Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ.

Εκανα μια αγορα πριν λιγες μερες στον Κωτσοβολο και θελω να την ακυρωσω.Ομως εχω μονο το τιμολογιο και οχι την αποδειξη πληρωμης.Θα εχω προβλημα τυπου ''Θελω να δω την αποδειξη πληρωμης,Δεν εχετε πληρωσει'' και τετοια;;


Και κατι που ξεχασα ειναι οτι θελω να παρω κατι αλλο στην ιδια τιμη γι'αυτο ρωταω μην μου πουν οτι πρεπει να ξαναπληρωσω

Δημοσ.

Μιλάς με τηλέφωνικο κέντρο δίνεις στοιχεία αγοράς κτλ και πας σε ένα ταμείο με τους κωδικούς που θα σου δώσουν στο τηλεφωνικό κέντρο και την επανατυπωνεις.

 

 

Μετά αφού την λάβεις στα χέρια σου κανεις κανονικά τη δουλειά που θες.

 

Sent from my iPad using Insomnia

Επισκέπτης
Δημοσ.

ΟΚ..Αλλα θα εχω κανενα προβλημα τυπου δεν εχετε πληρωσει η με το τηλεφωνικο κεντρο λυνεται αυτο;;

Δημοσ.

Γενικά τιμολόγιο=αποδειξη και το τιμολόγιο εχει γενικά μεγαλύτερη αξία απο απλή αποδειξη. Εννοείται οτι το τιμολόγιο εχει εξοφληθεί. Εσύ αν κατάλαβα καλα μιλάς για αποδειξη εξόφλησης του τιμολογίου και οχι αποδειξη αγοράς

 

Αν εσύ έκοψες τιμολόγιο με πιστωση Χ ημερών τότε εξαρτάται από την πολιτική της εταιρείας, όπως και γενικότερα από την πολιτική επιστροφών ( http://www.kotsovolos.gr/site/politiki-epistrofon ) το είδος και το πόσο χρησιμοποιήθηκε. Εμένα με φοβίζουν εκφράσεις του τύπου «της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση». Αν η πολιτική τους ειναι επιστροφή χρημάτων μετά απο Χ μέρες, δεν θα μου κάνει εντύπωση να αντιμετωπίσουν τις δυο αγορές (παλιό που επιστρέφεις και νεο που αγοράζεις) ως διαφορετικές αγορές, δηλαδη να σου πουν «πλήρωσε και τα δυο και μετά απο Χ μέρες ελάτε να πάρετε τα χρήματα του παλιού». Σε τέτοια περιπτωση χιλιο-επιβεβαιωσε ΑΠΟ ΠΡΙΝ οτι θα σου δώσουν χρήματα στο χέρι και οχι πιστωτικό για να πάρεις κάτι αλλο. 

 

Όλες αυτές τις απορίες και διαδικασίες θα στις πουν/λύσουν είτε στο κατάστημα ή στο τηλεφωνικο κεντρο της εταιρείας

Δημοσ.

Εκανα μια αγορα πριν λιγες μερες στον Κωτσοβολο και θελω να την ακυρωσω.Ομως εχω μονο το τιμολογιο και οχι την αποδειξη πληρωμης.Θα εχω προβλημα τυπου ''Θελω να δω την αποδειξη πληρωμης,Δεν εχετε πληρωσει'' και τετοια;;

Και κατι που ξεχασα ειναι οτι θελω να παρω κατι αλλο στην ιδια τιμη γι'αυτο ρωταω μην μου πουν οτι πρεπει να ξαναπληρωσω

 

Τι εννοείς "απόδειξη πληρωμής" ... δε μπορεί να έχεις και απόδειξη και τιμιλόγιο ... 

Γενικά τιμολόγιο=αποδειξη και το τιμολόγιο εχει γενικά μεγαλύτερη αξία απο απλή αποδειξη. Εννοείται οτι το τιμολόγιο εχει εξοφληθεί. Εσύ αν κατάλαβα καλα μιλάς για αποδειξη εξόφλησης του τιμολογίου και οχι αποδειξη αγοράς

 

Αν εσύ έκοψες τιμολόγιο με πιστωση Χ ημερών τότε εξαρτάται από την πολιτική της εταιρείας, όπως και γενικότερα από την πολιτική επιστροφών ( http://www.kotsovolos.gr/site/politiki-epistrofon ) το είδος και το πόσο χρησιμοποιήθηκε. Εμένα με φοβίζουν εκφράσεις του τύπου «της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση». Αν η πολιτική τους ειναι επιστροφή χρημάτων μετά απο Χ μέρες, δεν θα μου κάνει εντύπωση να αντιμετωπίσουν τις δυο αγορές (παλιό που επιστρέφεις και νεο που αγοράζεις) ως διαφορετικές αγορές, δηλαδη να σου πουν «πλήρωσε και τα δυο και μετά απο Χ μέρες ελάτε να πάρετε τα χρήματα του παλιού». Σε τέτοια περιπτωση χιλιο-επιβεβαιωσε ΑΠΟ ΠΡΙΝ οτι θα σου δώσουν χρήματα στο χέρι και οχι πιστωτικό για να πάρεις κάτι αλλο. 

 

Όλες αυτές τις απορίες και διαδικασίες θα στις πουν/λύσουν είτε στο κατάστημα ή στο τηλεφωνικο κεντρο της εταιρείας

 

Και έτσι να ειναι δεν έχει να κάνει σε τίποτα ... και να μην έχεις εξοφλήσει την με πίστωση αγορά σου δε διαφοροποιεί σε τίποτα τους όρους της εγγύησης.

 

 

Αν μιλάμε για απόδειξη εξόφλησης (ή κάτι τέτοιο) είναι εντελώς  άσχετο πράγμα με την εγγύηση και λογικά το πλαίσιο δε το ενδιαφέρει αυτό ... το ενδιαφέρει πότε το αγόρασες (άρα το τιμολόγιο/ΔΑ) ... η εγγύηση έτσι κι αλλιώς μετρά από τότε. Αν έχει κάτι εγγύηση 1 χρόνο και έχεις πίστωση ξερωγω 1 μήνα δε θα σε καλύπτει η εγγύηση τον 13ο.

Επισκέπτης
Δημοσ.

Γιατι βλεπω οτι σας μπερδεψα...ειχα κανει μια παραγγελια και μου εκοψαν τιμολογιο..την αλλη μερα που περασα να πληρωσω (με δοσεις) μου εκοψαν αποδειξη

Δημοσ.

Γιατι βλεπω οτι σας μπερδεψα...ειχα κανει μια παραγγελια και μου εκοψαν τιμολογιο..την αλλη μερα που περασα να πληρωσω (με δοσεις) μου εκοψαν αποδειξη

 

Μάλλον εννοείς την "απόδειξη" είσπραξης της δόσης.

 

ΟΚ, δεν είμαι έμπορος να ξέρω 100% αλλά θα θεωρούσα αυτονόητο για τους λόγους που περιγράφω παραπάνω ότι δε παίζει κανένα ρόλο. Από τη στιγμή που έχεις το τιμολόγιο και φαίνεται πότε το αγόρασες (και άρα αν σε καλύπτει η εγγύηση) το θέμα τελειώνει εκεί.

 

Εκτός αν αυτό που λες είναι ότι ακυρώσαν το τιμολόγιο (το οποίο όμως θα έπρεπε λογικά να τους το έχεις επιστρέψει - ίσως) και σου κόψαν νέα απόδειξη. Τότε χρειάζεσαι την απόδειξη αφού το τιμολόγιο έχει ακυρωθεί.

Επισκέπτης
Δημοσ.

DrLo σε ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις(οπως και τα αλλα παιδια μην ξεχνιομαστε ;) )


θα μαθω αυριο τι γινετε τελικα

Δημοσ.

@DrLo δεν μιλά για εγγύηση αλλά για επιστροφή επειδη θέλει να πάρει κάτι αλλο. Επισης είναι κωτσόβολος και οχι πλαισιο

Δημοσ.

@DrLo δεν μιλά για εγγύηση αλλά για επιστροφή επειδη θέλει να πάρει κάτι αλλο. Επισης είναι κωτσόβολος και οχι πλαισιο

 

Είδες τι σου κάνει η πλύση εγκεφάλου του Πλαισίου.

  • Like 1
Δημοσ.

Γιατι βλεπω οτι σας μπερδεψα...ειχα κανει μια παραγγελια και μου εκοψαν τιμολογιο..την αλλη μερα που περασα να πληρωσω (με δοσεις) μου εκοψαν αποδειξη

Τώρα κατάλαβα. Πλήρωσες την πρώτη δόση και θες να κανεις επιστροφή του είδους. Μόνο το τηλεφωνικό κέντρο θα σου δώσει απαντηση. 

Είδες τι σου κάνει η πλύση εγκεφάλου του Πλαισίου.

χαχαχα

Να το κοιτάξεις οσο ειναι νωρίς γιατί αν ανοίξεις topic τύπου «Το Πλαίσιο αρνηθηκε να μου κόψει πιστωτικό από αποδειξη κωτσόβολου» θα πέσει γερό trolling!  :-D

Επισκέπτης
Δημοσ.

Οχι δεν πληρωσα δοση δεν το εχω καν παραλαβει

 

Τώρα κατάλαβα. Πλήρωσες την πρώτη δόση και θες να κανεις επιστροφή του είδους. Μόνο το τηλεφωνικό κέντρο θα σου δώσει απαντηση. 


χαχαχα

Να το κοιτάξεις οσο ειναι νωρίς γιατί αν ανοίξεις topic τύπου «Το Πλαίσιο αρνηθηκε να μου κόψει πιστωτικό από αποδειξη κωτσόβολου» θα πέσει γερό trolling!  :-D

χαχαχαχαχαχα

Δημοσ.

Οχι δεν πληρωσα δοση δεν το εχω καν παραλαβει

 

pix πάρε τηλέφωνο στο κέντρο γιατί με εχεις καραμπερδέψει. Μια λες για τιμολογιο, μια για αποδειξη, μια λες οτι περασες απο εκεί και μια οτι δεν εχεις παραλάβει. Τιμολόγιο/αποδειξη κόβεται οταν το προϊόν κοπεί/τιμολογηθεί στον πελάτη για να το παραλάβει ή να του σταλεί με courier

Επισκέπτης
Δημοσ.

arc αυτο λεω να κανω γιατι πιστευω μπορουμε να κατσουμε ωρες σε αυτο το τοπικ μεχρι να καταλαβουμε ο ενας τον αλλο...:P

Δημοσ.

Κανένα πρόβλημα. Αφού έχει λογαριασμό πίστωσης, ξέρουν ακριβώς τι χρωστάς και πότε. Δε νομίζω να σου κάνουν πουστιά.

 

Μάλλον όμως επειδή οι δόσεις μπορεί να είναι δεμένες με το συγκεκριμένο τιμολόγιο,
θα πρέπει να τις αντιλογίσουν για να σου κόψουν το πιστωτικό και να εκδώσουν άλλο τιμολόγιο για την αλλαγή που θες.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...