Προς το περιεχόμενο

αγορα φωτογραφικης


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γεία σας, θα ήθελα αν μπορείτε να μ προτείνετε φωτογραφικη γυρω στα 300ευρω με τα εξης χαρακτηριστικά

 θελω να βγαζει γρηγορα την επομενη φωτογραφια ,ωστε να προλαβαινω τον μικρο

να μην βγαινουν χαλια η φωτο οταν τρεχει 

να βγαζει καλες φωτο ακομα κ σε χαμηλο φωτισμο ( δεν ξερω αν ειναι κ τοσο βασικο κριτηριο)

να μπορω να τυπωσω αξιοπρεπως μια φωτο  μεγεθος 20Χ25 (δεν νομιζω να τυπωσω ποτε πιο μεγαλη)

να εχει καλο ζουμ ,ναι τωρα αυτο ειναι σχετκο, ουσιαστικα το θελω για το καλοκαιρι ωστε να μη χρειαζεται πλησιασω κοντα στη θαλασσα για να φωτογραφισω αυτους που κολυμπανε!!(δεν θα ειναι κ km μακρια!)

κ να βγαζει κ video ( δεν νομιζω να τα παιξω ποτε σε μεγαλη tv ωστε να ειναι βασικο κριτηριο αλλα οσο πιο καλο ειναι ++)

τι ζηταω πολλα με 300?????????????  :mad: ,,,, καλα συμβιβαζομε και με λιγοτερα  χαρακτηριστικα απο αυτα π εγραψα! :-)

μεχρι τωρα ειχα μια απλη compact οποτε δεν ξερω αν αξιζει να παω σε dslr , ειναι δυσκολες στο χειρισμο?

εχω καταληξει σε αυτες

https://www.skroutz.gr/s/3646707/Samsung-NX2000-20-50mm-Kit.html

https://www.skroutz.gr/s/364666/Olympus-Pen-E-PL3-Kit.html

https://www.skroutz.gr/s/321235/Canon-EOS-1100D-Kit.html

https://www.skroutz.gr/s/2981420/Sony-NEX-3N-16-50mm-Kit.html

τα υπερ κ τα κατα τους?!

Επεξ/σία από xrafx
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δυσκολα τα πραγματα

μεγαλο ζουμ και καλη νυχτερινη = δυσκολα τα πραγματα

ξεχνας τις κομπακτ,και αναγκαστικα πας σε dslr με τηλεφακο,αλλα ξεφευγει και η τιμη και το μεγεθος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή κι εγω θελω μια καλη φωτογραφική μηχανη θα ήθελα να ρωτήσω τα εξής:

 

Απ οτι εχω διαβάσει κ σε διάφορα άρθρα δεν εχουν σημασία τα pixels όσο σημασία εχει ο φακος της μηχανής. Κι αυτο ειναι λογικό αν σκεφτούμε οτι εχω μια compact φωτογραφική με 14 megapixel και οι φωτογραφίες ειναι χάλια όταν δεν υπάρχει ήλιου φως αλλα και οχι μονο. Ειδικά σε εξωτερικούς χώρους βγάζουν θόρυβο.

Μου έδωσε ένας φίλος τη δική του η οποία ειναι στα 12 megapixel DSLR και νόμιζα οτι ειμαι φωτογράφος που λέει ο λόγος.

 

-Τα megapixels αφορούν το μέγεθος της φωτογραφίας κι αν κάποιος δε θέλει να τυπώσει αφίσα δεν του χρειάζονται περισσότερα απο 10-12 megapixels. Γι αυτο αν δούμε πολλές μηχανές γύρω στα 500-600€ δεν εχουν πανω απο 12-14 megapixels. Ενώ βλέπουμε κατι μηχανές των 100€ να εχουν 16-20 megapixels που στην ουσία ειναι άχρηστα και λειτουργούν μονο σαν δέλεαρ στο απλό χρήστη που δε σκαμπαζει πολλά, σαν κι εμένα.

 

Έρχομαι τώρα να ρωτήσω τα εξής και ας απαντήσετε όσο πιο απλα μπορείτε:

 

1. Σχετικά με τη γωνία του φακού. Ποτε ο φακός ειναι καλύτερος; Όταν εχει μεγαλύτερη γωνία ή οταν εχει μικρότερη.

Παράδειγμα: ο ευρηγωνιος φακός 22mm ειναι καλύτερος απο εναν άλλον στα 25mm ή χειρότερος και τι σημαίνει;

 

2. Η ταχύτητα κλείστρου πχ 4-1/1500 τι σημαίνει και πως θα ξέρω αν ειναι καλύτερη ή χειροτερη.

 

3. Το μέγεθος αισθητήρα τι σημαίνει και τι ειναι καλύτερο το μικρό ή το μεγάλο;

 

4. Το διάφραγμα f τι ειναι κ πως μετριέται ώστε να ξέρω τι να διαλέξω;

 

-Ξέρω οτι το ISO εχει να κανει με το φωτισμό και όσο μεγαλύτερο ειναι το καλύτερες φωτογραφιες τραβάει σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού.

 

-Ξέρω οτι το ψηφιακό ζουμ ειναι πρακτικά άχρηστο γιατι βγάζει θόρυβο και χαλάει τη φωτογραφία.

 

-Τελος, ξέρω οτι το macro ειναι πρακτικά η ελάχιστη απόσταση που μπορεί τραβηχθεί μια φωτογραφία, πχ 1cm ή 2-3-4cm

 

Δε νομίζω να μου εχει διαφύγει κατι αλλα και να μου εχει θα βοηθήσουν όσοι γνωρίζουν.

 

Ανυπομονώ για τις απαντήσεις κ ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 

 

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή κι εγω θελω μια καλη φωτογραφική μηχανη θα ήθελα να ρωτήσω τα εξής:

 

Απ οτι εχω διαβάσει κ σε διάφορα άρθρα δεν εχουν σημασία τα pixels όσο σημασία εχει ο φακος της μηχανής. Κι αυτο ειναι λογικό αν σκεφτούμε οτι εχω μια compact φωτογραφική με 14 megapixel και οι φωτογραφίες ειναι χάλια όταν δεν υπάρχει ήλιου φως αλλα και οχι μονο. Ειδικά σε εξωτερικούς χώρους βγάζουν θόρυβο.

Μου έδωσε ένας φίλος τη δική του η οποία ειναι στα 12 megapixel DSLR και νόμιζα οτι ειμαι φωτογράφος που λέει ο λόγος.

 

-Τα megapixels αφορούν το μέγεθος της φωτογραφίας κι αν κάποιος δε θέλει να τυπώσει αφίσα δεν του χρειάζονται περισσότερα απο 10-12 megapixels. Γι αυτο αν δούμε πολλές μηχανές γύρω στα 500-600€ δεν εχουν πανω απο 12-14 megapixels. Ενώ βλέπουμε κατι μηχανές των 100€ να εχουν 16-20 megapixels που στην ουσία ειναι άχρηστα και λειτουργούν μονο σαν δέλεαρ στο απλό χρήστη που δε σκαμπαζει πολλά, σαν κι εμένα.

 

Έρχομαι τώρα να ρωτήσω τα εξής και ας απαντήσετε όσο πιο απλα μπορείτε:

 

1. Σχετικά με τη γωνία του φακού. Ποτε ο φακός ειναι καλύτερος; Όταν εχει μεγαλύτερη γωνία ή οταν εχει μικρότερη.

Παράδειγμα: ο ευρηγωνιος φακός 22mm ειναι καλύτερος απο εναν άλλον στα 25mm ή χειρότερος και τι σημαίνει;

 

2. Η ταχύτητα κλείστρου πχ 4-1/1500 τι σημαίνει και πως θα ξέρω αν ειναι καλύτερη ή χειροτερη.

 

3. Το μέγεθος αισθητήρα τι σημαίνει και τι ειναι καλύτερο το μικρό ή το μεγάλο;

 

4. Το διάφραγμα f τι ειναι κ πως μετριέται ώστε να ξέρω τι να διαλέξω;

 

-Ξέρω οτι το ISO εχει να κανει με το φωτισμό και όσο μεγαλύτερο ειναι το καλύτερες φωτογραφιες τραβάει σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού.

 

-Ξέρω οτι το ψηφιακό ζουμ ειναι πρακτικά άχρηστο γιατι βγάζει θόρυβο και χαλάει τη φωτογραφία.

 

-Τελος, ξέρω οτι το macro ειναι πρακτικά η ελάχιστη απόσταση που μπορεί τραβηχθεί μια φωτογραφία, πχ 1cm ή 2-3-4cm

 

Δε νομίζω να μου εχει διαφύγει κατι αλλα και να μου εχει θα βοηθήσουν όσοι γνωρίζουν.

 

Ανυπομονώ για τις απαντήσεις κ ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 

 

 

Sent from my iPhone using Insomnia

1

ο καλυτερος φακος ειναι αυτος που εχει καλυτερο γυαλι αρα βγαζει πιο sharp φωτογραφιες

τα mm δεν ειναι καλυτερα η χειροτερα,απλα εχει σχεση ποσο ευρυγωνιος η τηλεφακος θα ειναι.αυτο εξαρταται απο τις αναγκες σου.

 

2

η ταχυτητα ειναι ποσο χρονο θα κανει να ανοιγοκλεισει το κλειστρο της μηχανης,το πχ απο 30 δευτερολεπτα εως 1/4000.αυτο εχει σχεση με το ποσο φως θα μπει στο σενσορα.οσο περισσοτερο μεινει ανοιχτο το κλειστρο τοσο πιο φωτεινη η φωτογραφια. μια τυπικη φωτογραφια εχει συνηθως 1/100

 

3

το μεγεθος ειναι σχεδον παντα οσο μεγαλυτερο τοσο καλυτερο,ειδικα το βραδυ,απλα οσο μεγαλωνει το μεγεθος του σενσορα τοσο ακριβαινει και τοσο μεγαλυτερη θα γινεται η μηχανη και οι φακοι της.

 

4

το διαφραγμα ειναι κατι σαν την ιριδα του ματιου,οταν εχει πολυ φως εξω κλεινει,οταν ειναι σκοτεινο ανοιγει.

 

5

το iso ειναι η ευαισθησια του σενσορα σε φως

οσο περισσοτερο το ανεβαζεις τοσο πιο ευκολα  θα βγαλεις φωτογραφια σε σκοταδι,αλλα θα εχεις και περισσοτερο θορυβο

αναλογα την μηχανη τοσο πιο υψηλα iso αντεχει για να βγαζεις φωτογραφιες χωρις θορυβο

 

πχ μια κομπακτ θα βγαλει μεχρι 200 αντε το πολυ 400 iso ανεκτη φωτογραφια

μια entry dslr 800-1600

και μια επαγγελματικη ανετα παει και πανω απο 6400...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προφανως οσο μεγαλυτερο ευρος εχει τοσο καλυτερο ειναι

αλλα κατα 99,99% δε θα σου χρειαστει.

σκεψου οτι πρεπει να εχεις 4 δευτερολεπτα τη μηχανη ακινητη για να βγαλεις φωτογραφια...

οι περισσοτερες φωτογραφιες που θα βγαζεις θα ειναι απο 1/60 εως 1/200

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θέλεις να βγάζει τοπία την νυχτα χρειάζεσαι μεγάλο χρόνο. Αν θες να βγάλεις πουλιά που πετάνε χρειάζεσαι μικρό

Αρα δεν υπάρχει καλύτερο και χειρότερο αλλά τι χρειάζεται να έχει η μηχανή για να καλύψεις αυτό που θες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

θελω να βγαζει γρηγορα την επομενη φωτογραφια ,ωστε να προλαβαινω τον μικρο

να μην βγαινουν χαλια η φωτο οταν τρεχει 

 

 

Δεν έχει να κάνει με το πόσο γρήγορα μπορεί να τρβήξει την επόμενη. Έχει να κάνει με την ταχύτητα που έχει επιλέξει αυτόματα (ή manual εσύ, το ίδιο είναι) η μηχανή ώστε να έχει σωστή έκθεση. Όσο μεγαλύτερη ταχύτητα, τόσο λιγότερο "motion blur" αλλά και τόσο περισσότερο φως χρειάζεται. Κατακαλόκαιρο στην παραλία μπορεί να τραβάς με 600 ή και 1000. Γενικά, ό,τι κόλπα και να κάνεις (άνοιγμα διαφράγματος, μεγαλύτερο iso, μείωση ταχύτητας κλπ) δεν θα φτάσεις ποτέ το αποτέλεσμα που θα έχεις όταν υπάρχει πολύ φως. Όλα τα άλλα είναι υποκατάστατα με κακά έως καλά αποτελέσματα, ανάλογα τη μηχανή και τους φακούς (η φωτεινότητα* των οποίων είναι κρισιμότατος παράγοντας στην ποιότητα των φωτό) αλλά το φως... είναι φως!

 

 

*Πολλές φορές αναφέρεται και σαν ταχύτητα του φακού. Ένας "γρήγορος" φακός απορροφά περισσότερο φως στον ίδιο χρόνο από έναν "αργό".

Επεξ/σία από CheOnWeb
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...