Προς το περιεχόμενο

Αποφυλακίστηκε ο Δημητροκάλης


Cossutius.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@rus:

 

Φυσικα και δε γινεται. Δε μπορεις να εγκρινεις ενα εγκλημα και να καταδικαζεις ενα αλλο. Ολα τα εγκληματα ειναι εγκληματα, δεν υπαρχει διακριση. Ασε που το εγκλημα που υποστηριζεις ειναι πιο ειδεχθες, αφου εγινε και βασανισμος.
Ποσο σαδιαστης ομως μπορει να ειναι καποιος για να εγκρινει και να χαιρεται με βασανισμους?...

 

Θα παίζουμε ρακέτες για πολύ ώρα; Όχι ότι έχω πρόβλημα, αλλά δεν έχει καλοκαιριάσει ακόμα...

 

Εσύ λες ότι δε γίνεται, εγώ λέω ότι το κάνω και μάλιστα χωρίς ίχνος ενδοιασμού. Εσύ λες «δε μπορείς» (και πραγματικά με κάνεις να γελάω...), εγώ σού λέω ότι μπορώ πανεύκολα. Τι θα κάνεις; Θα περιορίσεις τη σκέψη των άλλων, ή θα καρφώσεις τη γνώμη σου στα ξένα μυαλά, επειδή σού τη δίνει να βλέπεις διαφορετικές απ' τη δική σου; Εσύ δεν κάνεις διάκριση μεταξύ εγκλημάτων, εγώ κάνω και τη θεωρώ περισσότερο από προφανή. Εσύ μιλάς για πιο ειδεχθές έγκλημα, εγώ λέω ότι, όχι μόνο δεν υπάρχει ειδεχθέστερο απ' την κακοποίηση ενός παιδιού, απ' το κάψιμο ενός ζωντανού ανθρώπου, απ' το να βιάσεις και να συνθλίψεις το κρανίο τού θύματός σου, αλλά και ότι δε θεωρώ καν έγκλημα το να εκτελούνται εν ψυχρώ οι δράστες εγκλημάτων όπως τα παραπάνω, ακόμα κι αν το ρόλο τού εκτελεστή αναλαμβάνει με το έτσι θέλω κάποιος φυλακόβιος. Δε μού καίγεται καρφί για το αν θα βασανιστούν πριν πεθάνουν. Όσο πιο εφιαλτικό και μαρτυρικό θάνατο έχουν, τόσο πιο ευτυχισμένος αισθάνομαι. Πόσο σαδιστής μπορεί να είμαι; Λιγότερο απ' όσο είσαι εσύ υποκριτής, όταν τονίζεις το βασανισμό για δείξεις ότι ο θάνατος τού δολοφόνου είναι χειρότερο έγκλημα, αλλά το βασανισμό που υπέστησαν τα θύματά του πριν τελικώς τα παρατήσει νεκρά ή «ζωντανά» (το παιδάκι βιάστηκε, η κοπέλα κάηκε ζωντανή, η μικρούλα βρέθηκε βιασμένη και πεταμένη στα βράχια με το κεφάλι θρυμματισμένο από κοτρόνες,) κάνεις ότι δεν τον βλέπεις. Ας είμαι ο μεγαλύτερος σαδιστής που χωράει το μυαλό σου, επειδή εγκρίνω τη θανάτωση αυτών των σκουπιδιών. Μπροστά στο σαδισμό εκείνων που διαπράττουν αυτά τα εγκλήματα, με θεωρώ κολεγιόπαιδο. Δε σε υποχρέωσε κανείς να συμφωνήσεις. 

 

Τι να σου απαγορευσω εργω ρε φιλε, συζητηση κανουμε. Απλα αποδεικνυω ποσο λαθος εισαι. Και να εμεινεις  στις αποψεις σου, οι αναγνωστες θα βγαλουν τα συμπερασματα τους.

 

Τίποτα δεν αποδεικνύεις. Λες τη γνώμη σου όπως όλοι, όπως κι εγώ. Το ότι η δική σου γνώμη συμβαδίζει με τα επισήμως αποδεκτά, δεν αποτελεί απόδειξη για την ορθότητά της, ούτε για το ότι η δική μου είναι λανθασμένη. Γι' αυτό πρόκειται για «γνώμες» και όχι για αξιώματα.

 

Αυτό τώρα με το τι συμπεράσματα θα βγάλουν οι αναγνώστες και για το πού ακριβώς μού προξενεί φαγούρα το ποια θα είναι αυτά, θες πραγματικά να το σχολιάσω;

 

Το αν εγινε ειλικρινης ή ψευτικη μεταμελεια δε θα το κρινεις εσυ ή εγω ή ο μπαρμα Γιαννης. Θα το κρινει το δικαστηριο.

 

Μια χαρά θα το κρίνω και θα εδραιώσω τη θέση μου πάνω στη συγκεκριμένη κρίση. Το δικαστήριο επιτελεί το ρόλο του και δεν το εμποδίζω πουθενά να τον επιτελέσει. Το τι κρίνω όμως εγώ σωστό ή λάθος και το τι πιστεύω ως ιδέα, δε θα μού το επιβάλλει κανένα δικαστήριο. Ούτε μπορεί, ούτε έχει λόγο να το θέλει. Όταν η συντεταγμένη πολιτεία το τσίρκο σας, νομοθετήσει υπέρ τής λοβοτομής των διαφωνούντων με τα επισήμως αποδεκτά, θα μπορεί. Πώς το κόβεις; Να περιμένω ή να πάω να την κάνω μόνος μου; Να ξέρω για να κανονίσω το πρόγραμμά μου...

 

Υποκριτικο ειναι να θεωρεις τον εαυτο σου υπερανω νομων.

 

Το να αμφισβητείς κατά περιπτώσεις την ορθότητα ακόμα και των νόμων και να το λες ευθαρσώς, είναι το ακριβώς αντίθετο τής υποκρισίας. Λέγεται ευθύτητα και θάρρος τής γνώμης σου. Τους έχεις υπ' όψιν σου τους όρους;

 

Ούτε το να παίρνεις το νόμο στα χέρια σου είναι υποκριτικό. Παράνομο είναι και διώκεται. Άλλο το ένα, άλλο το άλλο. Μαθήματα ελληνικών, εγώ έκανα στο σχολείο. Αν εσύ περιμένεις να κάνεις - πόσο μάλλον να ...παραδώσεις! - στο insomnia είναι δικό σου θέμα. Εμένα με συγχωρείς, αλλά θα βγω στο προαύλιο.

 

Σού είπα λίγο πριν τι είναι υποκριτικό. Υποκριτικό είναι να δηλώνεις τη φρίκη σου για το βασανισμό τού εγκληματία, την ίδια στιγμή που κλείνεις τα μάτια σου μπροστά στο βασανισμό των θυμάτων του (ναι, αυτό ακριβώς έκανες πριν: χαρακτήρισες ειδεχθέστερο έγκλημα το θάνατο των εγκληματιών μέσα στη φυλακή από άλλους εγκληματίες, από το έγκλημα που διέπραξαν οι ίδιοι, διότι υπέστησαν βασανισμό, εν αντιθέσει με τα θύματά του, τα οποία απλώς ...βίωναν οικειοθελώς τη φαντασίωσή τους να τα ξεσκίζουν στα πέντε τους χρόνια, να τα κάνουν προσάναμμα, ή να τους ανοίγουν το κεφάλι! Αχαλίνωτοι οργασμοί, όχι αστεία...)

 

Άσε με ρε φίλε, που θα μιλήσεις εσύ για υποκρισία!

 

'Η μηπως θες να τους καταργησουμε και να βαζουμε εσενα να αποφασιζεις? 

 

...LSD; Εκτός κι αν μπορείς να παραθέσεις το σημείο τού post μου εκείνου, όπου λέω ότι θέλω κάτι τέτοιο. Αν δε μπορείς, ξηγήσου πρώτα δυο τρεις καφέδες για reboot και ξαναμιλάμε...

 

Η δικαιοσυνη αποδιδεται απο τους δικαστες και τους δικηγορους, δεν υπαρχει αλλος τροπος.

 

Αν υπάρχει, λέει! Όχι μόνο υπάρχει, αλλά λειτουργεί και απροβλημάτιστα, ακριβώς διότι αποδίδει δικαιοσύνη και όχι «δικαιοσύνη».

 

(Για να σκεφτώ, για να σκεφτώ...ένα από τα παραπάνω μιάσματα τρώει «ισόβια» στα 25 του και :

 

1) το αργότερο στα 45 του είναι έξω, λόγω ...ειλικρινούς μεταμέλειας («Μετάνιωσα που την έκαψα κύριε δικαστά, αλλά δε φταίω. Μετά το σεξ γουστάρω μπάρμπεκιου κι άμα κάνει και τη δύσκολη η γκόμενα; Δυο σούβλες μπορώ να καθαρίσω... ), σωφρονισμού ( «...Ζε σα το τσανακάνω κυλία! Μια ζωή παιζάκια με το ζόλι σα πηζάω;» και ...καλής διαγωγής!

 

2) προλαβαίνει-δεν προλαβαίνει να κλείσει μήνα μέσα, μέχρι να τον βρουν κομμάτια στις τουαλέτες...

 

...all of my respect and a bow to number two!)

 

Το σιγουρο ειναι οτι ασφαλης δεν θα αισθανοσουν εαν επικρατουσαν οι "νομοι" της ζουγκλας που υπερασπιζεσαι.

Ανθρωπινα δικαιωματα εχουν ολοι οι ανθρωποι και οχι μονο οι εγκληματιες, στους οποιους εστιαζεις.
Δεν ειναι 'ποναει χερι, κοψει χερι'.
 
1) Με τη σιγουριά που σε διακατέχει για το πως θα αισθάνονταν οι άλλοι, μη χαραμίζεσαι στα forum. Ξεκίνα εκεί χάμω μια γραμμή μελλοντολογίας, να χεστείς στο τάλιρο!
 
2) Δεν υπερασπίζομαι το νόμο τής ζούγκλας ως ιδανικό. Ονειρεύομαι τις πραγματικά συντεταγμένες πολιτείες (όπου δε θα θεωρείται «απονομή δικαιοσύνης» το max 20 χρόνια στους σφαγείς, αλλά - τουλάχιστον... - το σάπισμά τους μέσα στο κελί, αφού δυστυχώς δεν αποφασίζουν την εκτέλεσή τους με μία μόλις σφαίρα εξ επαφής στο κεφάλι), στις οποίες δε θα έχω λόγο να τον υπερασπίζομαι. Σε μια τέτοια πολιτεία ζω τα τελευταία 7 χρόνια, σ' ένα «απολιφάδι» τής τέως σοβιετικής ένωσης, το οποίο όμως, τουλάχιστον αναφορικά με το ποινικό σύστημα, έχει να διδάξει πολλά στους δήθεν ανεπτυγμένους. Εδώ που είμαι, γιατί να προτιμώ το νόμο τής ζούγκλας; Μέχρι όμως το όνειρο να βγει αληθινό και αλλού (αν βγει, που δεν το θεωρώ καν πιθανό...), ο νόμος τής ζούγκλας θα ρίχνει στ' αυτιά στις «συντεταγμένες» πολιτείες σας.
 
(Εγώ μπορώ να σουλατσάρω μόνος, τρεις η ώρα τη νύχτα, στην πιο σκοτεινή και έρημη γωνιά τής πόλης μου, με τις τσέπες τίγκα στα λεφτά, ακόμα και κάνοντας αέρα με βεντάλια από χαρτονομίσματα, χωρίς να φοβάμαι. Το ίδιο και η γυναίκα μου και η θετή μου κόρη, που καμιά τους δεν είναι 1,93 και 95 κιλά όπως εγώ. Αυτοί που θα μπορούσα να φοβάμαι - όσοι είναι ακόμα έξω... - δεν τολμούν να κουνηθούν, διότι ξέρουν τι τους περιμένει αν το κάνουν, πράγμα που ούτε να σκεφτούν αντέχουν χωρίς να χεστούν στα παντελόνια τους.
 
Εγώ μπορώ να οδηγώ ή να βαδίζω, χωρίς να υπάρχει ούτε μία περίπτωση στο εκατομμύριο να με πάρει παραμάζωμα ο κάθε μεθυσμένος καραγκιόζης, διότι εδώ ούτε που διανοείται κάποιος να οδηγήσει πιωμένος, αφού θα ξεχάσει ισοβίως τόσο το δίπλωμά του, όσο και το αυτοκίνητό του.
 
Εγώ μπορώ ν' αφήσω το αμάξι μου ξεκλείδωτο, δέκα τετράγωνα μακριά απ' το σπίτι μου και όταν πάω να το πάρω, να μη λείπει ούτε ο αναπτήρας μου από μέσα, διότι, σε κάθε έναν που θα σκεφτεί να το πλησιάσει με κακό σκοπό, αναλογούν δέκα περιπολίες αστυνομικών, με τους οποίους το τελευταίο που θα ήθελε, είναι να μπλέξει.
 
Εσύ μπορείς να κάνεις οτιδήποτε από τα παραπάνω στη ...«συντεταγμένη» σου πολιτεία; Έτσι για να φαίνεται σιγά σιγά το ποιες είναι οι πραγματικές ζούγκλες, διότι από φιλοσοφίες τής οκάς, άλλο τίποτα...)
 
3) Ο καθένας κάπου ...εστιάζει! Εγώ στην παραδειγματική τιμωρία των εγκληματιών, εσύ στα δικαιώματά τους. Μόνο στα δικά τους δικαιώματα όμως, ασχέτως αν λες ότι «όλοι οι άνθρωποι έχουν δικαιώματα». Θα μού πεις, τα θύματα ...άνθρωποι είναι; (υποκρισίας το ανάγνωσμα, τεύχος τρίτο...)
 
4) Εξαρτάται από το σε ποιον ανήκει το χέρι και τι έχει κάνει μ' αυτό. Όντως δεν είναι «πονάει χέρι, κόψει χέρι» (τουλάχιστον όχι επισήμως), αλλά το πόσο γουστάρω το ότι εφαρμόζεται ανεπίσημα, δε χωράει στο μυαλό σου!
 
Εχεις καποιον 100% σιγουρο τροπο οτι δεν θα κλαψεις ποτε?

 

Προφανώς όχι. Είμαι όμως 100% σίγουρος για το τι θα πράξω, αν και όταν συμβεί.
 
Ειναι γελοιο να πιστευεις οτι αποδιδεται δικαιοσυνη οταν εγκληματιες καθαριζουν αλλους εγκληματιες. Βλεπεις ρηχα τα πραγματα χωρις να τα πολυσκεφτεις. Ειμαι σιγουρος οτι εχεις ηδη ξεχασει το προηγουμενο αλλα και το παρον ποστ μου. Απ το ενα αυτι μπηκαν, απ  το αλλο βγηκαν .

 

1) Είναι επίσης γελοίο να πιστεύεις ότι αυτό που αποδίδεται γενικώς (ακόμα και χωρίς εγκληματίες να καθαρίζουν άλλους εγκληματίες) είναι ...δικαιοσύνη. Άλλο το πως το βάφτισαν. Θα μπορούσαν να το λένε και Βρασίδα.
 
2) Δεν την έχεις ψωνίσει απλώς...έχεις σηκώσει και τα ράφια! Βλέπω ...ρηχά τα πράγματα και δεν τα πολυσκέφτομαι, διότι δεν αποτυπώνω στο μυαλό μου τα ...δικά σου post! Πες μου κι άλλα δάσκαλε! Πότισέ με με τη γνώση τής απόλυτης, τής μίας αλήθειας! Μη μ' αφήνεις διψασμένο...
 
Eσυ παντως συνεχισε οπως λες να νιωθεις χαρα και να κοιμασαι ευτυχισμενος, οι προσωπικες συνηθειες σου ειναι το τελευταιο που μετραει.

 

Σ' ευχαριστώ για τη μεγαλοψυχία σου δάσκαλε! Αφού μού το επιτρέπεις εσύ, φυσικά και θα συνεχίσω.

 

Όσο εγώ θα συνεχίζω όμως, για θύμισέ μου πότε είπα ότι με απασχολεί το αν, για ποιους και πόσο μετρούν οι προσωπικές μου συνήθειες. Εκτός κι αν ήταν όντως LSD...

Επεξ/σία από deesnider
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 494
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και κάπου μέσα στα σεντόνια μια ακομα παράμετρος ηρθε στο φως ο ρόλος της ποινής ως κατασταλτατικου παράγοντα

 

deleted για να μην μπω σε καμια διαδικασία πάλι ατερμονου posting

Επεξ/σία από Aztec
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και κάπου μέσα στα σεντόνια μια ακομα παράμετρος ηρθε στο φως ο ρόλος της ποινής ως κατασταλτατικου παράγοντα

 

Όχι ρε, τι είναι αυτά που λες; Ποια ποινή ως κατασταλτικός παράγοντας; Αφού ...στην Αμερική δε λειτουργεί, τέλος! Δε λειτουργεί ποτέ και πουθενά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι δυο τα πράγματα που η μεγαλύτερη σε διάρκεια ποινή λειτουργεί .

 

Το πρώτο είναι οτι πολύ σκληρές και σιγουρες ποινές θα αποτρέψουν κάποιους wannabe εγκληματίες .

 

Το δεύτερο είναι οτι αυτους που δεν θα αποτρέψουν θα τους πάρουν απο τους δρομους για μεγάλο διάστημα και δεν θα μπορέσουν να προχωρήσουν σε περαιτέρω εγκλήματα.

 

Φυσικά μεγαλύτερες σε διαρκεια ποινές σημαίνει μεγαλύτερο κόστος για το κράτος ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε κακώς τον έκλεισαν και μέσα τότε έπρεπε να τον αφήσουν έξω αφού δεν είχε διαμορφώσει τον χαρακτήρα του,με δύο ανθρωποθυσίες ακόμα(γιατί περί αυτού πρόκειται) στον Σατανά θα είχε διαμορφωθεί πλήρως.όταν είσαι 18 και 20 χρονών είσαι απόλυτα υπεύθυνος για αυτά που κάνεις.Επίσης πια τα περιθώρια για αλλαγή ενός ατόμου που συμπεριφέρθηκε με τα πιο ελεεινά ένστικτα εις βάρος άλλου συνανθρώπου του με αγριότητα πρωτοφανή χωρίς να είναι σε κίνδυνο η ζωή του η υπό την επήρεια ουσιών παρά με μία ηλίθια μόνο επήρεια δόγματος.Δεν μπορώ πραγματικά να καταλάβω τι θα προσφέρει αυτός ο άνθρωπος από δω και πέρα στην κοινωνία ώστε να τον ελευθερώσουμε.Εκτός και αν κάνει καμία συγγραφή ενός βιβλίου με τίτλο οδηγός σφαξίματος ανθρώπου ως προσφορά στον Σατανά, και πως μπορείτε  να αποφυλακιστείτε σε μία εικοσαετία!Πραγματικά ο νόμος περί ισόβια πρέπι να αλλάξει και να είναι πράγματι ισόβια!Ειλικρινά τόσος πολύς πολιτισμός που έχει πέσει τελευταία φοβάμαι ότι θα μας κάνει πιο ζούγκλα από ότι είμαστε.Πραγματικά δεν μπορώ να σκεφτώ ούτε έναν λόγο για να αποφυλακίζονται άτομα που σκοτώνουν εν ψυχρώ όχι σε άμυνα ή εν βρασμώ ψυχής αλλά εν ψυχρώ, με προμελέτη για τον φόνο ο οποίος σχεδιάζεται επί μέρες και δεν προκύπτει λόγο έκτακτων συνθηκών πως μπορεί αυτός ο άνθρωπος να αλλάξει.1000 μετάνοιες την μέρα να κάνει και 50.000 φορές να είδε τον Χριστόδουλο και να ζήτησε συγχώρεση δεν λέει κάτι.Μία χαρά μπορεί να είναι μεταμελλημένος αλλά και φυλακισμένος.

 

Συμφωνώ με την τοποθέτηση.

 

Περί σωφρονισμού βασικά δεν μπορώ να καταλάβω ένα πράγμα...

 

Πώς ξέρουμε ότι ένας δολοφόνος θα αλλαξει όντως χαρακτηρα και όχι απλως συμπεριφορα για οσο διαστημα θα ειναι μεσα;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε κακώς τον έκλεισαν και μέσα τότε έπρεπε να τον αφήσουν έξω αφού δεν είχε διαμορφώσει τον χαρακτήρα του

Είσαι όντως χαζός ή τον παριστάνεις; Ότι θα μου έβγαινε full time job σ' αυτό το forum να διαολοστέλνω τρολιές strawman δεν το περίμενα.

 

Σε περίπτωση που χρειάζεται να στο συλλαβίσουν για να το καταλάβεις, δε λέ-ω πώς πρέ-πει να τον α-φή-σουν έ-ξω, αλ-λά πως ε-πί-σης δεν πρέ-πει να του στε-ρη-θεί η δυ-να-τό-τη-τα να ξα-να-βγει κά-ποι-α στιγ-μή ε-φό-σον έ-χει συ-νε-τι-στεί.

 

Δεν μπορώ πραγματικά να καταλάβω τι θα προσφέρει αυτός ο άνθρωπος από δω και πέρα στην κοινωνία ώστε να τον ελευθερώσουμε.

Αν κρίνω από τις ικανότητες αντίληψης που έδειξες μέχρι αυτό το σημείο του post σου είναι πολλά τα πράγματα που δε μπορείς να καταλάβεις.

 

Πραγματικά δεν μπορώ να σκεφτώ ούτε έναν λόγο για να αποφυλακίζονται άτομα που σκοτώνουν εν ψυχρώ όχι σε άμυνα ή εν βρασμώ ψυχής αλλά εν ψυχρώ

Αφού δε μπορείς να το σκεφτείς εσύ αποφασίστηκε. Σταματήστε να σκέφτεστε και οι υπόλοιποι.

 

με προμελέτη για τον φόνο ο οποίος σχεδιάζεται επί μέρες και δεν προκύπτει λόγο έκτακτων συνθηκών πως μπορεί αυτός ο άνθρωπος να αλλάξει.

Αυτός σου κάνει ή δεν είναι αρκετά extreme?

 

Όχι τίποτα άλλο, απλά όσοι ήταν κοντά του λένε πως άλλαξε, γι' αυτό ρωτάω.

 

Αν σ' ενδιέφερε να κάνεις οτιδήποτε εποικοδομητικό σ' αυτό το thread θα κοιτούσες μόνος σου να κάνεις κάτι για τη στραβομάρα σου αντί να χρειάζεται να δίνω links εγώ ή οποιοσδήποτε άλλος, αλλά you are in good company οπότε μην αισθάνεσαι άσχημα.

 

 

 

Το πρώτο είναι οτι πολύ σκληρές και σιγουρες ποινές θα αποτρέψουν κάποιους wannabe εγκληματίες .

Αν είσαι έστω και λίγο αντικειμενικός θα πρέπει να παραδεχτείς ότι αυτούς τους εγκληματίες για τους οποίους συζητάμε δεν πρόκειται να τους αποτρέψουν ούτε στο ελάχιστο.

 

Βασικά το λάθος που κάνεις (και το έχω δει συγκεκριμένα το ίδιο λάθος να αναφέρεται παραδειγματικά συγκεκριμένα στην ίδια κουβέντα περι σωφρονισμού) είναι πως νομίζεις ότι οι άνθρωποι στους οποίους στοχεύουν αυτές οι ποινές σκέφτονται σαν και σένα και άρα θα αποτρέπονταν.

 

Επίσης οι μεγάλες ποινές έχουν και μειονεκτήματα που πρέπει να λάβει κανείς υπόψη (πχ τα είπα war on drugs).

 

Πάντως δεν είμαι κάθετα αντίθετος στις "μεγάλες ποινές". Το ύψος της ποινής το συζητάμε αν ο σκοπός μας είναι να βρούμε ποιό είναι το ωφελιμότερο για την κοινωνία. Αν πάλι σκοπός μας είναι να ικανοποιήσουμε το προσωπικό μας αίσθημα δικαιοσύνης... ε τα είπαμε αυτά.

 

Update επειδή μου ζητήθηκε να απαντήσω συγκεκριμένα σ' αυτό:

 

Πώς ξέρουμε ότι ένας δολοφόνος θα αλλαξει όντως χαρακτηρα και όχι απλως συμπεριφορα για οσο διαστημα θα ειναι μεσα;

Δυστυχώς δεν είμαι και πολύ κατάλληλος για να δώσω απάντηση εδώ. Με βάση τα όσα ξέρω και το από ποιά οπτική γωνία βλέπω τα πράγματα, η μοναδική απάντηση που μπορώ να δώσω και ταυτόχρονα να υποστηρίξω είναι "δεν ξέρουμε", τουλάχιστον με την έννοια της 100% σιγουριάς που δίνω εγώ στη λέξη ξέρουμε.

 

Παρόλα αυτά:

  • Επίσης με βάση τα όσα ξέρω θα απαντούσα ότι δε μπορούμε να ξέρουμε αν κάποιος είναι π.χ. "τρελός". Όμως υπάρχουν επαγγελματίες οι οποίοι μπορούν να αποφανθούν αν είσαι τρελός ή όχι (προφανώς όχι με 100% σιγουριά γιατί μόνο ο Αλλάχ αυτό) και μάλιστα η γνώμη τους θεωρείται αρκετά βάσιμη για να αποφασίζονται με κριτήριο αυτή πάρα μα πάρα πολύ σημαντικά πράγματα (αν θα σε στείλουν στην ηλεκτρική καρέκλα, αν μπορείς να θεωρείσαι υπεύθυνος για τον εαυτό σου, κλπ).
  • Η 100% σιγουριά που λέω είναι καθαρά θεωρητική έννοια. Για πράγματα που δεν είναι χειροπιαστά ποτέ δε μπορείς να είσαι σίγουρος φιλοσοφικά. Η ίδια η μάνα σου μπορεί να κάνει οτι σ' αγαπάει και δεν έχεις κανένα 100% σίγουρο τρόπο να ξέρεις αν όντως είναι έτσι ή αν προσποιείται ή αν έχει απώτερο σκοπό. Άρα δεν είναι και απαραίτητη.
  • Πολλά πράγματα σαν κοινωνία δεχόμαστε ότι είναι σα σύνολο καλά παρόλο που ξέρουμε σίγουρα ότι υπάρχουν κάποιοι που τα εκμεταλλεύονται χωρίς να το αξίζουν. Για παράδειγμα πολλοί κάνουν εικονικές απολύσεις, αλλά δεν έχουμε κόψει τα επιδόματα ανεργίας. Επίσης για οποιοδήποτε πράγμα παίζει ποτέ επιδότηση είναι μαθηματικά βέβαιο πως υπάρχει κάποιος που κάνει κομπίνα για να τσεπώσει τα λεφτά, και παρόλα αυτά οι επιδοτήσεις συνεχίζονται. Και λοιπά και λοιπά.

 

Για τους παραπάνω λόγους λοιπόν θεωρώ ότι η καλύτερη απάντηση που μπορώ να δώσω εγώ δεν είναι η καλύτερη απάντηση που μπορεί να δοθεί γενικότερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν είσαι έστω και λίγο αντικειμενικός θα πρέπει να παραδεχτείς ότι αυτούς τους εγκληματίες για τους οποίους συζητάμε δεν πρόκειται να τους αποτρέψουν ούτε στο ελάχιστο.

 

Βασικά το λάθος που κάνεις (και το έχω δει συγκεκριμένα το ίδιο λάθος να αναφέρεται παραδειγματικά συγκεκριμένα στην ίδια κουβέντα περι σωφρονισμού) είναι πως νομίζεις ότι οι άνθρωποι στους οποίους στοχεύουν αυτές οι ποινές σκέφτονται σαν και σένα και άρα θα αποτρέπονταν.

 

Επίσης οι μεγάλες ποινές έχουν και μειονεκτήματα που πρέπει να λάβει κανείς υπόψη (πχ τα είπα war on drugs).

 

Πάντως δεν είμαι κάθετα αντίθετος στις "μεγάλες ποινές". Το ύψος της ποινής το συζητάμε αν ο σκοπός μας είναι να βρούμε ποιό είναι το ωφελιμότερο για την κοινωνία. Αν πάλι σκοπός μας είναι να ικανοποιήσουμε το προσωπικό μας αίσθημα δικαιοσύνης... ε τα είπαμε αυτά.

 

 

Defacer όλα είναι υποθετικά και απόψεις. Δεν μπορώ να γνωρίζω αν ο δολοφόνος θα αποτραπέι απο την πράξη του. Ξέρω όμως ότι αν ο εγληματίας ξέρει ότι μπορεί και να την γλιτώσει φθηνά μπορεί να χάσει και τον όποιο ενδοιασμό σε φάση "νταξ και τι θα γίνει και αν βιάσω θα μπώ μέσα δέκα χρονάκια και θα βγώ στα τρία". Επίσης μην βάζεις στο τσουβάλι μόνο serial killers. Σκέψου εναν κλέφτη που μπάινει σε ενα σπίτι να κλέψει. Μπορέι να σκεφτεί διπλά να σκοτώσει απο το να τραπεί σε φυγή αν κάτι πάει λάθος.

 

Επίσης για το δεύτερο ποιντ να πω το εξής. Όταν κάποιος είναι δολοφόνος και θεωρητικά σωφρονίζεται υπάρχει το ρίσκο να αμολήσουμε στην κοινωνία έναν δολοφόνο. Κάποιοι δέχονται ευκολότερα αυτό το ρίσκο άλλοι λιγότερο. Για να γίνω πιο κατανοητός αν αύριο αποφυλακιζόντουσαν όλοι οι βαρυποινίτες που έχουν εκτίσει εικοσαετία υπάρχει περίπτωση να θέσουμε σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές. Και θα μου πεις αξίζει πιθανόν μια χαμένη ζωή έξω για πολλές ζωές μέσα ? αυτό ειναι καθαρά θέμα του καθενός. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είσαι όντως χαζός ή τον παριστάνεις; Ότι θα μου έβγαινε full time job σ' αυτό το forum να διαολοστέλνω τρολιές strawman δεν το περίμενα.

 

Σε περίπτωση που χρειάζεται να στο συλλαβίσουν για να το καταλάβεις, δε λέ-ω πώς πρέ-πει να τον α-φή-σουν έ-ξω, αλ-λά πως ε-πί-σης δεν πρέ-πει να του στε-ρη-θεί η δυ-να-τό-τη-τα να ξα-να-βγει κά-ποι-α στιγ-μή ε-φό-σον έ-χει συ-νε-τι-στεί.

 

Αν κρίνω από τις ικανότητες αντίληψης που έδειξες μέχρι αυτό το σημείο του post σου είναι πολλά τα πράγματα που δε μπορείς να καταλάβεις.

 

Αφού δε μπορείς να το σκεφτείς εσύ αποφασίστηκε. Σταματήστε να σκέφτεστε και οι υπόλοιποι.

 

Αυτός σου κάνει ή δεν είναι αρκετά extreme?

 

Όχι τίποτα άλλο, απλά όσοι ήταν κοντά του λένε πως άλλαξε, γι' αυτό ρωτάω.

 

Αν σ' ενδιέφερε να κάνεις οτιδήποτε εποικοδομητικό σ' αυτό το thread θα κοιτούσες μόνος σου να κάνεις κάτι για τη στραβομάρα σου αντί να χρειάζεται να δίνω links εγώ ή οποιοσδήποτε άλλος, αλλά you are in good company οπότε μην αισθάνεσαι άσχημα.

 

 

 

 

Αν είσαι έστω και λίγο αντικειμενικός θα πρέπει να παραδεχτείς ότι αυτούς τους εγκληματίες για τους οποίους συζητάμε δεν πρόκειται να τους αποτρέψουν ούτε στο ελάχιστο.

 

Βασικά το λάθος που κάνεις (και το έχω δει συγκεκριμένα το ίδιο λάθος να αναφέρεται παραδειγματικά συγκεκριμένα στην ίδια κουβέντα περι σωφρονισμού) είναι πως νομίζεις ότι οι άνθρωποι στους οποίους στοχεύουν αυτές οι ποινές σκέφτονται σαν και σένα και άρα θα αποτρέπονταν.

 

Επίσης οι μεγάλες ποινές έχουν και μειονεκτήματα που πρέπει να λάβει κανείς υπόψη (πχ τα είπα war on drugs).

 

Πάντως δεν είμαι κάθετα αντίθετος στις "μεγάλες ποινές". Το ύψος της ποινής το συζητάμε αν ο σκοπός μας είναι να βρούμε ποιό είναι το ωφελιμότερο για την κοινωνία. Αν πάλι σκοπός μας είναι να ικανοποιήσουμε το προσωπικό μας αίσθημα δικαιοσύνης... ε τα είπαμε αυτά.

 

Update επειδή μου ζητήθηκε να απαντήσω συγκεκριμένα σ' αυτό:

 

Δυστυχώς δεν είμαι και πολύ κατάλληλος για να δώσω απάντηση εδώ. Με βάση τα όσα ξέρω και το από ποιά οπτική γωνία βλέπω τα πράγματα, η μοναδική απάντηση που μπορώ να δώσω και ταυτόχρονα να υποστηρίξω είναι "δεν ξέρουμε", τουλάχιστον με την έννοια της 100% σιγουριάς που δίνω εγώ στη λέξη ξέρουμε.

 

Παρόλα αυτά:

  • Επίσης με βάση τα όσα ξέρω θα απαντούσα ότι δε μπορούμε να ξέρουμε αν κάποιος είναι π.χ. "τρελός". Όμως υπάρχουν επαγγελματίες οι οποίοι μπορούν να αποφανθούν αν είσαι τρελός ή όχι (προφανώς όχι με 100% σιγουριά γιατί μόνο ο Αλλάχ αυτό) και μάλιστα η γνώμη τους θεωρείται αρκετά βάσιμη για να αποφασίζονται με κριτήριο αυτή πάρα μα πάρα πολύ σημαντικά πράγματα (αν θα σε στείλουν στην ηλεκτρική καρέκλα, αν μπορείς να θεωρείσαι υπεύθυνος για τον εαυτό σου, κλπ).
  • Η 100% σιγουριά που λέω είναι καθαρά θεωρητική έννοια. Για πράγματα που δεν είναι χειροπιαστά ποτέ δε μπορείς να είσαι σίγουρος φιλοσοφικά. Η ίδια η μάνα σου μπορεί να κάνει οτι σ' αγαπάει και δεν έχεις κανένα 100% σίγουρο τρόπο να ξέρεις αν όντως είναι έτσι ή αν προσποιείται ή αν έχει απώτερο σκοπό. Άρα δεν είναι και απαραίτητη.
  • Πολλά πράγματα σαν κοινωνία δεχόμαστε ότι είναι σα σύνολο καλά παρόλο που ξέρουμε σίγουρα ότι υπάρχουν κάποιοι που τα εκμεταλλεύονται χωρίς να το αξίζουν. Για παράδειγμα πολλοί κάνουν εικονικές απολύσεις, αλλά δεν έχουμε κόψει τα επιδόματα ανεργίας. Επίσης για οποιοδήποτε πράγμα παίζει ποτέ επιδότηση είναι μαθηματικά βέβαιο πως υπάρχει κάποιος που κάνει κομπίνα για να τσεπώσει τα λεφτά, και παρόλα αυτά οι επιδοτήσεις συνεχίζονται. Και λοιπά και λοιπά.

 

Για τους παραπάνω λόγους λοιπόν θεωρώ ότι η καλύτερη απάντηση που μπορώ να δώσω εγώ δεν είναι η καλύτερη απάντηση που μπορεί να δοθεί γενικότερα.

Μόνο σε ένα θα σου απαντήσω γιατί πραγματικά δεν..Το ποιος από τους δυο μας είναι χαζός(εγώ πάντως δεν σε έβρισα)μπορούμε όλοι να το καταλάβουμε  εδώ μέσα χωρίς μεγάλο κόπο.Για να μην σε βάλω σε μεγάλες σκέψεις αφού είσαι τσακωμένος με την λογική και δεν το χεις αναρωτήσου με ποιου τις τοποθετήσεις στο παρόν thread έφριξαν όλοι οι υπόλοιποι   που συμμετείχαν στην συζήτηση και ποιον πιστεύεις ότι θεωρούν κολλημένο πιο πολύ και από τον στόκο!Ξεκίνα από τα εύκολα και μετά προχωράμε και στα υπόλοιπα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Defacer όλα είναι υποθετικά και απόψεις. Δεν μπορώ να γνωρίζω αν ο δολοφόνος θα αποτραπέι απο την πράξη του. Ξέρω όμως ότι αν ο εγληματίας ξέρει ότι μπορεί και να την γλιτώσει φθηνά μπορεί να χάσει και τον όποιο ενδοιασμό σε φάση "νταξ και τι θα γίνει και αν βιάσω θα μπώ μέσα δέκα χρονάκια και θα βγώ στα τρία".

Η σχέση μου με criminal psychology είναι μόνο ο,τι έχει τύχει να συζητήσω με φίλη ψυχολόγο. Η θέση της είναι πως οι "σοβαροί" εγκληματίες απλά δεν λαμβάνουν υπόψη την ενδεχόμενη ποινή κατά τη διάρκεια της απόφασης να εγκληματίσουν επειδή έχουν άλλους πολύ σημαντικότερους παράγοντες που μονοπωλούν το ενδιαφέρον. Όπως ας πούμε δε θα τη λαμβάναμε και γω και συ αν υπήρχε "αρκετά σημαντικός λόγος", π.χ. αν χρειαζόταν να επιτεθούμε και τελικά σκοτώναμε κάποιον για να μη βλάψει αυτός κάποιον τρίτο.

 

Επίσης μην βάζεις στο τσουβάλι μόνο serial killers. Σκέψου εναν κλέφτη που μπάινει σε ενα σπίτι να κλέψει. Μπορέι να σκεφτεί διπλά να σκοτώσει απο το να τραπεί σε φυγή αν κάτι πάει λάθος.

Αυτό ναι. Αλλά σ' αυτό το thread δε μιλάμε για κλέφτες, ούτε και δέχομαι επιθέσεις επειδή είπα να μη βάλουμε ισόβια τους κλέφτες.

 

Πάντως, σε αντίθεση με ότι μπορεί να θέλουν να μας κάνουν να πιστέψουμε οι πλανόδιοι πωλητές ησυχίας τάξης και ασφάλειας, κανένας κλέφτης δε μπαίνει μέσα έτοιμος να σκοτώσει. Μπαίνει μέσα για να κλέψει, κι αν δεν τα καταφέρει τουλάχιστον να μη τον πιάσουν.

 

Αυτό βέβαια δε σημαίνει πως δε θα γίνει κάποτε φόνος πάνω στην κλοπή, αλλά τεσπα ας το αφήσουμε εδώ.

 

Επίσης για το δεύτερο ποιντ να πω το εξής. Όταν κάποιος είναι δολοφόνος και θεωρητικά σωφρονίζεται υπάρχει το ρίσκο να αμολήσουμε στην κοινωνία έναν δολοφόνο. Κάποιοι δέχονται ευκολότερα αυτό το ρίσκο άλλοι λιγότερο. Για να γίνω πιο κατανοητός αν αύριο αποφυλακιζόντουσαν όλοι οι βαρυποινίτες που έχουν εκτίσει εικοσαετία υπάρχει περίπτωση να θέσουμε σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές. Και θα μου πεις αξίζει πιθανόν μια χαμένη ζωή έξω για πολλές ζωές μέσα ? αυτό ειναι καθαρά θέμα του καθενός.

Παρόλο που έχω θέση πάνω στο ζήτημα, δε θέλω να τα βάλω πάνω στη ζυγαριά ακριβώς επειδή είναι θέμα του καθενός και δεν πρόκειται να βγει κάτι απ' αυτό (αν ήσουν ο υπουργός δικαιοσύνης θα τα έβαζα πάντως).

 

Αυτό που με δαιμονίζει και ο λόγος που έχουν ειπωθεί τόσα απ την πλευρά μου είναι ότι υπάρχουν αρκετοί που στο πολύ χαλαρό όχι απλά λένε πως η ζωή του βαρυποινίτη δεν αξίζει τίποτα στα δικά μου μάτια (πράγμα που είναι σεβαστό, όπως ο dee) αλλά ότι δεν αξίζει τίποτα για κανέναν και το να βγει έξω είναι επομένως ανίερο.

Το ποιος από τους δυο μας είναι χαζός(εγώ πάντως δεν σε έβρισα)μπορούμε όλοι να το καταλάβουμε  εδώ μέσα χωρίς μεγάλο κόπο.

 

Όταν μεγαλώσεις θα καταλάβεις ότι υπάρχουν κι άλλοι τρόποι να προσβάλλεις κάποιον εκτός από το να τον βρίσεις. See what I did there?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


 



Δυστυχώς δεν είμαι και πολύ κατάλληλος για να δώσω απάντηση εδώ. Με βάση τα όσα ξέρω και το από ποιά οπτική γωνία βλέπω τα πράγματα, η μοναδική απάντηση που μπορώ να δώσω και ταυτόχρονα να υποστηρίξω είναι "δεν ξέρουμε", τουλάχιστον με την έννοια της 100% σιγουριάς που δίνω εγώ στη λέξη ξέρουμε.

Παρόλα αυτά:

  • Επίσης με βάση τα όσα ξέρω θα απαντούσα ότι δε μπορούμε να ξέρουμε αν κάποιος είναι π.χ. "τρελός". Όμως υπάρχουν επαγγελματίες οι οποίοι μπορούν να αποφανθούν αν είσαι τρελός ή όχι (προφανώς όχι με 100% σιγουριά γιατί μόνο ο Αλλάχ αυτό) και μάλιστα η γνώμη τους θεωρείται αρκετά βάσιμη για να αποφασίζονται με κριτήριο αυτή πάρα μα πάρα πολύ σημαντικά πράγματα (αν θα σε στείλουν στην ηλεκτρική καρέκλα, αν μπορείς να θεωρείσαι υπεύθυνος για τον εαυτό σου, κλπ).
  • Η 100% σιγουριά που λέω είναι καθαρά θεωρητική έννοια. Για πράγματα που δεν είναι χειροπιαστά ποτέ δε μπορείς να είσαι σίγουρος φιλοσοφικά. Η ίδια η μάνα σου μπορεί να κάνει οτι σ' αγαπάει και δεν έχεις κανένα 100% σίγουρο τρόπο να ξέρεις αν όντως είναι έτσι ή αν προσποιείται ή αν έχει απώτερο σκοπό. Άρα δεν είναι και απαραίτητη.
  • Πολλά πράγματα σαν κοινωνία δεχόμαστε ότι είναι σα σύνολο καλά παρόλο που ξέρουμε σίγουρα ότι υπάρχουν κάποιοι που τα εκμεταλλεύονται χωρίς να το αξίζουν. Για παράδειγμα πολλοί κάνουν εικονικές απολύσεις, αλλά δεν έχουμε κόψει τα επιδόματα ανεργίας. Επίσης για οποιοδήποτε πράγμα παίζει ποτέ επιδότηση είναι μαθηματικά βέβαιο πως υπάρχει κάποιος που κάνει κομπίνα για να τσεπώσει τα λεφτά, και παρόλα αυτά οι επιδοτήσεις συνεχίζονται. Και λοιπά και λοιπά.

 

Για τους παραπάνω λόγους λοιπόν θεωρώ ότι η καλύτερη απάντηση που μπορώ να δώσω εγώ δεν είναι η καλύτερη απάντηση που μπορεί να δοθεί γενικότερα.

 

 

 

Κατάλληλος ούτε εσύ ούτε εγώ είμαστε για να απαντήσουμε σίγουρα.

 

Ουτε ο εισαγγελεας, ουτε ο διευθυντης των φυλακων μπορει να εγγυηθει για τον σωφρονισμο. Για κατι τετοιο δεν μπορει να εγγυηθει ουτε καν ειδικος εγκληματολογος-ψυχολογος.

 

Δε θεωρώ γενικά ότι μπορούν εύκολα να ενταχθούν στην κοινωνία τέτοιοι άνθρωποι. Εκτός και αν πειραματιζόμαστε με το αν πέτυχε η συμμόρφωση τους και φιλολογούμε συνάμα.

Πιστεύω επίσης πως η πλειοψηφία των κρατουμένων και λόγω της ποιότητας του συστήματος ,αποφυλακίζεται με πολύ χειρότερη άποψη για τους νόμους και το σεβασμό τους...

 

Για το άλλο μπουμπούκι (κατσούλα) και δολοφόνο επίσης της ανήλικης κοπέλας που έκανε αιμοβόρες νυχτερινές τελετές σε κοιμητήρια, και ενώ καταδικάστηκε συνέχιζε να αλληλογραφεί με ανήλικες κοπέλες επιδιώκοντας μάλιστα να συναντηθεί με κάποιες στο επισκεπτήριό του, μπορεί να έχει σωφρονιστεί; Τι πιστεύεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η σχέση μου με criminal psychology είναι μόνο ο,τι έχει τύχει να συζητήσω με φίλη ψυχολόγο. Η θέση της είναι πως οι "σοβαροί" εγκληματίες απλά δεν λαμβάνουν υπόψη την ενδεχόμενη ποινή κατά τη διάρκεια της απόφασης να εγκληματίσουν επειδή έχουν άλλους πολύ σημαντικότερους παράγοντες που μονοπωλούν το ενδιαφέρον. Όπως ας πούμε δε θα τη λαμβάναμε και γω και συ αν υπήρχε "αρκετά σημαντικός λόγος", π.χ. αν χρειαζόταν να επιτεθούμε και τελικά σκοτώναμε κάποιον για να μη βλάψει αυτός κάποιον τρίτο.

 

Και εγώ το πιστέυω αν πχ είναι φάση hannibal για αυτό και ανέφερα δύο σημεία. Αυτοί θα μείνουν μέσα πάρα πολύ καιρό 

Αυτό ναι. Αλλά σ' αυτό το thread δε μιλάμε για κλέφτες, ούτε και δέχομαι επιθέσεις επειδή είπα να μη βάλουμε ισόβια τους κλέφτες.

 

Ανέφερα δύο πραγματα γιατί είναι συμπληρωματικά. Αποτροπή εγκλήματος και ανικανότητα  τέλεσης εγκλήματος λόγω εγκλεισμού

 

Παρόλο που έχω θέση πάνω στο ζήτημα, δε θέλω να τα βάλω πάνω στη ζυγαριά ακριβώς επειδή είναι θέμα του καθενός και δεν πρόκειται να βγει κάτι απ' αυτό (αν ήσουν ο υπουργός δικαιοσύνης θα τα έβαζα πάντως).

 

Αυτό που με δαιμονίζει και ο λόγος που έχουν ειπωθεί τόσα απ την πλευρά μου είναι ότι υπάρχουν αρκετοί που στο πολύ χαλαρό όχι απλά λένε πως η ζωή του βαρυποινίτη δεν αξίζει τίποτα στα δικά μου μάτια (πράγμα που είναι σεβαστό, όπως ο dee) αλλά ότι δεν αξίζει τίποτα για κανέναν και το να βγει έξω είναι επομένως ανίερο.

 

defacer μάλλον δεν έχεις καταλάβει κάτι . Το πρόβλημα δεν ειναι τι λές. Ο καθένας μπορεί να λέει την γνώμη του. Όταν χαρακτηρίζεις τους πάντες και τα πάντα , προσβάλλεις δηλαδή, δημιουργείς αντιδράσεις και δικαιολογημένα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο ρολος της ποινης ειναι ο σωφρονισμος και οχι η ποινη. Αν και επιτυγχανεται σε ελαχιστες περιπτωσεις (δικη μου αποψη).

Ποια η γνωμη σας για τον Dexter;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Όταν μεγαλώσεις θα καταλάβεις ότι υπάρχουν κι άλλοι τρόποι να προσβάλλεις κάποιον εκτός από το να τον βρίσεις. See what I did there?

 

 

 

Ο ίδιος ο dee μπορεί και να το δικαιολογήσει (έχω την απορία να δω ποιά θα είναι η θέση του). Για τα ρεντίκολα που θα έδιναν non-answer ας μην έχουμε τις ίδιες απαιτήσεις.

Μονο τον γελωτα και τιποτε αλλο !

καθιστε εσεις ασχοληθειτε και αλλο -  ταιστε τον - το φαι του ειναι να ασχολειστε 10 ατομα μαζι του και δε το χετε καταλαβει ακομη  !

χαιρεται ..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η σχέση μου με criminal psychology είναι μόνο ο,τι έχει τύχει να συζητήσω με φίλη ψυχολόγο. Η θέση της είναι πως οι "σοβαροί" εγκληματίες απλά δεν λαμβάνουν υπόψη την ενδεχόμενη ποινή κατά τη διάρκεια της απόφασης να εγκληματίσουν επειδή έχουν άλλους πολύ σημαντικότερους παράγοντες που μονοπωλούν το ενδιαφέρον. Όπως ας πούμε δε θα τη λαμβάναμε και γω και συ αν υπήρχε "αρκετά σημαντικός λόγος", π.χ. αν χρειαζόταν να επιτεθούμε και τελικά σκοτώναμε κάποιον για να μη βλάψει αυτός κάποιον τρίτο.

 

Αυτό ναι. Αλλά σ' αυτό το thread δε μιλάμε για κλέφτες, ούτε και δέχομαι επιθέσεις επειδή είπα να μη βάλουμε ισόβια τους κλέφτες.

 

Πάντως, σε αντίθεση με ότι μπορεί να θέλουν να μας κάνουν να πιστέψουμε οι πλανόδιοι πωλητές ησυχίας τάξης και ασφάλειας, κανένας κλέφτης δε μπαίνει μέσα έτοιμος να σκοτώσει. Μπαίνει μέσα για να κλέψει, κι αν δεν τα καταφέρει τουλάχιστον να μη τον πιάσουν.

 

Αυτό βέβαια δε σημαίνει πως δε θα γίνει κάποτε φόνος πάνω στην κλοπή, αλλά τεσπα ας το αφήσουμε εδώ.

 

Παρόλο που έχω θέση πάνω στο ζήτημα, δε θέλω να τα βάλω πάνω στη ζυγαριά ακριβώς επειδή είναι θέμα του καθενός και δεν πρόκειται να βγει κάτι απ' αυτό (αν ήσουν ο υπουργός δικαιοσύνης θα τα έβαζα πάντως).

 

Αυτό που με δαιμονίζει και ο λόγος που έχουν ειπωθεί τόσα απ την πλευρά μου είναι ότι υπάρχουν αρκετοί που στο πολύ χαλαρό όχι απλά λένε πως η ζωή του βαρυποινίτη δεν αξίζει τίποτα στα δικά μου μάτια (πράγμα που είναι σεβαστό, όπως ο dee) αλλά ότι δεν αξίζει τίποτα για κανέναν και το να βγει έξω είναι επομένως ανίερο.

 

Όταν μεγαλώσεις θα καταλάβεις ότι υπάρχουν κι άλλοι τρόποι να προσβάλλεις κάποιον εκτός από το να τον βρίσεις. See what I did there?

όταν θα "μεγαλώσω"τότε θα ξανά ασχοληθώ με άτομα σαν και του λόγου σου που έχουν βαλθεί να πιστεύουν ότι επειδή έτσι όρισε κάποιος νομοθέτης θεωρούμε apriori ότι αποδόθηκε δικαιοσύνη για ένα έγκλημα που έγινε.Νόμος είναι και ο περί ευθύνης υπουργών και γελάει μαζί του ο κόσμος όπως γελά και η πλειοψηφία μαζί σου που ζεις σε ουτοπικές καταστάσεις και ροζ συννεφάκια αφού πιστεύεις ότι τέτοια άτομα συνετίζονται και ειδικά με το σύστημα σωφρονισμού που υπάρχει στην Ελλάδα.Δηλαδή επειδή κάποιος θεωρεί τα ισόβια για ειδεχθή εγκλήματα να  μεταφράζονται σε 20 χρόνια κάθειρξης αυτό δεν σημαίνει ότι υπάρχει λάθος στο νόμο αλλά επίσης κάποιοι θα πίστευαν ότι οι νόμοι ανήκουν στο διηνεκές και δεν αλλάζουν ποτέ.Εγώ δεν μίλησα ούτε για αυτοδικίες ούτε για τίποτα άλλο παρά μόνο για την αλλαγή του νόμου σε ιδιαίτερα ειδεχθή εγκλήματα για να μένουν για πάντα μέσα αυτά τα ανθρωπόμορφα κτήνη.Δεν είχαν κανένα μα κανένα λόγο να δολοφονήσουν τις κοπέλες δεν τις ήξεραν δεν υπήρχε κάποιο όφελος για αυτούς να τις σκοτώσουν δεν τους έβλαψαν δεν δεν δεν δεν.Ένας φόνος χωρίς καμία λογική.Σαν να βγω εγώ αύριο το πρωί από το σπίτι μου και να πυροβολήσω ένα παιδί γιατί έτσι!

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...