Προς το περιεχόμενο

Mordheim: City of the Damned


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κάποιος ανέφερε ποιο πριν περί απωλειών ποδιών, χεριών.....

 

Ξεκινάω μια normal αποστολή απόψε, και πριν ξεκινήσω τον 1ο γύρο μου, μου την πέσανε τα ποντίκια

 

 

20161222183853_1_zpss0bexccb.jpg

 

Με την ψυχή στο στόμα και με τις ευλογίες του Sigmar κατάφερα να την κερδίσω στο τέλος, έχοντας απομείνει μόνο με τον Leader και την Hero μου. (για αυτή παρακάτω)

 

Βέβαια οι απώλειες ήταν τρομακτικές, 1 νεκρός τελείως, και μερικοί κουτσοί. (αν δείτε προσεκτικά έχουν ξύλο αντί για ποδάρι)

20161222220834_1_zpssvqjqkqj.jpg

 

 

20161222220851_1_zpskdklsduh.jpg

 

 

20161222223838_1_zpshlbfooi7.jpg

 

Hero.....

 

Στην αρχή πήρα youngblood που μου ψόφησε στην δεύτερη μάχη,.

Οπότε πήραν και άλλον, που μου ψόφησε στην αμέσως επόμενη. Επειδή μου την έδωσε στα νεύρα, πήρα μία Smuggler.

Η οποία είναι πραγματικά τρομερή. Και σε melee αλλά και σε range με το τουφέκι. Ιδίως αμα έχει πιάσει τίποτα σκεπές και βαρά μισό χάρτη μακρυά.

 

Αυτό που δεν έχω ιδέα, είναι με τί όπλο να εξοπλίσω τους δύο marksmen; Τα τόξα δεν κάνουν πολύ ζημιά. Κανείς καμιά ιδέα;

  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators
Δημοσ.

Εξαρτάται από το τόξο, αλλά ακόμη και με το βασικό, από μπαλκόνι/όροφο κτλ. μπορεί να κάνει ζημιά, ειδικά αν έχεις κλείσει τις διόδους ανόδου (ιδανικά με κρυμμένο δικό σου για ambush, αν βγάλει stun είναι μεγάλη δουλειά).

 

Συνήθως, βρίσκω σύντομα κάποιο τουφέκι, που είναι μεν πιο απαιτητικό σε πόντους για χρήση-γέμισμα, αλλά και πιο αποτελεσματικό. Χρήσιμο και το dodge σε αυτούς τους χαρακτήρες, ώστε να αντέξουν αρκετά αν εμπλακούν σε melee, μέχρι να έρθουν ενισχύσεις.

 

Γενικά, θες τους ranged ψηλά και προφυλαγμένους. Ανάλογα με την αποστολή και το πώς εξελίσσεται η μάχη, μπορείς να τους χρησιμοποιήσεις και για να μαζέψεις Wyrdstones (γενικά, δες αν μπορείς να φτιάξεις έναν τουλάχιστον "κουβαλητή", το να πιάνεις το secondary objective είναι μεγάλη δουλειά, όχι τόσο για τα αντικείμενα -αν και μπορείς να κερδίσεις καλά πράγματα- όσο για τα χρήματα από την πώληση του υλικού που μαζεύεις και, κυρίως, τα xp).

 

Ο νεαρός ήρωας είναι καλός, αλλά για συγκεκριμένα πράγματα, τουλάχιστον μέχρι να αρχίσει να ανεβαίνει επίπεδο: χρησιμοποιείς τον αρχηγό σου για κυρίως tank/block (επενδύεις στην ασπίδα, γιατί με block έχεις και δωρεάν αντεπίθεση, έχω σακατέψει κόσμο έτσι) και πέφτεις με charge πάνω στο μπλοκαρισμένο αντίπαλο με το νεαρό: ειδικά με 1-2 σχετικά skills, είναι ικανός να σακατέψει το στόχο του με μία επίθεση.

 

Γενικά, οι mercenaries έχουν μεγάλη ευελιξία: εγώ παίζω τους Witch Hunters, που είναι σχετικά παραπλήσιοι, με τη διαφορά ότι ο αρχηγός είναι και ο sniper, που δυσκολεύει κάπως τα πράγματα στην αρχή, μέχρι να φτιάξεις ένα-δύο καλούς στην άμυνα.

 

Με τους Skaven, σίγουρα δεν θέλεις να βρεθείς σε ανοιχτό χώρο ξεμοναχιασμένος: με κανέναν δεν θέλεις (δεν έχω δει τους απέθαντους, είναι το μόνο dlc που δεν έχω) αλλά οι Skaven σε τσακίζουν, είναι ταχύτατοι και έχουν τρελά dodge. Ειδικά στο screenshot που έβαλαν τον τοξότη σου ανάμεσα δύο, πραγματικά ήταν πολύ καλό αποτέλεσμα που τον έβγαλες ζωντανό και υγιή.

 

Βασικό μου παράπονο από το παιχνίδι, οι ελάχιστες επιλογές customization, πολύ λίγα πρόσωπα και φορεσιές, δεν ξέρω γιατί το περιόρισαν τόσο πολύ.

Δημοσ.

Μπορεί το παιχνίδι να μην έχει το χτίσιμο βάσης, έρευνα κλπ που έχει το XCOM, αλλά ως RPG squad based παιχνίδι, είναι μακράν καλύτερο.

Τρομερά underrated παιχνίδι που αξίζει καλύτερης διαφήμισης.

 

Χάνοντας μία μάχη μόλις τώρα, γιατί ήμουν άπληστος....

Να πως κατάντησε ο Leader.

20161223153122_1_zpss3flvtas.jpg

 

Ενώ ο άλλος είδε πραγματικά το χάρο με τα μάτια του.

20161223153138_1_zpsarkzu4np.jpg

 

 

Επίσης οι αντίπαλες ομάδες περνούν τα ίδια στάδια με εσάς. Οπότε αν δεν σκοτώσετε κάποιον outright και απλά του έχετε κόψει χέρια, πόδια, θα τους δείτε πίσω με τα αντίστοιχα ελαττώματα.

 

Αν δείτε προσεκτικά, ο Undead Leader είναι κουλός, γιατί του έκοψα το χέρι σε προηγούμενη μάχη

 

20161223151048_1_zpsmyznupii.jpg

  • Super Moderators
Δημοσ.

Πράγματι δεν ακούστηκε όσο του άξιζε, εγώ που το παρακολουθώ από early access έχει κάνει σημαντικά βήματα βελτίωσης, ακούνε τους παίκτες, διορθώνουν θέματα κτλ.

 

Το μόνο που δεν έχουμε εισακουστεί -και το ανέφερα παραπάνω- είναι το θέμα του customization σε επίπεδο εμφάνισης, πολύ περιορισμένες επιλογές κι είναι ανεξήγητο, γιατί είναι το πιο εύκολο.

 

Και το campaign καλό, αλλά το "ψωμί" είναι οι μάχες που μεσολαβούν μέχρι να ξεκλειδώσεις τα διάφορα επεισόδια της ιστορίας.

 

Πρέπει με την καινούργια χρονιά να το ξαναδώ περισσότερο (αλλά έχω μπλέξει με τόσες beta που ο ούτως ή άλλως λιγοστός χρόνος, δεν φτάνει).

 

Υ.Γ. Αν είναι να "τραυματιστείς", το near death experience είναι το καλύτερο :) 

  • Super Moderators
Δημοσ.

Χρόνια έχω να το δω, από τον καιρό που εργαζόμουν part-time σε κατάστημα της Games Workshop, στην Αγγλία.

 

Βέβαια, εγώ ήμουν πάντοτε του Necromunda (Van Saar) και του Inquisitor.

 

Τι επικές εποχές...

  • Like 1
Δημοσ.

και επειδή η μαγεία στο Warhammer είναι επικίνδυνο πράγμα δείτε τι έπαθε o εχθρικός level 6 Chaos leader που πήγε να ρίξει ένα buff επάνω του....

 

20161223180238_1_zpsmnut5jyd.jpg

 

Του έριξε ο θεός του χάους, 9999 damage στο κεφάλι....

  • Like 1
  • 6 μήνες μετά...
Δημοσ.

Αν και απίστευτα καθυστερημένος, ξεκίνησα το παιχνίδι. Δεν έχω να πω πολλά, έχοντας παίξει μόνο δύο tutorials, αλλά οι πρώτες εντυπώσεις είναι πάρα πολύ καλές για να μην πω εξαιρετικές.

 

Μου άρεσε πολύ η κινητικότητα στο χάρτη - δεν ήταν κάτι που δεν είχαμε ξαναδεί, αλλά έχει εφαρμοστεί πολύ όμορφα και σε λογικά σημεία.

 

Το interface μου φάνηκε λίγο χαοτικό. Πολλά σηματάκια, ενδείξεις, μενού, δεν ξέρω. Μια action bar θα βόλευε περισσότερο νομίζω, ενώ και οι ενδείξεις στο initiative με μπέρδεψαν. Έχει πολύ πράμα να καταπιείς, με μπλε και κόκκινους κόκκους εεεε πόντους ήθελα να πω, αλλά και πάλι δεν το λες και ομαλό.

 

Η κάμερα δε μου προξένησε προβλήματα και τεχνικά τρέχει ικανοποιητικά στο καβουρδιστήρι μου, αλλά πραγματικά παρακάλαγα για ισομετρική προβολή ή έστω top down χάρτη. Υπάρχει κάτι σχετικό ή είναι μόνο ό,τι βλέπω στην οθόνη?

 

Προβλέπω κάψιμο. Αυτά.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Υπάρχει ο χάρτης που βλέπεις τις θέσεις των μελών της ομάδας σου (top down) και τυχόν ορατών αντιπάλων (συν την τελευταία γνωστή θέση τους, αν τους έβλεπες νωρίτερα αλλά όχι πια), τις άμαξες των ομάδων, σημεία όπου υπάρχει wyrdstone κτλ.

 

Αλλά, για να παίξεις, όχι, μόνο αυτό που βλέπεις.

 

Σε αυτή την engine θα βγάλουν και το Mordheim. Ήλπιζα isometric, αλλά δεν.

 

Καλό παιχνίδι είναι, και η AI μπορεί να σου στήσει άσχημες παγίδες. Επίσης, με προσοχή που πατάμε...

 

Αν είχε ένα στοιχειωδώς αξιοπρεπές customization στους χαρακτήρες θα είχε πολύ περισσότερο γούστο.

  • 7 μήνες μετά...
  • Super Moderators
Δημοσ.

Επέστρεψα στο παιχνίδι για να δοκιμάσω την τύχη μου με ένα warband από Witch Hunters.

Έχουν ενδιαφέρον, γιατί ο leader μπορεί να αναπτυχθεί ως ranged ή/και melee, ο κλασικός ήρωας (templar knight, εξαιρώντας τα DLC, δηλαδή), είναι κλασικός melee, οι συνοδευτικοί πολεμιστές μπορούν να αναπτυχθούν και ως ranged/melee, έχουν και ένα glass cannon με τον fanatic.

Πρώτη αποστολή, απέναντι σε cultists (άκρως ταιριαστό) κατάφερα και έβγαλα το δευτερεύοντα στόχο -να μαζέψω μια x ποσότητα weirdstone, τη μόνο αξιόπιστη πηγή εισοδήματος στο παιχνίδι- και να επικρατήσω τελικά, εξουδετερώνοντας 2 πολεμιστές και τον ήρωά του. Είχε προλάβει να μου βγάλει από τη μέση 1 πολεμιστή (βρέθηκαν 3 δικοί μου απέναντι σε 1 δικό του στη μια πλευρά του χάρτη, εύκολη επικράτηση, και 2 δικοί μου απέναντι σε 4 δικούς του, τους καλύτερους, στην άλλη. Με πρόλαβαν, πάπαλα).

Το injury δεν είναι τραγικά κακό (μείον κάποια hp) και μπορεί να τον κάνω ranged, δεν θα φάει απόλυση με τη μία. Και οι πέντε πήραν level up, κονόμησα και μια ανώτερης ποιότητας light armor.

Οι πίστες δίνουν άφθονα περιθώρια για στρατηγική, αλλά το customization είναι ελάχιστο και, σε ορισμένες κατηγορίες, απλά ανύπαρκτο. Καταδίκη να βλέπεις τα ίδια πρόσωπα συνέχεια (δεν υπάρχει δεύτερο πρόσωπο σε καμία κατηγορία των Witch Hunters).

Ελπίζω αυτά να τα διορθώσουν στο Necromunda, είναι κρίμα να στερούν ένα τέτοιο στοιχείο από τους παίκτες.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Η δεύτερη αποστολή δεν πήγε εξίσου καλά: ήταν μία marked for death, και μου έβγαλε Skaven με marked τον leader και τον hero. 

Ο μόνος τρόπος σε 5αρα ομάδα για να βγει αυτό είναι να συναντήσεις πρώτα τους δύο μαρκαρισμένους, αλλιώς αν βγάλεις κι έναν henchman hench-rat (?) από τη μέση, σπάει το ηθικό τους και δεν προλαβαίνεις να πάρεις τα σύμβολα των εξουδετερωμένων -όπως ακριβώς συνέβη με μένα.

Εντωμεταξύ, συναντηθήκαμε πάρα πολύ γρήγορα και σε ανοιχτό μέρος, με αποτέλεσμα να μην προλάβω να μαζέψω σχεδόν τίποτε από κομήτη και αντικείμενα, συν του ότι έχασα δυο δικούς μου: ο ένας τραυματίας για 5 μέρες, ο άλλος νεκρός.

Ηθικό δίδαγμα: δεν πολεμάμε σε ανοιχτούς χώρους πριν πιάσουμε τους στόχους μας και αποφεύγουμε ωσάν ο διάολος το λιβάνι τα marked for death -αν και με τους ταχύτατους και επιθετικότατους Skaven, κάθε αποστολή είναι δύσκολη.

Στα θετικά, leader και hero επιβίωσαν, ο πρώτος απέκτησε κι ένα passive skill. Άρα, έχω έναν κορμό για να συνεχίσω να αναπτύσσω την ομάδα, η οποία στο μεταξύ ανέβηκε επίπεδο και έχω τη δυνατότητα να κατεβάζω 6 (+1 henchman).

  • Super Moderators
Δημοσ.

Τρίτη αποστολή, απέναντι σε Witch Hunters. Ενδιαφέρουσα, υπό την έννοια πως ήταν hard (ισχυρότερη η αντίπαλη ομάδα) και ευκαιρία να δω διαφορετικά σεταρίσματα στους χαρακτήρες που έχω.

Δυστυχώς, ήταν πάλι marked for death, πρόλαβα και έβγαλα εκτός τον ένα (ήταν και ο leader), αλλά ο άλλος ήταν ο fanatic, και μέχρι να τον εντοπίσω είχα εμπλακεί σε μάχη με τον hero του, τον οποίο αναγκαστικά έθεσα εκτός αλλιώς θα μου έκανε χοντρή ζημιά, οπότε διαλύθηκε το ηθικό των υπολοίπων.

Στα θετικά, μάζεψα αρκετό wyrdstone για να συμπληρώσω την πρώτη παρτίδα που μου ζήτησε το faction.

Στα αρνητικά, πάλι μάζεψα δύο τραυματισμούς (χωρίς κουσούρια, όμως) και ο ένας είναι ο hero μου, που σημαίνει πως πρέπει να τον αντικαταστήσω...

0/3 μέχρι στιγμής να βγάλω ομάδα άθικτη. Στην προηγούμενη δεν μπορούσα να κάνω κάτι άλλο, αλλά αυτή τη φορά έπρεπε να είχα βγάλει τη δευτερεύουσα αποστολή...

Τα οικονομικά έχουν αρχίσει να ζορίζουν, με τα συνεχή treatments και recruitment.

 

  • Super Moderators
Δημοσ.

Και ήρθε η 5η αποστολή, απέναντι σε undead, και μου διέλυσε τελείως την ομάδα: ο δράκουλας-αρχηγός και ο hero προκαλούν fear checks ζόρικα, οι δικοί μου henchmen αποτύγχαναν συνέχεια, με πρόλαβαν και σε ανοιχτό μέρος και πάπαλα: 3 νεκροί, 1 χωρίς μάτι (ο ranged-heavy leader μου...), δύο με σακατεμένα χέρια.

Παραδόθηκα και προσπάθησα ξανά, έχω τώρα 2 αποστολές που βγήκαν χωρίς τραυματισμούς, αλλά δυστυχώς και χωρίς να καταφέρω να πιάσω τα secondary objectives -από όπου βγαίνουν καλά αντικείμενα και έξτρα wyrdstone.

 

  • Super Moderators
Δημοσ.

H 3η αποστολή δεν πήγε καλά, νίκησα μεν, αλλά μου σακάτεψε τον hero (maimed hand, άρα -10% to hit) και μου άφησε με διάσειση έναν henchman (που σημαίνει ότι υπάρχει περίπτωση εκτός συμπλοκής να μη δεχτεί εντολές, κοινώς liability).

Και οι δύο αποδεσμεύτηκαν και αντικαταστάθηκαν. 4η αποστολή με Undead, Marked for Death (να θέσεις εκτός μάχης 2 και να τους πάρεις τα token τους σαν λάφυρο). Συνήθως δεν τις βγάζω αυτές τις secondary, γιατί είναι τυχαίο ποιοι θα μαρκαριστούν και αν είναι συνδυασμός leader/hero σπάει το ηθικό των υπολοίπων -τουλάχιστον στην αρχή που παίζω ακόμη.

Αυτή τη φορά, όμως, στάθηκα διπλά τυχερός: ο βρυκόλακας-leader δεν εμφανίστηκε ποτέ στη μάχη (μάζευε κάπου wyrdstone) και μου βγήκε μαρκαρισμένος henchman και hero, σκόρπιοι.

Δεν πρόλαβα να μαζέψω wyrdstone, αλλά πήρα καλή εμπειρία. Και με την ευκαιρία, ο MVP της αποστολής και η ομάδα σε αναμνηστική μετά τη μάχη:

EuMGi60.jpg

pu9vMC7.jpg

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...