Προς το περιεχόμενο

Assassin's Creed: Unity


mathsrule

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 2,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Παραδόξως, όταν τρέχει κομπλέ το game βλέπω 2GB VRAM να χρησιμοποιούνται. Όταν *** ο Δίας των physics, μόνο 1.7-1.8GB VRAM χρησιμοποιούνται. Δεν είναι από VRAM το θέμα. Σε κάθε stutter *** τα physics σαν να κάνουν reset (και τα μαλλιά τρελαίνονται, από εκεί σίγουρα πήραν την γνωστή εικόνα του AC Loreal :P ). Ακόμα και με χαμήλωμα των settings δεν στρώνει. Ακόμα και στο main menu υπάρχει stuttering όταν συμβαίνει αυτή η bug-ιά. Η πλάκα είναι ότι μερικές φορές με το να κλείνεις και να ξανανοίγεις το παιχνίδι στρώνει... μέχρι να φας ένα cutscene στην μούρη και να τρελαθεί ο κόσμος των physics πάλι. Γενικά γνωστό θέμα είναι https://www.google.gr/?gfe_rd=cr&ei=fURtVKOYOvOq8wfg-YCACg&gws_rd=ssl#q=assassin's+creed+unity+stuttering+physics+AI

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έπαιξα co-op. Παρα πολύ καλο, καθόλου lag και πολύ προσεγμένα τα co-op missions, με cinematic και πολλά stages. Η φάση ότι άμα δεν παίξεις stealth παίρνεις χειρότερο reward είναι επίσης καλή. Γενικά στο co-op μπορείς να κανεις τα πάντα εκτως από τα main story mission.

 

Επίσης για οποιον τον ενδιαφέρει, το uplay έχει ένα bug τώρα και έχει τα 500 uplay point rewards με 10 points. Τα ξεκλείδωσα όλα μαζί με το Killed by science mission και το soundtrack/comic.

 

Ένα τυπάς με μια 980

 

Ακριβώς τα ίδια setting που τρέχω και εγώ, αυτό το βίντεο ήταν στο 1.1 επίσης. Μακάρι να ήταν όσο optimized όσο είναι στις maxwell κάρτες και για τις υπόλοιπες, αν και φαίνεται πως και για την 780 σειρά είναι μια χαρά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμενα παντως μια δυο φορες σε co op ειχε κολλησει στην μεση της αποστολης, δεν μπορουσαμε να προχωρησουμε τα checkpoints και ηταν γνωστο bug, δεν εχω δοκιμασει ομως με το τελευταιο patch που ειχε βγει και ελεγε οτι το εφτιαχνε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως τα γραφικά του παιχνιδιού είναι υπέροχα. Παρεπιπτόντως με 780ti επίσης 60ρίζει σταθερά με fxaa ενώ με msaax2 που είναι πιο όμορφο παίζει απο 47 έως 60 (με vsync)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φαινεται καλυτερη λογω της φυσης του παιχνιδιου αλλα για εμενα δεν ειναι. Στα screenshots μπορει να φαινεται ετσι, εν κινησει δυστυχως ομως δεν ειναι, αλλο που δεν μπορουμε να εχουμε MSAA γιατι ειναι unusable. Και εγω FXAA χρησιμοποιω αλλα αναγκαστικα λογω performance.

Αυτο που θα εκανα ομως αν ειχα μονη θα ηταν να βαλω MFAA για να δω πως παιζει σε σχεση με το MSAA και αν βοηθαει.. Σιγα μην απενεργοποιησω ομως το SLI για να το δω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το noAA πάντως δίνει την πιο crisp εικόνα αλλά έχει aliasing αρκετό, το FXAA ναι στην κίνηση δεν είναι τόσο καλό αλλά με SweetFX έχεις ''ισορροπία''.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...