Προς το περιεχόμενο

Αποφυλακίστηκε ο Δημητροκάλης


Cossutius.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πώς ξέρουμε ότι ένας δολοφόνος θα αλλαξει όντως χαρακτηρα και όχι απλως συμπεριφορα για οσο διαστημα θα ειναι μεσα;

 

Τι είναι αυτά που ρωτάς ρε και σ' είχα για ξύπνιο; Σιγά το δύσκολο: Τον βάζουμε να μας ορκιστεί...

 

Πως δίνουμε «άδεια εξόδου μετά δημοσίων θεαμάτων» στον Ξηρό - και γιατί να μην τού δώσουμε δηλαδή; τι έκανε το παιδί; επειδή τού βγήκαν λίγο πιο ισχυρά (και σε σχήμα ρουκέτας...) τα βεγγαλικά τής ανάστασης; - αν μας ...δώσει το λόγο του ότι θα επιστρέψει; Το ίδιο εύκολα!   

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 494
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τι είναι αυτά που ρωτάς ρε και σ' είχα για ξύπνιο; Σιγά το δύσκολο: Τον βάζουμε να μας ορκιστεί...

 

Πως δίνουμε «άδεια εξόδου μετά δημοσίων θεαμάτων» στον Ξηρό - και γιατί να μην τού δώσουμε δηλαδή; τι έκανε το παιδί; επειδή τού βγήκαν λίγο πιο ισχυρά (και σε σχήμα ρουκέτας...) τα βεγγαλικά τής ανάστασης; - αν μας ...δώσει το λόγο του ότι θα επιστρέψει; Το ίδιο εύκολα!   

Μλκ dee πως τα λες έτσι.Να σε πάρει και είχα ένα ποτηράκι chivas δίπλα μου και το απολάμβανα και μου το βγαλες από τις μύτες.Φήμες πάντως λένε ότι και τις βόμβες για δυναμιτάκια τις είχαν έτσι για να κάνουν πλάκα! :devil:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε θεωρώ γενικά ότι μπορούν εύκολα να ενταχθούν στην κοινωνία τέτοιοι άνθρωποι. Εκτός και αν πειραματιζόμαστε με το αν πέτυχε η συμμόρφωση τους και φιλολογούμε συνάμα.

Πιστεύω επίσης πως η πλειοψηφία των κρατουμένων και λόγω της ποιότητας του συστήματος ,αποφυλακίζεται με πολύ χειρότερη άποψη για τους νόμους και το σεβασμό τους...

Συμφωνώ και στα δύο. Αλλά από το δε μπορούν να ενταχθούν εύκολα μέχρι το να σαπίσουν μέσα υπάρχει αρκετός χώρος για να μείνει ακάλυπτος.

 

Για το άλλο μπουμπούκι (κατσούλα) και δολοφόνο επίσης της ανήλικης κοπέλας που έκανε αιμοβόρες νυχτερινές τελετές σε κοιμητήρια, και ενώ καταδικάστηκε συνέχιζε να αλληλογραφεί με ανήλικες κοπέλες επιδιώκοντας μάλιστα να συναντηθεί με κάποιες στο επισκεπτήριό του, μπορεί να έχει σωφρονιστεί; Τι πιστεύεις;

Πρώτα απ' όλα δεν πιστεύω τίποτα όσον αφορά αιμοβόρες νυχτερινές τελετές. Δεν πιστεύω δηλαδή όχι πως δεν τις έκανε, αλλά το ότι το γεγονός πως τις έκανε έχει απαραίτητα κάποια σημασία.

 

Πρώτον γιατί όλοι έχουμε κάνει μαλακίες στη ζωή που αν μας έβγαζαν φωτογραφία χωρίς λεζάντα σίγουρα κάποιος θα βρισκόταν να πει ότι είμαστε για ψυχιατρείο ή και χειρότερα.

 

Δεύτερον γιατί είμαστε στη χριστιανική Ελλάδα όπου ο σατανισμός σαν έννοια χτυπάει κατευθείαν τον κάλο στον εγκέφαλο. Και σα να μην έφτανε αυτό έχουμε πάρει τις πληροφορίες μας από τα διεθνώς διακεκριμένα για την αντικειμενικότητά τους ΜΜΕ (σοβαρά τώρα την πρώτη φορά που είδα ρεπορτάζ πάνω σε θέμα που κατείχα σε βάθος η πρώτη μου σκέψη ήταν "τι μαλακίες θεέ μου" και η δεύτερη "φαντάσου τι μου λένε στα θέματα που δεν κατέχω για να μπορώ να κρίνω").

 

Τρίτον γιατί πολύς κόσμος κάνει πράγματα για λόγους που δεν κατανοούμε ή που κατακρίνουμε ("κοίτα τι κάνει ο καραγκιόζης για να γαμήσει"), επίσης ο Ozzy που αποκεφάλιζε το περιστέρι στη σκηνή, οι Immortal που αν μου πει κανείς πως ντύνονται έτσι για οποιοδήποτε λόγο πέραν του μάρκετινγκ θα του πω να πάει να τον δει γιατρός κλπ. Ειδικά για το ότι τουλάχιστον μέχρι ένα σημείο ο Κατσούλας πουλάει αυτό τον πρόλογο επειδή είναι ο μοναδικός τρόπος που έχει για να μετρήσει και όλοι οι άνθρωποι θέλουν να μετράνε, αν υπήρχε τρόπος να το διαπιστώσουμε σου το στοιχημάτιζα 10 προς 1.

 

Επιπλέον υπάρχουν βέβαια περιπτώσεις εγκληματιών που είναι τελείως κούκου και για τους οποίους δε μπορείς να κάνεις προβλέψεις. Αλλά ο Κατσούλας δεν είναι κούκου και ξέρει πολύ καλά τι του γίνεται.

 

Άρα νυχτερινές τελετές Χ (τα είπα), αλληλογραφία με ανήλικες Χ τουλάχιστον λόγω αμφιβολιών (αναγνώριση από τα goth κοριτσάκια; έστω, ότι μπορεί ο καθένας, ξέρω να σου πω ένα μπαρ όπου θα δεις δεκάδες τέτοιους), επιδιώκοντας να συναντηθεί καραμπινάτο Χ (ρεαλιστικά δε μπορεί να έχει άλλο σκοπό πέρα του να μυρίσει λίγο μπουτάκι). Οπότε τι μένει; 

 

Μένει το ότι ο Κατσούλας ήταν σίγουρα fucked up στο μυαλό όταν έκανε τους φόνους, στο ενδιάμεσο όμως που μεγάλωσε κιόλας πιθανότατα κατάλαβε ότι αυτά τα περι σατανολατρείας είναι για να τον παίζουν τα κακά αγοράκια. Δε μπορώ να έχω την παραμικρή ιδέα για το αν θα ξανασκότωνε (αυτό θα το πουν οι ψυχολόγοι), αλλά εφόσον το πρόβλημά του όπως φαίνεται ήταν κάλος στον σατανικό εγκέφαλο και όχι κάποιου είδους "ανωμαλία στη σκέψη" (εννοώ π.χ. παιδεραστής) δίνω σημαντική πιθανότητα αν έβγαινε έξω να συνέχιζε φυσικά τα σατανιστικά (κάπως πρέπει να γαμήσει κι αυτός) αλλά να ήταν αρνάκι όσον αφορά τον ποινικό κώδικα.

 

Δεν το προδικάζω, αλλά μου φαίνεται πολύ πιθανό.

 

 

defacer μάλλον δεν έχεις καταλάβει κάτι . Το πρόβλημα δεν ειναι τι λές. Ο καθένας μπορεί να λέει την γνώμη του. Όταν χαρακτηρίζεις τους πάντες και τα πάντα , προσβάλλεις δηλαδή, δημιουργείς αντιδράσεις και δικαιολογημένα. 

 

Με αδικείς. Το έχω καταλάβει εδώ και τουλάχιστον 10 χρόνια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και φυσικά όταν κάποιος αποδεικνύει με επιχειρήματα ότι μερικοί νόμοι είναι για τον πο@τσο τότε ξαφνικά πέφτει σιγή ασυρμάτου.Μέχρι και οι προσβολές τελειώνουν.Πάντως αρκετά με τις κόντρες εγώ πραγματικά αναρωτιέμαι αν υπάρχει κάποιος που πιστεύει με το χέρι στην καρδιά ότι είναι ικανοποιητική η ποινή των 20 χρόνων για το κτήνος που βίασε και έκαψε ζωντανή τελικά την κοπέλα στην Ξάνθη.Είναι τυχερός που γεννήθηκε σε αυτό το μπουρδέλο κράτος που λέγεται Ελλάδα!Έπρεπε να γεννηθεί στο Τέξας θα είχε πολύ πλάκα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και φυσικά όταν κάποιος αποδεικνύει με επιχειρήματα ότι μερικοί νόμοι είναι για τον πο@τσο τότε ξαφνικά πέφτει σιγή ασυρμάτου.

 

Δε θέλω να σου χαλάσω την ονείρωξη, αλλά αν πιστεύεις ότι χρειαζόταν να αποδείξεις με επιχειρήματα (λέμε και καμιά μαλακία) πως υπάρχουν νόμοι που είναι για τον πούτσο, μάλλον δε θα έχεις ανοίξει ποτέ να διαβάσεις αστικό ή ποινικό κώδικα στη ζωή σου. Ή βασικά χέστο αυτό, μάλλον θα ήσουν σε άλλη χώρα όταν γινόταν (2 φορές κιόλας) ο χαμός με το νόμο που έπιανε και τα internet cafe.

 

Τώρα όσον αφορά τη σιγή, ο καθένας αποφασίζει για τον εαυτό του ποιός αξίζει να πάρει απάντηση και ποιός αξίζει να πάρει άλλα πράγματα. Σόρι αν έμεινες ανικανοποίητος, αλλά με το πρώτο σου post αυτοδιαγράφηκες. Αλλά γιατί τόση πικρία; Πάρε παράδειγμα από τον Maus που μονολογεί χωρίς να παραπονιέται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιτα εγω δεν αναφερθηκα σε σενα αλλα στα ποστ σου ! 

λες τον αλλον οταν μεγαλωσει θα μαθει οτι δε χρειαζεται να βρισεις καποιον  για να τον προσβαλεις , και λιγα ποστ πιο πισω εχεις αποκαλεσει καποιους ρεντικολα !   αυτο μου φτανει .. τελος ! σιγη ! δεν εχω να πω τιποτα μαζι σου ..

Μιας και αναφερθηκες ομως προσωπικα εσυ σε εμενα ακου κατι τελευταιο ..

εμενα κοροιδο δε με πιανεις αλλο.. ας σε ταισουν αλλοι να φας εχεις βρει μπολικους εδω ..

εγω εχω πολυ πιο σημαντικα πραγματα να κανω απο το να μπω σε αντιπαραθεση με ατομα σαν κ σενα  ...

παω μια τουαλετα ... τα λεμε ...

τα χεις παρει εσυ αυτα τα ''αλλα πραγματα'' απο μενα σε ολα να νηματα που σε χω πετυχει ..

καληνυχτα !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε θέλω να σου χαλάσω την ονείρωξη, αλλά αν πιστεύεις ότι χρειαζόταν να αποδείξεις με επιχειρήματα (λέμε και καμιά μαλακία) πως υπάρχουν νόμοι που είναι για τον πούτσο, μάλλον δε θα έχεις ανοίξει ποτέ να διαβάσεις αστικό ή ποινικό κώδικα στη ζωή σου. Ή βασικά χέστο αυτό, μάλλον θα ήσουν σε άλλη χώρα όταν γινόταν (2 φορές κιόλας) ο χαμός με το νόμο που έπιανε και τα internet cafe.

 

Τώρα όσον αφορά τη σιγή, ο καθένας αποφασίζει για τον εαυτό του ποιός αξίζει να πάρει απάντηση και ποιός αξίζει να πάρει άλλα πράγματα. Σόρι αν έμεινες ανικανοποίητος, αλλά με το πρώτο σου post αυτοδιαγράφηκες. Αλλά γιατί τόση πικρία; Πάρε παράδειγμα από τον Maus που μονολογεί χωρίς να παραπονιέται.

Εσύ που έχεις "διαβάσει ποινικό και αστικό κώδικα δεν μας λες πόσο τέλειος είναι ο νόμος περί ευθύνης υπουργών;όχι τίποτα άλλο δηλαδή αλλά να μας εμπλουτίσεις με την σοφία σου!Καλά δεν αναφέρομαι καν στην νόμο που περιγράφει την εφαρμογή των ισοβίων.όχι απλά για τον πο@τσο αλλά ότι να ναι.Από κάτι τέτοιους νόμους αναγκαστήκαμε να διπλοκλειδώνουμε τις πόρτες των σπιτιών μαςκαι να μην μπορούμε να περπατάμε τα βράδια στο κέντρο της Αθήνας της Λάρισας  της Θεσσαλονίκης κ.α.Σου έγραψε παραπάνω ο dee πως είναι τα πράγματα στο μέρος όπου διαμένει όπου η τιμωρία για τα εγκλήματα είναι παραδειγματική και πράγματι ζήλεψα.Πάντως γούστο έχεις, σε κράζουν όλοι και να το παρουσιάζεις ως δικό σου avantage.Τέτοια άτομα εδώ που είμαι εγώ τους αποκαλούμε ξερόλες και τους τρελαίνουμε στην φάπα!Αλλά δεν χρειάζεται να στο πω το ξέρω ότι σε φέρνω μπροστά σε οικίες καταστάσεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Maus, δεν ξέρω τι άλλα πράγματα έχεις να κάνεις, πάντως το να με σχολιάζεις πρέπει να το θεωρείς πολύ σημαντικό γιατί εδω και μερικές σελίδες δεν έχεις αφήσει ούτε ένα post ασχολίαστο. Καλό βόλι.

 

Σούπερμαν ναι, έχω διαβάσει αστικό και ποινικό κώδικα. Κάτι πρέπει να κάνω και γω όταν οι άλλοι πηγαίνουν στις κομματικές συγκεντρώσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θεωρείς ότι εγώ πηγαίνω σε κομματικές συγκεντρώσεις είσαι πολύ γελασμένος,ούτε ο χρόνος μου αλλά ούτε και η παιδεία μου μου επιτρέπουν να ασχολούμαι με αυτά τα υποκείμενα που υπάρχουν στην πολιτική ζωή.Και εγώ διαβάζω για την θεωρία των χορδών και των υπερχορδών όπως και για το πως τα αστρα μετατρέπουν το υδρογόνο τους σε ήλιο μέσω της πυρηνικής σύντηξης ωστόσο ποτέ δεν το έπαιξα ούτε ειδικός στην φυσική ούτε και στην αστροφυσική.Τι να κάνουμε τώρα;Αυτό για τους ξερόλες στο είπα;Μάλλον ναι.....Καληνύχτα και από μένα και λυπάμαι.....Πραγματικά πρέπει να είσαι από αυτούς που μαλώνουν ακόμα και με τα ρούχα τους.Από μένα τέλος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Θα παίζουμε ρακέτες για πολύ ώρα; Όχι ότι έχω πρόβλημα, αλλά δεν έχει καλοκαιριάσει ακόμα...

 

 

Ρακετες ονομαζεις την ανταλλαγη αποψεων? Μπορει οι δικες σου να ειναι απο τραγικες εως αστειες αλλα ok, ας μη τις πουμε ρακετες

 

 

Εσύ λες ότι δε γίνεται, εγώ λέω ότι το κάνω και μάλιστα χωρίς ίχνος ενδοιασμού. Εσύ λες «δε μπορείς» (και πραγματικά με κάνεις να γελάω...), εγώ σού λέω ότι μπορώ πανεύκολα. Τι θα κάνεις; Θα περιορίσεις τη σκέψη των άλλων, ή θα καρφώσεις τη γνώμη σου στα ξένα μυαλά, επειδή σού τη δίνει να βλέπεις διαφορετικές απ' τη δική σου; Εσύ δεν κάνεις διάκριση μεταξύ εγκλημάτων, εγώ κάνω και τη θεωρώ περισσότερο από προφανή. Εσύ μιλάς για πιο ειδεχθές έγκλημα, εγώ λέω ότι, όχι μόνο δεν υπάρχει ειδεχθέστερο απ' την κακοποίηση ενός παιδιού, απ' το κάψιμο ενός ζωντανού ανθρώπου, απ' το να βιάσεις και να συνθλίψεις το κρανίο τού θύματός σου, αλλά και ότι δε θεωρώ καν έγκλημα το να εκτελούνται εν ψυχρώ οι δράστες εγκλημάτων όπως τα παραπάνω, ακόμα κι αν το ρόλο τού εκτελεστή αναλαμβάνει με το έτσι θέλω κάποιος φυλακόβιος. Δε μού καίγεται καρφί για το αν θα βασανιστούν πριν πεθάνουν. Όσο πιο εφιαλτικό και μαρτυρικό θάνατο έχουν, τόσο πιο ευτυχισμένος αισθάνομαι. Πόσο σαδιστής μπορεί να είμαι; Λιγότερο απ' όσο είσαι εσύ υποκριτής, όταν τονίζεις το βασανισμό για δείξεις ότι ο θάνατος τού δολοφόνου είναι χειρότερο έγκλημα, αλλά το βασανισμό που υπέστησαν τα θύματά του πριν τελικώς τα παρατήσει νεκρά ή «ζωντανά» (το παιδάκι βιάστηκε, η κοπέλα κάηκε ζωντανή, η μικρούλα βρέθηκε βιασμένη και πεταμένη στα βράχια με το κεφάλι θρυμματισμένο από κοτρόνες,) κάνεις ότι δεν τον βλέπεις. Ας είμαι ο μεγαλύτερος σαδιστής που χωράει το μυαλό σου, επειδή εγκρίνω τη θανάτωση αυτών των σκουπιδιών. Μπροστά στο σαδισμό εκείνων που διαπράττουν αυτά τα εγκλήματα, με θεωρώ κολεγιόπαιδο. Δε σε υποχρέωσε κανείς να συμφωνήσεις. 

 

 

Σου εξηγησα οτι το θεμα δεν ειναι οι σκεψεις σου, μπορεις να σκεφτεσαι οτι θες. Και οι τρελοι στα τρελοκομεια σκεφτονται οτι θελουν. Σημασια εχει οτι δεν μπορεις να επιβαλεις αυτες σου τις σκεψεις(ευτυχως) στην πολιτεια που ζουμε.

Υποκριτικο ειναι οταν κοπτεσαι για ενα εγκλημα ενω χαιρεσαι για ενα αλλο, σαδιστικο ειναι οταν δηλωνεις... ικανοποιημενος απο το βασανισμο.

 

 

Τίποτα δεν αποδεικνύεις. Λες τη γνώμη σου όπως όλοι, όπως κι εγώ. Το ότι η δική σου γνώμη συμβαδίζει με τα επισήμως αποδεκτά, δεν αποτελεί απόδειξη για την ορθότητά της, ούτε για το ότι η δική μου είναι λανθασμένη. Γι' αυτό πρόκειται για «γνώμες» και όχι για αξιώματα.

 

 

Το απεδειξα οχι για σενα βεβαια που εχεις κολλημενες ιδεες αλλα γιαυτους που μας διαβαζουν.

Δεν ειναι οτι συμβαδιζει με τα επισημως αποδεκτα, ειναι οτι συμβαδιζει με τη λογικη.

Εσυ ξεχωριζεις το βασανισμο και το εγκλημα σε καλο και κακο. Η λογικη δεν τα ξεχωριζει, καταλαβες?

 

 

Αυτό τώρα με το τι συμπεράσματα θα βγάλουν οι αναγνώστες και για το πού ακριβώς μού προξενεί φαγούρα το ποια θα είναι αυτά, θες πραγματικά να το σχολιάσω;

 

 

Να μην το σχολιασεις. Εδω περα ποσταρεις εθελοντικα, δε σε υποχρεωνουν.

 

 

Μια χαρά θα το κρίνω και θα εδραιώσω τη θέση μου πάνω στη συγκεκριμένη κρίση. Το δικαστήριο επιτελεί το ρόλο του και δεν το εμποδίζω πουθενά να τον επιτελέσει. Το τι κρίνω όμως εγώ σωστό ή λάθος και το τι πιστεύω ως ιδέα, δε θα μού το επιβάλλει κανένα δικαστήριο. Ούτε μπορεί, ούτε έχει λόγο να το θέλει. Όταν η συντεταγμένη πολιτεία το τσίρκο σας, νομοθετήσει υπέρ τής λοβοτομής των διαφωνούντων με τα επισήμως αποδεκτά, θα μπορεί. Πώς το κόβεις; Να περιμένω ή να πάω να την κάνω μόνος μου; Να ξέρω για να κανονίσω το πρόγραμμά μου...

 

 

Θα το κρινεις οπως ολοι αλλα δε θα μπορεσεις να το επιβαλλεις, αυτη ειναι η διαφορα.

Φανταζεσαι ο καθενας να εφαρμοζε τη δικαιοσυνη της αρεσκειας του?

 

 

Το να αμφισβητείς κατά περιπτώσεις την ορθότητα ακόμα και των νόμων και να το λες ευθαρσώς, είναι το ακριβώς αντίθετο τής υποκρισίας. Λέγεται ευθύτητα και θάρρος τής γνώμης σου. Τους έχεις υπ' όψιν σου τους όρους;

 

 

Αλλο σου ειπα αλλο καταλαβες.

 

Ούτε το να παίρνεις το νόμο στα χέρια σου είναι υποκριτικό. Παράνομο είναι και διώκεται. Άλλο το ένα, άλλο το άλλο. Μαθήματα ελληνικών, εγώ έκανα στο σχολείο. Αν εσύ περιμένεις να κάνεις - πόσο μάλλον να ...παραδώσεις! - στο insomnia είναι δικό σου θέμα. Εμένα με συγχωρείς, αλλά θα βγω στο προαύλιο.

 

 

Αρε μαρες κουκουναρες. Μεινε στο θεμα.

 

Σού είπα λίγο πριν τι είναι υποκριτικό. Υποκριτικό είναι να δηλώνεις τη φρίκη σου για το βασανισμό τού εγκληματία, την ίδια στιγμή που κλείνεις τα μάτια σου μπροστά στο βασανισμό των θυμάτων του (ναι, αυτό ακριβώς έκανες πριν: χαρακτήρισες ειδεχθέστερο έγκλημα το θάνατο των εγκληματιών μέσα στη φυλακή από άλλους εγκληματίες, από το έγκλημα που διέπραξαν οι ίδιοι, διότι υπέστησαν βασανισμό, εν αντιθέσει με τα θύματά του, τα οποία απλώς ...βίωναν οικειοθελώς τη φαντασίωσή τους να τα ξεσκίζουν στα πέντε τους χρόνια, να τα κάνουν προσάναμμα, ή να τους ανοίγουν το κεφάλι! Αχαλίνωτοι οργασμοί, όχι αστεία...)

 

Κανεις και πλακα φιλε? Ποτε εκλεισα τα ματια? Αντιθετα ειπα οτι ολα τα εγκληματα ειναι καταδικαστεα. Απο κι και περα το να σε βασανισουν κιολας εκτος απ το να σε σκοτωσουν ειναι ειδεχθεστερο.

Εισαι σαδιστης, σου αρεσουν τα βασανιστηρια?

 

 

Αν υπάρχει, λέει! Όχι μόνο υπάρχει, αλλά λειτουργεί και απροβλημάτιστα, ακριβώς διότι αποδίδει δικαιοσύνη και όχι «δικαιοσύνη».

 

(Για να σκεφτώ, για να σκεφτώ...ένα από τα παραπάνω μιάσματα τρώει «ισόβια» στα 25 του και :

 

1) το αργότερο στα 45 του είναι έξω, λόγω ...ειλικρινούς μεταμέλειας

 
Μα και αυτο το εχει αποφασισει η δικαιοσυνη.
 
1) Με τη σιγουριά που σε διακατέχει για το πως θα αισθάνονταν οι άλλοι, μη χαραμίζεσαι στα forum. Ξεκίνα εκεί χάμω μια γραμμή μελλοντολογίας, να χεστείς στο τάλιρο!
 
Ενω εσενα δε σε διακατεχει σιγουρια ε, τα λες ολα αυτα με επιφυλαξη :lol:
 
Εσύ μπορείς να κάνεις οτιδήποτε από τα παραπάνω στη ...«συντεταγμένη» σου πολιτεία; Έτσι για να φαίνεται σιγά σιγά το ποιες είναι οι πραγματικές ζούγκλες, διότι από φιλοσοφίες τής οκάς, άλλο τίποτα...)

 
Η πολιτεια αυτη δεν ειναι δικη μου, ειναι ολων μας. Εχεις λανθασμενες αποψεις, οk. Αλλα οπως ειπες κι εσυ οι φιλοσοφιες της οκας ειναι ελευθερες.
 
3) Ο καθένας κάπου ...εστιάζει! Εγώ στην παραδειγματική τιμωρία των εγκληματιών, εσύ στα δικαιώματά τους. Μόνο στα δικά τους δικαιώματα όμως, ασχέτως αν λες ότι «όλοι οι άνθρωποι έχουν δικαιώματα». Θα μού πεις, τα θύματα ...άνθρωποι είναι; (υποκρισίας το ανάγνωσμα, τεύχος τρίτο...)
 
Καμμια σχεση, δεν εχεις καταλαβει καν το σκεπτικο μου. Δεν εστιαζω ουτε κοπτομαι για τα δικαιωματα των εγκληματιων. Αλλωστε το ειπα καθαρα στο προηγουμενο: Δικαιωματα εχουν ολοι, οχι μονο οι εγκληματιες. Εκει ειναι, στο quote που εβαλες, καλα δεν το διαβασες?
 
 

Προφανώς όχι. Είμαι όμως 100% σίγουρος για το τι θα πράξω, αν και όταν συμβεί.

 
 
Τοτε να προσεξεις μη σε καθαρισουν, γιατι οι αλλοι(οι εγκληματιες) συνηθως ειναι αδιστακτοι.
Συν το οτι θα καταληξεις στη φυλακη.

 

1) Είναι επίσης γελοίο να πιστεύεις ότι αυτό που αποδίδεται γενικώς (ακόμα και χωρίς εγκληματίες να καθαρίζουν άλλους εγκληματίες) είναι ...δικαιοσύνη. Άλλο το πως το βάφτισαν. Θα μπορούσαν να το λένε και Βρασίδα.
 
Μπορει να μη συμφωνω σε ολα, αλλα οπως ειπα δεν υπαρει αλλη λυση. Ουτε ο Θεος θα κατεβει ουτε το μηχανημα της αληθειας εφευρεθηκε ακομα.
 
2) Δεν την έχεις ψωνίσει απλώς...έχεις σηκώσει και τα ράφια! Βλέπω ...ρηχά τα πράγματα και δεν τα πολυσκέφτομαι, διότι δεν αποτυπώνω στο μυαλό μου τα ...δικά σου post! Πες μου κι άλλα δάσκαλε! Πότισέ με με τη γνώση τής απόλυτης, τής μίας αλήθειας! Μη μ' αφήνεις διψασμένο...
 
 
Ειτε δε καταλαβαινεις τι σου λενε, ειτε εχεις τη δικη σου "λογικη". Γιατι δεν ειναι δυνατον να θεωρεις το ενα εγκλημα καλο, το αλλο κακο.
Απολυτη αληθεια δεν υπαρχει. Υπαρχει ο κοινος νους.
 
 

Σ' ευχαριστώ για τη μεγαλοψυχία σου δάσκαλε! Αφού μού το επιτρέπεις εσύ, φυσικά και θα συνεχίσω.

 

Όσο εγώ θα συνεχίζω όμως, για θύμισέ μου πότε είπα ότι με απασχολεί το αν, για ποιους και πόσο μετρούν οι προσωπικές μου συνήθειες. Εκτός κι αν ήταν όντως LSD...

 

 

Πρεπει να ενθαρρυνουμε τους επιμελεις μαθητες!

 

Προσωπικες συνηθειες=οι προσωπικες σου σκεψεις. Παρτο ως: ο τροπος που συνηθιζεις να σκεφτεσαι.

Αν ηταν  lsd, που?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θεωρείς ότι εγώ πηγαίνω σε κομματικές συγκεντρώσεις είσαι πολύ γελασμένος,ούτε ο χρόνος μου αλλά ούτε και η παιδεία μου μου επιτρέπουν να ασχολούμαι με αυτά τα υποκείμενα που υπάρχουν στην πολιτική ζωή.Και εγώ διαβάζω για την θεωρία των χορδών και των υπερχορδών όπως και για το πως τα αστρα μετατρέπουν το υδρογόνο τους σε ήλιο μέσω της πυρηνικής σύντηξης ωστόσο ποτέ δεν το έπαιξα ούτε ειδικός στην φυσική ούτε και στην αστροφυσική.Τι να κάνουμε τώρα;Αυτό για τους ξερόλες στο είπα;Μάλλον ναι.....Καληνύχτα και από μένα και λυπάμαι.....Πραγματικά πρέπει να είσαι από αυτούς που μαλώνουν ακόμα και με τα ρούχα τους.Από μένα τέλος...

 

Όπως εγώ δεν έχω ιδέα αν πηγαίνεις εσύ προσωπικά σε κομματικές συγκεντρώσεις και άρα δε μπορεί να αναφερόμουν σε σένα (πρέπει να λέμε και τα αυτονόητα σ' αυτό το thread), έτσι και συ δεν έχεις ιδέα τι κάνω με τα ρούχα μου. Βλέπω όμως πως αυτό δε σε εμποδίζει να τα σχολιάζεις. Αλλά και πάλι, you are in good company.

 

Καλό θα ήταν την επόμενη φορά που θα κάνεις την πρώτη νύξη σε κάποιον άγνωστο για οποιοδήποτε θέμα να θυμηθείς την παιδεία σου και να μη ξεκινήσεις με ένα προσβλητικό misrepresentation των απόψεών του -- για τις οποίες μάλιστα έχει χυθεί πολύ μελάνι, άρα όταν τις παρουσιάζεις με τόσο στρεβλό τρόπο η συμπεριφορά σου παραπέμπει είτε σε βλάκα είτε σε troll -- και ιδιαίτερα να μη βάλεις το κερασάκι στην τούρτα με ατάκες χαρακτηριστικές απέραντου πνευματικού ορίζοντα όπως "δε μπορώ να σκεφτώ κανένα λόγο". Και για τις υπερχορδές υπάρχουν πολλά πράγματα που δε μπορείς να σκεφτείς, πουλάς τρέλα και κει με τον ίδιο τρόπο;

 

Το τι διαβάζεις και τι όχι από μόνο του δε λέει πολλά για το αν είσαι ειδικός ή οτιδήποτε άλλο. Αυτό εξαρτάται από το τι βγαίνει όταν ανοίγεις το στόμα σου, και σε αντιμετώπισα καθαρά με βάση αυτό το κριτήριο. Χαίρομαι που και για σένα το ίδιο κριτήριο σε οδηγεί στο να πούμε αντίο γιατί πραγματικά δεν υπάρχει λόγος να χάνουμε άλλο το χρόνο μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είπα «σκότωσε έναν άγνωστο». Είπα ακριβώς αυτό: «στέρησε την αξιοπρέπεια/τη ζωή ανθρώπων που δεν τού είχαν προξενήσει ποτέ, κανένα κακό.» Η διαφορά ερμηνείας των δύο φράσεων, τουλάχιστον στα μάτια μου, είναι περισσότερο από προφανής. Αυτός σκότωσε ανθρώπους οι οποίοι δεν τον έβλαψαν ποτέ. Εγώ σκότωσα άνθρωπο ο οποίος αξίζει να πάει στο διάολο - ακόμα και μόνο για το προηγούμενο, ακόμα κι αν τα θύματά του δεν ήταν συγγενείς μου - και επιπλέον μού έκανε κακό, στερώντας μου τους ανθρώπους που αγαπούσα, οπότε δε θεωρώ λογικό το να κρινόμαστε με τα ίδια κριτήρια. 

 

Quota-ρω το παραπάνω, αφενός για να δώσω έμφαση στην τεράστια διαφορά μεταξύ των δύο υποθετικών δολοφόνων που περιγράφονται, αφετέρου για τονίσω τη λέξη "αξιοπρέπεια".

 

Προσωπικά διακρίνω την εν λόγω διαφορά: δε συμφωνώ βέβαια με την αυτοδικία ή με τον φόνο ως μέσο απόδοσης δικαιοσύνης γενικότερα, αλλά είπαμε ρε παιδιά. Μην τα ισοπεδώνουμε και όλα στο όνομα της δήθεν πολιτικής ορθότητας. Αλλιώς βλέπεις τον πατέρα που εκτελεί τον φονιά του παιδιού του, αλλιώς το βλαμμένο που θυσίασε ένα παιδί στον Κθούλου, ή μια κοπέλα αφού πρώτα την βίασε.

 

Ναι, να τιμωρηθούν και οι δύο όπως ορίζει ο νόμος, εξετάζοντας όμως την κάθε περίπτωση από άποψη ηθικής, ε δε μπορεί να μη βλέπετε καμία διαφορά στις εν λόγω περιπτώσεις.

 

Τέλος μια μικρή αναφορά στη λέξη "αξιοπρέπεια". Προσωπικά έχω τεράστιο θέμα με εγκλήματα κατά της αξιοπρέπειας ενός προσώπου, ακόμα και αν δεν προκαλέσουν τελικά το θάνατο αυτού.

 

Για να το κάνω πιο λιανά, μπορεί να συγχωρούσα τον άνθρωπο που παρέσυρε με το αυτοκίνητο και σκότωσε κάποιο αγαπημένο μου πρόσωπο. Μπορεί να συγχωρούσα ακόμα και κάποιον που πυροβόλησε εν μέσω π.χ. ένοπλης συμπλοκής κάποιο συγγενή μου.

 

Τον βιαστή όμως, ή αυτόν που δολοφόνησε μετά από ληστεία το αβοήθητο θύμα του, αυτόν που ταπείνωσε άνθρωπο και έκανε τις τελευταίες του στιγμές σ' αυτό τον κόσμο να μοιάζουν κόλαση, όχι ρε π@@στη, δεν θα τον λυπηθώ, δεν θα τον συγχρήσω ποτέ. Αν μπορούσα ναι, θα τον έβρισκα και θα τον καθάριζα ο ίδιος.

 

Είμαι επίσης κατά της θανατικής ποινής ακριβώς γι' αυτό το λόγο, όσο παράξενο ή αντιφατικό κι αν σας φαίνεται αυτό: Θεωρώ την αναμονή του θανάτου τεράστιο πλήγμα κατά της αξιοπρέπειας ενός σκεπτόμενου όντος. Ακόμα και ο χειρότερος βιαστής ή φονιάς δεν αξίζει να ζήσει κάτι τέτοιο.

 

 

Το δικαιωμα της (ειλικρινους)μεταμελειας ειναι αναγνωρισμενο ηθικα, νομικα και θρησκευτικα.

 

Δε διαφωνώ. Όπως όμως σωστά έγραψαν οι deesnider και alex_000, άλλο πράγμα η μεταμέλεια και άλλο η επανένταξη στην κοινωνία. Ο ισοβίτης μπορεί να μετανιώσει για τις πράξεις του και όντας έγκλειστος, γιατί να είναι απαραίτητη η απελευθέρωσή του;

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε διαφωνώ. Όπως όμως σωστά έγραψαν οι deesnider και alex_000, άλλο πράγμα η μεταμέλεια και άλλο η επανένταξη στην κοινωνία. Ο ισοβίτης μπορεί να μετανιώσει για τις πράξεις του και όντας έγκλειστος, γιατί να είναι απαραίτητη η απελευθέρωσή του;

 

Διαβάζωντας το bold αντιλαμβάνομαι ότι βλέπεις ότι υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Να μετανιώσει δλδ ένας ισοβίτης.

Αν υποθέσουμε ότι αυτό συμβαίνει μετανιώνει δλδ, χωρίς να εξετάσουμε προς το παρόν τουλάχιστον για ειλικρίνεια πως θα το διαπιστώσουμε κλπ.

 

Έχουμε έναν ο οποίος έχει μετανιώσει όπως λες. Το ερώτημα που θέλω να σου κάνω είναι τι εξυπηρετεί πλέον ο εγκλισμός του?

Εφόσον έχει μετανιώσει δεν αποτελεί πλέον κίνδυνο για την κοινωνία σωστά? Οπότε γιατί να παραμένει μέσα ?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακόμα και ο χειρότερος βιαστής ή φονιάς δεν αξίζει να ζήσει κάτι τέτοιο.

 

Αφού σ' αυτό συμφωνούμε όλοι (για κάποιον ορισμό του "κάτι τέτοιο") τότε ρε παιδιά πού είναι το εξωφρενικό όταν κάποιοι λέμε να βγει ο βιαστής εφόσον δεν είναι πλέον βιαστής;

 

Κατά τα άλλα ο Άκης με πρόλαβε στο να κάνει την εξαιρετικά πετυχημένη ερώτηση "γιατί να μήν είναι απαραίτητη η απελευθέρωσή του;". Χρησιμοποιώ λανθασμένα τη λέξη "απαραίτητη" για να τονίσω ότι και συ N3k τη χρησιμοποιείς λανθασμένα: δεν είπαμε ότι οπωσδήποτε πρέπει να βγαίνουν, απλά ότι πρέπει να τους δίνεται η δυνατότητα αν πληρούνται κάποιες προϋποθέσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...