Hal9000 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Τον τρόπο που καταναλώνουμε τις ειδήσεις πλέον μέσω της τεχνολογίας και ο οποίος φτάνει στα επίπεδα εθισμού, θίγει πρόσφατη έρευνα της HTC.Σύμφωνα με την έρευνα η οποία διεξήχθη σε δέκα χώρες όπως η Αυσταλία, Γαλλία, Γερμανία, Η.Π.Α, υπάρχει ανάγκη από τον κόσμο για συνεχή πρόσβαση και κατανάλωση ειδήσεων σε «μικρές δόσεις» από το 52% των ανθρώπων, ένα σίγουρα τεράστιο ποσοστό. Σε δείγμα 10.000 ατόμων που συμμετείχαν στην έρευνα, το 43% εξ' αυτών δήλωσαν ότι ενημερώνονται για τις τελευταίες ειδήσεις μέσα στην πρώτη ώρα από το πρωινό τους εγερτήριο, ενώ πάνω από ένα τρίτο (38%) το κάνουν επίσης και την τελευταία μία ώρα πριν πάνε για ύπνο. Ακόμα το 63% αναφέρει ότι επιθυμεί να μαθαίνει πρώτο ειδήσεις από τη διεθνή επικαιρότητα εώ η σφαιρική άποψη με βάση την παρακολούθηση πολλαπλών πηγών πληροφόρησης κάνει το 65% να πιστέψει ότι διαθέτει μια σφαιρική άποψη των εξελίξεων. Τέλος το 72% από όσους συμμετείχαν στην έρευνα νοιώθουν περισσότερο ενημερωμένοι για το τι συμβαίνει στον κόσμο εξαιτίας της πολύ εύκολης πρόσβασης στην ειδησεογραφία. Η μαζική πρόσβαση και αμεσότητα στην ενημέρωση έχει επιπτώσεις στη συμπεριφορά μας σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, με μόνο έναν στους οκτώ ανθρώπους να διαμοιράζονται άρθρα και μόνο ένα 14% να κάνει like σ' αυτά. Καλύτερη εικόνα υπάρχει σε ειδήσεις τοπικού ενδιαφέροντος οι οποίες θεωρούνται πιο δυσεύρετες παρά ειδήσεις για την υγεία ή ακόμα και για διασημότητες. Όπως φαίνεται, στην καθημερινότητα μας διαφοροποιούμε ολοένα και λιγότερο ένα παραδοσιακό ειδησεογραφικό άρθρο από μια ανάρκτηση σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, με το 55% να δηλώνει ότι ενδιαφέρονται περισσότερο για την ίδια την είδηση παρά για την πηγή της. Το 50% ατόμων ηλικίας άνω των 55 ετών παραμένει πιστό στις παραδοσιακές ειδησεογραφικές πηγές ενώ το ποσοστό κάτων των 25 ετών είναι μόλις 34%. Η διαρκής ανάγκη για ενημέρωση, δημιουργεί παράλληλα την ανάγκη για υπηρεσίες που συλλέγουν feed ειδήσεων και τα παρουσιάζουν σε λίστα όπως το Paper του Facebook αλλά και το Blinkfeed της HTC, υπηρεσίες που η δημοτικότητα τους αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά στο μέλλον. Στο περιεχόμενο αυτό θα πρέπει να προστεθούν προσωπικές ή κοινωνικές ενημερώσεις μεταξύ των οποίων ο καιρός της επόμενης ημέρας και υπενθυμίσεις του ημερολογίου μας. Η HTC έχει προχωρήσει στη δημιουργία αναλυτικού infographic, με το πλήρες κείμενο της παγκόσμιας έρευνας "Feed All About It" να είναι διαθέσιμο σε αρχείο pdf από την ιστοσελίδα της. (πατήστε για μεγέθυνση) Site: HTC Blog 1
Captain Nemo Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Εγώ ευτυχώς ανήκω στην μειοψηφία μπορεί να περάσουν και μέρες για να μάθω κάτι που το ξέρει όλη η Ελλάδα 1
SPANK Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Τουλάχιστον ειναι καλος εθισμός να ενημερωνόμαστε τι γίνεται στον κόσμο παντα βέβαια φιλτράροντας τις ειδήσεις που διάβαζουμε και κρίνοντας ανάλογα 6
petergi Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Εγώ ευτυχώς ανήκω στην μειοψηφία μπορεί να περάσουν και μέρες για να μάθω κάτι που το ξέρει όλη η Ελλάδα Παντως απο μενα νωριτερα το εμαθες 3
Werax Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Τι έγινε htc? Μάθαμε τα πάντα για το new htc one πρην την επίσημη παρουσίαση του και είμαστε εθισμένοι στην ενημέρωση??<br><br> Sent from my iPad using Insomnia
Επισκέπτης Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 facebook, twitter, wsj, INSOMNIA, nytimes, cnn αμ έτσι εξηγείται...
ChrisN.S. Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Καλά το ότι συγκρίνεται στο infographic facebook blogs κλπ με HTC Blinkfeed είναι πολύ αστείο
Supes Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Εγώ ευτυχώς ανήκω στην μειοψηφία μπορεί να περάσουν και μέρες για να μάθω κάτι που το ξέρει όλη η Ελλάδα Πάντως εδώ μας πρόλαβες όλους 2
speedman_26 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 ειδικα το Insomnia εχω βαλει στο twitter μαζι με το adslgr να μου ερχονται ειδοποιησεις για νεα tweet απο αυτα τα accounts
ttjohn Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Το να διαβαζεις ειδησεις στο ιντερνετ δεν ειναι κακο ας ειναι και εθισμος.Απο το ιντερνετ μαθαινεις τις αληθειες ειναι ενα μεσο ενημερωσης που δεν μπορει να ελεχθει γι αυτο και το φοβουντε διαφορες διευθαρμενες κυβερνησεις και συστηματα.Απο που θα μαθεις ειεδησεις???απο το μεγγα??τον αντενα??η το σκαι?χαχαχαχαχα Καλυτερα εθισμενος με τις ειδησεις στο ιντερνετ παρα MEGA προβατο
spellmike21 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Εγώ πάντως ειμαι εθισμένος , πρεπει να ενημερώνομαι !!!!!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα