Προς το περιεχόμενο

Fiat Uno..


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα... Σε λίγες μέρες θα αποκτήσω το Fiat Uno (δεν ξέρω ακριβός χρονολογία). Θέλω να μου πείτε, είναι οικονομικό? Τι προβλήματα βγάζει? και από ανταλλακτικά είναι φθηνά? θυμάμαι πως η fiat είναι φθηνή γενικός, ισχύει? 

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Γιατί να το κανείς αυτό ρε παιδί; Δε παίρνεις καλύτερα ένα ατος ή κάποιο παρόμοιο; Τρυπιος κουμπάρας είναι το ουνο

  • Like 1
Δημοσ.

Εύκολα προτιμώ Uno από Atos.

Δεν το βάζω καν στα αυτοκίνητα το Atos. 

Με τη σκέψη πάντως πως οποιοδήποτε Uno θα κουβαλάει και κάποια ηλικία θα βγάλει σίγουρα κάποια πράγματα.

Από εκεί και πέρα φίλου μου που το είχαμε βιάσει το μεγαλύτερο πρόβλημα που είχε βγάλει ήταν να ανάβουν τα αλάρμ όταν φρενάραμε.

  • Like 1
Δημοσ.

Πολλά έξοδα για το τίποτα. Το είχε ένας φίλος απο χαρισμα καλη ωρα και αφού του έμεινε 5-6 φορές και έσκασε σύνολο κανά δυο χιλιαρικα σε ζημιές 2,5 χρόνων το πήγε για σκραπ...

Δημοσ.

Όχι το αυτοκίνητο ήταν πολύ προσεγμένο από πολύ τυπικό άνθρωπο με τα service του με τα όλα του. 

 

Χαχα τραγικό :P

Δημοσ.

είχα Φίατ Ούνο από το 1996 ως το 2004. Ήταν μοντέλο 93 αν θυμάμαι καλά. Το έδωσα με 150000 χλμ, η μόνη βλάβη του ήταν μια αντλία βενζίνης. Είχα το αμάξι από σχεδόν καινούριο μέχρι 12-13 ετών όμως, ενώ εσύ πας για αμάξι 20+ ετών. Τα ανταλλακτικά του τότε ήταν πάμφτηνα, και τα έβρισκες και στα περίπτερα που λέει ο λόγος, αλλά τότε το ούνο ήταν από τα πιο διαδεδομένα αυτοκίνητα, κυκλοφορούσαν άπειρα. Δεν ξέρω αν συνεχίζουν έτσι, πλέον σπάνια βλέπεις ούνο στον δρόμο...

Δημοσ.

Ε κοίταξε δεδομένου ότι κουβαλάει 20 χρόνια στην πλάτη του κ έχει την τραγική κατασκευή της φιατ δεκαετίας 80-90 μη βασίζεται όσο καλή συντήρηση και αν είχε.

Του φίλου του έφυγε το σασμαν στο δρόμο, του έσπασαν οι βάσεις της μηχανής, του κάηκε ο υποτυπώδεις εγκέφαλος, του κάηκε το ταμπλό και στο τέλος φρακαρε στην κηφισιας κ το σουτάρε πληρώνοντας επιπλέον και 100 ευρώ σε γερανό...

Δημοσ.

Αρκετά οικονομικό για τα δεδομένα της εποχής του. Είναι και λίγα κυβικά εκ των πραγμάτων.

Αν αντέχει η τσέπη σου γνώμη μου είναι να πάρεις άλλο ένα ίδιο με 2-3 κατοσταρικα για ανταλλακτικά αν σκοπεύεισ να το κρατήσεις 3-4 χρόνια γιατί ούτως ή άλλως θα στα ζητήσει λίγα λίγα...

Δημοσ.

Πολλά έξοδα για το τίποτα. Το είχε ένας φίλος απο χαρισμα καλη ωρα και αφού του έμεινε 5-6 φορές και έσκασε σύνολο κανά δυο χιλιαρικα σε ζημιές 2,5 χρόνων το πήγε για σκραπ...

 

 

Προφανώς το είχε παρατημένο ο άλλος.

Αλλά αν ο φίλος σου έδωσε τόσα προφανώς δεν του έκαναν καλή δουλειά.

Με 2 χιλιάρικα μπορείς να αλλάξεις τα πάντα στο Uno και να είναι σαν καινούριο μετά. 

Δημοσ.

Προφανώς... Απλά σε ένα αυτοκίνητο τόσων χρόνων καταλαβαίνεις ότι μετά από ένα σημείο δεν υπάρχουν δυνατότητες βελτίωσης (είχε σαπισει το μισό αυτοκίνητο). Για αυτό αν είδες του προτείνω αν το θέλει να το κρατήσει να πάρει άλλο ένα για ανταλλακτικά μιας και 99% θα το χρειαστεί.

 

Δεν έχει νόημα κατα τη γνώμη μου να ασχοληθεί κανείς πάντως με αυτά τα αυτοκίνητα. Είναι ρυπογόνα και επικίνδυνα και για τον οδηγό και για τους υπόλοιπους χρήστες των δρόμων.

 

Κανονικά θα έπρεπε να απαγορευτεί η κυκλοφορία τους και να βγει μια ΚΑΝΟΝΙΚΗ απόσυρση με αντικειμενικη επιδότηση ώστε και αυτός που δεν έχει χρήματα να μπορεί να πάρει ένα μεταχειρισμένο του 2000+ με ελάχιστα. Ολα τα αλλά είναι κοροϊδία...

Δημοσ.

Ξέρεις τι? θα είναι το πρώτο μου αυτοκίνητο και δεν θέλω να δώσω και πολλά λεφτά για αρχή. Ξέρω να οδηγάω δεν λέω αλλά μέχρι να πάρω μια χ εμπειρία... Καλός είναι και ο κουβάς της αγάπης :P...

 

Εμένα με ενδιαφέρει ποιο πολύ να μην καίει. Από εκεί και πέρα μηχανικά ξέρω να τα φτιάχνω και ανταλλακτικά δόξα τον θεό μάντρες υπάρχουν.

Δημοσ.

Λογικό και κατανοητό αλλά προσωπικά θα μαζευα 1000€ και θα έπαιρνα ένα νεότερο αυτοκίνητο πρώτα από όλα για την ασφάλεια μου και μετά για όλα τα υπόλοιπα...

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...