Προς το περιεχόμενο

Mordheim: City of the Damned


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όχι κάπως, εντελώς.

 

Δες τα tutorial, σε πρώτη φάση. Και μετά, στην πράξη, μέσα από τις ήττες μαθαίνεις. Γενική συμβουλή, δες το χάρτη πού προσφέρει καλά σημεία για άμυνα, μην προχωράς μέλη της ομάδας χωρίς υποστήριξη και εκμεταλλεύσου τη δυνατότητα να παίρνεις πίσω τα strategy points ώστε να δεις ποια είναι η καλύτερη θέση που μπορείς να πιάσεις στο εύρος κινήσεων που σου δίνει.

Συμφωνώ σε όλα εκτός από τον χάρτη γιατί το view είναι άχρηστο μιας και δεν ξέρεις πόσους ορόφους έχει ενα κτιριο ή αν αυτό προσφέρεται για ambush.

 

Βασικά έμεινα με 5 gc και μπορω να πω οτι οι ποντικες σπάνε μπάλες. Επίσης για κάποιο λογο κανει πολύ ωρα να φορτώσει...

  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators
Δημοσ.

Nαι, αργεί να φορτώσει (τον πρώτο καιρό στην ΕΑ αργούσε περισσότερο -απλά το αναφέρω).

 

Τι εννοούσα με το χάρτη: όχι το γενικό χάρτη, εννοώ στον 3D χάρτη, εφόσον μπορείς να επιστρέψεις στα μπλε "φωτάκια" και να πάρεις πίσω τις κινήσεις σου, να ψάξεις λίγο ποιο σημείο βολεύει καλύτερα να τελειώσεις το γύρο σου.

 

Προσοχή γιατί υπάρχουν συχνά παγίδες (καμιά φορά δίνουν bonus, 9/10 όμως σου ρίχνουν stats, με τον καιρό μαθαίνεις να υποψιάζεσαι πού μπορεί να έχει παγίδα, αλλά οι εκπλήξεις είναι πάντα μέσα στο παιχνίδι).

 

Το ambush να το χρησιμοποιείς για να κλείνεις χώρους με τα units του αντιπάλου. Δηλαδή, κρύψου πίσω από μια πόρτα, σε μια εσοχή κτλ., βάλε "τυράκι" ένα unit πιο μέσα, να το δει η ΑΙ και να πάει να το χτυπήσει, και υπολόγισε το range του ambush ώστε, με το που ο αντίπαλος περνάει το κατώφλι, να ορμήσει ο δικός σου και να του επιτεθεί εκεί. Οπότε, πρακτικά μετατρέπεις τον αντίπαλο σε μπλόκο για τους δικούς του, δεν μπορεί να φέρει μέσα στο χώρο κι άλλους, οπότε αποκτάς τοπική αριθμητική υπεροχή (ένας που έριξε το μπλόκο και ένας το "τυράκι", 2 με 1 δικό του).

 

Αυτό λειτουργεί καλά και σε αψίδες που έχουν χώρο να πολεμάς επάνω, ανεβάζεις εκεί έναν καλό ranged, τον κρατάς στο σημείο σκαρφαλώματος για να μη μπορεί να ανέβει ο αντίπαλος και με ένα melee κλείνεις το δεύτερο σημείο σκαρφαλώματος που συνήθως υπάρχει.

 

Γενικά, στόχος είναι να έχεις αριθμητική υπεροχή. Μην πολεμάς σε ανοιχτό χώρο, εκτός κι αν υπερτερείς αριθμητικά -και πάλι, μόνο αν είσαι σίγουρος πως αυτό θα διαρκέσει 2-3 γύρους για να φας τους εκεί αντιπάλους και να προχωρήσεις. Μην αφήνεις τα νώτα σου ακάλυπτα, είναι επίφοβο να φας charge από τον αντίπαλο με καλές πιθανότητες να σου κάνει χοντρή ζημιά ή/και να σε ζαλίσει, άρα πρακτικά διπλασιάζει τις επιθέσεις του και σου τρώει μια δική σου.

 

Μην αφήνεις μονάδες εκτεθιμένες για να μαζέψεις wyrdstone. Πολύτιμο είναι, ναι, αλλά όχι τόσο ώστε να δικαιολογεί το σακάτεμα της ομάδας.

 

Τέλος, αν πρέπει να σακατευτεί κάποιος δικός σου, προτίμησε να θυσιάσεις έναν φτηνό henchman παρά αρχηγό/βαρυοπλίτη/μάγο κτλ.

 

Ειδικά τους μάγους, που θέλεουν κάμποσο για να αποκτήσουν σοβαρά skills, πρέπει να τους προσέχεις πολύ στην αρχή.

Δημοσ.

Nαι, αργεί να φορτώσει (τον πρώτο καιρό στην ΕΑ αργούσε περισσότερο -απλά το αναφέρω).

 

Τι εννοούσα με το χάρτη: όχι το γενικό χάρτη, εννοώ στον 3D χάρτη, εφόσον μπορείς να επιστρέψεις στα μπλε "φωτάκια" και να πάρεις πίσω τις κινήσεις σου, να ψάξεις λίγο ποιο σημείο βολεύει καλύτερα να τελειώσεις το γύρο σου.

 

Προσοχή γιατί υπάρχουν συχνά παγίδες (καμιά φορά δίνουν bonus, 9/10 όμως σου ρίχνουν stats, με τον καιρό μαθαίνεις να υποψιάζεσαι πού μπορεί να έχει παγίδα, αλλά οι εκπλήξεις είναι πάντα μέσα στο παιχνίδι).

 

Το ambush να το χρησιμοποιείς για να κλείνεις χώρους με τα units του αντιπάλου. Δηλαδή, κρύψου πίσω από μια πόρτα, σε μια εσοχή κτλ., βάλε "τυράκι" ένα unit πιο μέσα, να το δει η ΑΙ και να πάει να το χτυπήσει, και υπολόγισε το range του ambush ώστε, με το που ο αντίπαλος περνάει το κατώφλι, να ορμήσει ο δικός σου και να του επιτεθεί εκεί. Οπότε, πρακτικά μετατρέπεις τον αντίπαλο σε μπλόκο για τους δικούς του, δεν μπορεί να φέρει μέσα στο χώρο κι άλλους, οπότε αποκτάς τοπική αριθμητική υπεροχή (ένας που έριξε το μπλόκο και ένας το "τυράκι", 2 με 1 δικό του).

 

Αυτό λειτουργεί καλά και σε αψίδες που έχουν χώρο να πολεμάς επάνω, ανεβάζεις εκεί έναν καλό ranged, τον κρατάς στο σημείο σκαρφαλώματος για να μη μπορεί να ανέβει ο αντίπαλος και με ένα melee κλείνεις το δεύτερο σημείο σκαρφαλώματος που συνήθως υπάρχει.

 

Γενικά, στόχος είναι να έχεις αριθμητική υπεροχή. Μην πολεμάς σε ανοιχτό χώρο, εκτός κι αν υπερτερείς αριθμητικά -και πάλι, μόνο αν είσαι σίγουρος πως αυτό θα διαρκέσει 2-3 γύρους για να φας τους εκεί αντιπάλους και να προχωρήσεις. Μην αφήνεις τα νώτα σου ακάλυπτα, είναι επίφοβο να φας charge από τον αντίπαλο με καλές πιθανότητες να σου κάνει χοντρή ζημιά ή/και να σε ζαλίσει, άρα πρακτικά διπλασιάζει τις επιθέσεις του και σου τρώει μια δική σου.

 

Μην αφήνεις μονάδες εκτεθιμένες για να μαζέψεις wyrdstone. Πολύτιμο είναι, ναι, αλλά όχι τόσο ώστε να δικαιολογεί το σακάτεμα της ομάδας.

 

Τέλος, αν πρέπει να σακατευτεί κάποιος δικός σου, προτίμησε να θυσιάσεις έναν φτηνό henchman παρά αρχηγό/βαρυοπλίτη/μάγο κτλ.

 

Ειδικά τους μάγους, που θέλεουν κάμποσο για να αποκτήσουν σοβαρά skills, πρέπει να τους προσέχεις πολύ στην αρχή.

Βασικά για παγίδα βαζω παντα ενα τοξότη γιατί έτσι και βάλω τους άλλους ορμάνε. Το πρόβλημα οτι παρόλο που βάζω παγίδα με 3 ατομα μόνο ένας θα κανει charge και οι υπόλοιποι θα καθονται (don't know why) επίσης οι τοξότες έχουν απίστευτο miss.

 

Ερωτηση

Με τον νταβατζη τι κανεις ( αυτον που ζητάει και χ μέρες φορτία)?

  • Super Moderators
Δημοσ.

Οι τοξότες/τυφεκιοφόροι κτλ. θέλουν να ανέβουν μερικά επίπεδα για να αρχίσουν να δείχνουν την αξία τους. Επίσης, να προτιμάς το aimed shot στην αρχή και να προσπαθείς να τους δίνεις υψομετρικό πλεονέκτημα.

 

Ο βασικός χορηγός κάθε τόσο σου ζητάει μια ποσότητα wyrdstone. Δεν πρέπει να αφήσεις να περάσουν όλες οι μέρες που σου δίνει περιθώριο, γιατί το φορτίο θέλει χρόνο να φτάσει στα χέρια του (αυτό επηρρεάζεται και από τις campaign αποστολές, θα το δεις στην πορεία).

 

Λογικά, με προσεκτική συγκέντρωση wyrdstones προλαβαίνεις. Όποτε μπορείς, να συγκεντρώνεις μεγαλύτερα κομμάτια (τα ξεχωρίζεις στο χάρτη, είναι τα crystals, αξίζουν περισσότερο) καθώς πιάνουν μία θέση όπως και τα μικρότερα και το ρίσκο για wyrdstone sickness είναι το ίδιο.

 

Σταδιακά δίνει συμπαθητικά bonus ο κυρίως χορηγός, αλλά και οι δευτερεύοντες, και μπορείς να μοιράζεις φορτία και στους τρεις ώστε να πετυχαίνεις καλύτερες τιμές (όσο περισσότερο στέλνεις στον ένα από τους δύο δευτερεύοντες, τόσο ρίχνει αυτός τις τιμές που σου πληρώνει και τις ανεβάζει ο άλλος).

 

Στο βασικό χορηγό, αν δεν προλάβεις να στείλεις εγκαίρως το φορτίο, χάνεις το παιχνίδι.

 

Επίσης, άρχισε να φτιάχνεις αμυντικούς και επιθετικούς χαρακτήρες ώστε να έχεις καλύτερες πιθανότητες να μπλοκάρεις την επίθεση με τον αμυντικό και να ρίξεις charge ή special attack (ανεβαίνοντας επίπεδο) με τον επιθετικό. Αν βγει το parry, λ.χ., έχεις πιθανότητα να περάσεις σε counterattack, οπότε και την επίθεση του αντιπάλου απορροφάς χωρίς ζημιά και μπορείς να βγάλεις διπλή δική σου (κι αυτό ανεβαίνει με τα skills που κερδίζεις).

 

Δεν υπάρχουν αρκετές θέσεις για όλα τα skills (συν του ότι κοστίζουν αρκετά και τα πιο σύνθετα καθιστούν το χαρακτήρα που τα μαθαίνει μη διαθέσιμο για κάποιες ημέρες) οπότε δες τι σου κινεί το ενδιαφέρον και ανέβασε χαρακτηριστικά ανάλογα ώστε να μπορέσεις να μάθεις το δεύτερο επίπεδο (ουσιαστικά μετράει διπλό το slot όπου έμαθες το βασικό επίπεδο του skill).

Δημοσ.

Και έτσι όπως είμαι ανετος (είχα ανεβάσει level στον leader) λέω 'δεν πάω να παίξω το πρωτο campaign?'

Μπαίνω τρώω το πρωτο team, το δεύτερο, τρώω μισο απο το τρίτο μέχρι που βγαίνει απο τον υπόνομο ο roid ποντικας spinebreaker or something. Μου τρώει τον leader (όχι τον veteran) και απλως μου βγάζει game over.

 

:(

  • Super Moderators
Δημοσ.

Βγήκε από τον υπόνομο εννοείς κυριολεκτικά βγήκε έξω ή απλά "βγήκε", δηλαδή τον εντόπισες εκεί;

 

Γιατί αν είναι το πρώτο, έχει αλλάξει το campaign και μόλις έγινε πολύ πιο δύσκολο. 

Δημοσ.

Βγήκε από τον υπόνομο εννοείς κυριολεκτικά βγήκε έξω ή απλά "βγήκε", δηλαδή τον εντόπισες εκεί;

 

Γιατί αν είναι το πρώτο, έχει αλλάξει το campaign και μόλις έγινε πολύ πιο δύσκολο. 

 

τον βλεπω, φευγω πισω, βγαινω εξω, και μετα αρχιζε να μας κυνηγαει εναν εναν στις αποβαθρες. Γενικα ειναι αδικο να μην εχει επιπτωση το morale σε αυτους ενω σε εμενα να εχει...

επισης, εχει πολλα βηματα ο roid ποντικος και αρκετη ενεργεια...

 

damn

  • Super Moderators
Δημοσ.

Κοίτα, θέλει προσοχή το συγκεκριμένο κομμάτι και κυρίως ήταν λάθος το ότι βγήκες από τους υπονόμους: αυτά τα θηρία θέλεις να τα μπλοκάρεις σε κλειστούς χώρους, για να περιορίσεις τα πλεονεκτήματά τους. Έναν-δύο θα σου τους ρίξει, κατά 99%, αλλά αν τον αφήσεις να τους πιάσει έναν προς ένα δεν υπάρχει καμία ελπίδα.

 

Βασικά, δεν πλησιάζεις καν τον ήρωα, γιατί δεν πρέπει να χαθεί: έχει ένα skill που ανεβάζει το defense των υπολοίπων. Swarm θέλει με τους melee αλλά να αφήσεις και ελεύθερες ευθείες για τους ranged σου.

 

Το ηθικό έχει επίπτωση γενικά, όχι σε αυτές τις αποστολές όμως (στο ea το εξηγούσε στο briefing, δεν την έχω δει όμως τώρα την αποστολή, ίσως δεν το αναφέρουν πια).

 

Επίσης, υπόψη πως αυτοί οι legendary χαρακτήρες εκπέμπουν μια αύρα που σπάει το ηθικό των αντιπάλων, οπότε τους ρίχνει τα ποσοστά ευστοχίας. Γι' αυτό και θέλεις τουλάχιστον 2 ranged εκεί, ενδεχομένως και μάγο αν έχεις αναπτύξει την ομάδα αρκετά.

 

Γενικά, την πρώτη αποστολή μην την πάρεις σε hard, δεν αξίζει το ρίσκο γιατί σου πετάει αυτό το θηρίο. Θεωρητικά μπορείς να καθυστερήσεις αρκετά ώστε να έχεις φτάσει και εσύ σε επίπεδο να έχεις legendary στην ομάδα, αλλά δεν αργώ ποτέ τόσο γιατί από νωρίτερα μου βγάζει normal την αποστολή.

Δημοσ.

Κοίτα, θέλει προσοχή το συγκεκριμένο κομμάτι και κυρίως ήταν λάθος το ότι βγήκες από τους υπονόμους: αυτά τα θηρία θέλεις να τα μπλοκάρεις σε κλειστούς χώρους, για να περιορίσεις τα πλεονεκτήματά τους. Έναν-δύο θα σου τους ρίξει, κατά 99%, αλλά αν τον αφήσεις να τους πιάσει έναν προς ένα δεν υπάρχει καμία ελπίδα.

 

Βασικά, δεν πλησιάζεις καν τον ήρωα, γιατί δεν πρέπει να χαθεί: έχει ένα skill που ανεβάζει το defense των υπολοίπων. Swarm θέλει με τους melee αλλά να αφήσεις και ελεύθερες ευθείες για τους ranged σου.

 

Το ηθικό έχει επίπτωση γενικά, όχι σε αυτές τις αποστολές όμως (στο ea το εξηγούσε στο briefing, δεν την έχω δει όμως τώρα την αποστολή, ίσως δεν το αναφέρουν πια).

 

Επίσης, υπόψη πως αυτοί οι legendary χαρακτήρες εκπέμπουν μια αύρα που σπάει το ηθικό των αντιπάλων, οπότε τους ρίχνει τα ποσοστά ευστοχίας. Γι' αυτό και θέλεις τουλάχιστον 2 ranged εκεί, ενδεχομένως και μάγο αν έχεις αναπτύξει την ομάδα αρκετά.

 

Γενικά, την πρώτη αποστολή μην την πάρεις σε hard, δεν αξίζει το ρίσκο γιατί σου πετάει αυτό το θηρίο. Θεωρητικά μπορείς να καθυστερήσεις αρκετά ώστε να έχεις φτάσει και εσύ σε επίπεδο να έχεις legendary στην ομάδα, αλλά δεν αργώ ποτέ τόσο γιατί από νωρίτερα μου βγάζει normal την αποστολή.

Όταν πήγα στην αποστολή το επίπεδο δυσκολίας είχε πεσει σε normal. Επίσης είχα pendant που άντεχαν τον φόβο αλλά και παλι είναι κτήνος.

Ερωτηση

Ποιοι είναι οι legendary χαρακτήρες για τους humans?

  • Super Moderators
Δημοσ.

Όταν πήγα στην αποστολή το επίπεδο δυσκολίας είχε πεσει σε normal. Επίσης είχα pendant που άντεχαν τον φόβο αλλά και παλι είναι κτήνος.

Ερωτηση

Ποιοι είναι οι legendary χαρακτήρες για τους humans?

 

Είναι, πράγματι, πολύ δυνατός αντίπαλος.

 

Οι humans έχουν μαζί τους κάτι Ogres, θηρία επίσης. Αλλά θέλουν προσοχή σε πίστες με στενά δρομάκια, "φρακάρουν" πανεύκολα και αν δεχτούν επίθεση από δύο μεριές την έχουν άσχημα (δεν υπάρχει flee γι' αυτούς τους χαρακτήρες έτσι κι αλλιώς).

 

Το rat ogre, λ.χ., κάτω στους υπονόμους, ιδανικά το μπλοκάρεις από τη μια πλευρά, όπως είναι στη "γωνία", με melee και υποστήριξη από τον ήρωα πιο πίσω, και από την άλλη πλευρά της γωνίας φέρνεις τους ranged να έχουν ελεύθερο πεδίο για aimed βολές.

 

Σε normal βγαίνει, στο early access που το είδα αναλυτικά. Ελπίζω να προλάβω μέσα στην εβδομάδα να το δω και ως επίσημη κυκλοφορία γιατί Σ/Κ δε μου βγήκε καθόλου το πρόγραμμα.

  • Like 1
Δημοσ.

Ερωτηση

 

Μερικές φορες το launch and deploy είναι αποτυχημένο. Δλδ απλως με πετάει μέσα και περιμένω την σειρα μου. Γιατί γίνεται αυτό?

  • Super Moderators
Δημοσ.

Δεν το έχω δει αυτό, είναι αλλαγή που βγήκε με το τελευταίο patch πριν την επίσημη κυκλοφορία. Πιθανόν να είναι glitch, αν δε σου έχει βγάλει προηγουμένως event τύπου ambush ή κάτι παρόμοιο (στο ea αυτό εμφανιζόταν στο loading screen).

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

παρολο που παιζω μονο εγω, ας ποσταρω το changelog

 

 

 

 

Paste2
Create Paste
Followup Paste
QR
update v1.0.4.9:
General Fixes
 
    New RNG system (yes, this is not a joke) that should reflects better the odds of performing actions
    Born Leader now retains the proper attribute bonuses when mastered
    Fixed the text for Dual Wield debuff that was still displaying 30% instead of 25%
    Added a collision on all Jail wagon’s ramp to help AI navigate
    Fixed an issue where the Sister Superior were only given 2 Skill Points at Rank 8 while she was supposed to have 4.
    The Speed of the Possessed warrior has been increased to Fast instead of being Slow
    Treasury will now be updated correctly after receiving mission reward
    Monster and Dramatis names are now properly localized to other languages
    The “Available units” section is now scrollable using joystick (right stick)
    The “New arrivals items list” is now scrollable using joystick (right stick)
    Warriors won't "rubber-band" anymore when moving after they performed an action
    The Mission Rewards percentage automatically gathered after battle will now be based on your Warriors that are not Out of Action     at the end of the fight. The changes will go as follow:
        Normal: 4% per warrior alive
        Hard: 5% per warrior alive
        Brutal: 6% per warrior alive
        Deadly: 7% per warrior alive
        Damage dealt by AI units has been increased based on mission difficulties as follow:
        Normal: Remains as +5% damage
        Hard: Remains as +15% damage
        Brutal: Increases to +30% (from 25%)
        Deadly: Increases to +45% (from 35%) 
    Reduced the request of the first Wyrdstone Shipment from 100 to 75
    Slightly reduced the Wyrdstone requests for Warband rank 0, 1 and 2
    Increased the Starting Gold for new Warband from 200 to 250 gold (this is the base value before any Veteran bonus are added)
    Made sure the proper animation triggers when a buff is received from Wyrdstone effects, Traps and Idols
    Added the amount of current players playing the game in the Skirmish List
    Fixed the default selected item in the Hideout menu to prevent misclicks which sometimes lead for Players to enter the wrong menu
    Improved the highlighting system in the game menus
    Wounds of the Pink Horror have been increased to be on par with other Daemons
    It is now impossible to get an Ambush in two scenarios in a row
    We added a Kick option in the multiplayer lobby
    "Ready" is now selected by default when entering a lobby, while using a gamepad
    The curse dealing fatal damage has been changed from 6666 to 9999 (since 9 is the sacred number of Tzeentch)
    Added command line "-lowSettings" to force game to start using low graphics settings (need to delete option.sg file first)
    Added command line "-fullLog" to force fully detailed logs (Check the thread "Issues launching or loading the game. Read this first!" for more details)
    Display ambush range when selecting ambush stance 
 
 
Unique Story Missions Fixes
 
    We removed reinforcements during the Unique Story Missions that takes place in the Library and in the Ballroom
    Fixed the position of an Objective Marker for the Story Mission 8 of the Skaven
    Merga will be more passive and focus on her ritual in the missions:
        Sisters 2-4
        Mercenary 2-2 
    Added collision on the broken stagecoach-wagon in Act 2-3 of Mercenaries Campaign.
    Slightly increased Gold Rewards for Act 2 Story missions (sadly this is not retroactive)
    We made modifications to the Library missions AI behaviour in hope it will prevent the blocking of teleports for more than 1 Turn. Make sure to report if this keeps happening 
 
 
Runes & Marks
 
    Rune of Dismay has been modified as follow:
        The effect is now Stackable
        The debuff effect of the 1 Hand enchant has been reduced from -5% to -3% for the normal version and from -10% to -6% for the Mastery version
        The debuff effect of the 2 Hand/Range enchant has been reduced from -10% to -6% for the normal version and from -20% to -12% for the Mastery version 
 
 
Multiplayer Fixes
 
    Added fail safe to avoid connection lost
    Improved network stability while loading
    Added a Fix to prevent players from being locked in "Wait for opponent" if opponent disconnect during its turn 
 
 
Navigation and Terrain fixes
 
    Fixed several pathfinding issues involving building doorways.
    Fixed an issue in the Raven Barracks Map that would cause, on a rare occasion, units to teleport outside of the gameplay area.
    Fixed an issue in Noble's Quarter Map 1 that would cause procedural props to imprison units inside a building.
    Fixed various issues with procedural buildings inter-connection over all Merchant and Noble Quarters Maps.
    Fixed numerous visual bugs with certain buildings.
    Fixed camera behaviour over several locations in the Great Library and Raven Barracks Maps.
    Fixed several collision issues in the Raven Barracks Map.
    Fixed Level of Detail aggressiveness on certain procedural props and terrain elements for all Merchant Quarters Maps.
    Fixed neutral monsters that would spawn occasionally in the air in Count Steinhardt's Palace Map.
    Fixed visual issues on a building in Quayside Map
    Fixed a rare occurrence where the indoor Warband Chest was unreachable.
    Fixed an issue where you could charge/ambush into the filthy waters of Quayside.
    Fixed floating Wyrdstones that could appear in Merchant Quarter's Map 4 on rare occasions.
    Fixed an issue with units that could spawn outside the navmesh in Quayside Skirmishes.
    Fixed an instance of Nobles Quarter Map 2 that would spawn unreachable Wyrdstones. 
 
 
Special Note
Please note, that due to the changes in the RNG system, if you kept a combat save before the update, it will be removed and your Warband will be send back to its hideout, without any consequences. 
 
 
© 2006 - 2015 Paste2.org.
Follow paste2.org on Twitter

 

 

 

  • 6 μήνες μετά...
  • Super Moderators
Δημοσ.

Kυκλοφόρησε το πρώτο dlc warband, οι Witch Hunters, με ένους χαρακτήρες, ήρωες και campaign για το Mordheim.

 

Έχουν ήδη κυκλοφορήσει dlc με μεμονωμένους χαρακτήρες που μπορούν να προστεθούν για μεγαλύτερη ποικιλία-ευελιξία στα αρχικά 4 warbands.

 

Γενικά, το παιχνίδι υποστηρίζεται σταθερά από τους devs και παρότι η κάμερα εξακολουθεί να έχει τα θέματά της, είναι ένας πολύ ενδιαφέρων τίτλος και σαφέστατα από τους καλύτερους που έχω δει από το κύμα παραχώρησης του license στο οποίο επιδόθηκε -και επιδίδεται- η GW. 

  • 5 μήνες μετά...
Δημοσ.

To αγόρασα πριν από μήνες που είχε έκπτωση μαζί με τα DLC, αλλά δεν είχα χρόνο.

 

Από χτες που έχω άδεια όμως, του έδωσα και κατάλαβε. Πραγματικά τρομερό παιχνίδι, με τρομερό κλίμα και προσωπικά μου φαίνεται καλύτερο του XCOM 2.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...