voltmod Δημοσ. 21 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2014 Η Microsoft ανακοίνωσε στο GDC τα σχέδια της για το DirectX 12 και την επόμενης γενιάς έκδοση του Direct3D, του graphics API που βρίσκεται στη καρδιά του DirectX. Σύμφωνα με την εταιρεία, το API επανασχεδιάστηκε για να είναι ταχύτερο, πιο αποδοτικό και πιο κοντά στο… μέταλλο από ποτέ.Το Direct3D 12 προσφέρει πιο πλούσιες σκηνές, περισσότερα αντικείμενα και είναι σχεδιασμένο για να εκμεταλλεύεται πλήρως το μοντέρνο hardware των GPUs, ενώ δεν περιορίζεται στα high-end gaming PCs, αλλά θα είναι διαθέσιμο σε όλες της συσκευές της Microsoft, σε κινητά και tablets, σε desktops και φορητούς υπολογιστές, και φυσικά στο Xbox One. Αυτό που καθιστά το Direct3D 12 ξεχωριστό, σε σχέση με το παρελθόν, είναι ότι προσφέρει στους προγραμματιστές και στους developers low-level πρόσβαση στο hardware, επιτρέποντας στα παιχνίδια να βελτιωθούν σημαντικά στους τομείς της πολυνηματικής κλιμάκωσης (οι διάφορες εργασίες θα κατανέμονται πολύ καλύτερα και πιο αποδοτικά στους πυρήνες του επεξεργαστή) και στη χρήση των πόρων της CPU (αναφέρεται βελτίωση έως και 50% στο CPU utilization). Επιπλέον, οι developers θα μειώσουν σημαντικά το CPU “bottleneck” που με τη σειρά του ευθύνεται για τη μειωμένη απόδοση σε συγκεκριμένους τομείς. Το Direct3D 12 επίσης φέρνει ένα νέο σετ χαρακτηριστικών στην rendering pipeline, που βελτιώνει δραματικά την απόδοση των αλγόριθμων όπως είναι οι order-independent transparency, collision detection και geometry culling. Το DirectX 12 είναι συμβατό με πολλές σημερινές κάρτες γραφικών των Nvidia και AMD, που υποστηρίζουν DirectX 11. Η Microsoft είπε επίσης ότι το DirectX 12 αναπτύχθηκε επίσης για να υποστηρίζει πολλαπλές GPUs, και είναι πιθανόν να μπορεί να εκμεταλλεύεται παράλληλα το υποσύστημα γραφικών που βρίσκουμε στους σημερινούς επεξεργαστές και τη διακριτή κάρτα γραφικών. Με την διάθεση του Direct3D 12, θα είναι διαθέσιμα και όλα τα απαραίτητα εργαλεία για τους προγραμματιστές και τις εταιρείες ανάπτυξης παιχνιδιών. To SDK θα είναι διαθέσιμο αργότερα μέσα στη χρονιά. Η Microsoft δεν έκανε γνωστή την ημερομηνία διάθεσης λογισμικού και παιχνιδιών που θα εκμεταλλεύονται τη νέα έκδοση του API, ωστόσο έκανε λόγο για ένα παράθυρο στις διακοπές του 2015. Επίσης, δεν αποκάλυψε ποιες εκδόσεις των Windows θα υποστηρίζουν το συγκεκριμένο API, ωστόσο θα λάβει υπόψη της την απαίτηση υποστήριξης του στα Windows 7. Site: Microsoft Blog Site: Polygon
Super Moderators Thresh Δημοσ. 21 Μαρτίου 2014 Super Moderators Δημοσ. 21 Μαρτίου 2014 Όπως έλαβε υπόψη της το DX10 στα XP? 2
manos08 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2014 οπότε βλέπω τον Intel core 2 quad μου να κάνω καιρό να τον αλλάξω!!!<br><br> μπράβο στην AMD χωρίς αυτή θα ήμασταν πολύ πίσω!<br><br> 2
Kmd Δημοσ. 21 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2014 πιο αποδοτικό και πιο κοντά στο… μέταλλο από ποτέ. Δηλαδή πιο κοντά στην ψύκτρα? 4
johniem Δημοσ. 21 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2014 πιο αποδοτικό και πιο κοντά στο… μέταλλο από ποτέ. Δηλαδή πιο κοντά στην ψύκτρα? πιο κοντά στους Iron Maiden!! 13
Vassilis_24 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2014 Και πάλι αναβάθμιση της κάρτας γραφικών για να το υποστηρίζει; Έχει καταντήσει αηδία...
lepaterious Δημοσ. 21 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2014 Και πάλι αναβάθμιση της κάρτας γραφικών για να το υποστηρίζει; Έχει καταντήσει αηδία... nop η nvidia θα υποστηριζει απο την σειρα 4 και μετα για amd δεν ξερω. Η μαγκια με το καινουργιο d12 ειναι οτι δεν θες νεο hardware διαβασε λιγο ολο το αρθρο 1
Super Moderators Thresh Δημοσ. 21 Μαρτίου 2014 Super Moderators Δημοσ. 21 Μαρτίου 2014 Έχει καταντήσει αηδία... το να μην διαβάζει κάποιος το άρθρο? σίγουρα... 10
jimmy213 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2014 Ελπίζω αυτή τη φορά να υπάρχει υποστήριξη και για τα windows 7. Αλλιώς βλέπω να έχει κι άλλη αποτυχία στη λίστα της.
aliakas Δημοσ. 21 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2014 επιτέλους άντε να δούμε και κανένα καλό optimization στα games από δω και πέρα
georgepppo Δημοσ. 22 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2014 ας ελπίσουμε πως τα mantle-dx12 και το κοινό hardware σε pc-consoles θα φέρει κάτι καλύτερο στην μεταφορά τίτλων απο κοσνόλες σε pc,και όχι απλά ένα port.
chek2fire Δημοσ. 22 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2014 Τα πράγματα είναι απλά . Αν δεν το βάλει στα windows 7 δεν νομίζω θα έχει και μεγάλη απήχηση. Πρέπει η microsoft να καταλάβει ότι οι ημέρες του μονοπώλιου της έχουν περάσει ανεπιστρεπτί.
scha13 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2014 Τα πράγματα είναι απλά . Αν δεν το βάλει στα windows 7 δεν νομίζω θα έχει και μεγάλη απήχηση. Πρέπει η microsoft να καταλάβει ότι οι ημέρες του μονοπώλιου της έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Ναι...στην Ελλάδα...μας έχουν όλοι τόσο σιχαθεί που ούτε ασχολούνται με το γεγονός ότι 8/10 υπολογιστές τα έχουν πειρατικά. Ακόμα και καταστήματα διαθέτουν DSP αντί για retail. Μην ακούω τώρα για μονοπώλιο.
21century Δημοσ. 22 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2014 Θα το δούμε να ενσωματώνεται στα 8.1 update άραγε?
The_Colonel Δημοσ. 22 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2014 πιο αποδοτικό και πιο κοντά στο… μέταλλο από ποτέ. Δηλαδή πιο κοντά στην ψύκτρα? Όχι πιο κοντά στην μηχανή (χαμηλότερου επιπέδου ρυθμίσεις για τους developers) 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα