Προς το περιεχόμενο

Αποφυλακίστηκε ο Δημητροκάλης


Cossutius.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μάλλον δεν κατάλαβες τι γράφω... 

 

 

Ή εγώ δεν κατάλαβα το σχόλιό σου. 


Πραγματικά δεν το διάβασα αυτό που έγραψες μετά το σημείο που αναφέρεσαι στα θύματα του Δημητροκάλη... μιας και στο προηγούμενο σου ποστ δεν αναφερόσουν στα θύματα και τους συγγενείς τους (όλοι μιλούν με υποθέσεις)*. Κι εγώ σε εκείνο το ποστ απάντησα.

 

 

EDIT: Μιας και δεν έχω προσωπικές σχέσεις με τα θύματα και του συγγενείς και δεν γνωρίζω τι και που πιστεύουν και πως θα αντιδράσουν

 

*Αναφερόσουν σε κάποιον άλλον (Mau-maus) και κάπου εκεί έμπλεξες τη θρησκεία...παντού κολλάει αυτή

 

 

ΟΚ...

 

Ίσως, εάν κατάλαβα που υπάρχει η παρανόηση, να ξεκαθαρίσω λίγο το τοπίο. 

 

 

Εάν σε αυτό το thread έγραφε έστω και ένας που να εμπλεκόταν άμεσα στην ιστορία με τον Δημητροκάλη τότε πάσο. Ούτε θρησκείες, ούτε καλοί τρόποι, ούτε μπαλέτο τζάκι και δαντελένια εσώρουχα. Πάνω στον πόνο σου πονάς και δεν σκέφτεσαι. Δεκτό και ανθρώπινο. 

 

Όμως, σε αυτό το thread παρατηρείται το εξής φαινόμενο που για μένα είναι ενδιαφέρον. Οι περισσότεροι που είναι υπέρ της "αιώνιας καταδίκης" του ανθρώπου που αποφυλακίστηκε είναι, ταυτόχρονα, φανατικά υπέρ μίας θρησκείας που (από ό,τι "λέει" ) διδάσκει την αγάπη και την συγχώρεση. 

 

Μιας και η θρησκεία είναι αποκλειστικά θέμα αντίληψης και άποψης, οι περισσότεροι σε αυτό το thread που είναι υπέρ της "αιώνιας καταδίκης" του Δημητροκάλη αντιφάσκουν στις προσωπικές τους αντιλήψεις και απόψεις. Και δεν είναι εάν τους αρέσει το κρεμμύδι ή το σκόρδο, αλλά η τήρηση θεμελιωδών αρχών αυτού που πιστεύουν. 

 

Έτσι, είτε η θρησκεία αυτή είναι όντως "της αγάπης και της συγχώρεσης" και οι άνθρωποι αυτοί δεν ξέρουν τι λένε είτε η θρησκεία αυτή δεν είναι "της αγάπης και της συγχώρεσης" (άρα είναι ψεύτικη θρησκεία) και οι άνθρωποι αυτοί ξέρουν πολύ καλά τι λένε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 494
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μάλλον δεν κατάλαβες τι γράφω... 

 

 

Ή εγώ δεν κατάλαβα το σχόλιό σου. 

Δεν το κατάλαβες γιατί δεν το έγραψα καλά.

 

Απλά αυτό που θέλω να πω είναι ότι στα λόγια είμαστε όλοι καλοί, το δύσκολο είναι η υλοποίηση (είτε καλές είτε κακές πράξεις, όπως μπορεί να πει κάποιος).

 

Δεν έχω να χωρίσω κάτι με κάποιον, ούτε να κρίνω το πόσο πιστεύει, το πως* πιστεύει και το που πιστεύει.

Απλά μερικά πράγματα είναι πολύ διαφορετικά όταν τα γράφεις από το να τα υλοποιείς....Τώρα αν κάποιος έχει μια αδυναμία την οποία τη γνωρίζει και δε μπορεί να κάνει κάτι γι' αυτήν .... (!!!) δε μπορώ να πω κάτι.

 

 

δεν θα το αναλύσω παραπάνω αυτό, γιατί είπαμε, ξεφύγαμε αρκετά από το θέμα (αν και στο "μπλα μπλα")

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν το κατάλαβες γιατί δεν το έγραψα καλά.

 

Απλά αυτό που θέλω να πω είναι ότι στα λόγια είμαστε όλοι καλοί, το δύσκολο είναι η υλοποίηση (είτε καλές είτε κακές πράξεις, όπως μπορεί να πει κάποιος).

 

Δεν έχω να χωρίσω κάτι με κάποιον, ούτε να κρίνω το πόσο πιστεύει, το πως* πιστεύει και το που πιστεύει.

Απλά μερικά πράγματα είναι πολύ διαφορετικά όταν τα γράφεις από το να τα υλοποιείς....Τώρα αν κάποιος έχει μια αδυναμία την οποία τη γνωρίζει και δε μπορεί να κάνει κάτι γι' αυτήν .... (!!!) δε μπορώ να πω κάτι.

 

 

δεν θα το αναλύσω παραπάνω αυτό, γιατί είπαμε, ξεφύγαμε αρκετά από το θέμα (αν και στο "μπλα μπλα")

 

 

Τότε, ενισχύεται το επιχείρημα μου ότι σκοπίμως πας αλλού την κουβέντα (μήπως για να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα; ).

 

Έγραψα στο post της πρώτης μου απάντησης σε εσένα:

 

 

Αλλά και πάλι, εάν δεχθούμε ότι είναι θέμα καθαρής αδυναμίας (εάν, εάν!) τότε μετά από την προτροπή μου και υπόδειξη ότι άλλα λέει η θρησκεία τους και υπολογίζοντας τα γεγονότα ότι:

 

  • κανείς δεν έχει πληρωθεί άμεσα από τις πράξεις του Δημητροκάλη 
  • τα άτομα αυτά υποστηρίζουν σθεναρά την εν λόγω θρησκεία

Θα έπρεπε να παραδεχθούν πως είναι αδύναμοι να πράξουν αυτά που λέει η θρησκεία τους και έτσι (εάν έχουν λίγη τσίπα πάνω τους) να σταματήσουν να λένε στους άλλους τα περί θρησκείας τους. 

 

 

Όπως βλέπεις, σε κάθε περίπτωση οι χριστιανοί αυτού του forum που γράψανε σε αυτό το thread ζητώντας αιώνια καταδίκη του Δημητροκάλη και έχουν υποστηρίξει φανερά αυτή την θρησκεία σε άλλα threads είτε λένε ψέματα (και άρα τι είναι; ) είτε υποστηρίζουν μία ψεύτικη θρησκεία (και άρα τι είναι; )

 

 

Κάτι το οποίο δεν είδα να σχολιάζεις αλλά, αντιθέτως, είδα να το αποφεύγεις (όχι και τόσο επιτυχημένα θα έλεγα). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστεύω ότι το σχολίασα ήδη, με διαφορετικό τρόπο από αυτόν που θα ήθελες.

Είπα πολύ απλά ότι δεν διάβασα ολόκληρη την απάντηση σου, και ποτέ δεν έφτασα σε αυτό το σημείο που αναφέρεσαι.

 

Θα μπορούσα να συνεχίσω, αλλά προτιμώ καλύτερα να μην το κάνω. Ακόμα προτιμώ να μην το κάνω, αλλά το έκανα! :)

 

 

EDIT: Είδα την παραπάνω επεξεργασία που είχες κάνει:

Όμως, σε αυτό το thread παρατηρείται το εξής φαινόμενο που για μένα είναι ενδιαφέρον. Οι περισσότεροι που είναι υπέρ της "αιώνιας καταδίκης" του ανθρώπου που αποφυλακίστηκε είναι, ταυτόχρονα, φανατικά υπέρ μίας θρησκείας που (από ό,τι "λέει" ) διδάσκει την αγάπη και την συγχώρεση

 

 

Να ξεκαθαρίσω από τη ναρχή ότι δε συμφωνώ ούτε διαφωνώ (απόλυτα) με κανέναν.

Απλά για να πιαστώ από αυτήν τη λέξη και μόνο, εγώ δε μπορώ να συγχωρέσω αν δεν υπάρχει μετάνοια, και δε νομίζω να εννοεί συγχώρεση χωρίς μετάνοια.

Στην περίπτωση του Δημητροκάλη, δε μπορεί κανείς μας να γνωρίζει αν υπάρχει μετάνοια ή σοφρονισμός. Αν υπάρχει καλώς βγήκε, αλλιώς κακώς.

 

 

 

EDIT 2:

 

 

Οι περισσότεροι που είναι υπέρ της "αιώνιας καταδίκης"

Πραγματικά έχω χάσει τη μπάλα και γι'αυτόν το λόγο κάπου σταμάτησα να διαβάζω και έχω χάσει αρκετά ποστ...γι' αυτό λέω ότι υπάρχει διαφορά όταν γράφουμε κάτι από όταν το κάνουμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που περιμένω (αλλά δεν θα έλεγα ότι το θέλω κιόλας) είναι το αυτονόητο. Να σχολιάζεται μη επιλεκτικά η όποια τοποθέτηση/γνώμη/απάντηση. 

 

Οπότε, ναι δεν το έκανες με τον τρόπο που περίμενα και αυτό γεννάει ερωτήματα ως προς το αποτέλεσμα που εσύ ήθελες από την απάντησή σου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εάν σε αυτό το thread έγραφε έστω και ένας που να εμπλεκόταν άμεσα στην ιστορία με τον Δημητροκάλη τότε πάσο. Ούτε θρησκείες, ούτε καλοί τρόποι, ούτε μπαλέτο τζάκι και δαντελένια εσώρουχα. Πάνω στον πόνο σου πονάς και δεν σκέφτεσαι. Δεκτό και ανθρώπινο.  

 

 

 

 

Στο παρόν θέμα δεν γράφει κανείς του οποίου πέθανε κάποιος γνωστός του από τον Δημητροκάλη ούτε και έχει κάποιο λόγο να ποθεί εκδίκηση. Με λίγα λόγια, στο παρόν θέμα δεν γράφει κανείς που να μπορεί να δικαιολογηθεί πως "δρα εν βρασμό ψυχής" (πόσο μάλλον δε εφόσον έχει περάσει και ένα εύλογο χρονικό διάστημα τόσο από το γεγονός που σχολιάζει το παρόν thread όσο και από την έναρξη του thread). 

 

 

 

Link.png Site: Empathy

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με την «επιβολή» τό 'χεις το θεματάκι σου, αλλά είναι ιατρικού ενδιαφέροντος ζήτημα αυτό, όχι δικό μου.

 

Αλλο ενα ασυναγωνιστο επιχειρημα που κλέβει τη παρασταση!

 

Πάμε ξανά λοιπόν, για νιοστή φορά: Σε προκαλώ να παραθέσεις το συγκεκριμένο σημείο εκείνου τού δικού μου post, όπου λέω ότι θέλω να επιβάλλω σε οποιονδήποτε αυτά που πιστεύω, αυτά που θεωρώ σωστά, ή αυτά που υποστηρίζω ότι θα έκανα ο ίδιος.

 

Μέχρι τώρα - και για όσο δεν παραθέτεις αυτό - μόνο κωλοτούμπες κάνεις και μας παρουσιάζεις τη δική σου ερμηνεία τού «απαντώ αντρίκια». 

 

 

Δεν ειπαμε οτι το λες επι λεξει ρε φιλε... Παιρνεις πραγματι τοις μετρητοις τα λεγομενα του αλλου ή απλα κανεις τη τριχα τριχια νομιζοντας οτι θα κερδισεις κατι?

Οταν σου λεω οτι εισαι ατομο περιορισμενης αντιληψης εχω δικιο.

 

 

Το θέμα μας μπορείς να το αντιληφθείς εύκολα, με μια ματιά στον τίτλο: Η αποφυλάκιση τού Δημητροκάλη και τα σχόλια που είναι σαφώς εντός θέματος, είναι τα όσα σχετίζονται με το αν πρέπει να αποφυλακίζονται τύποι σαν αυτόν.

 

Εμεις συγκεκριμενα τοσες μερες δεν μιλαμε για το Δημητροκαλη.

 

 

Με το «δεν τους νοιάζει», αναφερόμουν σε άλλους φυλακισμένους και όχι στους δεσμοφύλακες (τους οποίους φυσικά και θεωρώ ότι νοιάζει, πράγμα που θα είχες δει ότι το γράφω συγκεκριμένα, αν έκανες τον κόπο να διαβάζεις πριν απαντήσεις), διότι υπέθεσα εσφαλμένα, ότι ήταν ένας από τους πολλούς που δολοφονούνται από άλλους κρατούμενους μέσα στις φυλακές. Χαμένος κόπος η διευκρίνιση, αλλά για την άπλα τού χρόνου να μην τα ξαναλέμε...

 

 

Μιλουσαμε για την αυτοδικια των δεσμοφυλακων στον αλβανο φονια (πραγμα για το οποιο εσυ συμφωνεις απολυτα και δηλωνεις ευτυχισμενος), αρα πως αναφεροσουν σε αλλους φυλακισμενους? Μηπως διοτι δε διαβαζεις τι σου γραφουν παρα μονο ενδιαφερεσαι να γραψεις τα δικα σου?

 

Μπορείς να επαναλαμβάνεις όσες φορές θέλεις τα περί τού τι υπερασπίζεσαι και τι όχι. Από τη στιγμή που σκίζεσαι για το αν βασανίστηκε ή δολοφονήθηκε ο κάθε σφαγέας, ενώ δεν κάνεις την παραμικρή αναφορά σε όσους εκείνος βασάνισε και δολοφόνησε και την ίδια στιγμή μιλάς για «επιλεκτική διάθεση», το μόνο που κάνεις είναι να επιβεβαιώνεις το για ποιους νοιάζεσαι και ποιους έχεις γραμμένους.

 

Για ακομα μια φορα μεχρι να το εμπεδωσεις: Δεν σκιζομαι για τον βασανισμο του σφαγεα, σκιζομαι για ολο το κοσμο. Στο λενε, στο ξαναλενε, εσυ εκει... τη καραμελα σου.

Αρα καλυπτονται και αυτοι που εκεινος βασανισε. Σταματα λοιπον να βγαζεις γελοια συμπερασματα. Η ουσια:

Φιλε ο αλβανος βασανιζοταν επι 2,5 ωρες, του εβγαλαν τα νυχια, προσπαθησαν να κοψουν τα γενητικα του οργανα κλπ. Εσυ δηλωνεις πολυ ικανοποιημενος απο ολα αυτα και χαιρεσαι! Σε ρωταω λοιπον, εισαι σαδιστης, σου αρεσουν τα βασανιστηρια?

 

 

Εγώ τουλάχιστον έχω την ευθύτητα να λέω ξεκάθαρα, ότι δεν αναγνωρίζω ίσα δικαιώματα με τους υπόλοιπους, σε αυτούς που βιάζουν, κακοποιούν, δολοφονούν επειδή έτσι τους σηκώθηκε, να θέτω ως προτεραιότητα τα δικαιώματα που είχαν τα θύματά τους και να δηλώνω ότι όχι μόνο δε μού καίγεται καρφάκι, αλλά πραγματικά χαίρομαι όταν πηγαίνουν στο διάολο και περισσότερο μάλιστα όταν η μετάβασή τους προς τα εκεί είναι μαρτυρική. 

 

Ολοι οι ανθρωποι εχουν ακριβως τα ιδια δικαιωματα σε αυτο το κοσμο. Το αν εσυ δεν τα αναγνωριζεις, κακο δικο σου. Το περιθωριο σου ανηκει. Θες να μεινεις εκει μια ζωη?

Να σου πω και κατι αλλο φιλε, κι εσυ αν πας στο διαολο στο κατω κατω, με τα μυαλα που εχεις, καθολου δε θα λυπηθω. Τυποι σα κι εσενα συμβαλουν στη παρακμη της κοινωνιας και ευτελιζουν το ανθρωπινο ειδος.

 

 

Αυτό: «Μιλαμε μεταξυ μας, δε περιμενουμε απο αλλους καποια αναγνωριση.» δεν το έγραψα εγώ πάντως...

 

Αλλο το να διαβαζουν και να βγαζουν τα συμπερασματα τους, αλλο να τους επικαλήσε για να φανει οτι παιρνουν το μερος σου.

 

Η αναφορά μου στους παιδόφιλους, ήταν χάριν παραδείγματος. Εσύ κοτσάρεις από το πουθενά τη λέξη «μόνο» σε αυτά που έγραψα (γιατί εντυπωσιάζομαι; το πρώτο που βγάζεις απ' το κεφάλι σου είναι, ή θα είναι το τελευταίο; ) και τερματίζεις το ...ρεσιτάλ, μιλώντας για ...δική μου περιορισμένη αντίληψη.

 

 

Για παιδοφιλους μιλησες φιλε, ποιες ειναι οι υπολοιπες παρομοιες κατηγοριες?

 

 

Δεν έχουν την ίδια τύχη όλοι οι εγκληματίες, μέσα στη φυλακή. Ένας ο οποίος είναι μέσα για ληστεία μετά φόνου π.χ., ή διότι την είδε ελεύθερος σκοπευτής και άρχισε να εκτελεί κόσμο σε μια πλατεία, δεν έχει να φοβάται τίποτα από τους άλλους κρατούμενους, διότι κι εκείνοι κάτι ανάλογο έχουν κάνει για να βρίσκονται εκεί. Οι λεγόμενοι «λογοτιμήτες», καθαρίζουν όσους έχουν διαπράξει έγκλημα που δε θα διέπραττε ούτε ο πλέον σκληρός εγκληματίας, που δε θα επέτρεπαν ούτε στον εαυτό τους να το διαπράξει, έγκλημα το οποίο πρέπει να στερείσαι και ο ίδιος «κώδικα τιμής» για να το διαπράξεις - εξ ου και η ονομασία των συγκεκριμένων εκτελεστών - έγκλημα που σε καθιστά απόβλητο και ανεπιθύμητο ακόμα και μεταξύ των πλέον σκληρών εγκληματιών. Γι' αυτό και ανέφερα ως χαρακτηριστικότερο παράδειγμα έγκλειστων που «αυτοκτονούν» ταχύτατα, όσους κακοποιούν παιδιά.

 

 

Τοτε συμφωνα με τη λογικη σου δεν υπαρχουν παιδοφιλοι στις φυλακες, εχουν ολοι λυντσαριστει απο τους συναδελφους τους...

 

 

Αγνοώντας την ...ασήμαντη λεπτομέρεια ότι ...εσύ τη άρχισες...

 

Οχι, εσυ πρωτος χρησιμοποιησες 1ο πληθυντικο.

 

 

Εσύ τα δέχεσαι θες δε θες! Εγώ όσο ήμουν στην Ελλάδα δεν τα δεχόμουν - είχα απλά την ευλογία να μη χρειαστεί να το αποδείξω, αφού κάτι τέτοιο θα σήμαινε ότι θα είχα βιώσει κάποια εφιαλτική απώλεια - και εδώ πλέον, εκτός τού ότι συνεχίζω να μην τα δέχομαι, δε χρειάζεται να το κάνω, διότι εδώ μπουζουριάζουν όσους ψάχνονται για μπελάδες, όχι εμένα.

 

 

Διότι εδώ λειτουργούν νόμοι, αστυνομία, δικαστήρια και φυλακές, όχι κωλόχαρτα, μπάτσοι για ...μπάτσες, δικαστές εκτός πραγματικότητας και ξέφραγα αμπέλια. Διότι εδώ, ο νόμος για τον πορτοφολά, προβλέπει ...5 χρόνια φυλακή (σε κελί, όχι στα χαρτιά...), οπότε βάλε τη φαντασία σου να δουλέψει περί τού τι προβλέπει π.χ. για τον παιδόφιλο (ο οποίος - ευτυχώς...- συνεχίζει κι εδώ να μην κλείνει εβδομάδα ζωντανός στη φυλακή...), για το δολοφόνο και για τα υπόλοιπα λουλούδια... 

 

 

Διότι εδώ, όταν διαπράξεις οποιοδήποτε παράπτωμα (από το πιο ελαφρύ μέχρι το πιο βαρύ), η αστυνομία δε βάζει κώλο κάτω μέχρι να σε πιάσει (και σε πιάνει πάντα...)

 

Διότι εδώ, ενώ επίσης πρακτικά δεν υφίσταται (δυστυχώς) ισόβια κάθειρξη υπό την κυριολεκτική έννοια, η 25ετής κάθειρξη (που είναι η μέγιστη εκτίσιμη ποινή εγκλεισμού), σημαίνει στην πράξη ότι η έκταση τού ουρανού για τον καταδικασμένο, επί 25 χρόνια (ούτε μήνα λιγότερο) είναι ίση με την έκταση τού προαυλίου για μια ώρα την ημέρα και ίση με το παράθυρο τού κελιού για τις υπόλοιπες 23 (ούτε τετραγωνικό εκατοστό περισσότερο)

    

Διότι όλα τα παραπάνω, τα γνωρίζουν όλοι όσοι έχουν στο μυαλό τους να κάνουν κάποια στραβή, τα τρέμουν και κάθονται στ' αυγά τους! Γι' αυτό κι εγώ μπορώ* να κάνω χωρίς κανένα φόβο όλα όσα είπα σε προηγούμενα post κι ακόμα περισσότερα: Διότι όλοι εκείνοι τους οποίους θα είχα κάθε λόγο να φοβάμαι, ή βρίσκονται ήδη στη φυλακή, ή έχουν περάσει απ' αυτή και πλέον ή είναι πολύ γέροι και αδύναμοι για να ξανακάνουν μαλακία, ή πολύ φοβισμένοι για να ξαναπάνε και κάθονται σαν Παναγίες.....................................................................

 

 

Δε βγαζουν νοημα ολα αυτα, ουτε και καταληγουν καπου.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αλλο ενα ασυναγωνιστο επιχειρημα που κλέβει τη παρασταση!

 

Ακόμα κι αυτό, πολύ σού είναι. Διότι λες:

 

Δεν ειπαμε οτι το λες επι λεξει ρε φιλε...

 

ενώ εγώ δεν το είπα ούτε έτσι, ούτε επιλέγοντας άλλες λέξεις, ούτε κάνοντας χρήση μεταφορικών και ...καλολογικών στοιχείων, ούτε με οποιονδήποτε άλλο τρόπο, ούτε το υπονόησα καν. Τα περί επιθυμίας επιβολής στους άλλους των προσωπικών μου θέσεων και επιλογών από πλευράς μου είναι δικό σου συμπέρασμα, στο οποίο σε βολεύει να βασίζεις τις απαντήσεις σου, διότι επί τής ουσίας δεν έχεις τίποτα να πεις. Προσπαθείς να παρουσιάσεις ως δεδομένες επιλογές που ...θα έκανε ο άλλος, αυτά που εσύ συμπεραίνεις (και μάλιστα τελείως αυθαίρετα - το ότι υποστηρίζει απόλυτα κάποιος τις προσωπικές του θέσεις, μόνο εν μέσω τής τρικυμίας που έχει ξεσπάσει μέσα στο κεφάλι σου, μπορεί να ερμηνευθεί ως επιθυμία επιβολής τους).

 

Οπότε, τσίμπα άλλο ένα ...ασυναγώνιστο επιχείρημα, μια και μόνο ως στόχος δουλέματος αξίζει να αντιμετωπίζεσαι: «Εγκεφαλογράφημα».  

 

Εμεις συγκεκριμενα τοσες μερες δεν μιλαμε για το Δημητροκαλη.

 

Ακριβώς για το Δημητροκάλη μιλάμε, για τους ομοίους του (σε κλίμακα ...ανατριχίλας, όχι απαραιτήτως «σατανιστές»), για το πώς αντιμετωπίζονται από το σύστημα απονομής ...«δικαιοσύνης»(!!!) - θα πνιγώ ο κερατάς... - για το πώς θεωρούμε ότι θα έπρεπε να αντιμετωπίζονται, για το πώς θα τους αντιμετωπίζαμε οι ίδιοι αν βρισκόμαστε στη θέση των οικογενειών των θυμάτων τους και παρουσιάζουμε τη θέση μας για όσα τους συμβαίνουν κατά περιπτώσεις μέσα στη φυλακή. Το για τι πράγμα μιλάς εσύ είναι άλλο καπέλο. Ακόμα και για ποδόσφαιρο αν μιλούσες, δεδομένης τής τακτικής που ακολουθείς στη συζήτηση, αναμενόμενο θα ήταν. 

 

Μιλουσαμε για την αυτοδικία των δεσμοφυλακων στον αλβανο φονια (πραγμα για το οποιο εσυ συμφωνεις απολυτα και δηλωνεις ευτυχισμενος), αρα πως αναφεροσουν σε αλλους φυλακισμενους? Μηπως διοτι δε διαβαζεις τι σου γραφουν παρα μονο ενδιαφερεσαι να γραψεις τα δικα σου?

 

Για την αυτοδικία των δεσμοφυλάκων στον Αλβανό φονιά, μιλάς εσύ. Εσύ έβαλες την περίπτωση στην κουβέντα (τώρα μόλις το διαπίστωσα), εσύ την ανήγαγες σε θέμα τού topic, οπότε η όποια σημασία της υφίσταται αποκλειστικά στο δικό σου μυαλό.

 

Το «πώς» αναφερόμουν σε άλλους φυλακισμένους, το ανάλυσα πριν: Δεν είχα καν υπ' όψιν μου το συμβάν. Εσύ αναφέρθηκες σε «σαδιστές δολοφόνους» - και όχι σε «δεσμοφύλακες» συγκεκριμένα - σε απάντησή σου προς εμένα, τότε το παρατήρησα για πρώτη φορά (η αναφορά σου συγκεκριμένα σε δεσμοφύλακες, έγινε καμιά δεκαριά post πριν αρχίσω να συμμετέχω εγώ στο θέμα και είναι σε τέτοιο βαθμό εκτός τόπου, χρόνου και θέματος, ώστε δεν είχα κανένα λόγο να ...υποψιαστώ την ύπαρξή της και να την αναζητήσω...) και υπέθεσα ότι επρόκειτο για άλλον έναν που τον έφαγαν οι φυλακόβιοι. Εγώ λοιπόν, μια χαρά διαβάζω. Το τι γράφεις εσύ είναι άλλο θέμα, αλλά είπαμε: Εσύ θα μπορούσες να γράφεις και για τη Real Μαδρίτης εδώ μέσα...  

 

Δεν σκιζομαι για τον βασανισμο του σφαγεα, σκιζομαι για ολο το κοσμο.

 

Όσες φορές και να το επαναλάβεις, χαμένες πάνε. Στο βασανισμό ή/και την εκτέλεση τού κάθε σκουπιδιού, έχεις αναφερθεί αμέτρητες φορές. Στο βασανισμό ή/και την εκτέλεση των αθώων (εν αντιθέσει με τα σκουπίδια) θυμάτων τους, δεν έχεις αναφερθεί ούτε μία. Ούτε καν ως φόρο τιμής στο άδικο που υπέστησαν, στην αγωνία τους, στον πόνο τους, στο θάνατό τους.

 

Για το ότι σκίζεσαι για τα θύματα λοιπόν, μπορεί να πείθεις το είδωλό σου στον καθρέφτη, αλλά μέχρι εκεί. 

 

Η ουσια:

Φιλε ο αλβανος βασανιζοταν επι 2,5 ωρες, του εβγαλαν τα νυχια, προσπαθησαν να κοψουν τα γενητικα του οργανα κλπ. Εσυ δηλωνεις πολυ ικανοποιημενος απο ολα αυτα και χαιρεσαι! Σε ρωταω λοιπον, εισαι σαδιστης, σου αρεσουν τα βασανιστηρια?

 

 

Ας υποθέσουμε - αφού επιμένεις... - ότι αυτή είναι η ουσία. Απαντώ λοιπόν στην τελευταία ερώτηση: Όταν υποβάλλονται σ' αυτά σαδιστές δολοφόνοι, μού αρέσουν, τα εγκρίνω, είμαι ευτυχής όταν μαθαίνω γι' αυτά και μάλιστα πολύ. Την ίδια απάντηση σού έδωσα και νωρίτερα. Γιατί με ρωτάς ξανά; Δε με πιστεύεις, ή δε χορταίνεις να το διαβάζεις;

 

Όσο για το αν είμαι ικανοποιημένος και αν χαίρομαι από το σετάκι που υπέστη ο συγκεκριμένος Αλβανός, δε μπορώ να σού απαντήσω, διότι δεν ξέρω τι είχε κάνει για να προκαλέσει τέτοια οργή. Σού είπα ότι αγνοώ την περίπτωση. Μέχρι στιγμής, το μόνο που μπορώ να πω, είναι: Εξαρτάται...

 

(...άσε, το έψαξα κι έμαθα ποιος ήταν και τι είχε κάνει. Βεβαίως και είμαι ικανοποιημένος. Ένα σκουπίδι ήταν, ένας αιμοσταγής εγκληματίας που βρήκε μπροστά του τη μοίρα που επιφύλασσε στα θύματά του. Να σκοτώσει ολόκληρη οικογένεια προσπάθησε, μέσα στο ίδιο της το σπίτι, προκειμένου να τη ληστέψει! Σιγά να μη τον λυπηθώ. Ακόμα και μέσα στη φυλακή σκότωσε - και μάλιστα άνθρωπο που δεν είχε καμία αρμοδιότητα πάνω στο αίτημά του, έναν απλό σωφρονιστικό υπάλληλο - επειδή ...βαρέθηκε να είναι μέσα και τού την έδωσε που δεν τον αποφυλάκιζαν. Το λύσαμε λοιπόν κι αυτό: Μια χαρά νιώθω που πήγε στον αγύριστο και γουστάρω που υπέφερε πριν.)

 

By the way, όσο αναλυτικά και αν μού περιγράψεις τα βασανιστήρια στο οποία υπεβλήθη ένα χαμένο κορμί που έχει προξενήσει τόσο κακό, δε συγκινούμαι ούτε στο ελάχιστο. Σ' αρέσουν οι λεπτομερείς περιγραφές βασανιστηρίων; Πάρε μία κι από 'μένα. Με θύμα ένα παιδάκι, τού οποίου το μόνο σφάλμα ήταν ότι βρέθηκε στο δρόμο ενός ανώμαλου εγκληματία. Πάρε κι άλλη μία. Με θύμα μια κοπέλα που έκανε το λάθος να ...γυρίσει νύχτα στο σπίτι της (Είναι δε μόνο δύο από τα αμέτρητα περιστατικά αθώων θυμάτων, εξ επιλογής ειδεχθών εγκληματιών. Ούτε είχαν επιχειρήσει να σκοτώσουν κανέναν, ούτε να ληστέψουν, ούτε τίποτα σχετικό, όπως αυτός τού οποίου ο βασανισμός και ο θάνατος θα έπρεπε να με κάνει να επαναστατώ.)

 

- Τη χτύπησε για να τής κλέψει το κινητό, τής έσπασε το κεφάλι με πέτρα, τη βίασε και την παράτησε να αργοπεθαίνει στα βράχια.

 

- Τη βίασε και την έκαψε ζωντανή για να εξαφανίσει τα ίχνη του.

 

Για κάτι τέτοια όντως λυπάμαι. Για ό,τι κι αν υπομείνουν, σκουπίδια όπως αυτό που μου λιβανίζεις τόσο καιρό, είμαι ευγνώμων.  

 

1) Ολοι οι ανθρωποι εχουν ακριβως τα ιδια δικαιωματα σε αυτο το κοσμο. Το αν εσυ δεν τα αναγνωριζεις, κακο δικο σου.

 

2) Το περιθωριο σου ανηκει. Θες να μεινεις εκει μια ζωη?

 

3) Να σου πω και κατι αλλο φιλε, κι εσυ αν πας στο διαολο στο κατω κατω, με τα μυαλα που εχεις, καθολου δε θα λυπηθω.

 

4) Τυποι σα κι εσενα συμβαλουν στη παρακμη της κοινωνιας και ευτελιζουν το ανθρωπινο ειδος.

 

1) Μπράβο σε όσους αναγνωρίζετε ίδια ακριβώς δικαιώματα στους εγκληματίες και στα αθώα θύματα. Εγώ απέχω έτη φωτός από εσάς και είμαι υπερήφανος γι' αυτό.

 

2) Εκατό φορές προτιμώ το περιθώριο, συγκριτικά με τη σαπίλα στην οποία επιλέγουν να μένουν οι πολλοί. Εγώ τουλάχιστον μπορώ να ανασαίνω αέρα που δε βρωμάει.

 

3) Πώς να περιγράψω τον καημό που με βαραίνει για το αν θα με λυπηθεί αυτός που λυπάται τους στυγερούς εγκληματίες; Δεν υπάρχουν λόγια...

 

4) Πιο κάτω δεν έχει, ούτε για την ήδη σάπια μέχρι το κόκαλο κοινωνία σας, ούτε για το ...«ανθρώπινο» είδος. Αν μπορούμε να συμβάλουμε σε περαιτέρω παρακμή και εξευτελισμό, είμαστε τουλάχιστον υπεράνθρωποι. Μαγκιά μας, τιμή μας και καμάρι μας.   

 

Αλλο το να διαβαζουν και να βγαζουν τα συμπερασματα τους, αλλο να τους επικαλήσε για να φανει οτι παιρνουν το μερος σου.

 

Εσύ τα έκανες και τα δύο, όχι εγώ...

 

Για παιδοφιλους μιλησες φιλε, ποιες ειναι οι υπολοιπες παρομοιες κατηγοριες?

 

Περίμενε να δεις για πόσο ακόμα θα παραμείνει ζωντανός μέσα στη φυλακή, ο δράστης τού εγκλήματος εις βάρος τής 16χρονης στην Πάρο και θα ανακαλύψεις ακόμα μία κατηγορία. Θα μάθουμε τα μαντάτα και οι δυο μας, αλλά εγώ θα κάνω πάρτι με την είδηση...

 

Τοτε συμφωνα με τη λογικη σου δεν υπαρχουν παιδοφιλοι στις φυλακες, εχουν ολοι λυντσαριστει απο τους συναδελφους τους...

 

Όσοι συλλαμβάνονται και μπαίνουν μέσα, αργά ή γρήγορα αντιμετωπίζουν την ίδια μοίρα. Το να εκλείψουν από τις φυλακές είναι αδύνατο, αφού πάντα θα υπάρχουν καινούργιοι που θα μπαίνουν. Με δεδομένο αναγκαστικά το ότι από την κοινωνία τα σκουπίδια δεν εκλείπουν ποτέ, συμβιβάζομαι με το πλησιέστερο εναλλακτικό ιδανικό: Να πηγαίνουν στο διάολο μέσα στη φυλακή. Εσύ κλάψε γι' αυτούς. Εγώ όπως είπα και μόλις προηγουμένως, τη μοίρα τους την αντιμετωπίζω ως αφορμή για πάρτι.

 

Δε βγαζουν νοημα ολα αυτα, ουτε και καταληγουν καπου.

 

...δε βγάζουν νόημα...δεν καταλήγουν κάπου...δεν έχεις τι να απαντήσεις...

 

...μπορείς να κάνεις ό,τι κάνω; Μπορείς να ζεις και να κυκλοφορείς χωρίς να φοβάσαι ούτε για τον εαυτό σου, ούτε για τους ανθρώπους που αγαπάς, όπως μπορώ εγώ; Μόνο ναι ή όχι χωράει ως απάντηση. Έχεις τα κότσια να απαντήσεις; Αν τα έχεις απόδειξέ το. Αν ψάχνεις για ...νόημα, απάντησε σ' αυτό. Τα υπόλοιπα είναι άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε.

Επεξ/σία από deesnider
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ μου αρέσει αυτό το να σκοτώνουμε ανθρώπους, για να δείξουμε πόσο κακό είναι να σκοτώνεις ανθρώπους.

 

Το λες με τρόπο πολύ απλοϊκό ώστε να ακουστεί μελό... Και φυσικά κανείς δεν είπε έτσι τυφλά ''σκότωσες,άρα θα σκοτωθείς''. Μιλάμε για τα αποτρόπαια εγκλήματα(και εννοείται πως βάζω και τις αποτρόπαιες απόπειρες μέσα,ασχέτως αν τελικώς το θύμα επιζήσει (όπως επιζήσει) -βλέπε Μυρτώ στην Πάρο-)  και πώς σε αυτά η δικαιοσύνη θα έπρεπε να εξαντλεί την αυστηρότητά της. Οπότε το ανθρώπους που λες αντιλαμβάνεσαι για τι ''ανθρώπους''μιλάμε, που όλα τα εισαγωγικά του κόσμου να βάλω  άνθρωποι δε γίνονται.Εκτός αν εσύ θεωρείς άνθρωπο τον Μπρέιβικ π.χ   οπότε πάω πάσο. Ε σε αυτούς λοιπόν επειδή τα θύματα που άφησαν πίσω δεν μπορείς να τα αναστήσεις,τους παίρνεις τα όργανα και δίνεις ζωή σε κάποιους εκεί έξω που σίγουρα το αξίζουν 1000% περισσότερο.. Αυτό θα πει δικαιοσύνη... Αλλά too good to become true...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ενώ εγώ δεν το είπα ούτε έτσι, ούτε επιλέγοντας άλλες λέξεις, ούτε κάνοντας χρήση μεταφορικών και ...καλολογικών στοιχείων, ούτε με οποιονδήποτε άλλο τρόπο, ούτε το υπονόησα καν. Τα περί επιθυμίας επιβολής στους άλλους των προσωπικών μου θέσεων και επιλογών από πλευράς μου είναι δικό σου συμπέρασμα, στο οποίο σε βολεύει να βασίζεις τις απαντήσεις σου, διότι επί τής ουσίας δεν έχεις τίποτα να πεις. Προσπαθείς να παρουσιάσεις ως δεδομένες επιλογές που ...θα έκανε ο άλλος, αυτά που εσύ συμπεραίνεις (και μάλιστα τελείως αυθαίρετα - το ότι υποστηρίζει απόλυτα κάποιος τις προσωπικές του θέσεις, μόνο εν μέσω τής τρικυμίας που έχει ξεσπάσει μέσα στο κεφάλι σου, μπορεί να ερμηνευθεί ως επιθυμία επιβολής τους).

 

Πολυ μπαμπλα εισαι φιλε, μηδεν ομως ουσια. Φλυαρεις μονο για να σκοτωσεις την ωρα σου χωρις να λες κατι.

 

Οπότε, τσίμπα άλλο ένα ...ασυναγώνιστο επιχείρημα, μια και μόνο ως στόχος δουλέματος αξίζει να αντιμετωπίζεσαι: «Εγκεφαλογράφημα».  

 

Δεν υπαρχει αμφιβολια οτι τα ασυναγωνιστα επιχειρηματα σου κλεβουν συνεχως τις εντυπωσεις!

 

Ακριβώς για το Δημητροκάλη μιλάμε, για τους ομοίους του (σε κλίμακα ...ανατριχίλας, όχι απαραιτήτως «σατανιστές»), για το πώς αντιμετωπίζονται από το σύστημα απονομής ...«δικαιοσύνης»(!!!) - θα πνιγώ ο κερατάς... - για το πώς θεωρούμε ότι θα έπρεπε να αντιμετωπίζονται, για το πώς θα τους αντιμετωπίζαμε οι ίδιοι αν βρισκόμαστε στη θέση των οικογενειών των θυμάτων τους και παρουσιάζουμε τη θέση μας για όσα τους συμβαίνουν κατά περιπτώσεις μέσα στη φυλακή. Το για τι πράγμα μιλάς εσύ είναι άλλο καπέλο. Ακόμα και για ποδόσφαιρο αν μιλούσες, δεδομένης τής τακτικής που ακολουθείς στη συζήτηση, αναμενόμενο θα ήταν. 

 

Τοση ωρα εμεις δεν μιλαμε για τον Δημητροκαλη.

 

Για την αυτοδικία των δεσμοφυλάκων στον Αλβανό φονιά, μιλάς εσύ. Εσύ έβαλες την περίπτωση στην κουβέντα (τώρα μόλις το διαπίστωσα), εσύ την ανήγαγες σε θέμα τού topic, οπότε η όποια σημασία της υφίσταται αποκλειστικά στο δικό σου μυαλό.

 

Εχεις μια μανια να ασχολεισε συνεχως με το μυαλο του συνομιλητη σου, τι πως που γιατι σκεφτεται κλπ, αντι να στρεφεσαι στο θεμα.

Αυτο συμβαινει σε ατομα που δεν εχουν επιχειρηματα.

 

Το «πώς» αναφερόμουν σε άλλους φυλακισμένους, το ανάλυσα πριν: Δεν είχα καν υπ' όψιν μου το συμβάν. Εσύ αναφέρθηκες σε «σαδιστές δολοφόνους» - και όχι σε «δεσμοφύλακες» συγκεκριμένα - σε απάντησή σου προς εμένα, τότε το παρατήρησα για πρώτη φορά (η αναφορά σου συγκεκριμένα σε δεσμοφύλακες, έγινε καμιά δεκαριά post πριν αρχίσω να συμμετέχω εγώ στο θέμα και είναι σε τέτοιο βαθμό εκτός τόπου, χρόνου και θέματος, ώστε δεν είχα κανένα λόγο να ...υποψιαστώ την ύπαρξή της και να την αναζητήσω...) και υπέθεσα ότι επρόκειτο για άλλον έναν που τον έφαγαν οι φυλακόβιοι. Εγώ λοιπόν, μια χαρά διαβάζω. Το τι γράφεις εσύ είναι άλλο θέμα, αλλά είπαμε: Εσύ θα μπορούσες να γράφεις και για τη Real Μαδρίτης εδώ μέσα...  

 

Αρες μαρες κουκουναρες.

 

Όσες φορές και να το επαναλάβεις, χαμένες πάνε. Στο βασανισμό ή/και την εκτέλεση τού κάθε σκουπιδιού, έχεις αναφερθεί αμέτρητες φορές. Στο βασανισμό ή/και την εκτέλεση των αθώων (εν αντιθέσει με τα σκουπίδια) θυμάτων τους, δεν έχεις αναφερθεί ούτε μία. Ούτε καν ως φόρο τιμής στο άδικο που υπέστησαν, στην αγωνία τους, στον πόνο τους, στο θάνατό τους.

 

Ειναι δεδομενο οτι οταν απευθυνονται σε σενα πανε χαμενες. Εσυ ομως εισαι ασημαντος.

Το θεμα μας ηταν ο βασανισμος του σκουπιδιου, οχι ο βασανισμος των αθωων θυματων. Μη μπερδευεσαι.

 

Για το ότι σκίζεσαι για τα θύματα λοιπόν, μπορεί να πείθεις το είδωλό σου στον καθρέφτη, αλλά μέχρι εκεί. 

 

Αλλη μια φορα μεχρι να το χωνεψεις: Σκιζομαι για ολο το κοσμο.

 

Ας υποθέσουμε - αφού επιμένεις... - ότι αυτή είναι η ουσία. Απαντώ λοιπόν στην τελευταία ερώτηση: Όταν υποβάλλονται σ' αυτά σαδιστές δολοφόνοι, μού αρέσουν, τα εγκρίνω, είμαι ευτυχής όταν μαθαίνω γι' αυτά και μάλιστα πολύ. Την ίδια απάντηση σού έδωσα και νωρίτερα. Γιατί με ρωτάς ξανά; Δε με πιστεύεις, ή δε χορταίνεις να το διαβάζεις;

 

Ειναι σημαντικο να ακουν οι συνομιλητες μας οτι υπαρχει καποιος σαδιστης που του αρεσουν τα βασανιστηρια, να βγαζει νυχια, να χτυπαει με τη βαριοπουλα κλπ κλπ.

Ελπιζω μονο καποια στιγμη να μη θελησεις να μιμιθεις αυτα τα κτηνη.

 

Μου αρεσει που τονιζεις αυταρεσκα και  με εμφαση οτι σου αρεσουν, τα εγκρινεις, εισαι ευτυχης κλπ :lol:

Δεν εχεις το στοιχειωδες μυαλο να κρυψεις αυτα τα ταπεινα σου ενστικτα.

 

 

(...άσε, το έψαξα κι έμαθα ποιος ήταν και τι είχε κάνει. Βεβαίως και είμαι ικανοποιημένος. Ένα σκουπίδι ήταν, ένας αιμοσταγής εγκληματίας που βρήκε μπροστά του τη μοίρα που επιφύλασσε στα θύματά του. Να σκοτώσει ολόκληρη οικογένεια προσπάθησε, μέσα στο ίδιο της το σπίτι, προκειμένου να τη ληστέψει! Σιγά να μη τον λυπηθώ. Ακόμα και μέσα στη φυλακή σκότωσε - και μάλιστα άνθρωπο που δεν είχε καμία αρμοδιότητα πάνω στο αίτημά του, έναν απλό σωφρονιστικό υπάλληλο - επειδή ...βαρέθηκε να είναι μέσα και τού την έδωσε που δεν τον αποφυλάκιζαν. Το λύσαμε λοιπόν κι αυτό: Μια χαρά νιώθω που πήγε στον αγύριστο και γουστάρω που υπέφερε πριν.)

 

Δεν ειναι σημαντικο αν θα τον λυπηθεις ή οχι. Σημαντικο ειναι να μην αποκτηνωνεσαι. Οταν αφηνεις τα δολοφονικα σου ενστικτα να κυριαρχουν τοτε γινεσαι ενα με αυτο που καταδικαζεις.

Και σταματα να μας τα πρηζεις για το ποσο μια χαρα νιωθεις κλπ., το πως νιωθεις ειναι το τελευταιο που ενδιαφερει.

 

 

By the way, όσο αναλυτικά και αν μού περιγράψεις τα βασανιστήρια στο οποία υπεβλήθη ένα χαμένο κορμί που έχει προξενήσει τόσο κακό, δε συγκινούμαι ούτε στο ελάχιστο. Σ' αρέσουν οι λεπτομερείς περιγραφές βασανιστηρίων; Πάρε μία κι από 'μένα. Με θύμα ένα παιδάκι, τού οποίου το μόνο σφάλμα ήταν ότι βρέθηκε στο δρόμο ενός ανώμαλου εγκληματία. Πάρε κι άλλη μία. Με θύμα μια κοπέλα που έκανε το λάθος να ...γυρίσει νύχτα στο σπίτι της (Είναι δε μόνο δύο από τα αμέτρητα περιστατικά αθώων θυμάτων, εξ επιλογής ειδεχθών εγκληματιών. Ούτε είχαν επιχειρήσει να σκοτώσουν κανέναν, ούτε να ληστέψουν, ούτε τίποτα σχετικό, όπως αυτός τού οποίου ο βασανισμός και ο θάνατος θα έπρεπε να με κάνει να επαναστατώ.)

 

Δεν εχει σημασια αν θα... συγκινηθεις. Μηπως συγκινουμε εγω με το δραμα σου?

 

Ολους τους βασανισμους του καταδικαζουμε, και οχι φυσικα επιλεκτικα.

 

 

1) Μπράβο σε όσους αναγνωρίζετε ίδια ακριβώς δικαιώματα στους εγκληματίες και στα αθώα θύματα. Εγώ απέχω έτη φωτός από εσάς και είμαι υπερήφανος γι' αυτό.

 

 

Ολοι οι ανθρωποι εχουν τα ιδια δικαιωματα και ειναι ισοι ενωπιον του Θεου.

Οι εγκληματιες καταδικαζονται συμφωνα με τη δικαιοσυνη και τους νομους της καθε πολιτειας.

Εσυ οταν αποκτησεις την εξουσια να εφαρμοσεις τη δικη σου.

 

2) Εκατό φορές προτιμώ το περιθώριο, συγκριτικά με τη σαπίλα στην οποία επιλέγουν να μένουν οι πολλοί. Εγώ τουλάχιστον μπορώ να ανασαίνω αέρα που δε βρωμάει.

 

Το περιθωριο σου εχει απιστευτη σαπιλα και βρωμια, δε την αντιλαμβανεσαι ομως γιατι την εχεις συνηθισει.

 

3) Πώς να περιγράψω τον καημό που με βαραίνει για το αν θα με λυπηθεί αυτός που λυπάται τους στυγερούς εγκληματίες; Δεν υπάρχουν λόγια...

 

Ποιος λυπαται τους στυγερους εγληματιες?

Η επικληση στο πολιτισμο, τη λογικη και τη δικαιοσυνη, για σενα μεταφραζεται ως... λυπη προς το κακοποιο?

 

 

4) Πιο κάτω δεν έχει, ούτε για την ήδη σάπια μέχρι το κόκαλο κοινωνία σας, ούτε για το ...«ανθρώπινο» είδος. Αν μπορούμε να συμβάλουμε σε περαιτέρω παρακμή και εξευτελισμό, είμαστε τουλάχιστον υπεράνθρωποι. Μαγκιά μας, τιμή μας και καμάρι μας.   

 

Φιλε οταν αποκτηνωνεσαι ευτελιζεις την ανθρωπινη υποσταση σου.

 

 

Περίμενε να δεις για πόσο ακόμα θα παραμείνει ζωντανός μέσα στη φυλακή, ο δράστης τού εγκλήματος εις βάρος τής 16χρονης στην Πάρο και θα ανακαλύψεις ακόμα μία κατηγορία. Θα μάθουμε τα μαντάτα και οι δυο μας, αλλά εγώ θα κάνω πάρτι με την είδηση...

 

Εχεις την εντυπωση οτι ολοι δραστες ανηλικων σκοτωνονται? Ενω οι αλλες κατηγοριες? (τα εχουμε πει ηδη αυτα, μη λεμε ολο τα ιδια).

 

Όσοι συλλαμβάνονται και μπαίνουν μέσα, αργά ή γρήγορα αντιμετωπίζουν την ίδια μοίρα. Το να εκλείψουν από τις φυλακές είναι αδύνατο, αφού πάντα θα υπάρχουν καινούργιοι που θα μπαίνουν. Με δεδομένο αναγκαστικά το ότι από την κοινωνία τα σκουπίδια δεν εκλείπουν ποτέ, συμβιβάζομαι με το πλησιέστερο εναλλακτικό ιδανικό: Να πηγαίνουν στο διάολο μέσα στη φυλακή. Εσύ κλάψε γι' αυτούς. Εγώ όπως είπα και μόλις προηγουμένως, τη μοίρα τους την αντιμετωπίζω ως αφορμή για πάρτι.

 

 

Μαυρη ειν η νυχτα στα βουνα...

Κλαιω για σενα φιλε, οχι γιαυτους, γιατι αυτοι ουτως ή αλλως ειναι τελειωμενοι.

 

 

...δε βγάζουν νόημα...δεν καταλήγουν κάπου...δεν έχεις τι να απαντήσεις...

 

Τι να απαντησει κανεις σε μπαρουφες κενες περιεχομενου?

Οπως ειναι η παρακατω:

 

...μπορείς να κάνεις ό,τι κάνω; Μπορείς να ζεις και να κυκλοφορείς χωρίς να φοβάσαι ούτε για τον εαυτό σου, ούτε για τους ανθρώπους που αγαπάς, όπως μπορώ εγώ; Μόνο ναι ή όχι χωράει ως απάντηση. Έχεις τα κότσια να απαντήσεις; Αν τα έχεις απόδειξέ το. Αν ψάχνεις για ...νόημα, απάντησε σ' αυτό. Τα υπόλοιπα είναι άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το λες με τρόπο πολύ απλοϊκό ώστε να ακουστεί μελό... Και φυσικά κανείς δεν είπε έτσι τυφλά ''σκότωσες,άρα θα σκοτωθείς''. Μιλάμε για τα αποτρόπαια εγκλήματα(και εννοείται πως βάζω και τις αποτρόπαιες απόπειρες μέσα,ασχέτως αν τελικώς το θύμα επιζήσει (όπως επιζήσει) -βλέπε Μυρτώ στην Πάρο-)  και πώς σε αυτά η δικαιοσύνη θα έπρεπε να εξαντλεί την αυστηρότητά της. Οπότε το ανθρώπους που λες αντιλαμβάνεσαι για τι ''ανθρώπους''μιλάμε, που όλα τα εισαγωγικά του κόσμου να βάλω  άνθρωποι δε γίνονται.Εκτός αν εσύ θεωρείς άνθρωπο τον Μπρέιβικ π.χ   οπότε πάω πάσο. Ε σε αυτούς λοιπόν επειδή τα θύματα που άφησαν πίσω δεν μπορείς να τα αναστήσεις,τους παίρνεις τα όργανα και δίνεις ζωή σε κάποιους εκεί έξω που σίγουρα το αξίζουν 1000% περισσότερο.. Αυτό θα πει δικαιοσύνη... Αλλά too good to become true...

Είναι πολύ απλοϊκό. 

Τυφλά θα σκοτώνεις όπως και να έχει. Πάρε για παράδειγμα:

http://www.deathpenaltyinfo.org/innocence-and-death-penalty#race

Όλοι αυτοί, καταδικάστηκαν σε θάνατο, ενώ ήταν αθώοι.

Βάλε τώρα και πόσοι αθώοι εκτελέστηκαν πριν ανακαλύψουν πως όντως ήταν αθώοι.

Στις δικές τους οικογένειες τι θα πεις; Ουπς, σορρυ;

Η δική τους ζωή πως θα γυρίσει πίσω;

Όσο για τον Μπρέιβικ, απ' το ν' αρχίσουμε τα παραπάνω, ναι προτιμώ να ζήσει αυτός. Το ξέρεις κι εσύ άλλωστε πως ο τύπος δεν πρόκειται να βγει ποτέ από την φυλακή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν κάποιος κατηγορηθεί λάθος για κάποιο πολύ σοβαρό έγκλημα που θα μπορούσε να επιφέρει θανατική ποινή δεν μπορώ να σκεφτώ τι είναι "καλύτερο". Να "ζήσει" μια ζωή - κόλαση στις φυλακές μέχρι να πεθάνει και μαζί με αυτόν να πεθαίνουν από τη στεναχώρια και οι δικοί του άνθρωποι ή να τον εκτελέσουν μια και καλή? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν κάποιος κατηγορηθεί λάθος για κάποιο πολύ σοβαρό έγκλημα που θα μπορούσε να επιφέρει θανατική ποινή δεν μπορώ να σκεφτώ τι είναι "καλύτερο". Να "ζήσει" μια ζωή - κόλαση στις φυλακές μέχρι να πεθάνει και μαζί με αυτόν να πεθαίνουν από τη στεναχώρια και οι δικοί του άνθρωποι ή να τον εκτελέσουν μια και καλή? 

Γιατί πολλοί απελευθερώθηκαν πολλά χρόνια μετά την καταδίκη τους. Δεν πεθαίνουν όλοι οι αθώοι στη φυλακή. Σ' αυτούς και στις οικογένειες τους τι θα έλεγες ας πούμε; Δες το απ' την καλή πλευρά; Καλύτερα που τον σκοτώσαμε απ' το να μείνει 20 χρόνια στη φυλακή;

Εξάλλου αυτές οι υποθέσεις δεν έχουν νόημα. Κι εγώ μπορεί να πιστεύω πως είναι καλύτερα να πεθάνω παρά να μείνω τετραπληγική πχ. Αυτό δε σημαίνει πως το ίδιο νοιώθουν όσοι είναι τετραπληγικοί, ούτε πως αφού το πιστεύω, είναι οκ να τους σκοτώνω.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί πολλοί απελευθερώθηκαν πολλά χρόνια μετά την καταδίκη τους. Δεν πεθαίνουν όλοι οι αθώοι στη φυλακή. Σ' αυτούς και στις οικογένειες τους τι θα έλεγες ας πούμε; Δες το απ' την καλή πλευρά; Καλύτερα που τον σκοτώσαμε απ' το να μείνει 20 χρόνια στη φυλακή;

Εξάλλου αυτές οι υποθέσεις δεν έχουν νόημα. Κι εγώ μπορεί να πιστεύω πως είναι καλύτερα να πεθάνω παρά να μείνω τετραπληγική πχ. Αυτό δε σημαίνει πως το ίδιο νοιώθουν όσοι είναι τετραπληγικοί, ούτε πως αφού το πιστεύω, είναι οκ να τους σκοτώνω.

όχι δεν εννοούσα ότι η μια λύση είναι καλύτερη από την άλλη, απλά μια "φωναχτή-γραπτή" σκέψη ήταν :-)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολυ μπαμπλα εισαι φιλε, μηδεν ομως ουσια. Φλυαρεις μονο για να σκοτωσεις την ωρα σου χωρις να λες κατι.

 

 

Δεν υπαρχει αμφιβολια οτι τα ασυναγωνιστα επιχειρηματα σου κλεβουν συνεχως τις εντυπωσεις!

 

Τοση ωρα εμεις δεν μιλαμε για τον Δημητροκαλη.

 

Εχεις μια μανια να ασχολεισε συνεχως με το μυαλο του συνομιλητη σου, τι πως που γιατι σκεφτεται κλπ, αντι να στρεφεσαι στο θεμα.

Αυτο συμβαινει σε ατομα που δεν εχουν επιχειρηματα.

 

Αρες μαρες κουκουναρες.

 

Ειναι δεδομενο οτι οταν απευθυνονται σε σενα πανε χαμενες. Εσυ ομως εισαι ασημαντος.

Το θεμα μας ηταν ο βασανισμος του σκουπιδιου, οχι ο βασανισμος των αθωων θυματων. Μη μπερδευεσαι.

 

Αλλη μια φορα μεχρι να το χωνεψεις: Σκιζομαι για ολο το κοσμο.

 

Δεν είναι μόνο το ψιλοκομμένο τουμπεκί σου που έχει πλάκα, είναι που είσαι και αργός τρομάρα σου...

 

Ειναι σημαντικο να ακουν οι συνομιλητες μας...

 

Καλώς τους πάλι τους ...συνομιλητές! Πάνω που είχα αρχίσει να αμφιβάλλω για το ποιος τους επικαλείται...

 

Μου αρεσει που τονιζεις αυταρεσκα και  με εμφαση οτι σου αρεσουν, τα εγκρινεις, εισαι ευτυχης κλπ  :lol:

Δεν εχεις το στοιχειωδες μυαλο να κρυψεις αυτα τα ταπεινα σου ενστικτα.

 

Μπα, δεν είναι θέμα μυαλού. Ζήτημα θέλησης είναι: Δε θέλω να τα κρύψω!

 

Και σταματα να μας τα πρηζεις για το ποσο μια χαρα νιωθεις κλπ., το πως νιωθεις ειναι το τελευταιο που ενδιαφερει.

 

Εσύ ρώτησες αν μ' αρέσουν αυτές οι καταστάσεις. Ζήσε με την απάντηση λοιπόν. Αν ρωτάς κάτι, υπό την προϋπόθεση να πάρεις αποκλειστικά την απάντηση που σ' αρέσει, ρωτάς λάθος άνθρωπο.

 

Οι εγκληματιες καταδικαζονται συμφωνα με τη δικαιοσυνη και τους νομους της καθε πολιτειας.

 

Ναι, μωρέ! Είπα εγώ όχι; Εγώ απλώς τη βρίσκω με όσα παθαίνουν μετά!

 

Τι να απαντησει κανεις σε μπαρουφες κενες περιεχομενου?

Οπως ειναι η παρακατω:

 

...μπορείς να κάνεις ό,τι κάνω; Μπορείς να ζεις και να κυκλοφορείς χωρίς να φοβάσαι ούτε για τον εαυτό σου, ούτε για τους ανθρώπους που αγαπάς, όπως μπορώ εγώ; Μόνο ναι ή όχι χωράει ως απάντηση. Έχεις τα κότσια να απαντήσεις; Αν τα έχεις απόδειξέ το. Αν ψάχνεις για ...νόημα, απάντησε σ' αυτό. Τα υπόλοιπα είναι άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε.

 

Μπορείς; Όχι απ' ό,τι φαίνεται. Σε απασχολεί το ότι δε μπορείς; Επίσης μάλλον όχι. Εγώ μπορώ και νιώθω τυχερός, διότι θα με απασχολούσε τρομερά, θα ντρεπόμουν αν δε μπορούσα. Εσύ συνέχισε να περπατάς κοιτώντας πίσω σου και να κοιμάσαι με τα μάτια ανοιχτά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...