Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ένα ανεξήγητο πρόβλημα στο οποίο ύστερα από 4 επισκέψεις τεχνικών του ΟΤΕ , παραμένει χωρίς λύση.

Το Internet λειτουργεί καθημερινά κανονικά μέχρι τις 5-6 το απόγευμα και μετά τέρμα. Μπορεί να επανέλθει κατά τις 11-12 το βράδυ, μπορεί και όχι. Καμμιά φορά, σπάνια έχει όλη μέρα, κάποιες φορές μπορεί να μην έχει καθόλου. Από πλευράς ΟΤΕ σηκώνουν τα χέρια ψηλά. Το πρόβλημα άρχισε τον περασμένο Οκτώβριο σε σπίτι 5 χλμ. έξω από Γιάννινα , όταν είχε κοπεί το τηλεφωνικό καλώδιο στην περιοχή από ένα φορτηγὀ. Από εκεί και μετά , μετά την "αποκατάσταση" του καλωδίου από τον ΟΤΕ άρχισε το πρόβλημα.

Έγιναν έλεγχοι στην καλωδίωση του σπιτιού, αλλάχτηκαν τα φίλτρα, βγήκαν τα τηλέφωνα (2 τον αριθμό) , αλλάχτηκε το ρούτερ ZTA,  χωρίς αποτέλεσμα .

Κατά 99% Internet υπάρχει το πρωϊ , μέχρι ωρίς το απόγευμα , όπως είπα και μετά αποσύνδεση. 

Μήπως το καλώδιο που άλλαξε ο ΟΤΕ δεν σηκώνει την κίνηση από το απόγευμα και μετά που μπαίνουν και άλλοι στην περιοχή ? Αλλά υπάρχουν και κάμποσες επιχειρήσεις στην περιοχή.

Τι στο καλό μπορεί να συμβαίνει ??

Δημοσ.

Στα Γιάννενα που μένω σχεδόν κέντρο είχα αποσυνδέσεις την τελευταία εβδομάδα. Τους πήρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι έχει πρόβλημα το DSLAM, το γνωρίζουν και είναι προς επίλυση, αλλά άγνωστο πότε θα λυθεί τελείως το πρόβλημα...

Δεν ξέρω αν αυτό το πρόβλημα επηρεάζει και εσένα.

Δημοσ.

Στα Γιάννενα που μένω σχεδόν κέντρο είχα αποσυνδέσεις την τελευταία εβδομάδα. Τους πήρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι έχει πρόβλημα το DSLAM, το γνωρίζουν και είναι προς επίλυση, αλλά άγνωστο πότε θα λυθεί τελείως το πρόβλημα...

Δεν ξέρω αν αυτό το πρόβλημα επηρεάζει και εσένα.

καλή υπομονή γιατί οι τεχνικοί του οτε δεν πολυκαίγονται για να λύσουν ένα πρόβλημα . Αυτός ήταν και ο λόγος που έφυγα από τον οτε και πήγα σε άλλη εταιρεία και φυσικά πληρώνω και λιγότερα τώρα 

Δημοσ.

Μόνο που τεχνικά προβλήματα σε DSLAM και γραμμές μόνο ο ΟΤΕ είναι αρμόδιος να λύσει και αν είσαι σε άλλο πάροχο χρειάζεται διπλή υπομονή...

Δημοσ.

Χλωμό να είναι από DSLAM γιατί θα το έκανε όλες τις ώρες.Το πιο πιθανό να είναι καλωδιακό.Αν υπάρχει δυνατότητα να μετρήσεις την ώρα του προβλήματος  πόσα volt έχεις στην είσοδο.Θα βγάλει τη μισή βλάβη απἐξω αν έχουμε τιμή.

Δημοσ.

Το πρόβλημα παραμένει άλυτο μετά και από 5η επίσκεψη του ΟΤΕ που το μόνο που έκανε τελικά ήταν ότι στεγανοποίησε καλύτερα την σύνδεση στην υποδοχή του σπιτιού. Εμ φυσικά , αφού έρχονται πρωϊ που υπάρχει σύνδεση .

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...