Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τον τρόπο που καταναλώνουμε τις ειδήσεις πλέον μέσω της τεχνολογίας και ο οποίος φτάνει στα επίπεδα εθισμού, θίγει πρόσφατη έρευνα της HTC.Σύμφωνα με την έρευνα η οποία διεξήχθη σε δέκα χώρες όπως η Αυσταλία, Γαλλία, Γερμανία, Η.Π.Α, υπάρχει ανάγκη από τον κόσμο για συνεχή πρόσβαση και κατανάλωση ειδήσεων σε «μικρές δόσεις» από το 52% των ανθρώπων, ένα σίγουρα τεράστιο ποσοστό. Σε δείγμα 10.000 ατόμων που συμμετείχαν στην έρευνα, το 43% εξ' αυτών δήλωσαν ότι ενημερώνονται για τις τελευταίες ειδήσεις μέσα στην πρώτη ώρα από το πρωινό τους εγερτήριο, ενώ πάνω από ένα τρίτο (38%) το κάνουν επίσης και την τελευταία μία ώρα πριν πάνε για ύπνο.

 

Ακόμα το 63% αναφέρει ότι επιθυμεί να μαθαίνει πρώτο ειδήσεις από τη διεθνή επικαιρότητα εώ η σφαιρική άποψη με βάση την παρακολούθηση πολλαπλών πηγών πληροφόρησης κάνει το 65% να πιστέψει ότι διαθέτει μια σφαιρική άποψη των εξελίξεων. Τέλος το 72% από όσους συμμετείχαν στην έρευνα νοιώθουν περισσότερο ενημερωμένοι για το τι συμβαίνει στον κόσμο εξαιτίας της πολύ εύκολης πρόσβασης στην ειδησεογραφία.

 

Η μαζική πρόσβαση και αμεσότητα στην ενημέρωση έχει επιπτώσεις στη συμπεριφορά μας σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, με μόνο έναν στους οκτώ ανθρώπους να διαμοιράζονται άρθρα και μόνο ένα 14% να κάνει like σ' αυτά. Καλύτερη εικόνα υπάρχει σε ειδήσεις τοπικού ενδιαφέροντος οι οποίες θεωρούνται πιο δυσεύρετες παρά ειδήσεις για την υγεία ή ακόμα και για διασημότητες.

 

Όπως φαίνεται, στην καθημερινότητα μας διαφοροποιούμε ολοένα και λιγότερο ένα παραδοσιακό ειδησεογραφικό άρθρο από μια ανάρκτηση σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, με το 55% να δηλώνει ότι ενδιαφέρονται περισσότερο για την ίδια την είδηση παρά για την πηγή της. Το 50% ατόμων ηλικίας άνω των 55 ετών παραμένει πιστό στις παραδοσιακές ειδησεογραφικές πηγές ενώ το ποσοστό κάτων των 25 ετών είναι μόλις 34%.

 

Η διαρκής ανάγκη για ενημέρωση, δημιουργεί παράλληλα την ανάγκη για υπηρεσίες που συλλέγουν feed ειδήσεων και τα παρουσιάζουν σε λίστα όπως το Paper του Facebook αλλά και το Blinkfeed της HTC, υπηρεσίες που η δημοτικότητα τους αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά στο μέλλον. Στο περιεχόμενο αυτό θα πρέπει να προστεθούν προσωπικές ή κοινωνικές ενημερώσεις μεταξύ των οποίων ο καιρός της επόμενης ημέρας και υπενθυμίσεις του ημερολογίου μας.

 

Η HTC έχει προχωρήσει στη δημιουργία αναλυτικού infographic, με το πλήρες κείμενο της παγκόσμιας έρευνας "Feed All About It" να είναι διαθέσιμο σε αρχείο pdf από την ιστοσελίδα της.

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

(πατήστε για μεγέθυνση)

Link.png Site: HTC Blog

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ ευτυχώς ανήκω στην μειοψηφία μπορεί να περάσουν και μέρες για να μάθω κάτι που το ξέρει όλη η Ελλάδα  :-)

  • Like 1
Δημοσ.

Τουλάχιστον ειναι καλος εθισμός να ενημερωνόμαστε τι γίνεται στον κόσμο παντα βέβαια φιλτράροντας τις ειδήσεις που διάβαζουμε και κρίνοντας ανάλογα

  • Like 6
Δημοσ.

Εγώ ευτυχώς ανήκω στην μειοψηφία μπορεί να περάσουν και μέρες για να μάθω κάτι που το ξέρει όλη η Ελλάδα  :-)

Παντως απο μενα νωριτερα το εμαθες :)

  • Like 3
Δημοσ.

Τι έγινε htc? Μάθαμε τα πάντα για το new htc one πρην την επίσημη παρουσίαση του και είμαστε εθισμένοι στην ενημέρωση??<br><br> Sent from my iPad using Insomnia

Επισκέπτης
Δημοσ.

facebook, twitter, wsj, INSOMNIA, nytimes, cnn

 

αμ έτσι εξηγείται...

Δημοσ.

Εγώ ευτυχώς ανήκω στην μειοψηφία μπορεί να περάσουν και μέρες για να μάθω κάτι που το ξέρει όλη η Ελλάδα  :-)

 

Πάντως εδώ μας πρόλαβες όλους :P

  • Like 2
Δημοσ.

ειδικα το Insomnia εχω βαλει στο twitter μαζι με το adslgr να μου ερχονται ειδοποιησεις για νεα tweet απο αυτα τα accounts 

Δημοσ.

Το να διαβαζεις ειδησεις στο ιντερνετ δεν ειναι κακο ας ειναι και εθισμος.Απο το ιντερνετ μαθαινεις τις αληθειες ειναι ενα μεσο ενημερωσης που δεν μπορει να ελεχθει γι αυτο και το φοβουντε διαφορες διευθαρμενες κυβερνησεις και συστηματα.Απο που θα μαθεις ειεδησεις???απο το μεγγα??τον αντενα??η το σκαι?χαχαχαχαχα

Καλυτερα εθισμενος με τις ειδησεις στο ιντερνετ παρα  MEGA προβατο

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...