Προς το περιεχόμενο

Άσχημη εμπειρία από Msystems


Zenor

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ανοίγω αυτό το θέμα για να γράψω την άσχημη εμπειρία που είχα με το κατάστημα Msystems σε πρόβλημα που μου προέκυψε στην κάρτα γραφικών. 
Την κάρτα την είχα αγοράσει τον Σεπτέμβριο του 12, και ξαφνικά προέκυψε το πρόβλημα που φαίνεται στο παρακάτω βίντεο: https://www.mediafire.com/watch/30k2...abyte660ti.mp4
Η κάρτα δεν παρουσίαζε κάποιο άλλο θέμα παρά μόνο στο ανεμιστηράκι. Εδώ να προσθέσω πως η πολιτική της Gigabyte σε τέτοιες περιπτώσεις είναι αντικατάσταση ολόκληρης της κάρτας.

Οι εντυπώσεις που είχα για το κατάστημα μέχρι τώρα ήταν οι καλύτερες(από αυτά που διάβαζα) μιας και είχα ξανά αγοράσει διάφορα προϊόντα αλλά δεν έτυχε να μου παρουσιάσουν πρόβλημα.

Μετά από τηλεφώνημα λοιπόν και εξηγώντας πως δεν μπορώ να περάσω από το κατάστημα για να αφήσω την κάρτα μου είπαν πως μπορώ να την αποστείλω με δικά μου έξοδα και να μου την στείλουν πίσω με δικά τους.
Την έστειλα στις 8/3 και στις 10/3 ήταν στο κατάστημα. Αφού πέρασαν 2-3 μέρες μου είπαν από το service ότι έβρισκε το καλώδιο τροφοδοσίας στον ανεμιστήρα οπότε και λύθηκε το θέμα που τους είχα περιγράψει.

Αφού την παρέλαβα στις 14/3 διαπίστωσα πως το πρόβλημα δεν είχε λυθεί οπότε ξανά επικοινώνησα με το service οι οποίοι μου είπαν πως δεν τους το παρουσιάζει ούτε σε αυτούς αλλά ούτε στον προμηθευτή που την έστειλαν(infoquest). Μου είπαν να τραβήξω ένα βίντεο με το πρόβλημα όπως και έκανα και τους το έστειλα. 

Επειδή έβλεπα πως οι μέρες περνούσαν και όντας σίγουρος πως θα γίνει αντικατάσταση μιας και ήταν ελαττωματικό το fan(πάει πιο αργά από το δεξί όπως φαίνεται στο βίντεο) ζήτησα μήπως μπορούν να μου αποστείλουν κάποια άλλη κάρτα ή να γίνει αντικατάσταση εφόσον ξανά παρουσιάστηκε το πρόβλημα μιας και έπρεπε να λειτουργήσω το μηχάνημα λόγο δουλειάς. Η απάντηση ήταν πως αν ο προμηθευτής δεν εγκρίνει την αντικατάσταση δεν μπορούν να μου την αλλάξουν. Μου είπαν να τους την στείλω πάλι και πως αυτή την φορά με το βίντεο λογικά η infoquest θα δεχόταν την αντικατάσταση. 

Την έστειλα πάλι λοιπόν στις 17/3 και την παρέλαβαν την επόμενη μέρα. Στις 19/3 μου απάντησαν πως την έστειλαν στον προμηθευτή και περιμένουν απάντηση. Στις 24/3 μετά από επικοινωνία μου με το κατάστημα μου είπαν πως δεν έχουν απάντηση από τον προμηθευτή και θα με ενημέρωναν αυτοί. 

26/3 Τηλεφώνησα στο κατάστημα για να δω που θα βγάλει αυτή η ιστορία και μίλησα με τον διευθυντή ο οποίος μου είπε πως εφόσον δεν μπορούν ούτε αυτοί αλλά ούτε και ο προμηθευτής να διαπιστώσουν το πρόβλημα(ενώ επανειλημμένως εξήγησα πως το ένα ανεμιστηράκι έχει παρουσιάσει ελάττωμα και πηγαίνει πιο αργά από το άλλο) δεν μπορεί να γίνει αντικατάσταση. Μου είπε επίσης πως επικοινώνησαν και με τον προμηθευτή για να μπει η κάρτα σε προτεραιότητα και δεν μπορούν να κάνουν κάτι παραπάνω.

Αφού μιλήσαμε αρκετή ώρα μου είπε να περιμένω να μιλήσει πάλι με τον προμηθευτή. Εδώ να προσθέσω πως εμένα σαν καταναλωτή δεν με ενδιαφέρει ούτε ο προμηθευτής ούτε ο τρόπος με τον οποίο συνεννοούνται με το κατάστημα σε περιπτώσεις τέτοιες για ένα ηλεκτρονικό προϊόν το οποίο έχει και 3 χρόνια εγγύηση. Η απάντηση του είδους "Αν την είχες έναν μήνα την κάρτα θα στην αλλάζαμε κατευθείαν αλλά επειδή την έχεις 2.5 χρόνια(?) δεν γίνεται αυτό και πρέπει να περάσει η διαδικασία ελέγχου" εμένα δεν με καλύπτει όταν το πρόβλημα έπρεπε να είχε λυθεί σε 1-2 ημέρες(μιας και ήταν προφανές) και είχα φτάσει να περιμένω 2 εβδομάδες που θα πάει η ιστορία και να μην μπορώ να δουλέψω το μηχάνημα.

Ερχόμαστε λοιπόν στις 28/3 όπου με καλούν από το service και μου λένε πως μετά από πίεσή τους στον προμηθευτή θα γίνει η αντικατάσταση(με το OC μοντέλο μιας και το δικό μου ήταν το απλό και δεν το είχε ο προμηθευτής). 
Επίσης μου είπαν πως θα την παραλάβουν στις 31/3 και θα μου την αποστείλουν. Μετά από λίγο μου έστειλαν και email πως θα μου δώσουν και δώρο σαν κατάστημα ένα κωδικό για το παιχνίδι Total War Rome II κάτι που δεν δέχτηκα. Τελικά την παρέλαβα σήμερα 31/3.

Το αποτέλεσμα είναι να έχω πληρώσει 14€ σε μεταφορικά και να είμαι χωρίς κάρτα εδώ και ένα μήνα.
Τα συμπεράσματα δικά σας, εμένα με έχασαν από πελάτη μιας και τους πήρε τόσο χρόνο για να κάνουν το αυτονόητο.

 

Εμένα δεν με ενδιαφέρει ούτε το ότι το μοντέλο είναι OC(που δόθηκε διότι δεν υπήρχε στον προμηθευτή το απλό μοντέλο - όχι για άλλο λόγο) -
ούτε και το παιχνίδι αλλά η όλη ταλαιπωρία και η αναμονή για την αλλαγή της κάρτας όταν σε εμένα το πρόβλημα ήταν προφανές. 

Κερδισμένος δεν βγαίνω ούτε από το παιχνίδι αλλά ούτε από το μοντέλο μιας και έχασα τόσες μέρες δουλειάς.

Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα μου παρουσίασε τυχαία αυτές τις μέρες και ο ανεμιστήρας του Corsair 650D ο οποίος έκανε και αυτός θόρυβο και συγκρίνοντάς τον(εκτός λειτουργίας) 
με τον δεύτερο που έχει το κουτί πήγαινε και αυτός πιο αργά λες και είναι το μοτεράκι στα τελευταία του. 

Εγώ περισσότερο το ξεκίνησα αυτό το θέμα για να ξέρουν ίσως τι θα έχουν να αντιμετωπίσουν και άλλα άτομα που θα επιλέξουν να την στείλουν την κάρτα στο κατάστημα με courrier. 
Εμένα δεν με ενημέρωσε κανείς πως η διαδικασία παίρνει τόσο καιρό(ή ότι εμπλέκεται ο προμηθευτής) όταν συμφωνήσαμε να στείλω το προϊόν με αυτόν τον τρόπο αν και κατά την 
ταπεινή μου γνώμη το τι συνέβη και για ποιόν λόγο συνέβη είναι ξεκάθαρο και αυτό μπορεί να το κρίνει ο καθένας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ανοίγω αυτό το θέμα για να γράψω την άσχημη εμπειρία που είχα με το κατάστημα Msystems σε πρόβλημα που μου προέκυψε στην κάρτα γραφικών. 

Την κάρτα την είχα αγοράσει τον Σεπτέμβριο του 12, και ξαφνικά προέκυψε το πρόβλημα που φαίνεται στο παρακάτω βίντεο: https://www.mediafire.com/watch/30k2...abyte660ti.mp4

Η κάρτα δεν παρουσίαζε κάποιο άλλο θέμα παρά μόνο στο ανεμιστηράκι. Εδώ να προσθέσω πως η πολιτική της Gigabyte σε τέτοιες περιπτώσεις είναι αντικατάσταση ολόκληρης της κάρτας.

 

Οι εντυπώσεις που είχα για το κατάστημα μέχρι τώρα ήταν οι καλύτερες(από αυτά που διάβαζα) μιας και είχα ξανά αγοράσει διάφορα προϊόντα αλλά δεν έτυχε να μου παρουσιάσουν πρόβλημα.

 

Μετά από τηλεφώνημα λοιπόν και εξηγώντας πως δεν μπορώ να περάσω από το κατάστημα για να αφήσω την κάρτα μου είπαν πως μπορώ να την αποστείλω με δικά μου έξοδα και να μου την στείλουν πίσω με δικά τους.

Την έστειλα στις 8/3 και στις 10/3 ήταν στο κατάστημα. Αφού πέρασαν 2-3 μέρες μου είπαν από το service ότι έβρισκε το καλώδιο τροφοδοσίας στον ανεμιστήρα οπότε και λύθηκε το θέμα που τους είχα περιγράψει.

 

Αφού την παρέλαβα στις 14/3 διαπίστωσα πως το πρόβλημα δεν είχε λυθεί οπότε ξανά επικοινώνησα με το service οι οποίοι μου είπαν πως δεν τους το παρουσιάζει ούτε σε αυτούς αλλά ούτε στον προμηθευτή που την έστειλαν(infoquest). Μου είπαν να τραβήξω ένα βίντεο με το πρόβλημα όπως και έκανα και τους το έστειλα. 

 

Επειδή έβλεπα πως οι μέρες περνούσαν και όντας σίγουρος πως θα γίνει αντικατάσταση μιας και ήταν ελαττωματικό το fan(πάει πιο αργά από το δεξί όπως φαίνεται στο βίντεο) ζήτησα μήπως μπορούν να μου αποστείλουν κάποια άλλη κάρτα ή να γίνει αντικατάσταση εφόσον ξανά παρουσιάστηκε το πρόβλημα μιας και έπρεπε να λειτουργήσω το μηχάνημα λόγο δουλειάς. Η απάντηση ήταν πως αν ο προμηθευτής δεν εγκρίνει την αντικατάσταση δεν μπορούν να μου την αλλάξουν. Μου είπαν να τους την στείλω πάλι και πως αυτή την φορά με το βίντεο λογικά η infoquest θα δεχόταν την αντικατάσταση. 

 

Την έστειλα πάλι λοιπόν στις 17/3 και την παρέλαβαν την επόμενη μέρα. Στις 19/3 μου απάντησαν πως την έστειλαν στον προμηθευτή και περιμένουν απάντηση. Στις 24/3 μετά από επικοινωνία μου με το κατάστημα μου είπαν πως δεν έχουν απάντηση από τον προμηθευτή και θα με ενημέρωναν αυτοί. 

 

26/3 Τηλεφώνησα στο κατάστημα για να δω που θα βγάλει αυτή η ιστορία και μίλησα με τον διευθυντή ο οποίος μου είπε πως εφόσον δεν μπορούν ούτε αυτοί αλλά ούτε και ο προμηθευτής να διαπιστώσουν το πρόβλημα(ενώ επανειλημμένως εξήγησα πως το ένα ανεμιστηράκι έχει παρουσιάσει ελάττωμα και πηγαίνει πιο αργά από το άλλο) δεν μπορεί να γίνει αντικατάσταση. Μου είπε επίσης πως επικοινώνησαν και με τον προμηθευτή για να μπει η κάρτα σε προτεραιότητα και δεν μπορούν να κάνουν κάτι παραπάνω.

 

Αφού μιλήσαμε αρκετή ώρα μου είπε να περιμένω να μιλήσει πάλι με τον προμηθευτή. Εδώ να προσθέσω πως εμένα σαν καταναλωτή δεν με ενδιαφέρει ούτε ο προμηθευτής ούτε ο τρόπος με τον οποίο συνεννοούνται με το κατάστημα σε περιπτώσεις τέτοιες για ένα ηλεκτρονικό προϊόν το οποίο έχει και 3 χρόνια εγγύηση. Η απάντηση του είδους "Αν την είχες έναν μήνα την κάρτα θα στην αλλάζαμε κατευθείαν αλλά επειδή την έχεις 2.5 χρόνια(?) δεν γίνεται αυτό και πρέπει να περάσει η διαδικασία ελέγχου" εμένα δεν με καλύπτει όταν το πρόβλημα έπρεπε να είχε λυθεί σε 1-2 ημέρες(μιας και ήταν προφανές) και είχα φτάσει να περιμένω 2 εβδομάδες που θα πάει η ιστορία και να μην μπορώ να δουλέψω το μηχάνημα.

 

Ερχόμαστε λοιπόν στις 28/3 όπου με καλούν από το service και μου λένε πως μετά από πίεσή τους στον προμηθευτή θα γίνει η αντικατάσταση(με το OC μοντέλο μιας και το δικό μου ήταν το απλό και δεν το είχε ο προμηθευτής). 

Επίσης μου είπαν πως θα την παραλάβουν στις 31/3 και θα μου την αποστείλουν. Μετά από λίγο μου έστειλαν και email πως θα μου δώσουν και δώρο σαν κατάστημα ένα κωδικό για το παιχνίδι Total War Rome II κάτι που δεν δέχτηκα. Τελικά την παρέλαβα σήμερα 31/3.

 

Το αποτέλεσμα είναι να έχω πληρώσει 14€ σε μεταφορικά και να είμαι χωρίς κάρτα εδώ και ένα μήνα.

Τα συμπεράσματα δικά σας, εμένα με έχασαν από πελάτη μιας και τους πήρε τόσο χρόνο για να κάνουν το αυτονόητο.

 

Εμένα δεν με ενδιαφέρει ούτε το ότι το μοντέλο είναι OC(που δόθηκε διότι δεν υπήρχε στον προμηθευτή το απλό μοντέλο - όχι για άλλο λόγο) -

ούτε και το παιχνίδι αλλά η όλη ταλαιπωρία και η αναμονή για την αλλαγή της κάρτας όταν σε εμένα το πρόβλημα ήταν προφανές. 

 

Κερδισμένος δεν βγαίνω ούτε από το παιχνίδι αλλά ούτε από το μοντέλο μιας και έχασα τόσες μέρες δουλειάς.

 

Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα μου παρουσίασε τυχαία αυτές τις μέρες και ο ανεμιστήρας του Corsair 650D ο οποίος έκανε και αυτός θόρυβο και συγκρίνοντάς τον(εκτός λειτουργίας) 

με τον δεύτερο που έχει το κουτί πήγαινε και αυτός πιο αργά λες και είναι το μοτεράκι στα τελευταία του. 

 

Εγώ περισσότερο το ξεκίνησα αυτό το θέμα για να ξέρουν ίσως τι θα έχουν να αντιμετωπίσουν και άλλα άτομα που θα επιλέξουν να την στείλουν την κάρτα στο κατάστημα με courrier. 

Εμένα δεν με ενημέρωσε κανείς πως η διαδικασία παίρνει τόσο καιρό(ή ότι εμπλέκεται ο προμηθευτής) όταν συμφωνήσαμε να στείλω το προϊόν με αυτόν τον τρόπο αν και κατά την 

ταπεινή μου γνώμη το τι συνέβη και για ποιόν λόγο συνέβη είναι ξεκάθαρο και αυτό μπορεί να το κρίνει ο καθένας.

Δεν ξέρω τι να πώ σε αυτό ..Αν υπάρχει μια διαδικασία ανάμεσα στον προμηθευτή και στο κατάστημα που απαιτεί χρόνο λογικό είναι να πάρει κάποιο καιρό.Μην μ πεις ότι περίμενες σε μία μέρα να σ στείλουν άλλη κάρτα ε?Το μαγαζί πιστεύω ότι σου φέρθηκε σωστά γτ α) σου υπόδειξε έναν τρόπο που να μπορείς να υποστηρίξεις τα λεγόμενα σου(βιντεο),β)πίεσε τον προμηθευτή(κατά τα λεγόμενα τους,που πιστεύω ότι ισχύει γιατί αυτοί τρώνε το κράξιμο)γ)αντικατάσταση κ θέλανε να σου κάνουν ένα δώρο για την ταλαιπωρία.Αντικατάσταση μέχρι να δουν τι παίζει με την κάρτα δεν το κάνει κανείς.21 μέρες αναμονής εφόσον την είχες για δουλειά το καταλαβαίνω ότι πονάει..αλλά υπάρχει και μια διαδικασία.

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εν μέρη εχεις δίκιο για την ταλαιπωρία / καθυστέρηση αλλα τελικα έγινε αντικατάσταση και με καλύτερη κάρτα , δεν λεω οτι εχεις άδικο αλλα σε αυτες τις περιπτώσει προμηθευτή κατάστημα υπάρχει ενα μπλέξιμο και μια περίεργη πολιτική μεταξύ τους (γενικά μιλάω) , παρόμοιο περιστατικό ειχα και εγω με msystems και asus (infoquest) αλλα τελικα απο οτι κατάλαβα μαλλον η infoquest έφταιγε για ολη την ταλαιπωρία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για αυτο και δεν αγοραζω απο καταστηματα που βρισκονται εκτως Θεσσαλονικης.. Αν γινει τιποτα το παω εγω ο ιδιος στο καταστημα.. Αυτη νομιζω ειναι η καλυτερη λυση, να αγοραζουμε δηλαδη απο κασταστηματα στην πολη που ζουμε..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για αυτο και δεν αγοραζω απο καταστηματα που βρισκονται εκτως Θεσσαλονικης.. Αν γινει τιποτα το παω εγω ο ιδιος στο καταστημα.. Αυτη νομιζω ειναι η καλυτερη λυση, να αγοραζουμε δηλαδη απο κασταστηματα στην πολη που ζουμε..

 

Καλα δεν εχει και σημασιά ιδιαίτερη αυτο , και στην δικιά μου περίπτωση που πήγα απο το κατάστημα άκρη δεν βγήκε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω νομιζω οτι απο οπου και να αγοραζες την καρτα, αφου ηταν θεμα προμηθευτη το αποτελεσμα θα ηταν το ιδιο. Σκεψου οτι το καταστημα ειναι ο μεσαζοντας. Υπεθυνος για τις αντικαστασεις ειναι ο προμηθευτης, ο οποιος ακουλουθει τις υποδειξεις του servise. Απλα θα επρεπε το προβλημα να ειχε λυθει με την πρωτη φορα που εδωσες την καρτα. Τωρα απο κει και περα μπορει το προβλημα που ειχες να μην ειναι λογος αντικαταστασης, μπορει χιλια δυο. Δεν σου φταιει ομως ο μεσαζων, αλλα το επισημο servise και ο προμηθευτης. Αυτος ειναι και ο λογος που δεν βαζω προιοντα τις παραπανω εταιρειας στον υπολογιστη μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εν μέρη εχεις δίκιο για την ταλαιπωρία / καθυστέρηση αλλα τελικα έγινε αντικατάσταση και με καλύτερη κάρτα , δεν λεω οτι εχεις άδικο αλλα σε αυτες τις περιπτώσει προμηθευτή κατάστημα υπάρχει ενα μπλέξιμο και μια περίεργη πολιτική μεταξύ τους (γενικά μιλάω) , παρόμοιο περιστατικό ειχα και εγω με msystems και asus (infoquest) αλλα τελικα απο οτι κατάλαβα μαλλον η infoquest έφταιγε για ολη την ταλαιπωρία

Την infoquest δεν την νοιάζει ο τελικός καταναλωτής άμεσα.Οπότε ότι μπορεί να γλυτώσει θα είναι υπερ της.Ενώ Msystems κτλ που τους νοιάζει πιέζουν.Απλά άλλα μαγαζιά θα σου έλεγαν "ότι ο προμηθευτής μας το ακύρωσε και δεν γίνεται τπτ.θεωρεί ότι δεν καλύπτεται από την εγγύηση κτλ κτλ".Μην παρεξηγηθώ δεν έχω καμμία σχέση με το μαγαζί απλά λέω αυτά π έχουν συμβεί σε μένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα δεν εχει και σημασιά ιδιαίτερη αυτο , και στην δικιά μου περίπτωση που πήγα απο το κατάστημα άκρη δεν βγήκε

 

Πιο πολυ για τα μεταφορικα το λεω, και δεν ειναι και κακο να τους μιλησεις απο κοντα (φερνεις και κανενα νταγλαρα φιλο για να τους εκφοβισεις αν θες :-D )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια που γράφουμε για το καταστημα ειχα και εγω μία άσχημη αντιμετώπιση πριν περίπου ένα μηνα που παίρνουμε τηλέφωνο και ρωτάμε αν υπάρχουν κάποιες οθόνες της Dell ετοιμοπαράδοτες. Υπάρχουν μου λεει ο υπάλληλος και λεω ωραια ξεκινάμε να έρθουμε να τις πάρουμε... Με τα πολλά φτάσαμε στο κατ/μα 20.05 και οι τύποι κλεινουν απο τις 20.00, όλοι μέσα χτυπαω να μας ανοίξουν να παρουμε το προιόν που κάναμε μία ώρα διαδρομή τίποτα. Παίρνω τηλέφωνο και βλεπω την κοπέλα που ηταν στο κέντρο/ταμειο με τα μάτια μου να κλεινει το τηλέφωνο ενώ ειμαι απέξω...

 

Κοινώς πήραμε τηλέφωνο να πάμε να παραλάβουμε, καθυστερήσαμε 5-10 λεπτά στο δρόμο (κέντρο γαρ), οι τύποι κλείνουν το μαγαζάκι τους απο τις 20.00 και είμαστε απέξω να τους δώσουμε 400 ζεστά ευρώ και μας κλάνουν... Οχι ευχαριστώ!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν φταίει το καταστημα

 

 

Θα μπορούσες να μιλήσεις κατ' ευθείαν με την εταιρεία

 

1) Αν εννοείς την Gigabyte μου είπαν να απευθυνθώ στο κατάστημα

2) Αν εννοείς τον προμηθευτή/infoquest από το κατάστημα μου είπαν πως δεν μπορώ να μιλήσω μαζί τους μιας και ο αγοραστής είναι οι ίδιοι.

 

Το ότι δεν φταίει η msystems αλλά η infoquest δεν με καλύπτει καθώς υπάρχουν και άλλοι προμηθευτές.

Εφόσον έχουν επιλέξει έναν προμηθευτή ο οποίος δεν κάνει σωστά την δουλειά του έχουν και αυτοί ευθύνη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια που γράφουμε για το καταστημα ειχα και εγω μία άσχημη αντιμετώπιση πριν περίπου ένα μηνα που παίρνουμε τηλέφωνο και ρωτάμε αν υπάρχουν κάποιες οθόνες της Dell ετοιμοπαράδοτες. Υπάρχουν μου λεει ο υπάλληλος και λεω ωραια ξεκινάμε να έρθουμε να τις πάρουμε... Με τα πολλά φτάσαμε στο κατ/μα 20.05 και οι τύποι κλεινουν απο τις 20.00, όλοι μέσα χτυπαω να μας ανοίξουν να παρουμε το προιόν που κάναμε μία ώρα διαδρομή τίποτα. Παίρνω τηλέφωνο και βλεπω την κοπέλα που ηταν στο κέντρο/ταμειο με τα μάτια μου να κλεινει το τηλέφωνο ενώ ειμαι απέξω...

 

Κοινώς πήραμε τηλέφωνο να πάμε να παραλάβουμε, καθυστερήσαμε 5-10 λεπτά στο δρόμο (κέντρο γαρ), οι τύποι κλείνουν το μαγαζάκι τους απο τις 20.00 και είμαστε απέξω να τους δώσουμε 400 ζεστά ευρώ και μας κλάνουν... Οχι ευχαριστώ!

Λέω εγώ τώρα.

1ον)αν δούλευες εσύ κ έκλεινες επειδή υπάρχει ωράριο βάση νόμου ,και έλεγες ας τον εξυπηρετήσω μωρέ ,είχε κίνηση.Πως χτυπάς απόδειξη με χτυπημένο Ζ?

2)αν έσπαγε ο βελζεβούλης το πόδι του κ έσκαγε έλεγχος τι θα έλεγες?" ε να μωρέ το παλικάρι βρήκε κίνηση",Το πρόστιμο ποιος το πληρώνει?

3)οι εργαζόμενοι είναι άνθρωποι ..κ αυτοί έχουν ζωή..και θέλουν να πάνε σπίτι τους κ να κάνουν τα δικά τους,μην απορείς π έκλεισε το τηλέφωνο.

  • Like 20
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω μείνει με την εξής απορία: τι θα ήθελες δηλαδή να έχει συμβεί αντί γι' αυτό;

 

Εφόσον βάσει νόμου ο μόνος αρμόδιος για το σερβις της κάρτας σου είναι ο προμηθευτής πώς θα μπορούσαν να σε εξυπηρετήσουν καλύτερα;

 

Προσωπικά διαβάζοντας το post σου η άποψη που έχω για την msystems άλλαξε προς το καλύτερο (βρίσκω τον τρόπο που σε αντιμετώπισαν άκρως επαγγελματικό).

  • Like 27
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω μείνει με την εξής απορία: τι θα ήθελες δηλαδή να έχει συμβεί αντί γι' αυτό;

 

Εφόσον βάσει νόμου ο μόνος αρμόδιος για το σερβις της κάρτας σου είναι ο προμηθευτής πώς θα μπορούσαν να σε εξυπηρετήσουν καλύτερα;

 

Προσωπικά διαβάζοντας το post σου η άποψη που έχω για την msystems άλλαξε προς το καλύτερο (βρίσκω τον τρόπο που σε αντιμετώπισαν άκρως επαγγελματικό).

 

Εντάξει ο καθένας έχει την άποψη του. Αν σου χαλάσει στο μέλλον η κάρτα και χάσεις όλες αυτές τις μέρες από την δουλειά σου εσύ μπορείς να τους πεις ευχαριστώ.

 

Σε άλλο κατάστημα με παρόμοιο πρόβλημα η κάρτα έγινε αντικατάσταση και την ίδια ημέρα είχα λύσει το πρόβλημα.

Εμένα όταν βλέπω ότι το ανεμιστηράκι παρουσιάζει πρόβλημα και μου λένε πως δεν μπορούν να αναπαράγουν το πρόβλημα κάτι μου βρομάει. Εγώ έγραψα τι συνέβη, από εκεί και πέρα ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματά του.

 

Είναι πολύ συγκεκριμένο το πρόβλημα που παρουσίασε η κάρτα, αν δοκιμάζοντάς την και σε άλλα συστήματα παρουσιάζεται το ίδιο πρόβλημα αλλά παίρνω απάντηση από αυτούς πως δεν τους το παρουσιάζει τι συμπέρασμα πρέπει να βγάλω;

 

Εδώ έχω στείλει στην Corsair(Ολλανδία) προβληματική ψύκτρα και μου την αντικατέστησαν σε λιγότερο χρονικό διάστημα απ'ότι όλη αυτή την ιστορία με την κάρτα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια που γράφουμε για το καταστημα ειχα και εγω μία άσχημη αντιμετώπιση πριν περίπου ένα μηνα που παίρνουμε τηλέφωνο και ρωτάμε αν υπάρχουν κάποιες οθόνες της Dell ετοιμοπαράδοτες. Υπάρχουν μου λεει ο υπάλληλος και λεω ωραια ξεκινάμε να έρθουμε να τις πάρουμε... Με τα πολλά φτάσαμε στο κατ/μα 20.05 και οι τύποι κλεινουν απο τις 20.00, όλοι μέσα χτυπαω να μας ανοίξουν να παρουμε το προιόν που κάναμε μία ώρα διαδρομή τίποτα. Παίρνω τηλέφωνο και βλεπω την κοπέλα που ηταν στο κέντρο/ταμειο με τα μάτια μου να κλεινει το τηλέφωνο ενώ ειμαι απέξω...

 

Κοινώς πήραμε τηλέφωνο να πάμε να παραλάβουμε, καθυστερήσαμε 5-10 λεπτά στο δρόμο (κέντρο γαρ), οι τύποι κλείνουν το μαγαζάκι τους απο τις 20.00 και είμαστε απέξω να τους δώσουμε 400 ζεστά ευρώ και μας κλάνουν... Οχι ευχαριστώ!

 

 

και σε αυτο το καταστημα φταιει ??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...