Radiant Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Μέλος Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Ωραίος ο zach αλλά έφαγα instant άκυρο. Βλέποντας το βίντεο που πόσταρε ο κάπταιν Νέμο παραπάνω, στα comments βρήκα που βρίσκεται η "ταινία" ασφαλείας. Είναι πάνω στο 1 απο τα 2 βιδάκια που κλείνουν το καπάκι του λαπτοπ, ένα μικρο αυτοκόλλητο που για να ξεβιδώσεις το βιδακι πρέπει να σκίσεις. Κρίμα
Captain Nemo Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Πάντως το e-shop έχει από τις καλύτερες τιμές σε ανταλλακτικά και ειδικά αν παραφυλάς και καμιά Κυριακή οπότε κάνε τους μια ερώτηση αν θα σου περάσουν κάτι αγορασμένο από αυτούς χωρίς χρέωση. 1
Radiant Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Μέλος Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Πάντως το e-shop έχει από τις καλύτερες τιμές σε ανταλλακτικά και ειδικά αν παραφυλάς και καμιά Κυριακή οπότε κάνε τους μια ερώτηση αν θα σου περάσουν κάτι αγορασμένο από αυτούς χωρίς χρέωση. Μετά τις τελευταίες εξελίξεις δεν έχω και άλλη λύση(Αν υποθέσουμε ότι σκίζοντας το αυτοκόλλητο = εγγύηση γιοκ). Θα στείλω ένα mail. 1
ramarg Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Ωραίος ο zach αλλά έφαγα instant άκυρο. Βλέποντας το βίντεο που πόσταρε ο κάπταιν Νέμο παραπάνω, στα comments βρήκα που βρίσκεται η "ταινία" ασφαλείας. Είναι πάνω στο 1 απο τα 2 βιδάκια που κλείνουν το καπάκι του λαπτοπ, ένα μικρο αυτοκόλλητο που για να ξεβιδώσεις το βιδακι πρέπει να σκίσεις. Κρίμα Ε πάντα σε κατι τετοια σημεια τις βαζουν τις ταινιες ασφαλειας (βλεπε ps3) !! Εξυπνοι !
Captain Nemo Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Αλλά στα σχόλια αν δεις καλύτερα τον παραπέμπουν σε μία συζήτηση με την εταιρεία που του λέει ότι δεν ακυρώνεται η εγγύηση απλώς αν κάνεις ζημιά τότε δεν τον φτιάχνουν τον δίσκο αλλά αν χαλάσει ο δίσκος και είναι πειραγμένο το αυτοκόλλητο θα του τον αλλάξουν.Αλλά αυτό ισχύει μάλλον για τους φορητούς που καλύπτει η εταιρεία. http://forums.lenovo.com/t5/Lenovo-3000-and-Essential/Can-I-upgrade-RAM-Lenovo-G500/m-p/1390823#M51649 1
ramarg Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Μετά τις τελευταίες εξελίξεις δεν έχω και άλλη λύση(Αν υποθέσουμε ότι σκίζοντας το αυτοκόλλητο = εγγύηση γιοκ). Θα στείλω ένα mail. Kοιτα το θεμα ειναι εαν πηγαινει οντως στη λενοβο για σερβις..εαν ειναι του eshop, και σου σπασουν αυτοι το void για να σου περασουν μνημη που αγορασες απο τους ιδιους δε θα χασεις την εγγυηση τους. 1
Radiant Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Μέλος Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Αλλά στα σχόλια αν δεις καλύτερα τον παραπέμπουν σε μία συζήτηση με την εταιρεία που του λέει ότι δεν ακυρώνεται η εγγύηση απλώς αν κάνεις ζημιά τότε δεν τον φτιάχνουν τον δίσκο αλλά αν χαλάσει ο δίσκος και είναι πειραγμένο το αυτοκόλλητο θα του τον αλλάξουν.Αλλά αυτό ισχύει μάλλον για τους φορητούς που καλύπτει η εταιρεία. Το διάβασα και αυτό. Απλά εδώ παίζουμε με εγγύηση eshop σωστα?
ramarg Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Αλλά στα σχόλια αν δεις καλύτερα τον παραπέμπουν σε μία συζήτηση με την εταιρεία που του λέει ότι δεν ακυρώνεται η εγγύηση απλώς αν κάνεις ζημιά τότε δεν τον φτιάχνουν τον δίσκο αλλά αν χαλάσει ο δίσκος και είναι πειραγμένο το αυτοκόλλητο θα του τον αλλάξουν.Αλλά αυτό ισχύει μάλλον για τους φορητούς που καλύπτει η εταιρεία. http://forums.lenovo.com/t5/Lenovo-3000-and-Essential/Can-I-upgrade-RAM-Lenovo-G500/m-p/1390823#M51649 Ακριβως.γιατι εδω μιλαμε μαλλον για εγγυηση ισοπ. Το διάβασα και αυτό. Απλά εδώ παίζουμε με εγγύηση eshop σωστα? Ναι.Το πιθανοτερο ειναι η 2ετης να ειναι απο eshop. 1
Radiant Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Μέλος Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Θα στείλω ένα mail τώρα και θα σας ενημερώσω για εγκυκλοπαιδικους λόγους 2
Captain Nemo Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Θα στείλω ένα mail τώρα και θα σας ενημερώσω για εγκυκλοπαιδικους λόγους Ναι για να ξέρουμε τι να λέμε σε όσους θέλουν φορητό από e-shop ή αν κάποτε αγοράσουμε εμείς 2
zacharis1955 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Δεν χάνεις καμία εγγύηση, αναβάθμησε μόνος σου την μνήμη καί/ή τον δίσκο με προϊόντα επιλογής σου και... don't worry! H 2ετής εγγύηση με άμεση αντικατάσταση είναι του e-shop και ισχύει 100%!
Captain Nemo Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Δεν χάνεις καμία εγγύηση,αναβάθμησε μόνος σου την μνήμη καί/ή τον δίσκο με προϊόντα επιλογής σου και... don't worry! Πολύ σίγουρο σε ακούω και εμείς έχουμε βαρεθεί να ακούμε ιστορίες τρέλας από το συγκεκριμένο κατάστημα σε σχέση με την εγγύηση να βασιστεί επάνω σου δηλαδή;
zacharis1955 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 To λέω από προσωπική πείρα (τρία laptop έχουν αλλαχθεί από άτομα του οικογενειακού & επαγγελματικού μου περιβάλλοντος με πρόβλημα όμως που στ' αλήθεια και αποδεδειγμένα δεν οφείλονταν σε κακή χρήση)! Στην κάθε ιστορία τρέλας που ακούγεται για το συγκεκριμένο κατάστημα σε σχέση με την εγγύηση πρέπει να δείς και τι ακριβώς έχει παιχτεί στο background της κάθε περίπτωσης ανεξάρτητα με αυτά που γράφονται και που μπορεί να απέχουν πολύ από την αλήθεια... 1
Radiant Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Μέλος Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Έστειλα mail eshop και βλέπουμε. Θέλω να είμαι καλυμμένος όσο μπορώ zach. Εύχομαι να είναι έτσι πάντως
zacharis1955 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Μα τι περιμένεις να σου πούν, αγόρασε μνήμες και δίσκο απά αλλού?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα