Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας! Σκέφτομαι να αγοράσω refurbished λαπτοπ απο αγγλία, το οποίο έχει 1 χρόνο εγγύηση αντιπροσωπείας. Το θέμα όμως είναι ότι η υπάλληλος της dell που μιλήσαμε πριν από λίγο στο τηλ. μου είπε ότι εδώ στην Ελλάδα δεν ''ασχόλούνται'' με μεταχειρισμένα(δεν κάνουν δηλ. τη δουλειά που κάνουν στο εξωτερίκο, να πέρνουν δηλαδή τα λαπτοπ εκείνα που επιστρέφονται πίσω στην εταιρία για οποιονδήποτε λόγο από τον καταναλωτή, να τα ανακατασκευάζουν και να τα μεταπωλούν) και μπορεί παρόλο που το λαπτοπ έχει εγγύηση να μη γίνεται η μεταφορά.

Γνωρίζει κανείς επί του θέματος;

Δημοσ.

Κλείσε εγγύηση για τη DELL μέσω του πωλητή.

 

Επίσης ζήτα να σου δώσει το service tag, βάλτο στο site της DELL και δες αν σε αφήνει να προχωρήσεις σε επέκταση εγγύησης ή όχι.

 

Αν δε μπορεί να γίνει τίποτε από τα 2, το καίς.

 

Αν επίσης ο πωλητής σου προτείνει after market warranty (δηλαδή απευθείας με αυτόν ή άλλον provider), πάλι το καίς.

 

Σε σειρά Lattitude και Precision που είναι Business/Pro, είναι πιό εύκολα τα πράγματα.

Σε consumer σειρές, ενδεχομένως να ταλαιπωρηθείς ως να βγάλεις άκρη.

 

Απαραίτητη προϋπόθεση, το Region που είνα ικαταχωρημένο το service tag, να είναι ίδιο με αυτό που γίνεται η αγορά επέκτασης εγγύησης.

  • Like 1
Δημοσ.

όταν μια αντιπροσωπεία δεν εισαγει/εμπορεύεται εστω και ένα κομμάτι απο κάποιο προιον δε μπορεί να σου παρέχει εγγυηση... ΕΙτε αυτό ειναι λάπτοπ, είτε τοστιέρα, είτε αυτοκίνητο... Εκει επιζητάς την εγγυηση αν χρειαστεί απο τον πωλητή...

 

Οπότε αυτό που σου είπε η Dell δεν είναι παράλογο...! Μου εχει τύχει και εμένα με κάποια προιόντα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...