BigBOSS Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 65% η παιχνιδάρα απο pc gamer, σιγά μη του χαριζονταν http://www.pcgamer.com/assassins-creed-unity-review/ στα σχολια τρελή ειρωνεια και κραξιμο για Ubicrap. "A magnificent city full of exciting assassination missions, marred by broken co-op and technical issues." Μufassin Creed Unity Cinematic είναι τελείως σε μερικά σημεία το Unity μ αρεσει που προσπαθεις να τους δικαιολογήσεις. cinematic ειναι τα cgi του Starcraft II και τίποτα στο Unity δεν πλησιάζει ποιοτητα cinematic/cgi. Κανεις δεν ειπε να το παιζει με ολα τέρμα και 60fps αλλα με custom ρυθμισεις οφειλε να τρεχει πολύ καλυτερα σε πολλούς με αξιοπρεπέστατα pc. Με τα bugs, pop in κτλ να αποτελούνε αλλη πονεμένη ιστορια.
Spartan117 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Πάλι καλά που έχουμε και τον BigBoss να μας λέει τι να μας αρέσει και τι όχι. 1
BigBOSS Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Πάλι καλά που έχουμε και τον BigBoss να μας λέει τι να μας αρέσει και τι όχι. δεν λέω τι να σου αρέσει και τι όχι απλώς λέω πως το παιχνίδι έχει πολύ κακή βελτιστοποίηση και πολύς κοσμος έχει παράπονα. Εσένα πως θα σου φαινοταν αν το επομενο ΑC δεν έτρεχε καλά με GTX 970 και ήθελε την διαδοχο της GTX 1070 (ή οπως θα λέγεται) επειδή εκει θα σε οδηγούσε η Ubicrap ; Περί αυτού προκειται.
Spartan117 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 (επεξεργασμένο) δεν λέω τι να σου αρέσει και τι όχι απλώς λέω πως το παιχνίδι έχει πολύ κακή βελτιστοποίηση και πολύς κοσμος έχει παράπονα. Εσένα πως θα σου φαινοταν αν το επομενο ΑC δεν έτρεχε καλά με GTX 970 και ήθελε την διαδοχο της GTX 1070 (ή οπως θα λέγεται); Περί αυτού προκειται. Δεν θα δικαιολογήσω την Ubisoft στο optimization, δεν ξέρω τι σκατά κάνανε και το βγάλανε σε τέτοιο επίπεδο στις κονσόλες, στο PC αν και φαίνεται να είναι αρκετά cpu limited για 40+ fps υπάρχουν άτομα που τρέχουν με 750 ti στην ίδια ανάλυση με τις κονσόλες αλλα με πολύ καλύτερο framerate "FPS:(1600x900) High with fxaa μην-26; avg-34 ; max-41" Το παιχνίδι σαν παιχνίδι δεν είναι όσο κακό όσο το δείχνουν τα review, απλά είναι βιασμένο. Δεν νομίζω ότι θα είχες πολλά προβλήματα στο setup σου να το τρέχεις στα 40-50 fps avg στα high και 1080p απλά για ultra high θες πολύ καλο σύστημα. Όχι όμως ότι το παιχνίδι στα ultra high δεν έχει καλά γραφικά που να εξηγούν τις απαιτήσεις στα ultra. Γιατι και εγώ έχω παίξει όλα τα τελευταία PC παιχνίδια ακόμα και το Ryse, τίποτα δεν με εντυπωσίασε όσο το Unity μαξαρισμένο. Και προφανώς υπάρχει αρκετός χώρος για βελτίωση στις επιδόσεις αλλα τουλάχιστον βγάζουν γρήγορα τα patch, η PC έκδοση του Unity δεν φτάνει σε κανένα επίπεδο το χαλι του day one Watch Dogs στο PC (το οποιο έφτιαξε μετά από μερικά patches). Επεξ/σία 16 Νοεμβρίου 2014 από Spartan117 1
Moderators Praetorian Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Moderators Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Καλημερα, το co-op menu που βρησκετε? Στο κεντρικο menu δεν εχει τετοια επιλογη. Ειναι γνησιο το παιχνιδι. Νομίζω ότι είναι επιλογή από το in-game menu. Από ό,τι καταλαβαίνω (από gameplay videos γιατί το παιχνίδι δεν το έχω), στέλνεις ή δέχεσαι invites σε contacts/friends (από το Brotherhood? ) και αφού βρεθείτε στο free roam mode μαζί χρησιμοποιείτε την επιλογή Play Together-> Play Co-op now. Εναλλακτικά θα πρέπει να ξεκινήσεις μια co-op αποστολή και να περιμένεις την αναζήτηση για κάποιο match με αλλους παίκτες. Εδώ αναφέρουν προβλήματα με το co-op matchmaking και πιθανό workaround: Matchmaking co-op issues. WORKING ON IT WORKAROUND BELOW FOR PS4 and PC How to join friends in a Co-op game? Invite a player into your gameworld. NOTE: don’t be in a mission, be in free roam. The player joins. Manually start a coop mission by going to the marker on the map, or joining the coop mission from the progress tracker. Coop will work. http://forums.ubi.com/showthread.php/949543-PC-XB1-amp-PS4-AC-Unity-Current-Known-Issues 1
AnimalPlanet Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Νομίζω ότι είναι επιλογή από το in-game menu. Από ό,τι καταλαβαίνω (από gameplay videos γιατί το παιχνίδι δεν το έχω), στέλνεις ή δέχεσαι invites σε contacts/friends (από το Brotherhood? ) και αφού βρεθείτε στο free roam mode μαζί χρησιμοποιείτε την επιλογή Play Together-> Play Co-op now. Εναλλακτικά θα πρέπει να ξεκινήσεις μια co-op αποστολή και να περιμένεις την αναζήτηση για κάποιο match με αλλους παίκτες. Εδώ αναφέρουν προβλήματα με το co-op matchmaking και πιθανό workaround: http://forums.ubi.com/showthread.php/949543-PC-XB1-amp-PS4-AC-Unity-Current-Known-Issues Ευχαριστω πολυ!
Spartan117 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Inc Patch 3 With Patch 2 live for PS4 and PC—and, as of this writing, with the Xbox One version in the pipeline—we want to start sharing a bit about what we're working on for the next major update, Patch 3. As compared to the previous patch, Patch 3 is going to be larger in scope, addressing a number of bugs in the areas where you’re telling us you're having the most problems. The list of specific fixes is not yet final, but the categories that we’re focusing on include: Gameplay: this includes bugs like Arno getting stuck on certain areas of the map (including a few more hay carts), problems with getting into/out of cover, character animation bugs, and general camera problems AI & Crowd: in this category are problems with NPC animations, crowd events, and crowd stations, NPC navigation issues, as well as bugs related to NPCs detecting Arno’s activities in various situations Matchmaking & Connectivity: this covers a number of issues related to co-op play, including bugs with joining games in-progress and problems that happen during host migration Menus & HUD: fixes in this category will address missing details in certain menus, problems with some of the mission objective and co-op update pop-ups, localization inconsistencies, as well as some of the issues with menus and pop-ups overlapping each other General Stability: this includes fixes for a number of crash situations we've identified in both campaign and co-op modes. Again, while the ultimate list of fixes for Patch 3 isn’t finalized yet, it will be soon. Part of what we want to do at this point is balance the competing desires to get as much as we can into the patch with getting it out quickly. Once we’ve locked down exactly what will be in Patch 3, we will update you again with a more specific set of patch notes. This next patch won't solve every problem, but we're expecting that it will dramatically improve your experience. We are also investigating various performance issues including framerate drops, and are looking into how we can address them. We’ll tell you more about our progress on that topic in the coming days. Thanks again for your patience and your passion. Please continue to share your thoughts and feedback in the comments below and in the forums, and make sure you’re submitting your problems to our support site! source : http://assassinscreed.ubi.com/en-US/community/liveupdates/live_updates_details.aspx?c=tcm:152-184758-16&ct=tcm:148-76770-32
qsis Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 φαίνεται να είναι αρκετά cpu limited τι usage σου κάνει δηλαδή;
Spartan117 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 τι usage σου κάνει δηλαδή; Αυτό ακριβώς θα πόσταρα μόλις τώρα. Αυτό είναι το CPU usage στο τελευταίο mission που έπαιξα που είχε πολλά indoors και μετά τρέξιμο στους δρόμους, οποτε μάλλον είναι ένα καλο γενικό test. Αυτά σε windows 8.1 και τον i5 3570k στα 4.4. Το GPU usage σταθερά στα 99-98% Πάντως από το ποσο γρήγορα βγαίνουν τα patch πιστεύω πως το Unity έπρεπε να πάει για release στις 11-15 Δεκεμβρίου. Και την εορταστική περίοδο θα πετύχαινε αλλα και θα ήταν polished όσο πρέπει με λιγότερα προβλήματα στις επιδόσεις και σε PC αλλα και σε κονσόλες. Είναι κρίμα που το χαντάκωσαν έτσι, έχει πέσει παρα πολύ δουλειά στο να φτιάξουν αυτό το Παρίσι και πολλοί απλά πιστεύουν ότι υπερβολή ακούνε στο internet, αδικημενο game από την ίδια την Ubisoft. Μπορεί να μην είναι το καλύτερο παιχνίδι που έχω παίξει αλλα σίγουρα δεν είναι ούτε κακό αλλα ούτε μέτριο. 1
Deargr Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Πάντως από το ποσο γρήγορα βγαίνουν τα patch πιστεύω πως το Unity έπρεπε να πάει για release στις 11-15 Δεκεμβρίου. . Και ποιος θα εκανε το beta testing; ;-)
Alex21121988 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 E ναι, beta testing μας βαζουνε και κανουμε, και βγαζουν τα fixes. Αν το εβγαζαν τον Δεκεμβριο θα ηταν ετοιμο, οπως πιστευω οτι με τα patches που θα βγουν θα ειναι. Πολλα θα μπορουσαν να κανουν αλλα δεν το ρισκαρουν για να μην ειχαν ακυρωμενα pre orders. Θα μπορουσαν να βγαλουν μια beta ή εστω ενα demo και να περιμενουν απο εκει το feedback. Ετσι θα λυνονταν ολα και το game θα εβγαινε σωστο απο την αρχη. Αλλα ειπαμε, δεν το ρισκαρουν. Ποσοι νομιζετε ανα τον κοσμο ακομα και αν βλεπουνε τι γινεται με τα games της ubi τελευταια, πανε και κανουν pre order ακομα και στο pc. 'Η το ακομα χειροτερο, ενω ξερουν οτι το game ειναι broken στην παρουσα φαση ή με πολλα προβληματα για πολλους, πηγαινουν και το αγοραζουν. Δικαιωμα/επιλογη του καθενος τι θα κανει με τα χρηματα του, αλλα μετα μην ερχεται μετα εδω και σπαει μπαλες, βριζοντας την ubisoft. Σωστος?
Silverage Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Ρε παιδιά, όταν το ξεκίνησα μου έβγαλε καμιά 20αρια παραθυράκια με διάφορες φωτογραφίες, Ezio, Borgia, Connor και τέτοια και με άφηνε να επιλέξω μόνο το πρώτο. Δεν έπρεπε να έχει μενού όπως το black flag; Πάτησα το πρώτο και άρχισε μια cutscene με έναν στην οποία είχε κολλήματα φυσικά αλλά ήταν αρκετά playable με όλα high και fxaa σε GTX670, τουλάχιστον τα 10 δευτερόλεπτα που έπαιξα. Επίσης, γιατί ακόμα δεν έχουν τραβήξει τα χρήματα απο την κάρτα; Φοβάμαι μην κάνουν καμιά μαλακία και με κάνουν ban.
qsis Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Αυτό ακριβώς θα πόσταρα μόλις τώρα. Αυτό είναι το CPU usage στο τελευταίο mission που έπαιξα που είχε πολλά indoors και μετά τρέξιμο στους δρόμους, οποτε μάλλον είναι ένα καλο γενικό test. Αυτά σε windows 8.1 και τον i5 3570k στα 4.4. Το GPU usage σταθερά στα 99-98% . Εντάξει θέλει όντως τετραπύρηνο και τον χρησιμοποιεί, αλλά αυτό δεν είναι τόσο τραγικό για τους περισσότερους, το δικό μου 750 όπως έγραφα και πιο πίσω δεν τον γονάτισε. Το πρόβλημα είναι στη κάρτα, ούτε στον επεξεργαστή ούτε στη ram
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Ότι και να κάνουν πάλι θα σέρνεται σε low-mid pcs, όπως και το WD έτσι και αυτό είναι ports και για αυτό καλύτερα να τα παίζεις σε κονσόλα imho. 1
Spartan117 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Εντάξει θέλει όντως τετραπύρηνο και τον χρησιμοποιεί, αλλά αυτό δεν είναι τόσο τραγικό για τους περισσότερους, το δικό μου 750 όπως έγραφα και πιο πίσω δεν τον γονάτισε. Το πρόβλημα είναι στη κάρτα, ούτε στον επεξεργαστή ούτε στη ram Μια 7970/7950 δεν πρέπει να έχει πολλά θέματα στο Unity, απλά επειδή είναι της Nvidia το παιχνίδι βγαίνει μη optimized για AMD τις περισσότερες φορες, ενώ 9 στις 10 τα παιχνίδια που είναι optimized για AMD τρέχουν καλά και στους δυο. Γενικά η Nvidia είναι για μπάτσες σε πολλά πράματα αλλα αυτή είναι άλλη κουβέντα. Πάντως ακόμα και σε High settings σου βγάζει προβλήματα; Δοκίμασες να το τρέχεις με textures σε very high αντί ultra και environment very high. Τα υπόλοιπα FXAA/HBAO+ και shadows high.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα