NickTG Δημοσ. 30 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2014 Πολύ πιο επικίνδυνο θεωρώ το Atos που ανέφερες παραπάνω. Χειρότερη συμπεριφορά στο δρόμο, χειρότερα φρένα και ούτε αυτό έχει καμιά ιδιαίτερη παθητική ασφάλεια. Γενικά πάντως πλέον με λίγα λεφτά βρίσκεις αυτοκίνητα πολύ κοντά στο 2000.
evoracing Δημοσ. 30 Μαρτίου 2014 Μέλος Δημοσ. 30 Μαρτίου 2014 Καλά ναι αυτό εννοείτε... Με 3.000€ Seat Leon, Ibiza που είναι σκυλιά.! Αλλά πάμε και σε άλλα κυβικά και σε άλλα έξοδα...
paylidis Δημοσ. 30 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2014 Παράδειγμα ήταν το ατος και εγω δε το συμπαθω. Το Getz χίλιες φορές καλύτερο. Με 1000 ευρώ μετά έχει xaara του 2004. Αλλά εάν δε τα έχεις ξεκινάς με αυτό κ βλέπεις στην πορεία...
NickTG Δημοσ. 30 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2014 Σκυλιά δεν θα τα έλεγα αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Όμως δεν εννοούσα αυτά. 1200αρια Clio και Punto κυρίως λόγω τιμής.
elvisjedi Δημοσ. 30 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2014 αμα πιανουν τα χερια σου και αφου ειναι τσαμπα μην κολας...το μεγαλο κακο με τα ιταλικα εκεινης της περιοδου ηταν τα πολυ κακα μεταλα που χρησιμοποιούσαν με αποτελεσμα να σκουριαζουν και να σαπιζουν, ψαξε καλα για σκουριες στις βασεις των αμορτισερ και στο πατωμα
Joshua21 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 ΤΙ εννοείς? δεν θα το αγοράσω αυτό είναι το θέμα.. Θα μου το δώσουν. Δεν τα έχω αυτό είναι το θέμα και το χρειάζομαι το αυτοκίνητο... :/ Αφού δεν έχεις λεφτά και χρειάζεσαι αυτοκίνητο, φυσικά και θα πάρεις ότι σου χαρίζουν. Γιατί όμως ρωτάς αν είναι οικονομικό, τι ζημιές βγάζει κτλ αφού ούτως η άλλως θα το πάρεις? Αν θες τη γνώμη μου, αξίζει τον κόπο μόνο αν είναι από την τελευταία γενιά(2000+), αν είναι σε καλή κατάσταση και αν δεν χρειάζεται τίποτα για να κυκλοφορήσει. Όσο για το αν είναι οικονομικό, στην εποχή του ήταν, τώρα πλέον όχι. Όσο για τα προβλήματα που βγάζει, κυρίως ηλεκτρικά και μηχανικά. Όσο για τα ανταλλακτικά, ναι τα περισσότερα είναι φθηνά. Ίσως όμως να δυσκολευτείς λίγο στην εύρεση τους πλέον. Όσο για το αν η fiat είναι γενικώς φτηνή, ναι ήταν, πλέον όμως δεν είναι και τόσο.
elvisjedi Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 Αν θες τη γνώμη μου, αξίζει τον κόπο μόνο αν είναι από την τελευταία γενιά(2000+), αν είναι σε καλή κατάσταση και αν δεν χρειάζεται τίποτα για να κυκλοφορήσει. το uno εβγαινε μεχρι το 95, εσυ μαλλον λες για punto...
leftermann Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 1990+ η δεύτερη γενιά. Το 95 αντικαταστάθηκε από το πούντο. με πρόλαβε.
liopyr Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 Οποιαδήποτε ψιλοσοβαρή ζημιά σε τέτοιο αυτοκίνητο θα σε κάνει να κλαις και τα λεφτά της μεταβίβασης-ασφάλειας-σήματος και .. υπόλοιπης βενζίνης στο ντεπόζιτο. Δεν συμφέρει πάντα κάτι, ακόμα και αν στο χαρίζουν. 2
Joshua21 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 το uno εβγαινε μεχρι το 95, εσυ μαλλον λες για punto... Λάθος από κεκτημένη ταχύτητα, 1989-1995 έβγαινε η δεύτερη γενιά uno.
Cossutius. Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 Φίλε μου. Μέχρι πριν λίγο καιρό, είχα ένα unaki το οποίο άνηκε σε συγγενή μου και το κρατούσα για συναισθηματικούς και οικονομικούς λόγους. (πολυ οικονομικο αυτοκινητο...δε καίει τιποτα) Παρόλο που ήταν 20ετίας (92), τα προβλήματα που μου έβγαλε ήταν ελάχιστα. Αντλία βενζίνης στα 60.000 χιλιόμετρα. Αλλάχθηκε με συνοπτικές διαδικασίες. Το βασικό πρόβλημα που αντιμετώπισα ήταν όταν "έφυγε" στην Εθνική, ένα σίδερο που ενώνει το σασμάν με το το κέντρο οδήγησης (ένα σίδερο περίπου μισό μέτρο...προφανως ξεβιδώθηκε...στο συνεργείο είχαν μείνει με ανοιχτό το στόμα). Ο λεβιές ηταν σα γουδοχέρι για να καταλάβεις. Ανταλακτικό δεν βρηκα πουθενά, ούτε στην Ιταλία, ούτε σε παλαιοπωλείο, οπότε ο μάστορας αναγκάστηκε και πήγε σε σιδερά και μου έφτιαξαν άλλο. Πολυ εξειδικευμένο πρόβλημα. Το προβλημα με αυτο το αμάξι δεν ειναι τα "μηχανικά ανταλλακτικά του τα οποια ειναι πάμφθηνα και αρκετά, αλλά του σκελετού αν ποτέ χρειαστείς που δεν προκειτε να βρεις. Αξιοπιστο αμαξάκι, τίμιο. Γύρισα όλη την Ελλάδα με αυτό, το φόρτωνα το έκανα γαιδουράκι. Εννοείται δεν πήγα ποτέ με πάνω απο 120. 1-2 φορές για προσπέραση με 140 και έτρεμε το αμάξι..χαχαχαχαχα Καλοταξιδο φιλε μου.
paylidis Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 Φίλε μου. Μέχρι πριν λίγο καιρό, είχα ένα unaki το οποίο άνηκε σε συγγενή μου και το κρατούσα για συναισθηματικούς και οικονομικούς λόγους. (πολυ οικονομικο αυτοκινητο...δε καίει τιποτα) Παρόλο που ήταν 20ετίας (92), τα προβλήματα που μου έβγαλε ήταν ελάχιστα. Αντλία βενζίνης στα 60.000 χιλιόμετρα. Αλλάχθηκε με συνοπτικές διαδικασίες. Το βασικό πρόβλημα που αντιμετώπισα ήταν όταν "έφυγε" στην Εθνική, ένα σίδερο που ενώνει το σασμάν με το το κέντρο οδήγησης (ένα σίδερο περίπου μισό μέτρο...προφανως ξεβιδώθηκε...στο συνεργείο είχαν μείνει με ανοιχτό το στόμα). Ο λεβιές ηταν σα γουδοχέρι για να καταλάβεις. Ανταλακτικό δεν βρηκα πουθενά, ούτε στην Ιταλία, ούτε σε παλαιοπωλείο, οπότε ο μάστορας αναγκάστηκε και πήγε σε σιδερά και μου έφτιαξαν άλλο. Πολυ εξειδικευμένο πρόβλημα. Το προβλημα με αυτο το αμάξι δεν ειναι τα "μηχανικά ανταλλακτικά του τα οποια ειναι πάμφθηνα και αρκετά, αλλά του σκελετού αν ποτέ χρειαστείς που δεν προκειτε να βρεις. Αξιοπιστο αμαξάκι, τίμιο. Γύρισα όλη την Ελλάδα με αυτό, το φόρτωνα το έκανα γαιδουράκι. Εννοείται δεν πήγα ποτέ με πάνω απο 120. 1-2 φορές για προσπέραση με 140 και έτρεμε το αμάξι..χαχαχαχαχα Καλοταξιδο φιλε μου. το ιδιο με το σασμαν το επαθε ενας φιλος μου και επειδη δε βρισκανε του το πιάσανε με 20 μέτρα συρμα μέχρι να φτιαξουν πατέντα...
Cossutius. Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 χαχαχα...Συρμα...καλή πατέντα. Εμενα ο τυπος μου πήρε 30 ευρώ, όχι για το κόστος (το οποιο ηταν μηδαμινό, ο σιδεράς το είχε φτιάξει σε 5 λεπτά), αλλά για το όλο ψάξιμο και τον κόπο που είχε κάνει. Εννοείται στην αντιπροσωπία το έπαιζαν ανήξεροι, γιατι δε παίρνεις άλλο αμάξι και τέτοια...χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα. 1
paylidis Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 χαχαχα...Συρμα...καλή πατέντα. Εμενα ο τυπος μου πήρε 30 ευρώ, όχι για το κόστος (το οποιο ηταν μηδαμινό, ο σιδεράς το είχε φτιάξει σε 5 λεπτά), αλλά για το όλο ψάξιμο και τον κόπο που είχε κάνει. Εννοείται στην αντιπροσωπία το έπαιζαν ανήξεροι, γιατι δε παίρνεις άλλο αμάξι και τέτοια...χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα. οχι απλα σύρμα, 20 μέτρα!! Πρέπει να ειναι εμπειρία ζωής να σου φεύγει ο λεβιές απο τα χέρια πάντως... χαχαχα 1
Cossutius. Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 Ρε συ...Οδηγάω προς Πάτρα και είμαι Εθνική. Και πάω να κατεβάσω απο 5η σε 4η και ο λεβιές ηταν γουδοχέρι. Η ταχύτητα είχε κλειδώσει ομως στην 5η. Τρελάθηκα. Εγκεφαλικά. Ευτυχώς είχα τη ψυχραιμία, άναψα φλας, πήγα δεξιά, άραξα και απλά περίμενα την οδική βοήθεια (must οταν οδηγάς παλαιό αυτοκίνητο) Στο συνεργείο είχαν λυσσάξει στο γέλιο λέμε :-P (άσχετο αλλά λιγο πριν το δώσω σε ένα φίλο, είχε αρχισει να διαλύεται σιγά σιγά η ταπετσαρία) 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα