De@th L0rd Δημοσ. 20 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2014 Ελλείψη της έτοιμης βενζίνης Super LRP και λόγω βαρεμάρας άλλα κ κόστους του ξεχωριστού βελτιωτικού, σκέφτομαι να βάλω απλή αμόλυβδη στο παπάκι. Έτσι κι αλλιώς πειραγμένος είναι ο κινητήρας δεν είναι το αυθεντικό κυλινδροπίστονο. Βασικά δε μπορώ να συνηθίσω στην ιδέα ότι σε κάθε γέμισμα θα πρέπει να προσθέτο το βελτιωτικό λες κ είναι δίχρονο... Τι θα μπορούσε να πάει στραβά; http://uk.answers.yahoo.com/question/index?qid=20131025030806AAIZHTK Εδώ βλέπω αυτό κ βλέποντας αυτά τα παπιά κ ακόμη κ παλιά κινέζικα να τσουλάνε σε τριτοκοσμικές χώρες αισθάνομαι βλάκας εν μέσω κρίσης να μου στοιχίζει τόσο ακριβά η βενζίνη...
Joshua21 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2014 Αν είναι κατασκευής πριν του 1980 τότε δεν έχει ενισχυμένες έδρες βαλβίδων ώστε να αντέχει τη χρήση αμόλυβδης. Θεωρητικά όλα αυτά, γιατί στην πράξη τα μοτέρ αυτά δεν παθαίνουν τίποτα. 2
Thanos1972 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2014 γιατι βρε να μην εχει ενισχυμενες εδρες επειδη ειναι πριν του 80? και εγω με αμολυβδη ειμαι
Thanos1972 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2014 εχω την εντυπωση οτι οι κεφαλες απο αυτα τα μηχανακια ηταν με κραμματα και οχι σιδερενιες (καταλαβες τι θελω να πω).οποτε λογικα ειναι οκ οι εδρες τους.
Joshua21 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2014 εχω την εντυπωση οτι οι κεφαλες απο αυτα τα μηχανακια ηταν με κραμματα και οχι σιδερενιες (καταλαβες τι θελω να πω).οποτε λογικα ειναι οκ οι εδρες τους. Βασικά οτιδήποτε σιδερένιο είναι κράμα, ο καθαρός σίδηρος δεν χρησιμοποιείται σχεδόν πουθενά, είναι πολύ μαλακός, πολύ πιο μαλακός από το αλουμίνιο.
Joshua21 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2014 Θάνο είναι απλά τα πράγματα. Παλιά ο μόλυβδος που περιείχε η μολυβδισμένη βενζίνη έκανε λίπανση στις έδρες των βαλβίδων. Από τότε που άρχισε να χρησιμοποιείται αμόλυβδη βενζίνη, τα εργοστάσια άρχισαν να βάζουν ειδικά ενισχυμένα κράματα στις έδρες των βαλβίδων για να αντέχουν χωρίς τη λίπανση του μολύβδου. Τόσο απλά. Τώρα ο ισχυρισμός ότι τα παλιά οχήματα μπορούν να κάψουν άφοβα αμόλυβδη μια και οι κεφαλές τους είναι κράμα σιδήρου και όχι "σίδερο", δεν στέκει. Και τέλος όπως είπα και παραπάνω, στην πράξη το μοτέρ του στρογγυλοφάναρου δεν παθαίνει ποτέ τίποτα. Ακόμα και με 200 γραμμάρια λάδι να μείνει στο κάρτερ, πάλι θα δουλεύει απροβλημάτιστα. Τόσοι και τόσοι βάζουν αμόλυβδη σε τέτοια μηχανάκια και έχουν ξεχάσει τι σημαίνει συνεργείο. Εγώ στη θέση του ts σκέτη αμόλυβδη θα έβαζα χωρίς να το δεύτερη σκέψη.
nick#18 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2014 Σε στρογγυλοφαναρο 6voltο, 3 ταχυτο με την 1η πανω ολα μαμα και επαιζε 100ρα για κανενα χρονο...Ποτε... κανενα προβλημα... Τωρα φοραει lifanοκινεζο 110 γιατι ηταν πολυ αργο και οχι γιατι κατι χαλασε...
panosno1com Δημοσ. 21 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2014 λιφαν στο μπιστοφάναρο [ετσι το λεει ο κολλητος μου που το εχει] ,ντροπη ! 1
Thanos1972 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2014 Θάνο είναι απλά τα πράγματα. Παλιά ο μόλυβδος που περιείχε η μολυβδισμένη βενζίνη έκανε λίπανση στις έδρες των βαλβίδων. Από τότε που άρχισε να χρησιμοποιείται αμόλυβδη βενζίνη, τα εργοστάσια άρχισαν να βάζουν ειδικά ενισχυμένα κράματα στις έδρες των βαλβίδων για να αντέχουν χωρίς τη λίπανση του μολύβδου. Τόσο απλά. Τώρα ο ισχυρισμός ότι τα παλιά οχήματα μπορούν να κάψουν άφοβα αμόλυβδη μια και οι κεφαλές τους είναι κράμα σιδήρου και όχι "σίδερο", δεν στέκει. Και τέλος όπως είπα και παραπάνω, στην πράξη το μοτέρ του στρογγυλοφάναρου δεν παθαίνει ποτέ τίποτα. Ακόμα και με 200 γραμμάρια λάδι να μείνει στο κάρτερ, πάλι θα δουλεύει απροβλημάτιστα. Τόσοι και τόσοι βάζουν αμόλυβδη σε τέτοια μηχανάκια και έχουν ξεχάσει τι σημαίνει συνεργείο. Εγώ στη θέση του ts σκέτη αμόλυβδη θα έβαζα χωρίς να το δεύτερη σκέψη. Τα ξερω αυτα φιλαρακι.αλλα δεν παει βαση δεκαετιων το πως κατασκευαζωντουσαν οι μηχανες.παει βαση την συγκεκριμενη μηχανη.δεν μπορουμε να γενικευουμε με βαση την δεκαετια. Τα παλια αυτοκινητα μπορουν να καψουν αμολυβδη.βγαζουμε την μη χρηση καταλυτη απέξω. τωρα,το εαν αντεξουν οι μηχανες ειναι το θεμα.οπως λες,εαν εχουν ενισχημενα μεταλλα στις βασεις,ειναι οκ.απλα παιζεις με το timing μετα και εισαι οκ. αυτα που δεν θα αντεξουν ειναι οπως λες αυτα που δεν εχουν ενισχυμενα μεταλλα.κυριως τα γερμανικα εαν θυμαμαι καλα. βεβαια εαν τα πηγαινεις μεχρι 3000 στροφες,παλι θα αντεξουν. σε εμενα,του 72 το σαραβαλο,η μηχανη ειναι με ημισφαιρικους θαλαμους καυσης (ναι ναι HEMI) και εχει ενισχυμενα μεταλλα. σε ενα kadett της ιδιας εποχης,ναι θα εχεις προβλημα. η αντιρηση μου ειναι κυριως το θεμα της χρονολογιας.
Joshua21 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2014 Σε στρογγυλοφαναρο 6voltο, 3 ταχυτο με την 1η πανω ολα μαμα και επαιζε 100ρα για κανενα χρονο...Ποτε... κανενα προβλημα... Τωρα φοραει lifanοκινεζο 110 γιατι ηταν πολυ αργο και οχι γιατι κατι χαλασε... Πρόβλημα υπάρχει όταν το καύσιμο έχει λιγότερα οκτάνια από τα προβλεπόμενα, όταν έχει περισσότερα δεν υπάρχει πρόβλημα.
NT1G Δημοσ. 21 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2014 Αν δεν μπορεί να τα εκμεταλλευτεί ο κινητήρας πιο το νόημα;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα