, ας γκρίνιαζες στο facebook που τα κανονίζεις όπως θες.

 

Αν διαβάσεις την υπόλοιπη απάντησή μου στο ίδιο ποστ θα καταλάβεις τον λόγο που ξεκίνησα και το θέμα. Έναν ακόμη λόγο αναφέρω και στο πρώτο ποστ( - το να μην χρειαστεί να συμβεί το ίδιο και σε άλλον δηλαδή).

 

Το κατάστημα έχει δικό του service και τεχνικούς το ότι την έστειλαν 2 φορές στον προμηθευτή έγινε όπως μου είπαν για να πάρουν δεύτερη άποψη μιας και στα δικά τους συστήματα δεν παρουσιαζόταν το πρόβλημα. Και ξαναλέω το πρόβλημα σε εμένα ήταν εμφανές, δοκιμάζοντας το ένα ανεμιστηράκι με το χέρι φαινόταν καθαρά πως ήταν προβληματικό - λογικά είχε αρχήσει να χαλάει το μοτερ του. Το άλλο ανεμιστηράκι δεν το έκανε αυτό.

 

Τέλος το τι θα ήθελα να είχε συμβεί είναι προφανές νομίζω. Θα έπρεπε να είχε αντικατασταθεί την πρώτη φορά η κάρτα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν οπως λες εισαι επαγγελματιας και δεν εχεις προνοησει για τετοιες πιθανοτατες καταστασεις τοτε ,χωρις παρεξηγηση, εισαι αξιος της μοιρας σου. Κατα την γνωμη μου η msystems ενηργησε με τον καλυτερο επαγγελματικο τροπο που μπορουσε. Και ασχολειθηκε με το θεμα σου αντι να σου πει οτι δεν εχει τιποτε η καρτα και δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα και σου εδωσε καλυτερη καρτα απο αυτη που ειχες και ξοδεψε χρηματα για να την στειλει στην infoquest και μετα σε εσενα.Το παιχνιδι δεν το λογαριαζω γιατι δεν αρεσουν σε ολους μας. Αναρωτιεμαι τι αλλο επρεπε να κανει?? Ολοι θα θελαμε εναν τεχνικο διπλα μας να μας κραταει το χερι συνεχεια αλλα δυστηχως δεν..

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν οπως λες εισαι επαγγελματιας και δεν εχεις προνοησει για τετοιες πιθανοτατες καταστασεις τοτε ,χωρις παρεξηγηση, εισαι αξιος της μοιρας σου. Κατα την γνωμη μου η msystems ενηργησε με τον καλυτερο επαγγελματικο τροπο που μπορουσε. Και ασχολειθηκε με το θεμα σου αντι να σου πει οτι δεν εχει τιποτε η καρτα και δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα και σου εδωσε καλυτερη καρτα απο αυτη που ειχες και ξοδεψε χρηματα για να την στειλει στην infoquest και μετα σε εσενα.Το παιχνιδι δεν το λογαριαζω γιατι δεν αρεσουν σε ολους μας. Αναρωτιεμαι τι αλλο επρεπε να κανει?? Ολοι θα θελαμε εναν τεχνικο διπλα μας να μας κραταει το χερι συνεχεια αλλα δυστηχως δεν..

 

Να προνοήσω πώς; Να έχω 2-3 κάρτες γραφικών σε περίπτωση που πάθει κάτι η πρώτη; Εδώ σου λέει ούτε αυτοί δεν μπορούν να το κάνουν και περιμένουν τον προμηθευτή. Εγώ για άλλο λόγο εκνευρίζομαι, για τον ισχυρισμό του ότι δεν τους παρουσιάζει το πρόβλημα όταν το βλέπω εγώ με τα μάτια μου συγκρίνοντας το με το άλλο fan.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λέω εγώ τώρα.

1ον)αν δούλευες εσύ κ έκλεινες επειδή υπάρχει ωράριο βάση νόμου ,και έλεγες ας τον εξυπηρετήσω μωρέ ,είχε κίνηση.Πως χτυπάς απόδειξη με χτυπημένο Ζ?

2)αν έσπαγε ο βελζεβούλης το πόδι του κ έσκαγε έλεγχος τι θα έλεγες?" ε να μωρέ το παλικάρι βρήκε κίνηση",Το πρόστιμο ποιος το πληρώνει?

3)οι εργαζόμενοι είναι άνθρωποι ..κ αυτοί έχουν ζωή..και θέλουν να πάνε σπίτι τους κ να κάνουν τα δικά τους,μην απορείς π έκλεισε το τηλέφωνο.

 

το ωράριο λειτουργίας όλων των εμπορικών καταστημάτων ειναι έως τις 2100, τώρα γιατι αυτοί κλείνουν 2000 δικο τους θέμα - σεβαστό, αλλα όταν σου λεω έρχομαι και ειμαι 2005 απέξω ενώ δε μου εχεις πει οτι σε 1 ωρα κλεινουμε τι να κανω; να μυρισω τα νυχια μου;

 

τι σχέση εχει ο έλεγχος όμως; οι άνθρωποι μέσα δούλευαν όπως και να έχει απλα εχουν σκάλωμα και κλεινουν απο τις 2000, δε καθυστέρησα κανέναν να πάει σπίτι του ούτε τους είπα καθιστε πέραν του νομιμου ωραρίου λειτουργίας των καταστημάτων...

Στο φιναλε και εγω εργαζόμενος ειμαι και εχει τύχει πολλές φορές να κατσω παραπάνω για να εξυπηρετησω κάποιον... Και αν μπορούσα να πάω την επομένη θα πηγαινα τότε...

 

 

και σε αυτο το καταστημα φταιει ??

 

προφανώς... Όταν σε παιρνω τηλέφωνο και σου λεω ερχομαι, με βλέπεις απέξω και με γράφεις με προσβάλει...

 

Για εμένα έχουν φάει τεράστιο μαυρο και τους το είπα και σε επικοινωνία που είχα σχετικά με αυτή τη συμπεριφορά. Ούτε απέξω...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2-3 καρτες γραφικων οχι.Ενα δευτερο μηχανημα (εστω πιο αργο ή πιο παλιο) για να μην μεινει πισω η δουλεια σου ναι. Και να στο πω και διαφορετικα. Χαρη σου εκαναν. Εφοσον η καρτα κατα τα δικα σου λεγομενα δεν ειχε κανενα αλλο προβλημα τοτε ανετα θα μπορουσαν να σου αρνηθουν οτιδηπουε παραπερα. Αν παλι υποθεσουμε οτι εστελναν την καρτα στη μαμα εταιρεια αντε στην καλυτερη να σου αλλαζαν ανεμιστηρα και να στη επεστρεφαν πισω.Την δικη σου καρτα ομως. Οχι καποια καλυτερη και πιο ξεκουραστη οπως τελικα εκαναν.

 

Μην τα θελουμε ολα δικα μας.

 

PS

Πηγε ποτε το μυαλο σου οτι μπορει να εχεις εσυ καποιο προβλημα με την τροφοδοσια σου ?? Ξερω.Θα μου πεις μα στο ενα ανεμιστηρακι ?? Ναι στο ενα. Ο διαολος εχει πολλα ποδαρια και παντα κρυβεται στα δημιουργηματα του

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν νομίζω να φταίει το κατάστημα αλλά η infoquest. Πέρυσι αντιμετώπισα πρόβλημα με το you και την infoquest με το access point tp link και αν δεν έστελνα email στην εταιρεία στο εξωτερικό ακόμη θα είχα το προβληματικό στα χέρια μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2-3 καρτες γραφικων οχι.Ενα δευτερο μηχανημα (εστω πιο αργο ή πιο παλιο) για να μην μεινει πισω η δουλεια σου ναι. Και να στο πω και διαφορετικα. Χαρη σου εκαναν. Εφοσον η καρτα κατα τα δικα σου λεγομενα δεν ειχε κανενα αλλο προβλημα τοτε ανετα θα μπορουσαν να σου αρνηθουν οτιδηπουε παραπερα. Αν παλι υποθεσουμε οτι εστελναν την καρτα στη μαμα εταιρεια αντε στην καλυτερη να σου αλλαζαν ανεμιστηρα και να στη επεστρεφαν πισω.Την δικη σου καρτα ομως. Οχι καποια καλυτερη και πιο ξεκουραστη οπως τελικα εκαναν.

 

Μην τα θελουμε ολα δικα μας.

 

PS

Πηγε ποτε το μυαλο σου οτι μπορει να εχεις εσυ καποιο προβλημα με την τροφοδοσια σου ?? Ξερω.Θα μου πεις μα στο ενα ανεμιστηρακι ?? Ναι στο ενα. Ο διαολος εχει πολλα ποδαρια και παντα κρυβεται στα δημιουργηματα του

 

Δυστυχώς δεν τα γνωρίζεις τόσο καλά παρ'όλο που τα αναφέρω στο ποστ.

Όταν οι κάρτες αυτές παρουσιάζουν τέτοιο πρόβλημα(και είναι εντός εγγύησης) τα καταστήματα έχουν εντολή από την Gigabyte για αντικατάσταση ολόκληρης της κάρτας. Δεν βγάζει δηλαδή η Gigabyte ανταλλακτικά και ας είναι και τόσο απλό το πρόβλημα όπως ένα fan.

 

Για θέμα τροφοδοσίας να ξαναγράψω μιας και απ'ότι φαίνεται προσπέρασες αυτό το σημείο πως η κάρτα ή το σύστημα δεν παρουσιάζει κανένα άλλο πρόβλημα ή έλλειψη απόδοσης. Το θέμα παρουσιάστηκε ξαφνικά(αρχίζοντας με τον θόρυβο). Αφού έλεγξα το fan και φαίνεται πως έχει ελαττωματικό μοτέρ δεν μου χρειάστηκε να βγάλω άλλο συμπέρασμα για την όλη ιστορία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η διαδικασία είναι απλή και περιλαμβάνει τον προμηθευτή από όπου και αν αγοράσεις την κάρτα. Η μόνη περίπτωση να μην μπλέκεται ο προμηθευτής είναι το προιόν να έχει εγγύηση από το ίδιο το κατάτστημα.

 

Η κάρτα που αντικατέστησες στο άλλο μαγαζί πόσο παλιά ήταν; Βασικά ποιο μαγαζί ήταν και κάνει τέτοια μαγικά;

 

 

 

 

@paylidis Αυτά για το Ζ, την εφορία τα προσπέρασες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η διαδικασία είναι απλή και περιλαμβάνει τον προμηθευτή από όπου και αν αγοράσεις την κάρτα. Η μόνη περίπτωση να μην μπλέκεται ο προμηθευτής είναι το προιόν να έχει εγγύηση από το ίδιο το κατάτστημα.

 

Η κάρτα που αντικατέστησες στο άλλο μαγαζί πόσο παλιά ήταν; Βασικά ποιο μαγαζί ήταν και κάνει τέτοια μαγικά;

 

 

 

 

@paylidis Αυτά για το Ζ, την εφορία τα προσπέρασες.

 

Το θέμα της εγγύησης καταστήματος/προμηθευτεί δεν το αναφέρει στο προϊόν παρόλο που υπάρχει η παρακάτω σελίδα http://www.msystems.gr/index.php?page=12 που αναφέρει:

 

 

     Στην ιστοσελίδας μας, στα τεχνικά χαρακτηριστικά των προιόντων υπάρχουν πληροφορίες για την εγγύηση που προσφέρει ο εκάστοτε κατασκευαστής ή εγγύηση που παρέχει η εταιρεία μας , καθώς και την χρονική ισχύ της.

     Για την γρηγορότερη εξυπηρέτηση σας σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ή δυσλειτουργίας , είναι αναγκαία η προσκόμιση του παραστατικού αγοράς είτε στην Msystems είτε στον κατασκευαστή όπου καλύπτει απευθείας ο ίδιος το είδος/η.

     Εάν ωστόσο δεν έχει καλυφθεί κάποια σχετική σας απορία με τις εγγυήσεις των προιόντων που αντιπροσωπεύει η εταιρεία μας, παρακαλούμε μην διστάσετε να μας αποστείλετε email σας στο [email protected] ή να επικοινωνήσετε με το τεχνικό μας τμήμα.

 

Επίσης όταν επικοινώνησα με το κατάστημα δεν με ενημέρωσε κανείς πως μπορεί να πάρει τόσο χρόνο η όλη κατάσταση επειδή εμπλέκεται και ο προμηθευτής ή δεν ξέρω και γω ποιος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λέω εγώ τώρα.

1ον)αν δούλευες εσύ κ έκλεινες επειδή υπάρχει ωράριο βάση νόμου ,και έλεγες ας τον εξυπηρετήσω μωρέ ,είχε κίνηση.Πως χτυπάς απόδειξη με χτυπημένο Ζ?

2)αν έσπαγε ο βελζεβούλης το πόδι του κ έσκαγε έλεγχος τι θα έλεγες?" ε να μωρέ το παλικάρι βρήκε κίνηση",Το πρόστιμο ποιος το πληρώνει?

3)οι εργαζόμενοι είναι άνθρωποι ..κ αυτοί έχουν ζωή..και θέλουν να πάνε σπίτι τους κ να κάνουν τα δικά τους,μην απορείς π έκλεισε το τηλέφωνο.

 

Αν και εχεις δικιο εν μερη,θα μπορουσαν του ανθρωπου να του εξηγησουν οτι χτυπησαν Ζ κι οτι δεν μπορουν να τον εξυπηρετησουν κι οχι να του κλεινουν το τηλεφωνο στη μουρη ενω ειναι απ'εξω.

Οι εργαζομενοι ειναι ανθρωποι,αλλα το να διωχνεις πελατες ισως μια μερα βγεις στην ανεργια.

 

Οπως και να χει αφου ηταν απ'εξω θα επρεπε να του εξηγησουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και εχεις δικιο εν μερη,θα μπορουσαν του ανθρωπου να του εξηγησουν οτι χτυπησαν Ζ κι οτι δεν μπορουν να τον εξυπηρετησουν κι οχι να του κλεινουν το τηλεφωνο στη μουρη ενω ειναι απ'εξω.

Οι εργαζομενοι ειναι ανθρωποι,αλλα το να διωχνεις πελατες ισως μια μερα βγεις στην ανεργια.

 

Οπως και να χει αφου ηταν απ'εξω θα επρεπε να του εξηγησουν.

 

προφανώς... Για κανένα λόγο δεν απαίτησα να εργαστούν παρανομα ή περα του ωραρίου τους αλλα ήταν μέσα και παρατηρώντας οτι ετοιμαζαν κουτιά για αποστολή πιθανώς να έκοβαν και αποδείξεις αρα ούτε η δικαιολογία με τα Ζ να μην υφίσταται.

 

σίγουρα μια εξηγηση θα ήταν καλύτερη απο το να μου κλεισουν το τηλ κέντρο στα μουτρα για να μην τους ενοχλεί, δε πειράζει όμως εχει ο καταναλωτής ματια και μυαλό και βλέπει και κρίνει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ topic starter: δεν λέω ότι έχεις άδικο, αλλά συνήθως η καθυστέρηση προέρχεται από τον εισαγωγέα. Βασικά οπως έσυ είσαι πελάτης της msystems, έτσι και αυτή είναι πελάτης της infoquest και κρέμεται από αυτήν για το aftersales. και αυτό συμβαίνει με όλους όσους δεν κάνουν παραεισαγωγές. Απ'την άλλη για το msystems να πω πως πριν μερικά χρόνια που είχα πάρει 3χ2311 για eyefinity και ένα είχε 1 κολημένο  pixel, εγώ σαν χάνος δεν το είχα ψάξει για να δω ότι η dell δικαιολογεί 1 κολημένο pixel, πήρα τηλ την dell, δεν δέχτηκε αλλαγή με καινούργιο, αρχίζω στα τηλ την msystems μπας και γίνει κάτι, και σε 4-5 μέρες, δεν ξέρω τι παίχτηκε κάτω απ'το τραπέζι, αλλα μου τηλ η msystems να πάω στο μαγαζί να αφήσω το παλιό και να πάρω καινούργιο 2311. Και κάθε μέρα με έπαιρναν τηλ να μου πούνε για την πορεία του θέματος.

 

να πω εδώ ότι αγοράζω προϊοντα πληρ από τo 85, και γενικά σε after sales το msystems θυμίζει παλιό καλό πλαίσιο, μόνο που δυστυχώς αντίθετα από αυτό, δεν κάνει παραεισαγωγές για να μπορεί να αντικαθιστά επιτόπου, άλλωστε και το πλαίσιο τα έχει κόψει τα επιτόπια τα τελευταία 3-4 χρόνια. και μιλάω για πραγματικό after sales support, όχι για τις σαχλαμαρίτσες πολλών που πετάνε πεντάρια στο σκρουτζ  επειδή ο τάδε φίτσουλας τους έστειλε αυθήμερον την παραγγελία για  πόντικα και έρχονται εδώ στο ινσόμνια να τον λιβανίσουν..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχετικα με το κλειστο καταστημα θα μπορουσε να βγει καποιος υπαληλος για ενα λεπτο να εξηγησει ομορφα οτι δεν μπορει να εξυπηρετησει [πολλυ σωστα αλλωστε] και να μην υπαρξει καμια παρεξηγηση.Υπαλληλος μεν με προσωπικη ζωη αλλα απο τα λευτα το πελατων πληρωνετε..........αν και απο το καταστημα εχω αριστες εντυπωσεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η διαδικασία είναι απλή και περιλαμβάνει τον προμηθευτή από όπου και αν αγοράσεις την κάρτα. Η μόνη περίπτωση να μην μπλέκεται ο προμηθευτής είναι το προιόν να έχει εγγύηση από το ίδιο το κατάτστημα.

 

Η κάρτα που αντικατέστησες στο άλλο μαγαζί πόσο παλιά ήταν; Βασικά ποιο μαγαζί ήταν και κάνει τέτοια μαγικά;

 

 

 

 

@paylidis Αυτά για το Ζ, την εφορία τα προσπέρασες.

ο προμηθευτής δεν εμπλέκεται μόνο στην περίπτωση της παραεισαγωγής τύπου πλαίσιο - eshop και σε συγκεκριμένα προιόντα - παρτίδες. Σε κάθε άλλη περίπτωση εμπλέκεται και αυτό είναι που μπλέκει (no pun intended) τα πράγματα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...