mtifosi Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Εγω απο αυτα που εχω δει εχω διαπιστωσει downgrade κυριως στο φωτισμο και οντως μπορει να μην ετρεχε σε gtx770 αλλα ο φωτισμος της E3 ειναι ανωτερος απο το final...
cortaN@ Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Πολύς λόγος γίνεται για την gpu του χ1 ......μετά το πέρας της έκθεσης μου γεννήθηκαν πολλά ερωτήματα...... Έχουμε επίσημα οτι η gpu του Χ1 θα υποστηρίζει full dx12 και όχι μερικώς όπως η υπάρχουσα γενιά καρτών γραφικών.... Έχουμε ακόμα δηλώσεις οτι δεν εχουν αποκαλύψει αρκετά νέα features τα οποία και θα ανακοινωθούν με την έλευση των νέων καρτών.... Τελικά η gpu του χ1 ειναι μια απλή hd7790?η η MS εχει "δημιουργήσει" μια κάρτα η οποία ειναι βασισμένη πάνω στο νέο API ? Επίσημα ειπώθηκε οτι εδώ και 4 χρόνια έχουν ξεκινήσει την ανάπτυξη του ,παράλληλα με την δημιουργία του χ1 ..... Θα σου απαντήσω σύντομα με όσα μπορώ να πω. ΔΕΝ είναι μία απλή 7790 και δεν είναι αρχιτεκτονικής GCN 1.0 Σε κάλυψα? 2
nikos5800 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Θα σου απαντήσω σύντομα με όσα μπορώ να πω. ΔΕΝ είναι μία απλή 7790 και δεν είναι αρχιτεκτονικής GCN 1.0 Σε κάλυψα? και εγώ θα σου απαντήσω όσο πιο απλα μπορώη gpu είναι gcn 2.0, 3-4φορες πιο ισχυρό απο το ps4 ! τα λέω σωστα ?
papeipa Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Δεν μιλαω για "μυστικη" gpu....απλως θετω καποια ερωτηματα για την κονσολα με βαση αυτα που εχουν ανακοινωθει επισημα και πως θα επηρεασουν συνολικα το "gaming".
HolyMan Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 και εγώ θα σου απαντήσω όσο πιο απλα μπορώ η gpu είναι gcn 2.0, 3-4φορες πιο ισχυρό απο το ps4 ! τα λέω σωστα ? απο τα λιγα που διαβασα μαλλον το αντιθετο...One GCN 1.0 PS4 GCN 2.0
anamenos Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Δεν υπάρχει μυστική GPU , αυτό το είπε και ο Albert Penello αν δεν κάνω λάθος, αλλά η αρχιτεκτονική του XONE έχει κάποιες διαφορές από το PS4 γ `αυτό θεωρώ ότι δεν είναι σωστό να κρίνουμε την δύναμη των δύο κόνσολών μόνο από το resolution των multiplatform πρώτης γενιάς αλλά από τα επόμενα games που θα δημιουργηθούν με βάση καθαρά τις νέες κονσόλες.
qsis Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 δεν θα ελεγα οτι ενα game που εξομοιωνει την οδηγηση ειναι ελαφρυ.. καθε αλλο. για παραδειγμα, ειναι ΑΠΕΙΡΩΣ πιο δυσκολο απο την εξομιωση ενος αεροσκαφους, λογω των δυναμεων που ασκουνται. στην αρχη του computing, τα πρωτα sims ηταν ΟΛΑ sims αεροσκαφων ακριβως επειδη δεν υπηρχε η απαραιτητη επεξεργαστικη δυναμη για να υπολογιστουν οι πολυ συνθετοτερες δυναμεις που ασκουνται πανω σε ενα αυτοκινητο. απο την αλλη, ριξε μια ματια πως τρεχουν τα τελευταια sim ή τα wannabesim στο pc, που εστω πλησιαζουν σε γραφικα/ηχο/συνολο το forza5, και θα διαπιστωσεις οτι δεν εχουν καθολου μικρες απαιτησεις για "static 60fps@1080" που εχει το forza. αλλωστε στην παρουσιαση ειπανε οτι το forza 5 ported σε directx 11, εξαιτιας του πολυ μεγαλου ογκου που streamαρει συνεχεια, δεν μπορουσε να κρατησει στατικα 60 καρε. μόνο που το forza δεν έχει σχέση με εξομοιωτή τόσο arcade μπορεί να μην είναι (με την έννοια του nfs), αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι εξομοιωτής, αλλά παιχνίδι που διασκεδάζει γιατί οι εξομοιωτές είναι για πολύ περιορισμένο αυτοκινητόκαβλο κοινό και όσο σκέφτομαι ότι ούτε εγώ δε τους μπορώ (που μου αρέσουν και τα αυτοκίνητα και τα παιχνίδια εξίσου πολύ) δε τους αντέχω το κοινό είναι μάλλον μικροσκοπικό όσο για το αν είναι πιο δύσκολη η εξομοίωση ενός αυτοκινήτου σε σχέση με ένα αεροσκάφος για αυτό θα πρέπει να έρθουν να μας πουν τεχνικοί από την F1 ή καμιά αεροπορική πάντως το μόνο βέβαιο είναι ότι τα racing δεν ήταν ποτέ βαριά παιχνίδια, τα πιο βαριά ήταν πάντα και θα είναι τα πραγματικά open world και άντε κάνα fps αν και πολλές φορές χωρίς και ιδιαίτερο λόγο
cortaN@ Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Δεν μιλαω για "μυστικη" gpu....απλως θετω καποια ερωτηματα για την κονσολα με βαση αυτα που εχουν ανακοινωθει επισημα και πως θα επηρεασουν συνολικα το "gaming". Γιατι εχει μιλησει κανενας για "μυστικη" gpu..? Καταρχην, ο ορος μυστικη ειναι αδοκιμος. Υπαρχει ενα SoC με συγκεκριμενα transistor και συγκεκριμενες λειτουργιες και σκαλωτα power gates. Ολο το ζουμι βρισκεται στην αρχιτεκτονικη του One. αλλά η αρχιτεκτονική του XONE έχει πολλες διαφορές από το PS4 FIXED και εγώ θα σου απαντήσω όσο πιο απλα μπορώ η gpu είναι gcn 2.0, 3-4φορες πιο ισχυρό απο το ps4 ! τα λέω σωστα ? Παρακαμπτω την ειρωνεια σου και σχολιαζω: Οταν το Χ1 αναμενεται να εχει full DX12 support, οπως επισημα ανακοινωσε η MS στο GDC, και οταν ταυτοχρονα μαθαμε πως οι υπαρχουσες καρτες της AMD αναμενεται να εχουν μερικη υποστηριξη (software και οχι hardware), ευκολα εξαγει καποιος το συμπερασμα πως η GPU του One δε μπορει να ειναι μια off-the-shelf 7790. Επισης μαθαμε από την GDC πως μερικα απο τα χαρακτηριστικα του DX12 τα εχει ηδη το One. Επισης στο hotchips ειδαμε πως υπάρχει coherency μεταξύ CPU-RAM και κάρτας γραφικών στο One. Tα παραπάνω εξηγούν από μόνα τους γιατί το SoC του One είναι GCN > 1.0 και γιατί έγινε επιλογή DDR3 + esRAM αντί για GDDR5. 1
stavros88 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Αμφιβαλλω αν κανενας εδω μεσα εκτος του cortana ηξερε μεχρι χθες τι ειναι το GCN ή αν ξερει ακομα και τωρα εστω και εντελως επιφανειακα.Εγω δεν ξερω και ουτε θελω να μαθω
p3tran Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Μέλος Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 μόνο που το forza δεν έχει σχέση με εξομοιωτή τόσο arcade μπορεί να μην είναι (με την έννοια του nfs), αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι εξομοιωτής, αλλά παιχνίδι που διασκεδάζει γιατί οι εξομοιωτές είναι για πολύ περιορισμένο αυτοκινητόκαβλο κοινό και όσο σκέφτομαι ότι ούτε εγώ δε τους μπορώ (που μου αρέσουν και τα αυτοκίνητα και τα παιχνίδια εξίσου πολύ) δε τους αντέχω το κοινό είναι μάλλον μικροσκοπικό όσο για το αν είναι πιο δύσκολη η εξομοίωση ενός αυτοκινήτου σε σχέση με ένα αεροσκάφος για αυτό θα πρέπει να έρθουν να μας πουν τεχνικοί από την F1 ή καμιά αεροπορική πάντως το μόνο βέβαιο είναι ότι τα racing δεν ήταν ποτέ βαριά παιχνίδια, τα πιο βαριά ήταν πάντα και θα είναι τα πραγματικά open world και άντε κάνα fps αν και πολλές φορές χωρίς και ιδιαίτερο λόγο αποψη σου τα περι τι ειναι και τι δεν ειναι εξομοιωτης. δεν θα διαφωνησω οτι ενα ή δυο συνδρομητικα παιχνιδια στο pc εχουν επιτηδες αυξημενο βαθμο δυσκολιας. αυτο γινεται προκειμενου να κρατησουν τις δυο-τρεις δεκαδες χιλιαδες συνδρομες που εχουνε απο ιδιεταιρα πορωμενους, οι οποιοι στην τελικη και τους συντηρουν. θα μου επαιρνε αρκετο χρονο να κατσω να γραψω λεπτομεριες για το τι κανει το forza, οποτε θα αρκεστουμε στο οτι για σενα δεν ειναι εξομοιωτης. οσο για αυτο που εγραψα οτι ειναι πιο δυσκολη η εξομοιωση ενος αυτοκινητου απο ενα αεροπλανο, ετσι ειναι τα πραγματα, και αν δεν μπορεις με τη λογικη να καταλαβεις που ειναι η μεγαλυτερη συνθετοτητα, μπορεις να ψαξεις στο google, γιατι να ερθει εδω σε αυτο το θεμα ενας ...τεχνικος της F1 να σου απαντησει που ζητας ειναι λιγο δυκολο..
panther_512 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Το ότι μιά κάρτα γραφικών υποστηρίζει full το οποιοδήποτε DirectX, πρέπει πάντα να συσχετίζεται με την ιπποδύναμη της κάρτας αυτής.
vfragos Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Πότε βγαίνει το DX12 ρε παιδιά, σε 1,5-2 χρόνια από τώρα;
qsis Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 αποψη σου τα περι τι ειναι και τι δεν ειναι εξομοιωτης. δεν θα διαφωνησω οτι ενα ή δυο συνδρομητικα παιχνιδια στο pc εχουν επιτηδες αυξημενο βαθμο δυσκολιας. αυτο γινεται προκειμενου να κρατησουν τις δυο-τρεις δεκαδες χιλιαδες συνδρομες που εχουνε απο ιδιεταιρα πορωμενους, οι οποιοι στην τελικη και τους συντηρουν. θα μου επαιρνε αρκετο χρονο να κατσω να γραψω λεπτομεριες για το τι κανει το forza, οποτε θα αρκεστουμε στο οτι για σενα δεν ειναι εξομοιωτης. οσο για αυτο που εγραψα οτι ειναι πιο δυσκολη η εξομοιωση ενος αυτοκινητου απο ενα αεροπλανο, ετσι ειναι τα πραγματα, και αν δεν μπορεις με τη λογικη να καταλαβεις που ειναι η μεγαλυτερη συνθετοτητα, μπορεις να ψαξεις στο google, γιατι να ερθει εδω σε αυτο το θεμα ενας ...τεχνικος της F1 να σου απαντησει που ζητας ειναι λιγο δυκολο.. δεν ορίζω εγώ τι είναι εξομοιωτής είναι κάτι πολύ ξεκάθαρο όταν οδηγείς σε ένα παιχνίδι αυτοκίνητα 500 αλόγων (που στη πραγματικότητα σου βγαίνει η παναγία να τα κρατήσεις στο δρόμο) με το μοχλάκι του xbox χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια τότε προφανώς και δε μιλάμε για εξομοιωτή αλλά απλά για ένα παιχνίδι που σκοπό έχει να διασκεδάσει τα gta/forza είναι διασκεδαστικά ΠΑΙΧΝΝΙΔΙΑ , όχι εξομοιωτές όπως εξομοιωτής πολέμου είναι το arma και όχι το call of duty που τρως 10αδες σφαίρες και δεν τρέχει και τίποτα οι εξομοιωτές δεν είναι απαραίτητα διασκεδαστικοί για τη μάζα των παικτών και δικαίως βέβαια το τι είναι πιο δύσκολο επαναλαμβάνω ότι εγώ τουλάχιστον δε μπορώ να κρίνω, αν έχεις τις απαραίτητες γνώσεις προγραμματισμού, μηχανικής και αεροδυναμικής που απαιτούνται και το λες αυτό, μπράβο σου
p3tran Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Μέλος Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Πότε βγαίνει το DX12 ρε παιδιά, σε 1,5-2 χρόνια από τώρα; builds ηδη δωσανε στους developers Μπιλλυ, και μιλανε για τελος του χρονου. δεν ειναι παντως για γελια, αφου ο ιδιος ο ρατζα κοντουρι, ο αρχιμηχανικος της ATI, ο ιδιος που ειχε παρουσιασει και το mantle, μιλησε για πλεονεκτημα ..τεσσαρων γεννεων. "People who have our current CPUs, they get the benefit of this API on day one," AMD's Raja Khodury said on stage. "And it's not a small benefit. It's... like getting four generations of hardware ahead with this API." ============================================================================================ @qsis εξαρταται. υπαρχουν αυτοκινητα 500 αλογων που τα παιρνει η θεια μου και παει για ψωνια στη λαϊκη αμα λαχει το "μοχλακι" που λες, συνοδευεται απο ενα σωρο βοηθηματα, καποια απο τα οποια ειναι στο κεντρικο μενου, και καποια αλλα θελουν ψαξιμο. ειναι λιγο αδικο να κρινεις τη λεπτομερια που εχει ενα παιχνιδι, οταν απο το μενου την ..απενεργοποιεις. μιας και πηρα και τιμονιερα με το forza 5, μπορω να σου πω οτι η δυναμικη του αυτοκινητου (υποστροφη, υπερστροφη, προσφυση, γλυστριμα, φυγοκεντρος κλπ κλπ) ειναι πολυ καλα φτιαγμενη και ρεαλιστικη. τα δε χαρακτηριστικα των αυτοκινητων ειναι αρκετα προσεγμενα, και στην μοτελοποιηση του καθενος ξεχωριστα αλλα και στα τεχνικα χαρακτηριστικα του καθενος ξεχωριστα. βαλε και τις σκαναρισμενες με λεηζερ πιστες στην εξισωση, βαλε και τις νεες συνεργασιες που κανανε για τη μελετη της προσφυσης των ελαστικων στο οριο, και εχεις τη βασικη συνταγη. υπαρχουν μεγαλες διαφορες με το gt, για μενα προσωπικα αυτα τα δυο games δεν βρισκονται πλεον στο ιδιο επιπεδο. απο εκει και περα, καποια στοιχεια εχουν κατσει στο πισω καθισμα, προκειμενου το παιχνιδι τελικα να ειναι ..παιχνιδι, δηλαδη διασκεδαστικο, πραγμα που το καταφερνει για τους φαν του ειδους θα ελεγα αριστα.
ultralisk Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 επίσης δεν είναι εξομοιωτής γιατί όταν τρακάρεις μετωπική με ντουβάρι δεν περνάς μέσα από το παρμπρίζ το arma πως είναι εξομοιωτής?ένα αυτόματο πρέπει να το κρατάς με δύο χέρια, πως πυροβολείς με το ένα κρατώντας το mouse?λέμε τωρα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα