Προς το περιεχόμενο

Mordheim: City of the Damned


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

Mordheim_zps0327ad06.jpg

 

Η Focus Interactive σε συνεργασία με τη Rogue Factor ανακοίνωσε την ανάπτυξη του Mordheim: City of the Damned, βασισμένο στο Mordheim της Games Workshop.

 

To παιχνίδι θα είναι tactical turn based, με στοιχεία RPG. Ο παίκτης επιλέγει μία ομάδα από τις φυλές του κλασικού Warhammer (Sisters of Sigmar, Possessed, Skaven, Mercenaries, Empire και πολλές άλλες -με την επιφύλαξη ότι η Focus που έχει αναλάβει τη μεταφορά στους υπολογιστές και του Blood Bowl εμφάνισε την ανησυχητική τάση να παρουσιάζει λίγες αρχικές ομάδες και τις υπόλοιπες με τη μορφή ακριβών "expansion") και μάχεται για τον έλεγχο του Mordheim.

 

Οι πολεμιστές κερδίζουν εμπειρία, νέα όπλα και ικανότητες μέσα από τις μάχες αυτές, αλλά οι τραυματισμοί -όπως και ο θάνατος στη μάχη- είναι μόνιμοι. 

 

Το παιχνίδι θα διαθέτει solo campaign (όπως και το πρωτότυπο tabletop) καθώς και multiplayer, και αναμένται να κυκλοφορήσει στα τέλη του 2014.

 

Επόμενο (λογικό, ελπίζω) βήμα, το Necromunda, που είναι το αντίστοιχο παιχνίδι στον κόσμο του Warhammer 40K.

  • Like 3
  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • 7 μήνες μετά...
  • Super Moderators
Δημοσ.

Nα προσθέσω με τη σειρά μου ότι το παιχνίδι αύριο 20/11 περνάει σε στάδιο Early Access μέσω του Steam, με διαθέσιμες τις ομάδες των Mercenaries και των Skaven, σε πρώτη φάση.

 

Στη διάρκεια του Early Access θα προστεθούν οι Sisters of Sigmar και οι Cult of the Possessed (που εμφανίζονται στο βίντεο) και τα τέσσερα αυτά warbands θα είναι διαθέσιμα με την επίσημη κυκλοφορία του παιχνιδιού, το '15 πλέον. Υπάρχουν ήδη σκέψεις για επιπλέον warbands, κανονικά και μη, ως DLC πλέον.

 

Κάθε ένα από τα τέσσερα αρχικά warbands θα έχει δικό του single player campaign, ενώ ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθεί στο multiplayer. 

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Mπήκε, κατέβηκε, εγκαταστάθηκε.

 

Να βρω και λίγο χρόνο να ασχοληθώ, τέλεια θα είναι :)

  • Super Moderators
Δημοσ.

(Πολύ) πρώτες χθεσινοβραδινές εντυπώσεις:

 

Το Mordheim έχει προοπτικές, φαίνεται ακόμη και σε αυτό το πρώιμο στάδιο. Είναι σκοτεινό, όμορφα φτιαγμένο, οι χάρτες θέλουν να σε μπερδεύουν και συχνά το καταφέρνουν. Έχουν σημεία που μπορούν να προσφέρουν σημαντικό πλεονέκτημα ή να μετατραπούν σε παγίδες (σε συνδυασμό και με την τοποθέτηση των μονάδων της κάθε ομάδας).

 

Παρότι η τύχη παίζει ρόλο (ξόρκι του 40% πετυχαίνει ενώ άλμα του 80% αποτυγχάνει) σε βάθος χρόνου οι σωστές τακτικές δείχνουν να αποδίδουν. Τα στοιχεία που χρειάζεται ο παίκτης για να αποφασίσει (σωστά ή λάθος...) είναι ορατά και όταν θα ενσωματωθεί η διαχείριση της ομάδας στο παιχνίδι σαφώς θα γνωρίζει καλύτερα τις δυνατότητες των διαφόρων πολεμιστών.

 

Το μόνο θέμα που εντόπισα μέχρι στιγμής είναι ότι η κάμερα μπερδεύεται καμιά φορά στον τρισδιάστατο χάρτη, ειδικά αν ο πολεμιστής έχει πάρει θέσει μέσα σε κτίριο ή κοντά σε τοίχο, οπότε εκεί που ξαφνικά βλέπεις το δαιμονισμένο αντίπαλο να σου τρίζει τα δόντια, έρχεσαι αντιμέτωπος με ένα ντουβάρι. Γενικά, όμως, η κάμερα λειτουργεί σωστά.

 

Αρνητικό, αυτή τη στιγμή, το ελάχιστο υλικό (4 χάρτες και ισάριθμα tutorials), η απουσία διαχείρισης ομάδας και η ύπαρξη κάποιου σκοπού που να "δικαιολογεί" το σκοτωμό στους διάφορους χάρτες. Σαφώς πρόκειται για παιχνίδι early access, το γράφουν σε κάθε ευκαιρία, αλλά ως έχει -και δεδομένου ότι με την έκπτωση του 20% κοστολογείται στα €32- απευθύνεται αυστηρά στους φίλους και νοσταλγούς του επιτραπέζιου ή/και σε όσους ενδιαφέρονται να δουν ένα παιχνίδι να παίρνει μορφή και να συμβάλλουν στη διαμόρφωσή του. Οι devs είναι ενεργοί στις συζητήσεις, υλικό υπάρχει ήδη για να προστεθεί (στα tutorials εμφανίζονται και τα τέσσερα warbands που θα υπάρχουν στην επίσημη κυκλοφορία, ενώ διαθέσιμα στους χάρτες προς επιλογή είναι μόνο τα δύο).

 

Άποψη για την ΑΙ δεν έχω διαμορφώσει ακόμη, θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος γι' αυτό. Σαφώς ποντάρει στο multi, όμως οι devs τονίζουν πως θα υπάρχει και single player υλικό, με campaign για τις διάφορες φατρίες.

  • Like 1
  • 3 μήνες μετά...
  • 6 μήνες μετά...
  • Super Moderators
Δημοσ.

To 8o update (v. 0.22.4.1 για να έχετε μια εικόνα του πόσο νωρίς βρισκόμαστε ακόμη στην ανάπτυξη του παιχνιδιού) πρόσθεσε ορισμένα σημαντικά στοιχεία:

 

Τις αποστολές 1-4 του campaign για τις 4 φατρίες, εξέλιξη για τους πολεμιστές και τις ομάδες, διαχείριση ομάδας σε σχέση με το χρόνο όπως κυλά μέσα στο παιχνίδι (1 μόνο μάχη ανά ημέρα παιχνιδιού, αν ο πολεμιστής αναρρώνει ή εκπαιδεύτεται κτλ. δεν μπορεί να συμμετάχει), permadeath, τραυματισμοί (οι πιθανότητες έχουν να κάνουν με το αν ο χαρακτήρας βγαίνει εκτός στη διάρκεια της μάχης), διαχείριση καταφυγίου, μια μικρή αγορά κτλ.

 

Γενικά, αρχίζει να παίρνει τη μορφή που θα έχει στην τελική του έκδοση, με SP κομμάτι εκτός του multi από το οποίο "ζούσε" μέχρι τώρα.

 

Αν εξαιρέσει κανείς την κάμερα που εξακολουθεί να είναι προβληματική όταν είσαι κοντά σε κτίρια (με την κυκλοφορία του Blood Bowl II σκέφτομαι πόσο τέλειο θα ήταν το Mordheim με την κάμερα του BB II) είναι σαφές το πώς λειτουργεί το παιχνίδι, τα tutorial έχουν εμπλουτιστεί με νέα στοιχεία για τις βασικές λειτουργείες και νέο υλικό για όσα προστέθηκαν με το τελευταίο update.

 

Αργεί ακόμη, αλλά έχει την προοπτική να εξελιχτεί σε κάτι ενδιαφέρον. 

  • Super Moderators
Δημοσ.

Δεν άργησα να πέσω και στην πρώτη αστοχία του παιχνιδιού: ο ogre των mercs που αντιμετώπιζα έγινε spawn σε μέρος από όπου δεν μπορούσε να κατέβει παρά μόνο με άλμα, αλλά του είχα κλείσει τις καθόδους (αυτό πρέπει να το φτιάξουν, όταν υπάρχει διαφορά όγκου-βάρους δε γίνεται ένας απλός cultist να εμποδίζει ολόκληρο ogre να πηδήξει) και ο τύπος βολόδερνε, με το μάγο και τον τοξότη μου να τον χτυπούν αλύπητα.

 

Παρ' όλα αυτά, για μένα το σοβαρότερο πρόβλημα εξακολουθεί να είναι η κάμερα. Δε φτάνει που το παιχνίδι ποντάρει στο μπέρδεμα ούτως ή άλλως, έρχεται και η κάμερα να τα κάνει ακόμη χειρότερα τα πράγματα. Ευτυχώς υπάρχει γενικός χάρτης, απόλυτα απαραίτητος.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Περνάω σιγά-σιγά στο campaign. 

 

Ενδιαφέρον έχει και προβλέπεται δύσκολο (το αναφέρει ρητά στην περιγραφή, save δεν υπάρχει, ό,τι γράφει δεν ξεγράφει).

 

Κατέβασα 5 νέους Mercs απέναντι σε 4 Sisters of Sigmar. Μόλις ένας out of action, κέρδισα σχετικά εύκολα. Το ατύχημα ήταν πως το secondary objective προϋπέθετε να πάρω ένα φυλαχτό από την αρχηγό τους, η οποίο έμεινε τελευταία και δεν πρόλαβα να κάνω loot. 

 

Κέρδισα λίγα shards wyrdstone, κάτι ασπίδες, μια πανοπλία και λίγα χρήματα, ίσα για τα έξοδα. Θα μπορούσα και καλύτερα, αλλά έβγαλε όλα τα point of interest αλλού για αλλού και δε συμφέρει να αφήνεις τη μάχη για να τρέχεις εκεί. Όταν συνειδητοποίησα πως θα μπορούσα να είχα στείλει τον (οριακά χρήσιμο) τοξότη μου να μαζέψει κάποια πράγματα, ήταν αργά. 

 

Έχει ενδιαφέρον, βασικά είναι αυτό που έγραψα σε παλιότερο μήνυμα, το Necromunda στον κόσμο του Warhammer αντί του 40Κ. 

 

Δύο προβλήματα που εντόπισα είναι η κάμερα (το έχω ξαναγράψει, αλλάζει από μόνη της και είναι υπερβολικά zoomed in συνέχεια) και επίσης ότι η περιγραφή του deployment δε συνάδει ιδιαίτερα με αυτό που βλέπεις στο χάρτη. Οι πρώτοι χαρακτήρες που είναι απλοί άνθρωποι -στην περίπτωσή μου, απλά ποντίκια αν παίζεις Skaven, ας πούμε- δεν είναι για ταρζανιές, όλοι μαζί καλύτερα να φυλάνε ο ένας τα νώτα του άλλου. Αργότερα μπαίνουν large guys στο παιχνίδι, αυτοί έχουν περιθώριο να παίξουν σόλο, αν κατάλαβα σωστά από τα tutorials.

 

Έχεις τρεις σπόνσορες, ένα βασικό και δύο βοηθητικούς. Ο βασικός σου αναθέτει αποστολές, αν αποτύχεις 4 φορές να στείλεις τις ποσότητες wyrdstone που απαιτεί, campaign over. Είναι καλός μηχανισμός ως ιδέα, θα δούμε πώς θα πάει στην πράξη.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Τρίτη σερί πετυχημένη αποστολή στο campaign. Μη το γρουσουζέψω, καλά πάει ως τώρα, σχετικά.

 

Τα κομμάτια wyrdstone με το σταγονόμετρο, όλες οι αποστολές έχουν secondary να μαζέψεις ένα ποσοστό από αυτό που υπάρχει στο χάρτη, αλλά είναι αδύνατον, με το που εντοπίζει το αντίπαλο warband τους δικούς σου, γιούργια και κανείς δεν προλαβαίνει να ασχοληθεί με τις πέτρες. Συν του ότι κάθε επαφή μαζί τους έχει side effects και είναι ρίσκο, από το να χάσεις hp μέχρι stunned.

 

Εντωμεταξύ, ο βασικός χορηγός μου έχει ζητήσει να του στείλω μια ποσότητα wyrdstone (υπάρχουν τρεις κατηγορίες, clusters, shards και fragments, από την ανώτερη στην κατώτερη και κάθε μία έχει ανάλογο βάρος) αλλά μετά από τρεις αποστολές δεν έχω πιάσει ακόμη την ποσότητα. Βέβαια, μου μένουν και άλλες 7 μέρες (άρα 7 αποστολές, μάξιμουμ) οπότε την πρώτη πιστεύω ότι θα την καταφέρω.

 

Τα χρήματα είναι ελάχιστα, παλεύω να μην έχω χασούρα αλλά στις δύο πρώτες αποστολές είχα από ένα τραυματισμό, άρα επιπλέον έξοδα. Η πώληση των αντικειμένων που βρίσκω δε βγάζει σοβαρά χρήματα, γενικά αυτό το κομμάτι δεν το έχω.

 

Ο λοχαγός μου ανέβηκε επίπεδο, πάντως:

 

2015-09-30_00001_zpscls1joz3.jpg

 

Το κατάστημα έχει κάποια αντικείμενα αλλά τίποτε σπουδαίο, βρήκα κι ένα enchanted amulet στην τελευταία μάχη, ελπίζω να φανεί χρήσιμο. Γενικά, το παιχνίδι αποδίδει πειστικά τη βαριά ατμόσφαιρα του tabletop, παρότι βρίσκεται ακόμη σε πολύ πρώιμο στάδιο της ανάπτυξης.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Έφτασε η στιγμή για τον πρώτο σοβαρό τραυματισμό: κρίμα, χρήσιμος henchman, έπρεπε να είχα παίξει περισσότερο αμυντικά.

 

2015-09-30_00002_zpslnm6elxq.jpg

 

Πληρώθηκα και το πρώτο φορτίο wyrdstone στο χορηγό μου, καλά ήταν τα 400 νομίσματα. Ελπίζω το επόμενο φορτίο εξοπλισμού να έχει κάτι το αξιόλογο ώστε να ξοδευτούν με χρήσιμο τρόπο.

 

Δύο βασικά τεχνικά προβλήματα έχει το παιχνίδι, αργούν πάρα πολύ να φορτώσουν οι αποστολές και η κάμερα είναι πολύ μέτρια.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...