Προς το περιεχόμενο

Mordheim: City of the Damned


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

Ναι, οι "χοντροί" τουλάχιστον. Έχω κι έναν με broken jaw αλλά δε βλέπω κάποια αλλαγή.

 

Τα γραφικά σε αυτό το κομμάτι έχουν πει ότι θα βελτιωθούν κι άλλο, αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν εναλλακτικά πρόσωπα, τα χτενίσματα είναι 3-4 σε κάθε κατηγορία κτλ. Έχω δει screenshots με ξυλοπόδαρο κτλ.

 

Ο συγκεκριμένος αχρηστεύτηκε πρακτικά, εκτός του ότι δεν μπορεί παρά να κρατά απλό όπλο, χάνει και σε initiative που μόλις ξεκινά η συμπλοκή μετράει πάρα πολύ (-10 ο συγκεκριμένος τραυματισμός) συν του ότι δεν μπορεί να σκαρφαλώσει, δεν μπορεί ούτε καν σε ranged να μετατραπεί.

 

Συν του ότι θα έπρεπε να σκάσω 21 νομίσματα μόνο και μόνο για να κάνει 7 μέρες να επανέλθει στην ομάδα. Κοινώς, θα τον αφήσω στην τύχη του. Θλιβερό, αλλά το Mordheim είναι σκληρό.

  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators
Δημοσ.

Oλοκληρώθηκε και η πρώτη αποστολή από το campaign του παιχνιδιού (στην παρούσα φάση έχουν ενσωματωθεί τα δύο πρώτα acts και των τεσσάρων factions, και κάθε act θα έχει τέσσερα επεισόδια (scenes). Έχει κάπως "θεατρική" προσέγγιση, υπάρχει και ένας κεντρικός χαρακτήρας που παρουσιάζεται ως Dramatis Personae (πρόσωπα του δράματος, δηλαδή...) τον οποίο πρέπει να προφυλάξεις αλλιώς αποτυγχάνει αυτομάτως η αποστολή.

 

Με τα πολλά τα κατάφερα, παρότι είχα στην τελική μάχη για πρώτη φορά out of action το λοχαγό μου. Τα χρειάστηκα, οφείλω να ομολογήσω, όμως τόσο αυτός όσο και ο henchman που επίσης έχασα στην πορεία αυτής της μάχης επανήλθαν πλήρως, χωρίς το παραμικρό "κουσούρι" στο tab των τραυματισμών. Αρκετή εμπειρία και χρήματα ώστε να αποκτήσω ένα ακόμη skill:

 

2015-10-01_00001_zpst005drry.jpg

 

Οπότε, πάρα πολύ καλή η αρχή. Τα χρήματα υποψιάζομαι πως θα είναι διαρκής βραχνάς, ευτυχώς μάζεψα κάμποσα wyrdstones και αντικείμενα αυτή τη φορά.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Κανένα επίπεδο δυσκολίας, έτσι είναι και το δηλώνουν "περήφανα" ότι επιδιώκουν κάτι δύσκολο που δε συγχωρεί.

 

Ας πούμε, αν δεν έχεις ή δε θέλεις να πληρώσεις για τη θεραπεία ενός τραυματία, κάθε τρεις μέρες περνά από death check με ολοένα και χειρότερες πιθανότητες επιβίωσης. Permadeath, εννοείται, save μέσα στην αποστολή δεν υπάρχει  κι αυτό δυσκολεύει τα πράγματα εκτός των άλλων γιατί απαιτεί και επένδυση χρόνου, η συγκεκριμένη μου πήρε αρκετή ώρα γιατί οι αντίπαλοι ήταν "scripted" υπό μία έννοια να παίξουν άμυνα, στις κοινές αποστολές έχουν πολύ πιο επιθετική προσέγγιση.

 

Ο λοχαγός μου είναι πολύ καλός αυτή τη στιγμή, φτου μην τον ματιάσω και γλίτωσε από του χάρου τα δόντια στην προηγούμενη αποστολή, ο πρώτος hero συμπαθητικός, απέκτησα και warlock με τα χρήματα και την εμπειρία που κέρδισα, οι henchmen ανεκτοί, ο marksman αρχίζει και γίνεται καλός (αυτός ξάπλωσε, από μακριά εννοείται, τον δυσκολότερο αντίπαλο στην προηγούμενη αποστολή).

 

Γενικά, είναι πολύ καλά τα πρώτα δείγματα. Στο σκάρτο 25%, χοντρικά, του παιχνιδιού, και ήδη έχουν πολύ υλικό. Αν φτιάξουν λίγο την κάμερα -δύσκολο το βλέπω- και τους χρόνους φορτώματος -αυτό δε θα έπρεπε να είναι τόσο δύσκολο, νομίζω- θα καθίσει χρόνια στο σκληρό το συγκεκριμένο.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Πολύ γκαντέμης ο συγκεκριμένος. Μετά το σαγόνι, πάει και το μάτι. 

 

Σκέφτομαι να τον κρατήσω για συλλογή τραυμάτων, να δω ως πού θα συνεχίσει να σέρνεται...

 

2015-10-01_00002_zps1zpbmcbn.jpg

 

Εντωμεταξύ, παρότι πέσαμε σε ενέδρα (αρχική διάταξη κυκλωμένοι από ισάριθμους αντιπάλους) καλά στάθηκε, αλλά δεν του βγήκε ούτε ένα dodge, αν άντεχε άλλο ένα γύρο θα την είχε σκαπουλάρει. Βέβαια, τη γλίτωσε ο (ανώτερος, συνολικά) marksman της ομάδας, οπότε κάτι είναι κι αυτό.

  • Super Moderators
Δημοσ.

 

Κάνουν λόγο για κυκλοφορία τις "πρώτες εβδομάδες του Νοεμβρίου". Ενημερωτικά, βρισκόμαστε ακόμη στη v. 0.22.4.11, οπότε ή έχουν πολύ υλικό έτοιμο και το κρατάνε (δεν αποκλείεται, χτες αργά ανέβηκε patch της τάξης του 1,8 GB με αρκετές αλλαγές στο αισθητικό κομμάτι) ή τα λένε για να τα πουν. Το υλικό για το campaign είναι στη μισή του έκταση περίπου ενσωματωμένο.

 

Γενικά είναι σταθερό (αν και μετά το χτεσινό patch κάνει κάποια σκαλώματα), οι χρόνοι φόρτωσης έχουν βελτιωθεί αλλά παραμένουν εκνευριστικά μεγάλοι και η κάμερα...

 

Η κάμερα δεν πρόκειται να φτιάξει, έχω συμβιβαστεί και το έχω αποδεχτεί αυτό. Ενδιαφέρον παιχνίδι, αλλά όπως ξαναείπα, με την τιμή που ζητάνε αυστηρά για τους φίλους του επιτραπέζιου ή του κόσμου του Warhammer.

  • 1 μήνα μετά...
  • Super Moderators
Δημοσ.

Εξακολουθώ να πιστεύω πως το παιχνίδι χρειάζεται ακόμη αρκετή δουλειά για να είναι έτοιμο πραγματικά. Ειδικά τα secondary objectives που τους έχουμε πει ένα σωρό άτομα στο early access ότι δε λειτουργούν σωστά ως έχουν (πολύ απλά, η ΑΙ δεν ενδιαφέρεται για τίποτε πέρα από το να σε εξοντώσει, οπότε ό,τι δεν είναι στο στυλ "kill x and y members of the enemy warband" 99% δε βγαίνει γιατί σου ορμάνε με τη μία, άμυνα παίζουν σπανιότατα).

 

Απορώ πόσα update θα μας δώσουν μέσα σε δύο εβδομάδες που απομένουν στο Νοέμβρη για να πούμε τι αστοχίες/προβλήματα εντοπίζουμε, να τα διορθώσουν και να προλάβουν την προθεσμία που μόνοι τους έθεσαν.

 

Εναλλακτικά, θα έχουμε updates της τάξης gb μετά την κυκλοφορία, που το βρίσκω πιο ρεαλιστικό σενάριο αυτή τη στιγμή.

 

Παρά τα θέματά του, όμως, μου αρέσει το Mordheim. Απλά, νομίζω πως έπεσαν στην παγίδα να δώσουν ημερομηνία πρόωρη και θα το δούμε στην πράξη με τα αλλεπάλληλα updates.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Δείχνει ελαφρύτερο, ελάχιστα που το έτρεξα (είχαν πετύχει από καιρό να περιορίσουν τους πόρους που απαιτούσε και την έκταση που καταλάμβανε στο σκληρό, αλλά σήμερα δείχνει ακόμη καλύτερο).

 

Πρέπει να το δω στην πράξη, γιατί από το early access του v.0.2.something πήγαμε στο 1.0.4 από τη μία μέρα στην άλλη, κυριολεκτικά.

 

Ενδιαφέρον παιχνίδι, πάντως, και τους αφήνει περιθώρια να το ενισχύσουν (ή ταράξουν, όπως το βλέπει ο καθένας) στα dlc. Οι Witch Hunters αποτελούν εδώ και καιρό φαβορί, κρίνοντας από τις προτιμήσεις όσων συμμετείχαμε στο early access.

 

Εντυπώσεις μέσα στο σ/κ, ευελπιστώ.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Καλό παιχνίδι είναι, σαφέστατα, τα turns μπορούν να λειτουργήσουν "δυναμικά" και η σειρά σαφώς επηρεάζεται από το πώς χτίζεις και εξοπλίζεις την ομάδα, άρα δεν είναι ένα ξερό "πρώτα εγώ, μετά εσύ".

 

Βέβαια, υπάρχουν παράμετροι που συνδέονται με τη μυθολογία του παιχνιδιού που δεν αλλάζουν (οι Skaven είναι πολύ πιο γρήγοροι και θέλει προσπάθεια να προσεγγίσεις τις ταχύτητές τους, αλλά δεν είναι για πολύ "ξύλο" 1 vs. 1, λειτουργούν καλύτερα με το swarm) αλλά γενικά μπορείς να παραμετροποιήσεις το παιχνίδι αρκετά.

 

Έχει και μια κεντρική ιστορία από πίσω, την οποία ξετυλίγεις παίζοντας τις σχετικές αποστολές, αλλά από όσο έχω δει δεν υπάρχει ιδιαίτερη πίεση να τρέξεις αυτές τις αποστολές πρώτα: για την ακρίβεια, αν βιαστείς και πας απροετοίμαστος, 99% θα χάσεις.

 

Από την άλλη, οι πόντοι εμπειρίας δεν κερδίζονται εύκολα και ένας από τους καλύτερους τρόπους να αποκτήσεις έξτρα εμπειρία είναι να μπεις σε μια αποστολή ως αουτσάιντερ (κοινώς, η αντίπαλη ομάδα να έχει αισθητά μεγαλύτερη εμπειρία και αριθμό μελών από ό,τι η δική σου). Αναμενόμενα, βέβαια, είναι εξαιρετικά ριψοκίνδυνος τρόπος αυτός, ειδικά γιατί σε αυτές τις περιπτώσεις υπάρχει περίπτωση να ενεργοποιηθεί μια επιπλέον παράμετρος στο mission generation (αφού έχεις επιλέξει είδος και δυσκολία αποστολής) και να σε βγάλει με διπλό μειονέκτημα (να βρεθείς κυκλωμένος σε μια πλατεία, λ.χ. με όλους τους αντιπάλους να κινούνται πρώτοι, οπότε μιλάμε για κηδεία κανονική).

 

Γενικά, όχι, δε χρειάζεται να έχεις εντρυφήσει στο Warhammer, αλλά σαφώς αν ξέρεις κάποια πράγματα εκτιμάς  καλύτερα ορισμένες καταστάσεις.

Δημοσ.

Καλό παιχνίδι είναι, σαφέστατα, τα turns μπορούν να λειτουργήσουν "δυναμικά" και η σειρά σαφώς επηρεάζεται από το πώς χτίζεις και εξοπλίζεις την ομάδα, άρα δεν είναι ένα ξερό "πρώτα εγώ, μετά εσύ".

 

Βέβαια, υπάρχουν παράμετροι που συνδέονται με τη μυθολογία του παιχνιδιού που δεν αλλάζουν (οι Skaven είναι πολύ πιο γρήγοροι και θέλει προσπάθεια να προσεγγίσεις τις ταχύτητές τους, αλλά δεν είναι για πολύ "ξύλο" 1 vs. 1, λειτουργούν καλύτερα με το swarm) αλλά γενικά μπορείς να παραμετροποιήσεις το παιχνίδι αρκετά.

 

Έχει και μια κεντρική ιστορία από πίσω, την οποία ξετυλίγεις παίζοντας τις σχετικές αποστολές, αλλά από όσο έχω δει δεν υπάρχει ιδιαίτερη πίεση να τρέξεις αυτές τις αποστολές πρώτα: για την ακρίβεια, αν βιαστείς και πας απροετοίμαστος, 99% θα χάσεις.

 

Από την άλλη, οι πόντοι εμπειρίας δεν κερδίζονται εύκολα και ένας από τους καλύτερους τρόπους να αποκτήσεις έξτρα εμπειρία είναι να μπεις σε μια αποστολή ως αουτσάιντερ (κοινώς, η αντίπαλη ομάδα να έχει αισθητά μεγαλύτερη εμπειρία και αριθμό μελών από ό,τι η δική σου). Αναμενόμενα, βέβαια, είναι εξαιρετικά ριψοκίνδυνος τρόπος αυτός, ειδικά γιατί σε αυτές τις περιπτώσεις υπάρχει περίπτωση να ενεργοποιηθεί μια επιπλέον παράμετρος στο mission generation (αφού έχεις επιλέξει είδος και δυσκολία αποστολής) και να σε βγάλει με διπλό μειονέκτημα (να βρεθείς κυκλωμένος σε μια πλατεία, λ.χ. με όλους τους αντιπάλους να κινούνται πρώτοι, οπότε μιλάμε για κηδεία κανονική).

 

Γενικά, όχι, δε χρειάζεται να έχεις εντρυφήσει στο Warhammer, αλλά σαφώς αν ξέρεις κάποια πράγματα εκτιμάς  καλύτερα ορισμένες καταστάσεις.

 

κρατώντας μια επιφύλαξη, ακούγεται εξαιρετικο. Θα το μελετησω αυτο το s/k

  • Super Moderators
Δημοσ.

Όχι κάπως, εντελώς.

 

Δες τα tutorial, σε πρώτη φάση. Και μετά, στην πράξη, μέσα από τις ήττες μαθαίνεις. Γενική συμβουλή, δες το χάρτη πού προσφέρει καλά σημεία για άμυνα, μην προχωράς μέλη της ομάδας χωρίς υποστήριξη και εκμεταλλεύσου τη δυνατότητα να παίρνεις πίσω τα strategy points ώστε να δεις ποια είναι η καλύτερη θέση που μπορείς να πιάσεις στο εύρος κινήσεων που σου δίνει.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...