BigBOSS Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Πληρωνεις $50-$60 για παιχνιδι που ουτε alpha δεν λεγεται. pre alpha τότε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Prospector8 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Α κυριακο, αμα δεις τπτ spikes ή low fps, κατεβασε μια σκαλα απο το τερμα τα textures και βαλε FxAA, μια χαρα θα παιζεις πιστεύω. Αν εχεις και oc το cpu σου, ακομα καλύτερα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kyriakosm Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Α κυριακο, αμα δεις τπτ spikes ή low fps, κατεβασε μια σκαλα απο το τερμα τα textures και βαλε FxAA, μια χαρα θα παιζεις πιστεύω. Αν εχεις και oc το cpu σου, ακομα καλύτερα θα σου πω σιγουρα αυριο την περιληψη και με τι settings θα τρεχω αλλα σε γενικες γραμμες τις περισσοτερες φορες η μιρλα εδω μεσα δεν ειναι δειγμα αντιπροσωπευτικο σε μενα ηδη εχω καταλαβει πανω κατω πως θα τρεχει σε μενα ,υποθετω με τα settings που ανεφερα θα ειμαι μια χαρα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Spartan117 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Έκανα Benchmark στα setting που τρέχω στα 1080p, θα κάνω το ίδιο στα 1440p. Ουσιαστικά free running από το café μέχρι την είσοδο της Notre Dame που έχει 200+ npc και μετά κάτω στις κατακόμβες παρκουρ. 2 λεπτά συνολικά στα 1080p είχα 67 frames avg σύμφωνα με το fraps. Και στα 1440p 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikolasHardwarePal Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Μπορεις να μου μπεις ακριβως τα settings και να βαλεις το frametimes.csv μεσων Frafs Benchviewer για καθε resolution? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Spartan117 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Μπορεις να μου μπεις ακριβως τα settings και να βαλεις το frametimes.csv μεσων Frafs Benchviewer για καθε resolution? Setting res 1080p-1440p Textures: Ultra High Environment: Ultra High AO: HBAO+ Shadows: High Vsync: off Bloom: On AA: FXAA Στο fraps έβαλα να μετράει μονο minavgmax αλλα θα τα ξανατρέξω πιο μετά με τα αλλα δυο setting enabled και θα τα ανεβάσω εδώ τα αρχεία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikolasHardwarePal Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 ΟΚ και εγω θα του ριξω μια δοκιμη με αυτα τα settings σε SLI και θα τα ανεβασω Ασχετω αλλa πολυ ωραιο review 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Το παιχνίδι με το patch 1.2 είναι κομπλέ λέμε, τι unfinished και alpha και παπαρομακακίες διαβάζω δεν μπορώ να καταλάβω..Το performance στα AC αρχικά πάντα έχει θέμα και μετά από 5-6 patch στρώνει ας πούμε. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Spartan117 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Με Settings PS4 δεν παίζει σωστά; Τα setting στο Ps4 είναι πιθανότατα αυτά ή παρόμοια: Res 1600x900 Textures: Very High Environment: High AO: SSAO Bloom: On Shadows: High ΑΑ: FXAA Με μια 750ti το τρέχεις σε αυτά τα setting (απλά textures high λόγο vram) στα 40~ fps Μπορεις να μου μπεις ακριβως τα settings και να βαλεις το frametimes.csv μεσων Frafs Benchviewer για καθε resolution? 1080p ACU Benchmark fps/frametimes/minmaxavg 1440p ACU Benchmark fps/frametimes/minmaxavg Αυτή τη φορα τα έκανα benchmark στο πιο δύσκολο time of day, απόγευμα (ψιλό πορτοκαλι φωτισμός). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panther_512 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 To παιχνίδι έγινε θέμα μέχρι και στο BBC. Kαι για να προλάβω τους βιαστικούς, έχετε πολύ λίγες πιθανότητες να βγάλετε σκάρτα άρθρα του BBC. Assasin's Creed: Unity criticized for widespread glitches Wide-ranging glitches in the blockbuster video game Assassin's Creed: Unity have seen its publisher Ubisoft attacked by players, the press and its own investors. Shares in the firm dipped by as much as 12.8% after Tuesday's launch. It has been suggested the game was not ready for release. Ubisoft has also been criticised for delaying reviews until after the title had gone on sale. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Ότι και να λένε..Watch_Dogs δεν είναι που έχει ακόμα stuttering..Btw, to gamegpu.ru είναι ΤΕΡΜΑ αναξιόπιστο..Από τότε που έβγαινε στο Metro ο FX6300 κάτω και από i3(Και καλά) και έκανε σύγκριση ο prospector8 FX6300 vs 3570K και βγάζαν ακριβώς τα ίδια νούμερα, το παίρνω ως τελείως αναξιόπιστο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Spartan117 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Ναι άμα δεν είχαν προβλήματα οι εκδόσεις για τις κονσόλες με το framerate θα σου έλεγα που θα γινότανε νέα. Ξαφνικά βγήκε ένας AAA τίτλος και δεν τρέχει καλά στις κονσόλες και θα στείλει νέα η NASA στους άλλους πλανήτες να πούμε. Εγώ που παίζω PC τόσα χρονια έχω δει πολύ χειρότερα Day One παιχνίδια που δεν δούλευαν καν (βλέπε Diablo 3, Sim City, Battlefield 4 and the list goes on), απλά είναι της μόδας τώρα να κράζουμε την Ubisoft οποτε το τόσο -> ο το κάνουμε τόσο -> Ο. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panther_512 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Υπάρχει πολύ αρνητική κριτική τόσο για την κατάσταση του παιχνιδιού, όσο και για την πολιτική της Ubi. Στο άρθρο περιλαμβάνονται καυστικά σχόλια για το παιχνίδι από το Gamespot, καθώς και αρνητική κριτική από το Polygon για το εμπάργκο στα reviews του παιχνιδιού μέχρι να περάσουν 12 ώρες από την κυκλοφορία του παιχνιδιού. Spartan117, ότι συμβαίνει αυτή τη στιγμή, συμβαίνει με αποκλειστική, απόλυτη ευθύνη της Ubisoft. Δεν μπορείς να φταίξεις τον καταναλωτή για αυτόν τον αρνητικό αντίκτυπο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Spartan117 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Ούτε η πρώτη είναι ούτε η τελευταία που το κάνει η Ubi, όσο και κακό και να είναι δεν είναι κάτι το πρωτοποριακό. Το ότι βιάστηκε όλοι το ξέρουμε, το ίδιο έγινε και με το Bf4 και λίγοι μιλάνε πια για αυτό γιατί είναι ένα σωστό game μετά από αρκετά patch, επί έξι μήνες δεν είχαν φτιάξει το γ$#@%# net code όμως. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Btw, δεν μπορώ να καταλάβω πως το Far Cry 4 έχει proper 16:10 support και το Unity όχι..Το ίδιο studio νομίζω έχει αναλάβει τα δύο παιχνίδια στο PC, οπότε wth..Με το Flawless Widescreen τι παίζει και δεν μπαίνει στην σελίδα ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα