viper2005 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2015 Όχι κάπως, εντελώς. Δες τα tutorial, σε πρώτη φάση. Και μετά, στην πράξη, μέσα από τις ήττες μαθαίνεις. Γενική συμβουλή, δες το χάρτη πού προσφέρει καλά σημεία για άμυνα, μην προχωράς μέλη της ομάδας χωρίς υποστήριξη και εκμεταλλεύσου τη δυνατότητα να παίρνεις πίσω τα strategy points ώστε να δεις ποια είναι η καλύτερη θέση που μπορείς να πιάσεις στο εύρος κινήσεων που σου δίνει. Συμφωνώ σε όλα εκτός από τον χάρτη γιατί το view είναι άχρηστο μιας και δεν ξέρεις πόσους ορόφους έχει ενα κτιριο ή αν αυτό προσφέρεται για ambush. Βασικά έμεινα με 5 gc και μπορω να πω οτι οι ποντικες σπάνε μπάλες. Επίσης για κάποιο λογο κανει πολύ ωρα να φορτώσει...
Super Moderators Snoob Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2015 Μέλος Super Moderators Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2015 Nαι, αργεί να φορτώσει (τον πρώτο καιρό στην ΕΑ αργούσε περισσότερο -απλά το αναφέρω). Τι εννοούσα με το χάρτη: όχι το γενικό χάρτη, εννοώ στον 3D χάρτη, εφόσον μπορείς να επιστρέψεις στα μπλε "φωτάκια" και να πάρεις πίσω τις κινήσεις σου, να ψάξεις λίγο ποιο σημείο βολεύει καλύτερα να τελειώσεις το γύρο σου. Προσοχή γιατί υπάρχουν συχνά παγίδες (καμιά φορά δίνουν bonus, 9/10 όμως σου ρίχνουν stats, με τον καιρό μαθαίνεις να υποψιάζεσαι πού μπορεί να έχει παγίδα, αλλά οι εκπλήξεις είναι πάντα μέσα στο παιχνίδι). Το ambush να το χρησιμοποιείς για να κλείνεις χώρους με τα units του αντιπάλου. Δηλαδή, κρύψου πίσω από μια πόρτα, σε μια εσοχή κτλ., βάλε "τυράκι" ένα unit πιο μέσα, να το δει η ΑΙ και να πάει να το χτυπήσει, και υπολόγισε το range του ambush ώστε, με το που ο αντίπαλος περνάει το κατώφλι, να ορμήσει ο δικός σου και να του επιτεθεί εκεί. Οπότε, πρακτικά μετατρέπεις τον αντίπαλο σε μπλόκο για τους δικούς του, δεν μπορεί να φέρει μέσα στο χώρο κι άλλους, οπότε αποκτάς τοπική αριθμητική υπεροχή (ένας που έριξε το μπλόκο και ένας το "τυράκι", 2 με 1 δικό του). Αυτό λειτουργεί καλά και σε αψίδες που έχουν χώρο να πολεμάς επάνω, ανεβάζεις εκεί έναν καλό ranged, τον κρατάς στο σημείο σκαρφαλώματος για να μη μπορεί να ανέβει ο αντίπαλος και με ένα melee κλείνεις το δεύτερο σημείο σκαρφαλώματος που συνήθως υπάρχει. Γενικά, στόχος είναι να έχεις αριθμητική υπεροχή. Μην πολεμάς σε ανοιχτό χώρο, εκτός κι αν υπερτερείς αριθμητικά -και πάλι, μόνο αν είσαι σίγουρος πως αυτό θα διαρκέσει 2-3 γύρους για να φας τους εκεί αντιπάλους και να προχωρήσεις. Μην αφήνεις τα νώτα σου ακάλυπτα, είναι επίφοβο να φας charge από τον αντίπαλο με καλές πιθανότητες να σου κάνει χοντρή ζημιά ή/και να σε ζαλίσει, άρα πρακτικά διπλασιάζει τις επιθέσεις του και σου τρώει μια δική σου. Μην αφήνεις μονάδες εκτεθιμένες για να μαζέψεις wyrdstone. Πολύτιμο είναι, ναι, αλλά όχι τόσο ώστε να δικαιολογεί το σακάτεμα της ομάδας. Τέλος, αν πρέπει να σακατευτεί κάποιος δικός σου, προτίμησε να θυσιάσεις έναν φτηνό henchman παρά αρχηγό/βαρυοπλίτη/μάγο κτλ. Ειδικά τους μάγους, που θέλεουν κάμποσο για να αποκτήσουν σοβαρά skills, πρέπει να τους προσέχεις πολύ στην αρχή.
viper2005 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2015 Nαι, αργεί να φορτώσει (τον πρώτο καιρό στην ΕΑ αργούσε περισσότερο -απλά το αναφέρω). Τι εννοούσα με το χάρτη: όχι το γενικό χάρτη, εννοώ στον 3D χάρτη, εφόσον μπορείς να επιστρέψεις στα μπλε "φωτάκια" και να πάρεις πίσω τις κινήσεις σου, να ψάξεις λίγο ποιο σημείο βολεύει καλύτερα να τελειώσεις το γύρο σου. Προσοχή γιατί υπάρχουν συχνά παγίδες (καμιά φορά δίνουν bonus, 9/10 όμως σου ρίχνουν stats, με τον καιρό μαθαίνεις να υποψιάζεσαι πού μπορεί να έχει παγίδα, αλλά οι εκπλήξεις είναι πάντα μέσα στο παιχνίδι). Το ambush να το χρησιμοποιείς για να κλείνεις χώρους με τα units του αντιπάλου. Δηλαδή, κρύψου πίσω από μια πόρτα, σε μια εσοχή κτλ., βάλε "τυράκι" ένα unit πιο μέσα, να το δει η ΑΙ και να πάει να το χτυπήσει, και υπολόγισε το range του ambush ώστε, με το που ο αντίπαλος περνάει το κατώφλι, να ορμήσει ο δικός σου και να του επιτεθεί εκεί. Οπότε, πρακτικά μετατρέπεις τον αντίπαλο σε μπλόκο για τους δικούς του, δεν μπορεί να φέρει μέσα στο χώρο κι άλλους, οπότε αποκτάς τοπική αριθμητική υπεροχή (ένας που έριξε το μπλόκο και ένας το "τυράκι", 2 με 1 δικό του). Αυτό λειτουργεί καλά και σε αψίδες που έχουν χώρο να πολεμάς επάνω, ανεβάζεις εκεί έναν καλό ranged, τον κρατάς στο σημείο σκαρφαλώματος για να μη μπορεί να ανέβει ο αντίπαλος και με ένα melee κλείνεις το δεύτερο σημείο σκαρφαλώματος που συνήθως υπάρχει. Γενικά, στόχος είναι να έχεις αριθμητική υπεροχή. Μην πολεμάς σε ανοιχτό χώρο, εκτός κι αν υπερτερείς αριθμητικά -και πάλι, μόνο αν είσαι σίγουρος πως αυτό θα διαρκέσει 2-3 γύρους για να φας τους εκεί αντιπάλους και να προχωρήσεις. Μην αφήνεις τα νώτα σου ακάλυπτα, είναι επίφοβο να φας charge από τον αντίπαλο με καλές πιθανότητες να σου κάνει χοντρή ζημιά ή/και να σε ζαλίσει, άρα πρακτικά διπλασιάζει τις επιθέσεις του και σου τρώει μια δική σου. Μην αφήνεις μονάδες εκτεθιμένες για να μαζέψεις wyrdstone. Πολύτιμο είναι, ναι, αλλά όχι τόσο ώστε να δικαιολογεί το σακάτεμα της ομάδας. Τέλος, αν πρέπει να σακατευτεί κάποιος δικός σου, προτίμησε να θυσιάσεις έναν φτηνό henchman παρά αρχηγό/βαρυοπλίτη/μάγο κτλ. Ειδικά τους μάγους, που θέλεουν κάμποσο για να αποκτήσουν σοβαρά skills, πρέπει να τους προσέχεις πολύ στην αρχή. Βασικά για παγίδα βαζω παντα ενα τοξότη γιατί έτσι και βάλω τους άλλους ορμάνε. Το πρόβλημα οτι παρόλο που βάζω παγίδα με 3 ατομα μόνο ένας θα κανει charge και οι υπόλοιποι θα καθονται (don't know why) επίσης οι τοξότες έχουν απίστευτο miss. Ερωτηση Με τον νταβατζη τι κανεις ( αυτον που ζητάει και χ μέρες φορτία)?
Super Moderators Snoob Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2015 Μέλος Super Moderators Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2015 Οι τοξότες/τυφεκιοφόροι κτλ. θέλουν να ανέβουν μερικά επίπεδα για να αρχίσουν να δείχνουν την αξία τους. Επίσης, να προτιμάς το aimed shot στην αρχή και να προσπαθείς να τους δίνεις υψομετρικό πλεονέκτημα. Ο βασικός χορηγός κάθε τόσο σου ζητάει μια ποσότητα wyrdstone. Δεν πρέπει να αφήσεις να περάσουν όλες οι μέρες που σου δίνει περιθώριο, γιατί το φορτίο θέλει χρόνο να φτάσει στα χέρια του (αυτό επηρρεάζεται και από τις campaign αποστολές, θα το δεις στην πορεία). Λογικά, με προσεκτική συγκέντρωση wyrdstones προλαβαίνεις. Όποτε μπορείς, να συγκεντρώνεις μεγαλύτερα κομμάτια (τα ξεχωρίζεις στο χάρτη, είναι τα crystals, αξίζουν περισσότερο) καθώς πιάνουν μία θέση όπως και τα μικρότερα και το ρίσκο για wyrdstone sickness είναι το ίδιο. Σταδιακά δίνει συμπαθητικά bonus ο κυρίως χορηγός, αλλά και οι δευτερεύοντες, και μπορείς να μοιράζεις φορτία και στους τρεις ώστε να πετυχαίνεις καλύτερες τιμές (όσο περισσότερο στέλνεις στον ένα από τους δύο δευτερεύοντες, τόσο ρίχνει αυτός τις τιμές που σου πληρώνει και τις ανεβάζει ο άλλος). Στο βασικό χορηγό, αν δεν προλάβεις να στείλεις εγκαίρως το φορτίο, χάνεις το παιχνίδι. Επίσης, άρχισε να φτιάχνεις αμυντικούς και επιθετικούς χαρακτήρες ώστε να έχεις καλύτερες πιθανότητες να μπλοκάρεις την επίθεση με τον αμυντικό και να ρίξεις charge ή special attack (ανεβαίνοντας επίπεδο) με τον επιθετικό. Αν βγει το parry, λ.χ., έχεις πιθανότητα να περάσεις σε counterattack, οπότε και την επίθεση του αντιπάλου απορροφάς χωρίς ζημιά και μπορείς να βγάλεις διπλή δική σου (κι αυτό ανεβαίνει με τα skills που κερδίζεις). Δεν υπάρχουν αρκετές θέσεις για όλα τα skills (συν του ότι κοστίζουν αρκετά και τα πιο σύνθετα καθιστούν το χαρακτήρα που τα μαθαίνει μη διαθέσιμο για κάποιες ημέρες) οπότε δες τι σου κινεί το ενδιαφέρον και ανέβασε χαρακτηριστικά ανάλογα ώστε να μπορέσεις να μάθεις το δεύτερο επίπεδο (ουσιαστικά μετράει διπλό το slot όπου έμαθες το βασικό επίπεδο του skill).
viper2005 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2015 Και έτσι όπως είμαι ανετος (είχα ανεβάσει level στον leader) λέω 'δεν πάω να παίξω το πρωτο campaign?' Μπαίνω τρώω το πρωτο team, το δεύτερο, τρώω μισο απο το τρίτο μέχρι που βγαίνει απο τον υπόνομο ο roid ποντικας spinebreaker or something. Μου τρώει τον leader (όχι τον veteran) και απλως μου βγάζει game over.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2015 Μέλος Super Moderators Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2015 Βγήκε από τον υπόνομο εννοείς κυριολεκτικά βγήκε έξω ή απλά "βγήκε", δηλαδή τον εντόπισες εκεί; Γιατί αν είναι το πρώτο, έχει αλλάξει το campaign και μόλις έγινε πολύ πιο δύσκολο.
viper2005 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2015 Βγήκε από τον υπόνομο εννοείς κυριολεκτικά βγήκε έξω ή απλά "βγήκε", δηλαδή τον εντόπισες εκεί; Γιατί αν είναι το πρώτο, έχει αλλάξει το campaign και μόλις έγινε πολύ πιο δύσκολο. τον βλεπω, φευγω πισω, βγαινω εξω, και μετα αρχιζε να μας κυνηγαει εναν εναν στις αποβαθρες. Γενικα ειναι αδικο να μην εχει επιπτωση το morale σε αυτους ενω σε εμενα να εχει... επισης, εχει πολλα βηματα ο roid ποντικος και αρκετη ενεργεια... damn
Super Moderators Snoob Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2015 Μέλος Super Moderators Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2015 Κοίτα, θέλει προσοχή το συγκεκριμένο κομμάτι και κυρίως ήταν λάθος το ότι βγήκες από τους υπονόμους: αυτά τα θηρία θέλεις να τα μπλοκάρεις σε κλειστούς χώρους, για να περιορίσεις τα πλεονεκτήματά τους. Έναν-δύο θα σου τους ρίξει, κατά 99%, αλλά αν τον αφήσεις να τους πιάσει έναν προς ένα δεν υπάρχει καμία ελπίδα. Βασικά, δεν πλησιάζεις καν τον ήρωα, γιατί δεν πρέπει να χαθεί: έχει ένα skill που ανεβάζει το defense των υπολοίπων. Swarm θέλει με τους melee αλλά να αφήσεις και ελεύθερες ευθείες για τους ranged σου. Το ηθικό έχει επίπτωση γενικά, όχι σε αυτές τις αποστολές όμως (στο ea το εξηγούσε στο briefing, δεν την έχω δει όμως τώρα την αποστολή, ίσως δεν το αναφέρουν πια). Επίσης, υπόψη πως αυτοί οι legendary χαρακτήρες εκπέμπουν μια αύρα που σπάει το ηθικό των αντιπάλων, οπότε τους ρίχνει τα ποσοστά ευστοχίας. Γι' αυτό και θέλεις τουλάχιστον 2 ranged εκεί, ενδεχομένως και μάγο αν έχεις αναπτύξει την ομάδα αρκετά. Γενικά, την πρώτη αποστολή μην την πάρεις σε hard, δεν αξίζει το ρίσκο γιατί σου πετάει αυτό το θηρίο. Θεωρητικά μπορείς να καθυστερήσεις αρκετά ώστε να έχεις φτάσει και εσύ σε επίπεδο να έχεις legendary στην ομάδα, αλλά δεν αργώ ποτέ τόσο γιατί από νωρίτερα μου βγάζει normal την αποστολή.
viper2005 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2015 Κοίτα, θέλει προσοχή το συγκεκριμένο κομμάτι και κυρίως ήταν λάθος το ότι βγήκες από τους υπονόμους: αυτά τα θηρία θέλεις να τα μπλοκάρεις σε κλειστούς χώρους, για να περιορίσεις τα πλεονεκτήματά τους. Έναν-δύο θα σου τους ρίξει, κατά 99%, αλλά αν τον αφήσεις να τους πιάσει έναν προς ένα δεν υπάρχει καμία ελπίδα. Βασικά, δεν πλησιάζεις καν τον ήρωα, γιατί δεν πρέπει να χαθεί: έχει ένα skill που ανεβάζει το defense των υπολοίπων. Swarm θέλει με τους melee αλλά να αφήσεις και ελεύθερες ευθείες για τους ranged σου. Το ηθικό έχει επίπτωση γενικά, όχι σε αυτές τις αποστολές όμως (στο ea το εξηγούσε στο briefing, δεν την έχω δει όμως τώρα την αποστολή, ίσως δεν το αναφέρουν πια). Επίσης, υπόψη πως αυτοί οι legendary χαρακτήρες εκπέμπουν μια αύρα που σπάει το ηθικό των αντιπάλων, οπότε τους ρίχνει τα ποσοστά ευστοχίας. Γι' αυτό και θέλεις τουλάχιστον 2 ranged εκεί, ενδεχομένως και μάγο αν έχεις αναπτύξει την ομάδα αρκετά. Γενικά, την πρώτη αποστολή μην την πάρεις σε hard, δεν αξίζει το ρίσκο γιατί σου πετάει αυτό το θηρίο. Θεωρητικά μπορείς να καθυστερήσεις αρκετά ώστε να έχεις φτάσει και εσύ σε επίπεδο να έχεις legendary στην ομάδα, αλλά δεν αργώ ποτέ τόσο γιατί από νωρίτερα μου βγάζει normal την αποστολή. Όταν πήγα στην αποστολή το επίπεδο δυσκολίας είχε πεσει σε normal. Επίσης είχα pendant που άντεχαν τον φόβο αλλά και παλι είναι κτήνος. Ερωτηση Ποιοι είναι οι legendary χαρακτήρες για τους humans?
Super Moderators Snoob Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2015 Μέλος Super Moderators Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2015 Όταν πήγα στην αποστολή το επίπεδο δυσκολίας είχε πεσει σε normal. Επίσης είχα pendant που άντεχαν τον φόβο αλλά και παλι είναι κτήνος. Ερωτηση Ποιοι είναι οι legendary χαρακτήρες για τους humans? Είναι, πράγματι, πολύ δυνατός αντίπαλος. Οι humans έχουν μαζί τους κάτι Ogres, θηρία επίσης. Αλλά θέλουν προσοχή σε πίστες με στενά δρομάκια, "φρακάρουν" πανεύκολα και αν δεχτούν επίθεση από δύο μεριές την έχουν άσχημα (δεν υπάρχει flee γι' αυτούς τους χαρακτήρες έτσι κι αλλιώς). Το rat ogre, λ.χ., κάτω στους υπονόμους, ιδανικά το μπλοκάρεις από τη μια πλευρά, όπως είναι στη "γωνία", με melee και υποστήριξη από τον ήρωα πιο πίσω, και από την άλλη πλευρά της γωνίας φέρνεις τους ranged να έχουν ελεύθερο πεδίο για aimed βολές. Σε normal βγαίνει, στο early access που το είδα αναλυτικά. Ελπίζω να προλάβω μέσα στην εβδομάδα να το δω και ως επίσημη κυκλοφορία γιατί Σ/Κ δε μου βγήκε καθόλου το πρόγραμμα. 1
viper2005 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Ερωτηση Μερικές φορες το launch and deploy είναι αποτυχημένο. Δλδ απλως με πετάει μέσα και περιμένω την σειρα μου. Γιατί γίνεται αυτό?
Super Moderators Snoob Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Μέλος Super Moderators Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Δεν το έχω δει αυτό, είναι αλλαγή που βγήκε με το τελευταίο patch πριν την επίσημη κυκλοφορία. Πιθανόν να είναι glitch, αν δε σου έχει βγάλει προηγουμένως event τύπου ambush ή κάτι παρόμοιο (στο ea αυτό εμφανιζόταν στο loading screen). 1
viper2005 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2015 παρολο που παιζω μονο εγω, ας ποσταρω το changelog Paste2 Create Paste Followup Paste QR update v1.0.4.9: General Fixes New RNG system (yes, this is not a joke) that should reflects better the odds of performing actions Born Leader now retains the proper attribute bonuses when mastered Fixed the text for Dual Wield debuff that was still displaying 30% instead of 25% Added a collision on all Jail wagon’s ramp to help AI navigate Fixed an issue where the Sister Superior were only given 2 Skill Points at Rank 8 while she was supposed to have 4. The Speed of the Possessed warrior has been increased to Fast instead of being Slow Treasury will now be updated correctly after receiving mission reward Monster and Dramatis names are now properly localized to other languages The “Available units” section is now scrollable using joystick (right stick) The “New arrivals items list” is now scrollable using joystick (right stick) Warriors won't "rubber-band" anymore when moving after they performed an action The Mission Rewards percentage automatically gathered after battle will now be based on your Warriors that are not Out of Action at the end of the fight. The changes will go as follow: Normal: 4% per warrior alive Hard: 5% per warrior alive Brutal: 6% per warrior alive Deadly: 7% per warrior alive Damage dealt by AI units has been increased based on mission difficulties as follow: Normal: Remains as +5% damage Hard: Remains as +15% damage Brutal: Increases to +30% (from 25%) Deadly: Increases to +45% (from 35%) Reduced the request of the first Wyrdstone Shipment from 100 to 75 Slightly reduced the Wyrdstone requests for Warband rank 0, 1 and 2 Increased the Starting Gold for new Warband from 200 to 250 gold (this is the base value before any Veteran bonus are added) Made sure the proper animation triggers when a buff is received from Wyrdstone effects, Traps and Idols Added the amount of current players playing the game in the Skirmish List Fixed the default selected item in the Hideout menu to prevent misclicks which sometimes lead for Players to enter the wrong menu Improved the highlighting system in the game menus Wounds of the Pink Horror have been increased to be on par with other Daemons It is now impossible to get an Ambush in two scenarios in a row We added a Kick option in the multiplayer lobby "Ready" is now selected by default when entering a lobby, while using a gamepad The curse dealing fatal damage has been changed from 6666 to 9999 (since 9 is the sacred number of Tzeentch) Added command line "-lowSettings" to force game to start using low graphics settings (need to delete option.sg file first) Added command line "-fullLog" to force fully detailed logs (Check the thread "Issues launching or loading the game. Read this first!" for more details) Display ambush range when selecting ambush stance Unique Story Missions Fixes We removed reinforcements during the Unique Story Missions that takes place in the Library and in the Ballroom Fixed the position of an Objective Marker for the Story Mission 8 of the Skaven Merga will be more passive and focus on her ritual in the missions: Sisters 2-4 Mercenary 2-2 Added collision on the broken stagecoach-wagon in Act 2-3 of Mercenaries Campaign. Slightly increased Gold Rewards for Act 2 Story missions (sadly this is not retroactive) We made modifications to the Library missions AI behaviour in hope it will prevent the blocking of teleports for more than 1 Turn. Make sure to report if this keeps happening Runes & Marks Rune of Dismay has been modified as follow: The effect is now Stackable The debuff effect of the 1 Hand enchant has been reduced from -5% to -3% for the normal version and from -10% to -6% for the Mastery version The debuff effect of the 2 Hand/Range enchant has been reduced from -10% to -6% for the normal version and from -20% to -12% for the Mastery version Multiplayer Fixes Added fail safe to avoid connection lost Improved network stability while loading Added a Fix to prevent players from being locked in "Wait for opponent" if opponent disconnect during its turn Navigation and Terrain fixes Fixed several pathfinding issues involving building doorways. Fixed an issue in the Raven Barracks Map that would cause, on a rare occasion, units to teleport outside of the gameplay area. Fixed an issue in Noble's Quarter Map 1 that would cause procedural props to imprison units inside a building. Fixed various issues with procedural buildings inter-connection over all Merchant and Noble Quarters Maps. Fixed numerous visual bugs with certain buildings. Fixed camera behaviour over several locations in the Great Library and Raven Barracks Maps. Fixed several collision issues in the Raven Barracks Map. Fixed Level of Detail aggressiveness on certain procedural props and terrain elements for all Merchant Quarters Maps. Fixed neutral monsters that would spawn occasionally in the air in Count Steinhardt's Palace Map. Fixed visual issues on a building in Quayside Map Fixed a rare occurrence where the indoor Warband Chest was unreachable. Fixed an issue where you could charge/ambush into the filthy waters of Quayside. Fixed floating Wyrdstones that could appear in Merchant Quarter's Map 4 on rare occasions. Fixed an issue with units that could spawn outside the navmesh in Quayside Skirmishes. Fixed an instance of Nobles Quarter Map 2 that would spawn unreachable Wyrdstones. Special Note Please note, that due to the changes in the RNG system, if you kept a combat save before the update, it will be removed and your Warband will be send back to its hideout, without any consequences. © 2006 - 2015 Paste2.org. Follow paste2.org on Twitter
Super Moderators Snoob Δημοσ. 22 Ιουνίου 2016 Μέλος Super Moderators Δημοσ. 22 Ιουνίου 2016 Kυκλοφόρησε το πρώτο dlc warband, οι Witch Hunters, με ένους χαρακτήρες, ήρωες και campaign για το Mordheim. Έχουν ήδη κυκλοφορήσει dlc με μεμονωμένους χαρακτήρες που μπορούν να προστεθούν για μεγαλύτερη ποικιλία-ευελιξία στα αρχικά 4 warbands. Γενικά, το παιχνίδι υποστηρίζεται σταθερά από τους devs και παρότι η κάμερα εξακολουθεί να έχει τα θέματά της, είναι ένας πολύ ενδιαφέρων τίτλος και σαφέστατα από τους καλύτερους που έχω δει από το κύμα παραχώρησης του license στο οποίο επιδόθηκε -και επιδίδεται- η GW.
Apoll Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2016 To αγόρασα πριν από μήνες που είχε έκπτωση μαζί με τα DLC, αλλά δεν είχα χρόνο. Από χτες που έχω άδεια όμως, του έδωσα και κατάλαβε. Πραγματικά τρομερό παιχνίδι, με τρομερό κλίμα και προσωπικά μου φαίνεται καλύτερο του XCOM 2.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα